PIP No:
71
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Construction of Railway (Phnom Penh to Bavet)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវដែកពីរាជធានីភ្នំពេញទៅបាវិត
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
គម្រោងនេះពិតជាបានចូលរួមក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ តាមរយៈការលើកកម្ពស់កំណើនសេដ្ឋកិច្ចជាតិ កាត់បន្ថយភាពក្រីក្រជូនប្រជាជន និងចូលរួមលើកកម្ពស់ដល់ការធានាបានថ្លៃដឹកជញ្ជូនពីតម្លៃខ្ពស់ឱ្យមកទាប ដើម្បីធានាដល់ការប្រកួតប្រជែងថ្លៃដឹកជញ្ជូនក្នុងស្រុក ក៍ដូចជាថ្លៃដឹកជញ្ជូនក្នុងតំបន់រួមទាំងសកលលោកផងដែរ។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ពង្រឹងការដឹកជញ្ជូនតាមវិស័យផ្លូវដែក (ផ្លូវ ស្ពាន លូ) |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ដើម្បីឱ្យគម្រោងទទួលបានជោគជ័យទាមទារឱ្យមានការចូលរួមស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធលើការងារបច្ចេកទេស លើថវិកា និងអាជ្ញាធរដែនដីលើការដោះស្រាយផលប៉ះពាល់ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ស្ថិតក្នុងបរិបទនៃការរីកលូតលាស់នៅកំណើនសេដ្ឋកិច្ចជាតិ ក៏ដូចជាការរីកលូតលាស់សេដ្ឋកិច្ចរបស់ពិភបលោកវាពិតជាត្រូវការជាចាំបាច់ដើម្បីសម្រួលដល់ការដឹកជញ្ជូនក្នុងការដោះដូរពាណិជ្ជកម្ម ក្នុងតំបន់មួយទៅតំបន់មួយ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
គម្រោងដែលនាយកដ្ឋានផ្លូវដែកបានដាក់ក្នុងផែនការ៣ឆ្នាំរំកិលនេះពិតជាមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងដើម្បីចូលរួមលើកកម្ពស់ជីវភាពរស់នៅរបស់ប្រជាជន និងសម្រួលដល់ការដោះដូរ ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងចូលរួមធ្វើឱ្យមានកំណើនដល់សេដ្ចកិច្ចជាតិ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
ការប៉ះពាល់ពិតជាមានចៀសមិនផុតទេ តែមុននឹងដំណើរការគម្រោងនីមួយៗ ក្រសួងបានរៀបចំក្រុមការងារបច្ចេកទេសធ្វើ ការសិក្សារនៅលទ្ធផលជាមុនសិន ដើម្បីបង្រួមកំរិតផលប៉ះពាល់កម្រិតខ្ពស់មកនូកម្រិតទាបបំផុត និងប្រើប្រាស់យន្តការដោះស្រាយឈរលើគោលការណ៏ដែលមានស្រាប់ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
រាល់ការអនុវត្តគម្រោងនីមួយៗស្ត្រីជាផ្នែកមួយក្នុងការចូលរួមយ៉ាងហោចណាស់បានត្រឹម ៥%នៃកម្លៃពលកម្មសរុបដែរ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងមានមន្ត្រីជំនាញពោពេញទៅដោយបទពិសោធន៍នៅលើវិស័យសំណង់ ជាពិសេសលើហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដោយធ្វើកិច្ចសហប្រតិបត្តិការជាមួយដៃគូរអភិវឌ្ឍន៍នានា។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
វឌ្ឍនភាពរបស់គម្រោងជាគោលការណ៍មិននៅទ្រឹងទេ ក្រសួងធ្វើការតាមដានជាប្រចាំក្រោយបានសម្រេចប្រគល់គម្រោងទៅឱ្យអង្គភាពទទួលបានសិទ្ធិជាអ្នកអនុវត្ត ហើយក្រសួងបានដាក់ចេញគោលដៅច្បាស់លាស់នៃការអនុវត្តនូវគម្រោងនីមួយៗ ដោយឡែកបញ្ហាប្រឈមនានាចៀសមិនផុតទេនោះគឺ៖ កត្តាអាកាសធានុ ព្រគម្រោងនីមួយៗត្រូវការប្រើពេលវេលាយូរ។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
28
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
កំពុងស្វែងរកហិរញ្ញប្បទាន និងដៃគូរ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|