សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 7
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): National Road No.5 Improvement Project (Prek Kdam-Thlea Ma'am Section) South Section
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងវិញ​កំណាត់ផ្លូវជាតិ​លេខ៥ (​ព្រែកក្តាម​-ធ្លាម្អម) ផ្នែកខាងត្បូង
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/06/15

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

04/04/2024

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

264820000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Department of Road

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានផ្លូវថ្នល់

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងដែលបានបញ្ចប់


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
១. ការធ្វើសមាហរណកម្មក្នុងប្រទេស និងតំបន់អាស៊ាន ២. ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រជូនប្រជាជនតាមកំណាត់ផ្លូវសាង សង់ខាងលើ និង ៣. ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
១. ពង្រីកសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូន ២. បង្កើនប្រសិទ្ធិភាព logistic ៣. ធានាឲ្យបាននូវមធ្យោបាយធ្វើដំណើរដោយសុវត្ថិ ភាព និងរលូន ៤. ជំរុញសកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ចជុំវិញតំបន់តាមកំណាត់ផ្លូវសាងសង់
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
១. ការសាងសង់ៈ ក. ការកែលម្អផ្លូវដែលមានស្រាប់ ប្រវែង ១១៧,៩៨ គម ខ. ការសាងសង់ផ្លូវវាង ឧដុង និងកំពុងឆ្នាំង ប្រវែង ១៧,២៧ គម។ ២. ការងារសាងសង់នឹងធ្វើឡើងក្រោមកញ្ចប់សាងសង់ចំនួន៣ ដោយនឹងប្រើរយះពេលសាងសង់ ៤ឆ្នាំ ៣. ការប្រឹក្សាបច្ចេកទេស៖ ការគណនាលំអិត, ជំនួយក្នុងការរៀបចំឯកសារដេញថ្លៃ, ការគ្រប់គ្រងការសាងសង់ និងបង្កើតសមត្ថភាពមន្ត្រីក្នុងក្រសួង
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ផ្លូវជាតិលេខ៥ គឺជាផ្លូវជាតិមួយដ៏សំខាន់ សំរាប់ការដឹកជញ្ជូនក្នុងប្រទេស តំបន់អាស៊ាន និងមហាអនុតំបន់ទន្លេ មេគង្គ។​ ផ្លូវជាតិលេខ៥ ក៏ត្រូវបានកំណត់ជាផ្លូវអាស៊ានហាយវ៉េលេខ១ផងដែរ។ សារៈសំខាន់នៃផ្លូនេះ​ ត្រូវបានលើក កម្ពស់ នៅពេលដែលអាស៊ានចុះកិច្ចព្រមព្រៀងដឹកជញ្ជូនឆ្លងដែន។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
អ្នកប្រើប្រាស់ផ្លូវនឹងទទួលប្រយោជន៍ផ្ទាល់ពីការធ្វើដំណើរ ឬដឹកជញ្ជូនក្នុងតម្លៃថោកជាងមុន និងចំណេញពេលវេលា ពីការកែលម្អផ្លូវ។ ការកើនឡើងនៃការប្រើប្រាស់ផ្លូវ នឹងនាំមកអត្ថប្រយោជន៍ដោយប្រយោល ពីសកម្មភាពជំនួញ ការរីកចំរើននៃសេដ្ឋកិច្ច និងអត្ថប្រយោជន៍ខាងសង្គមជូនប្រជាជនជុំវីញតំបន់ផ្លូវនេះ។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
គ្មានផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន និងសង្គម
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងនេះនឹងផ្តល់ឱកាសការងារដោយផ្ទាល់ និងជួយបង្កើនជំនាញសម្រាប់ការងារនៅពេលអនាគត ថែមទាំងជួយបង្កើតឱកាសពានិជ្ជកម្មដល់ប្រជាជនក្នុងតំបន់ដែលអាចជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគាត់ទាំងបុរស និងស្រ្តី ក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
មាន
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
១. គណនាលម្អិត៖ បញ្ចប់នៅខែ កក្តដា ឆ្នាំ២០១៨ ២. ការងារដេញថ្លៃ៖ បញ្ចប់នៅខែ មករា ឆ្នាំ២០១៨ ៣. ការងារគ្រប់គ្រងការសាងសង់៖ កំពុងអនុវត្ត ក. ការងារគ្រប់គ្រងមុនការសាងសង់ បានចាប់ផ្តើមនៅខែ មករា ឆ្នាំ២០១៨ ខ. ក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់ទាំងបីកញ្ចប់បានផ្តល់ប្រាក់ធានាលើការអនុវត្តការសាងសង់ តាមលក្ខខណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាត្រឹមត្រូវ គ. ក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់ចំពោះកញ្ចប់សាងសង់ទី១ និងទី២ បានផ្តល់ប្រាក់ធានាលើការអនុវត្តការសាងសង់តាមលក្ខខណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាត្រឹមត្រូវ ៤. បញ្ហាប្រឈមដែលអាចធ្វើឱ្យមានការយឺតយ៉ាវក្នុងការអនុវត្តគម្រោង ក.ការងាររុះរើបរិក្ខារសាធារណៈ៖ ក្រសួងបានជូនដំណឹងដល់ អាជ្ញាធរ ភ្នាក់ងារ និង ក្រុមហ៊ុនពាក់ព័ន្ធដើម្បីធ្វើ ការរុះរើណាដែលស្ថិតក្នុងដីចំណីផ្លូវហើយនឹងត្រូវប៉ះពាល់ក្នុងពេលសាងសង់រួចរាល់ ប៉ុន្តែហាក់មិនមានចំណាត់ការក្នុងការរុះរើណាឡើយពីអាជ្ញាធរពាក់ព័ន្ធមកដល់បច្ចុប្បន្ន លើកលែងតែពីក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទ Metfone និងក្រុមហ៊ុនខ្សែកាបអុបទិច CFOC ខ. ទីតាំងសាងសង់ស្នាក់ការ ការងារសម្រាប់ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស៖ ទីស្នាក់ការ ការងារសម្រាប់ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស ក្នុងការត្រួតពិនិត្យ និងគ្រប់គ្រងការសាងសង់នឹងត្រូវធ្វើការសាងសង់លើដីឯកជន ប៉ុន្តែការងារលទ្ធកម្មលើ ទីតាំងសាងសង់ហាក់មិនទាន់មានការអភិវឌ្ឍឡើយ
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
10
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ទីភ្នាក់ងារសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិជប៉ុន សំរាប់ថវិការសេវ៉ាទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស និងការសាងសង់ផ្លូវ
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ2022202320242025
Budget
2026
Estimate
Total in 2024 - 2026ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន2022202320242025
Budget
2026
Estimate
Total in 2024 - 2026ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
JICA
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0