PIP No:
7
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
National Road No.5 Improvement Project (Prek Kdam-Thlea Ma'am Section) South Section
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងវិញកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ (ព្រែកក្តាម-ធ្លាម្អម) ផ្នែកខាងត្បូង
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
១. ការធ្វើសមាហរណកម្មក្នុងប្រទេស និងតំបន់អាស៊ាន ២. ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រជូនប្រជាជនតាមកំណាត់ផ្លូវសាង សង់ខាងលើ និង ៣. ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
១. ពង្រីកសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូន ២. បង្កើនប្រសិទ្ធិភាព logistic ៣. ធានាឲ្យបាននូវមធ្យោបាយធ្វើដំណើរដោយសុវត្ថិ ភាព និងរលូន ៤. ជំរុញសកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ចជុំវិញតំបន់តាមកំណាត់ផ្លូវសាងសង់ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
១. ការសាងសង់ៈ
ក. ការកែលម្អផ្លូវដែលមានស្រាប់ ប្រវែង ១១៧,៩៨ គម
ខ. ការសាងសង់ផ្លូវវាង ឧដុង និងកំពុងឆ្នាំង ប្រវែង ១៧,២៧ គម។
២. ការងារសាងសង់នឹងធ្វើឡើងក្រោមកញ្ចប់សាងសង់ចំនួន៣ ដោយនឹងប្រើរយះពេលសាងសង់ ៤ឆ្នាំ
៣. ការប្រឹក្សាបច្ចេកទេស៖ ការគណនាលំអិត, ជំនួយក្នុងការរៀបចំឯកសារដេញថ្លៃ, ការគ្រប់គ្រងការសាងសង់ និងបង្កើតសមត្ថភាពមន្ត្រីក្នុងក្រសួង |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ផ្លូវជាតិលេខ៥ គឺជាផ្លូវជាតិមួយដ៏សំខាន់ សំរាប់ការដឹកជញ្ជូនក្នុងប្រទេស តំបន់អាស៊ាន និងមហាអនុតំបន់ទន្លេ មេគង្គ។ ផ្លូវជាតិលេខ៥ ក៏ត្រូវបានកំណត់ជាផ្លូវអាស៊ានហាយវ៉េលេខ១ផងដែរ។ សារៈសំខាន់នៃផ្លូនេះ ត្រូវបានលើក កម្ពស់ នៅពេលដែលអាស៊ានចុះកិច្ចព្រមព្រៀងដឹកជញ្ជូនឆ្លងដែន។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
អ្នកប្រើប្រាស់ផ្លូវនឹងទទួលប្រយោជន៍ផ្ទាល់ពីការធ្វើដំណើរ ឬដឹកជញ្ជូនក្នុងតម្លៃថោកជាងមុន និងចំណេញពេលវេលា ពីការកែលម្អផ្លូវ។ ការកើនឡើងនៃការប្រើប្រាស់ផ្លូវ នឹងនាំមកអត្ថប្រយោជន៍ដោយប្រយោល ពីសកម្មភាពជំនួញ ការរីកចំរើននៃសេដ្ឋកិច្ច និងអត្ថប្រយោជន៍ខាងសង្គមជូនប្រជាជនជុំវីញតំបន់ផ្លូវនេះ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គ្មានផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន និងសង្គម |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោងនេះនឹងផ្តល់ឱកាសការងារដោយផ្ទាល់ និងជួយបង្កើនជំនាញសម្រាប់ការងារនៅពេលអនាគត ថែមទាំងជួយបង្កើតឱកាសពានិជ្ជកម្មដល់ប្រជាជនក្នុងតំបន់ដែលអាចជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគាត់ទាំងបុរស និងស្រ្តី ក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
មាន
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
១. គណនាលម្អិត៖ បញ្ចប់នៅខែ កក្តដា ឆ្នាំ២០១៨
២. ការងារដេញថ្លៃ៖ បញ្ចប់នៅខែ មករា ឆ្នាំ២០១៨
៣. ការងារគ្រប់គ្រងការសាងសង់៖ កំពុងអនុវត្ត
ក. ការងារគ្រប់គ្រងមុនការសាងសង់ បានចាប់ផ្តើមនៅខែ មករា ឆ្នាំ២០១៨
ខ. ក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់ទាំងបីកញ្ចប់បានផ្តល់ប្រាក់ធានាលើការអនុវត្តការសាងសង់ តាមលក្ខខណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាត្រឹមត្រូវ
គ. ក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់ចំពោះកញ្ចប់សាងសង់ទី១ និងទី២ បានផ្តល់ប្រាក់ធានាលើការអនុវត្តការសាងសង់តាមលក្ខខណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាត្រឹមត្រូវ
៤. បញ្ហាប្រឈមដែលអាចធ្វើឱ្យមានការយឺតយ៉ាវក្នុងការអនុវត្តគម្រោង
ក.ការងាររុះរើបរិក្ខារសាធារណៈ៖ ក្រសួងបានជូនដំណឹងដល់ អាជ្ញាធរ ភ្នាក់ងារ និង ក្រុមហ៊ុនពាក់ព័ន្ធដើម្បីធ្វើ ការរុះរើណាដែលស្ថិតក្នុងដីចំណីផ្លូវហើយនឹងត្រូវប៉ះពាល់ក្នុងពេលសាងសង់រួចរាល់ ប៉ុន្តែហាក់មិនមានចំណាត់ការក្នុងការរុះរើណាឡើយពីអាជ្ញាធរពាក់ព័ន្ធមកដល់បច្ចុប្បន្ន លើកលែងតែពីក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទ Metfone និងក្រុមហ៊ុនខ្សែកាបអុបទិច CFOC
ខ. ទីតាំងសាងសង់ស្នាក់ការ ការងារសម្រាប់ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស៖ ទីស្នាក់ការ ការងារសម្រាប់ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស ក្នុងការត្រួតពិនិត្យ និងគ្រប់គ្រងការសាងសង់នឹងត្រូវធ្វើការសាងសង់លើដីឯកជន ប៉ុន្តែការងារលទ្ធកម្មលើ ទីតាំងសាងសង់ហាក់មិនទាន់មានការអភិវឌ្ឍឡើយ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
10
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ទីភ្នាក់ងារសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិជប៉ុន សំរាប់ថវិការសេវ៉ាទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស និងការសាងសង់ផ្លូវ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|