PIP No:
791
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Higher Education Improving Program Implement by Royal University of Agriculture
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
កម្មវិធីធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវគ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សា អនុវត្តដោយសាកលកវិទ្យាល័យភូមិន្ទកសិកម្ម
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និងនេសាទ
|
RESPONSIBLE UNIT:
Royal University of Agriculture
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
សាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទកសិកម្ម
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
គម្រោងនេះ នឹងធានាបាននូវការអប់រំនៅសាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទកសិកម្មប្រកបដោយគុណភាព តាមរយៈការពង្រឹងកម្មវិធីសិក្សានិងវិធីសាស្រ្តបង្រៀន ទំនើបកម្មនៃសម្ភារបរិក្ខាសម្រាប់ការបង្រៀន រៀន និងស្រាវជ្រាវ បង្កើននូវសមត្ថភាពគ្រប់គ្រង ផ្ដល់ឱកាសដល់សាស្រ្តាចារ្យនិងមន្ត្រី នៃសាកលវិទ្យាល័យបន្តការសិក្សា ពង្រឹងសមត្ថភាព និងបទពិសោធ៍ ក៏ដូចជាការស្រាវជ្រាវនូវប្រធានបទវិទ្យាសាស្រ្តថ្មីៗផងដែរ ។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ដើម្បីពង្រឹងការបង្រៀន និងរៀន ការស្រាវជ្រាវ និងការគ្រប់គ្រង ក៏ដូចជាពង្រឹងសម្ភារបរិក្ខា និងជំនួយបច្ចេកទេស ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ការអប់រំឧត្តមសិក្សាដែលទាក់ទងនឹងជំនាញកសិកម្ម គឺជាការចូលរួមចំណែកមួយដ៏សំខាន់ក្នុងការអភិវឌ្ឍ
កសិកម្មកម្ពុជា ។ គម្រោងនេះ ចែកចេញជា ៣ សមាសភាគសំខាន់ៗ ដែលសមាសភាគទី១ ផ្ដោតទៅលើការស្រាវជ្រាវ សមាសភាគទី២ ផ្ដោតទៅលើការបណ្ដុះបណ្ដាលនៅឧត្តមសិក្សាដោយមានការទំនាក់ទំនងជាមួយដៃគូជាតិនិងអន្តរជាតិ សមាសភាគទី៣ ផ្តោតទៅលើ ការពង្រឹងនូវការគ្រប់គ្រងនូវគ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សាដែលរួមទាំងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ការពង្រឹងសមត្ថភាពក្នុងការគ្រប់គ្រងគ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សា និងការទំនាក់ទំនងរវាងគ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សា និងវិស័យឯកជន ។
|
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
សាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទកសិកម្ម កំពុងត្រូវការនូវសម្ភារទំនើបសម្រាប់ការស្រាវជ្រាវ អគារសិក្សា មន្ទីរពិសោធន៍ ក៏ដូចជាអន្តេវាសិកដ្ឋានសម្រាប់និស្សិត ជាពិសេសនិស្សិតនារី ពង្រឹងសមត្ថភាពមន្រ្តីនិងសាស្រ្តាចារ្យ ព្រមទាំងសមត្ថភាពគ្រប់គ្រងគ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សាផងដែរ ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
គម្រោងនេះ នឹងផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ចំពោះនិស្សិត សាស្ត្រាចារ្យ និងមន្ត្រី ក៏ដូចជាគណកម្មាការគ្រប់គ្រងសាលាផងដែរ ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនេះ នឹងជួយដល់និស្សិតកាត់បន្ថយនូវការចំណាយក្នុងការស្នាក់នៅរាជធានីភ្នំពេញ និងមានលទ្ធភាពក្នុងការសិក្សាបានពេញលេញផងដែរ ។ ក្នុងនោះ គម្រោងនេះអាចជួយឱ្យមានការស្រាវជ្រាវនូវរបកគំហើញថ្មីៗ ដែលទាក់ទងទៅនឹងកសិកម្ម ក៏ដូចជាបរិស្ថានផងដែរ ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោងនេះនឹងផ្ដល់អទិភាពដល់នារីជាពិសេស ក្នុងគោលបំណងលើកកម្ពស់យេនឌឺ និងដើម្បីទាក់ទាញ និស្សិតនារីមកសិក្សានៅសាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទកសិកម្ម លើជំនាញនានា ដែលទាក់ទងនឹងវិស័យកសិកម្ម ។ សូចនាករសំខាន់ៗដែលបញ្ជាក់ពីការលើកកម្ពស់យេនឌឺ រួមមាន៖
- ៦០ ភាគរយ នៃអទេវាសិកដ្ឋានដែលសាងសង់ថ្មីត្រូវបានស្នាក់នៅដោយសិស្សនារី
- យ៉ាងហោចណាស់គម្រោងស្រាវជ្រាវ ២ នៃគម្រោងនេះ ត្រូវដឹកនាំដោយនារី
- យ៉ាងហោចណាស់មន្រ្តីដែលបន្តការសិក្សាចំនួន ២ នាក់ជារី |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
សាកលវិទ្យាល័យធ្លាប់មានបទពិសោធន៍សាងសង់អាគារសិក្សា អាគារមន្ទីរពិសោធន៍អតិសុខុមប្រាណ ក៏ដូចជាធ្លាប់អនុវត្តគម្រោងស្រាវជ្រាវផ្សេងៗ និងការសហការជាមួយដៃគូផ្សេងៗផងដែរ ។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គ្មាន |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|