សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 68
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Construction of Road No.10 Project (Samlot-Veal Veng-Koh Kong) 197.363 Km
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ១០ (ស្រុកសំឡូត-ស្រុកវាលវែង-កោះកុង) ប្រវែង១៩៧.៣៦៣គ.ម.
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/19

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

01/01/2026

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

188380000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

China Road and Bridge Corporation

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង ឯ.ឧ បុង ប៊ុនហួន

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
កាត់បន្ថយភាពក្រីក្ររវាងទីប្រជុំជន និងជនបទដាច់ស្រយាល សម្រួលចលនាការពារបូរណភាពទឹកដី និងកសិឧស្សាហកម្មពីផ្នែកខាងជើងប្រទេស មកភូមិភាគកណ្តាល និងទៅផែសមុទ្រ។ កាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើរទៅមករវាងស្រុកសំឡូត និងវាលវែង។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
ផ្លូវលេខ ១ ៥៥១ ក្នុងប្រទេសកម្ពុជាគឺជាមធ្យោបាយតែមួយគត់ដើម្បីទៅដល់ ខេត្តបាត់ដំបង់ ពោធិ៍សាត់ កោះកុង។ មុនពេលបញ្ចប់ផ្លូវលេខ ១៣៥១ វាចាំបាច់ត្រូវឆ្លងកាត់រាជធានីភ្នំពេញដើម្បីទៅដល់ខេត្តបាត់ដំបង់ ពោធិ៍សាត់ កោះកុង។ បន្ទាប់ពីការបញ្ចប់គម្រោងវានឹងបើកផ្លូវកាត់ទៅកំពង់ផែកោះកុង និងកោះនៅភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជាដែលមានចម្ងាយប្រហែល ២៤០ គីឡូម៉ែត្រពីក្រុងកោះកុងទៅក្រុងបាត់ដំបង។ ការស្ថាបនាគម្រោងនេះអាចធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវបណ្តាញផ្លូវហាយវ៉េនៅភាគខាងលិចនៃប្រទេសកម្ពុជាធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវកម្រិតស្តង់ដារនិងកម្រិតសេវាកម្មទូទៅនៃផ្លូវហាយវ៉េនៅភាគខាងលិចនៃប្រទេសកម្ពុជា និងបន្ធូរបន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍នៅលើអិននៅលើផ្លូវជាត់លេខ៤ និងលេខ៥។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គំរោងនេះចាប់ផ្តើមពី សំឡូតខេត្តបាត់ដំបងចូលក្នុងខេត្តពោធិ៍សាតតាមបណ្តោយផ្លូវ ៣៨ + ០០០ តាមបណ្តោយផ្លូវហាយវ៉េមុនពេលរត់ទៅខាងត្បូងប្រសព្វជាមួយផ្លូវជាតិលេខ.៥៥ នៅវាលវែងឆ្លងកាត់អូសោម ទៅខេត្តកោះកុងហើយមានប្រវែងសរុប ១៩៨.៧១ គីឡូម៉ែត្រ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
នៅចន្លោះរវាងខេត្តពោធិ៍សាត់ និងកោះកុង គំរោងនេះគឺជាផ្លូវធំសំរាប់ទៅដល់ខេត្តបាត់ដំបង់ ពោធិ៍សាត់ និងកោះកុង និងផ្តល់សេវាកម្មសំរាប់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងអ្នកដំណើរភាគច្រើននៅក្នុងខេត្ត។ ដោយសារផ្លូវថ្នល់ភាគច្រើនមានភាពកខ្វក់ដែលពោពេញទៅដោយភក់ ក្នុងអំឡុងពេលថ្ងៃវស្សាហើយស្ពានភាគច្រើនត្រូវបានខូចខាត វាមិនអាចធានានូវដំណើរការធម្មតាទេហើយមិនត្រូវនឹងតម្រូវការនៃការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចឡើយ។ ការអនុវត្តគម្រោងនេះនឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវស្ថានភាពចរាចរណ៍ និងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវកម្រិតនៃការដឹកជញ្ជូននៅខេត្តបាត់ដំបង់ ពោធិ៍សាត់ និងកោះកុង។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
មាន
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
10
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0