PIP No:
68
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Construction of Road No.10 Project (Samlot-Veal Veng-Koh Kong) 197.363 Km
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ១០ (ស្រុកសំឡូត-ស្រុកវាលវែង-កោះកុង) ប្រវែង១៩៧.៣៦៣គ.ម.
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
China Road and Bridge Corporation
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង ឯ.ឧ បុង ប៊ុនហួន
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
កាត់បន្ថយភាពក្រីក្ររវាងទីប្រជុំជន និងជនបទដាច់ស្រយាល សម្រួលចលនាការពារបូរណភាពទឹកដី និងកសិឧស្សាហកម្មពីផ្នែកខាងជើងប្រទេស មកភូមិភាគកណ្តាល និងទៅផែសមុទ្រ។ កាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើរទៅមករវាងស្រុកសំឡូត និងវាលវែង។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ផ្លូវលេខ ១ ៥៥១ ក្នុងប្រទេសកម្ពុជាគឺជាមធ្យោបាយតែមួយគត់ដើម្បីទៅដល់ ខេត្តបាត់ដំបង់ ពោធិ៍សាត់ កោះកុង។ មុនពេលបញ្ចប់ផ្លូវលេខ ១៣៥១ វាចាំបាច់ត្រូវឆ្លងកាត់រាជធានីភ្នំពេញដើម្បីទៅដល់ខេត្តបាត់ដំបង់ ពោធិ៍សាត់ កោះកុង។ បន្ទាប់ពីការបញ្ចប់គម្រោងវានឹងបើកផ្លូវកាត់ទៅកំពង់ផែកោះកុង និងកោះនៅភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជាដែលមានចម្ងាយប្រហែល ២៤០ គីឡូម៉ែត្រពីក្រុងកោះកុងទៅក្រុងបាត់ដំបង។ ការស្ថាបនាគម្រោងនេះអាចធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវបណ្តាញផ្លូវហាយវ៉េនៅភាគខាងលិចនៃប្រទេសកម្ពុជាធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវកម្រិតស្តង់ដារនិងកម្រិតសេវាកម្មទូទៅនៃផ្លូវហាយវ៉េនៅភាគខាងលិចនៃប្រទេសកម្ពុជា និងបន្ធូរបន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍នៅលើអិននៅលើផ្លូវជាត់លេខ៤ និងលេខ៥។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គំរោងនេះចាប់ផ្តើមពី សំឡូតខេត្តបាត់ដំបងចូលក្នុងខេត្តពោធិ៍សាតតាមបណ្តោយផ្លូវ ៣៨ + ០០០ តាមបណ្តោយផ្លូវហាយវ៉េមុនពេលរត់ទៅខាងត្បូងប្រសព្វជាមួយផ្លូវជាតិលេខ.៥៥ នៅវាលវែងឆ្លងកាត់អូសោម ទៅខេត្តកោះកុងហើយមានប្រវែងសរុប ១៩៨.៧១ គីឡូម៉ែត្រ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
|
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
នៅចន្លោះរវាងខេត្តពោធិ៍សាត់ និងកោះកុង គំរោងនេះគឺជាផ្លូវធំសំរាប់ទៅដល់ខេត្តបាត់ដំបង់ ពោធិ៍សាត់ និងកោះកុង និងផ្តល់សេវាកម្មសំរាប់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងអ្នកដំណើរភាគច្រើននៅក្នុងខេត្ត។ ដោយសារផ្លូវថ្នល់ភាគច្រើនមានភាពកខ្វក់ដែលពោពេញទៅដោយភក់ ក្នុងអំឡុងពេលថ្ងៃវស្សាហើយស្ពានភាគច្រើនត្រូវបានខូចខាត វាមិនអាចធានានូវដំណើរការធម្មតាទេហើយមិនត្រូវនឹងតម្រូវការនៃការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចឡើយ។ ការអនុវត្តគម្រោងនេះនឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវស្ថានភាពចរាចរណ៍ និងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវកម្រិតនៃការដឹកជញ្ជូននៅខេត្តបាត់ដំបង់ ពោធិ៍សាត់ និងកោះកុង។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
មាន |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
|
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
10
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|