សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 32
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): National Road No. 2 and No. 22 Improvement Project (Kandal - Takao Section)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងផ្លូវជាតិលេខ២​ និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ២២
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/17

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

04/15/2024

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

56100000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Department of Road

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានផ្លូវថ្នល់

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងដែលបានបញ្ចប់


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្ររបស់ប្រជាជននៅតាមបណ្តោយផ្លូវដែលបានសាងសង់ និងការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសកម្ពុជា
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
១. ដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូន ២. ដើម្បីលើកកម្ពស់ប្រសិទ្ធភាពដឹកជញ្ចូន ៣. ដើម្បីធានាបាននូវមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនប្រកបដោយសុវត្ថិភាពនិងរលូន ៤. ដើម្បីលើកកម្ពស់សកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ចនៅតាមតំបន់តាមបណ្តោយផ្លូវគម្រោងជាមួយប្រទេសវៀតណាម
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ការងារសំណង់៖ ១.១ ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ២ ប្រវែង = ៦២.៥៦ គីឡូម៉ែត្រនិង ១.២ ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ២២ ប្រវែង = ៩.៦១ គីឡូម៉ែត្រ ២. សេវាកម្មពិគ្រោះយោបល់: ការរចនាលម្អិត ជំនួយទន់ ការត្រួតពិនិត្យសំណង់ និងការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាព។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
រូបិយប័ណ្ណផ្លូវថ្នល់មិនមានប្រវែងគ្រប់គ្រាន់ទេ មិនស្តង់ដារផ្លូវហាយវ៉េអន្តរជាតិ មិនអាចការពារទឹកជំនន់ ការខូចខាតផ្លូវ និងចរាចរណ៍នៅតំបន់ទីក្រុង
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
អ្នកប្រើប្រាស់ផ្លូវនឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ពីថ្លៃដើមទាប និងការសន្សំពេលវេលាដែលនាំមកដោយការកែលំអផ្លូវ។ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការចូលដំណើរការ នឹងនាំមកនូវផល ប្រយោជន៍ដោយប្រយោលពីកំណើនសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្មកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងអត្ថប្រយោជន៍សង្គមដល់ប្រជាជនក្នុងតំបន់។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
ការតាំងលំនៅថ្មីរបស់ប្រជាពលរដ្ឋដែលរងផលប៉ះពាល់ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅក្នុងផ្លូវគម្រោងផ្លូវត្រូវនឹងគ្រប់គ្រងដោយផែនការសកម្មភាពតាំងទីលំនៅថ្មី (RAP) ដែលមានសិទ្ធិទទួលបាន "អត្ថប្រយោជន៍ជំនួសថ្លៃដើម" និងអត្ថប្រយោជន៍បន្ថែម "កម្មវិធីស្តារប្រាក់ចំណូល" សម្រាប់គ្រួសារដែលរងផលប៉ះពាល់ខ្លាំងជាងគេ។ ការវាយតំលៃផលប៉ះពាល់បរិស្ថានត្រូវបានអនុម័តដោយក្រសួងបរិស្ថានដើម្បីកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើគម្រោងជុំវិញបរិស្ថាន។ នៅពេលបញ្ចប់ ប្រជាជនក្នុងតំបន់អាចរីករាយនឹងគុណភាពខ្យល់ដែលប្រសើរឡើងនិងបន្ថយសំលេង / រំញ័រ ដល់ការកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍។ គម្រោងនេះនឹងជួយដោយប្រយោលក្នុងការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការចូលដំណើរការនឹងគាំទ្រដល់កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងសម្រាប់សមភាពយេនឌ័រ។ ផែនការយេនឌ័រដែលត្រូវអនុវត្តក្នុងពេលសាងសង់គឺដើម្បីគាំទ្រនិងការពារផលប្រយោជន៍និងសិទ្ធិរបស់និយោជិកជាស្ត្រី។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
យើងមានសមត្ថភាពកំណត់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោងដោយជោគជ័យ។ ជាផ្នែកមួយនៃគម្រោង យើងជ្រើសរើសក្រុមអ្នក ពិគ្រោះយោបល់ដើម្បីជួយក្រុមរបស់យើងក្នុងការរចនាគម្រោង ការត្រួតពិនិត្យ និងការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាព។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
ការកែលម្អកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ ២ ដែលមានស្រាប់ = ៦២.៥៦ គីឡូម៉ែត្រនិង ១.២។ ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ២២ ដែលមានស្រាប់ = ៩,៦១ គីឡូម៉ែត្រចាប់ផ្តើមសាងសង់នៅថ្ងៃទី ១៦ ខែតុលាឆ្នាំ ២០១៩ ។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
15
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
កូរ៉េ
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ2022202320242025
Budget
2026
Estimate
Total in 2024 - 2026ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន2022202320242025
Budget
2026
Estimate
Total in 2024 - 2026ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
Republic of Korea
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0