PIP No:
32
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
National Road No. 2 and No. 22 Improvement Project (Kandal - Takao Section)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងផ្លូវជាតិលេខ២ និងផ្លូវជាតិលេខ២២
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្ររបស់ប្រជាជននៅតាមបណ្តោយផ្លូវដែលបានសាងសង់ និងការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសកម្ពុជា |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
១. ដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូន
២. ដើម្បីលើកកម្ពស់ប្រសិទ្ធភាពដឹកជញ្ចូន
៣. ដើម្បីធានាបាននូវមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនប្រកបដោយសុវត្ថិភាពនិងរលូន
៤. ដើម្បីលើកកម្ពស់សកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ចនៅតាមតំបន់តាមបណ្តោយផ្លូវគម្រោងជាមួយប្រទេសវៀតណាម |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ការងារសំណង់៖
១.១ ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ២ ប្រវែង = ៦២.៥៦ គីឡូម៉ែត្រនិង
១.២ ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ២២ ប្រវែង = ៩.៦១ គីឡូម៉ែត្រ
២. សេវាកម្មពិគ្រោះយោបល់: ការរចនាលម្អិត ជំនួយទន់ ការត្រួតពិនិត្យសំណង់ និងការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាព។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
រូបិយប័ណ្ណផ្លូវថ្នល់មិនមានប្រវែងគ្រប់គ្រាន់ទេ មិនស្តង់ដារផ្លូវហាយវ៉េអន្តរជាតិ មិនអាចការពារទឹកជំនន់ ការខូចខាតផ្លូវ និងចរាចរណ៍នៅតំបន់ទីក្រុង |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
អ្នកប្រើប្រាស់ផ្លូវនឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ពីថ្លៃដើមទាប និងការសន្សំពេលវេលាដែលនាំមកដោយការកែលំអផ្លូវ។ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការចូលដំណើរការ នឹងនាំមកនូវផល ប្រយោជន៍ដោយប្រយោលពីកំណើនសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្មកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងអត្ថប្រយោជន៍សង្គមដល់ប្រជាជនក្នុងតំបន់។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
ការតាំងលំនៅថ្មីរបស់ប្រជាពលរដ្ឋដែលរងផលប៉ះពាល់ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅក្នុងផ្លូវគម្រោងផ្លូវត្រូវនឹងគ្រប់គ្រងដោយផែនការសកម្មភាពតាំងទីលំនៅថ្មី (RAP) ដែលមានសិទ្ធិទទួលបាន "អត្ថប្រយោជន៍ជំនួសថ្លៃដើម" និងអត្ថប្រយោជន៍បន្ថែម "កម្មវិធីស្តារប្រាក់ចំណូល" សម្រាប់គ្រួសារដែលរងផលប៉ះពាល់ខ្លាំងជាងគេ។ ការវាយតំលៃផលប៉ះពាល់បរិស្ថានត្រូវបានអនុម័តដោយក្រសួងបរិស្ថានដើម្បីកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើគម្រោងជុំវិញបរិស្ថាន។ នៅពេលបញ្ចប់ ប្រជាជនក្នុងតំបន់អាចរីករាយនឹងគុណភាពខ្យល់ដែលប្រសើរឡើងនិងបន្ថយសំលេង / រំញ័រ ដល់ការកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍។ គម្រោងនេះនឹងជួយដោយប្រយោលក្នុងការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការចូលដំណើរការនឹងគាំទ្រដល់កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងសម្រាប់សមភាពយេនឌ័រ។ ផែនការយេនឌ័រដែលត្រូវអនុវត្តក្នុងពេលសាងសង់គឺដើម្បីគាំទ្រនិងការពារផលប្រយោជន៍និងសិទ្ធិរបស់និយោជិកជាស្ត្រី។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
យើងមានសមត្ថភាពកំណត់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោងដោយជោគជ័យ។ ជាផ្នែកមួយនៃគម្រោង យើងជ្រើសរើសក្រុមអ្នក ពិគ្រោះយោបល់ដើម្បីជួយក្រុមរបស់យើងក្នុងការរចនាគម្រោង ការត្រួតពិនិត្យ និងការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាព។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ការកែលម្អកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ ២ ដែលមានស្រាប់ = ៦២.៥៦ គីឡូម៉ែត្រនិង ១.២។ ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ ២២ ដែលមានស្រាប់ = ៩,៦១ គីឡូម៉ែត្រចាប់ផ្តើមសាងសង់នៅថ្ងៃទី ១៦ ខែតុលាឆ្នាំ ២០១៩ ។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
15
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
កូរ៉េ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|