សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1729
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Establishment of Wholesale Market in Provinces
    ឈ្មោះគម្រោងៈ ផ្សារលក់ដុំទំនិញនៅតាមបណ្តារាជធានី-ខេត្ត
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/26

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2034

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

57000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម

RESPONSIBLE UNIT:

General Directorate of Trade Promotion

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងនៃការបង្កើតផ្សារលក់ដុំទំនិញនៅតាមបណ្តារាជធានី-ខេត្ត ដើម្បីលើកកម្ពស់ និងជំរុញផលិតផលកម្ពុជា សម្រាប់ការប្រើប្រាស់នៅលើទីផ្សារក្នុងស្រុក និងការនាំចេញទៅទីផ្សារអន្តរជាតិ ។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
- បង្កើតក្រុមការងារចំពោះកិច្ច សិក្សាពីលទ្ធភាពបង្កើតផ្សារលក់ដុំទំនិញនៅតាមបណ្ដារាជធានី ខេត្ត ក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម (រួចរាល់) - រៀបចំឯកសារទស្សនទាន ស្ដីពីលទ្ធភាពបង្កើតផ្សារលក់ដុំទំនិញនៅតាមបណ្ដារាជធានី-ខេត្ត ក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម (រួចរាល់) - បំពេញឯកសារតាមការតម្រូវរបស់អគ្គនាយកដ្ឋានភាពជាដៃគូរវាងរដ្ឋ និងឯកជន និងស្នើសុំការគាំទ្រពីក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ (បានទទួលការគាំទ្រពីក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ) - បង្កើតគណៈកម្មការអន្តរក្រសួងមួយដែលមានក្រសួងពាណិជ្ជកម្មជាប្រធាន និងមានការចូលរួមពីក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ, ក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និងនេសាទ, អជ្ញាធរដែនដីដែលផ្សារលក់ដុំតាំងនៅ និងក្រសួង ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធ - ជ្រើសរើសក្រុមហ៊ុនសិក្សាគម្រោង (ដោយអគ្គនាយកដ្ឋានភាពជាដៃគូរវាងរដ្ឋ និងឯកជន) - បំពេញទស្សនកិច្ចសិក្សាទៅក្រៅប្រទេស ដើម្បីដកស្រង់បទពិសោធន៍អំពីការគ្រប់គ្រងផ្សារលក់ដុំ - បំពេញទស្សនកិច្ចសិក្សាទៅកាន់ខេត្តមួយចំនួន និងរៀបចំសិក្ខាសាលាពិគ្រោះយោបល់ នៅថ្នាក់ជាតិ និងថ្នាក់ក្រោមជាតិ តាមការចាំបាច់ - ត្រួតពិនិត្យ តាមដាន និងផ្ដល់យោបល់ជាប្រចាំដល់ការសិក្សារបស់ក្រុមហ៊ុនទទួលសិក្សាគម្រោង - អនុម័តលើលទ្ធផលនៃការសិក្សាគម្រោង ផ្អែកលើលទ្ធផលនៃការសិក្សា សម្រេចចិត្តជ្រើសរើសទីតាំងសាងសង់ - ដោះស្រាយរកទីតាំង (ទិញដីឯកជន ឬប្រើប្រាស់ដីរដ្ឋ) សម្រាប់សាងសង់ផ្សារ - រៀបចំផែនការលម្អិតសម្រាប់សាងសង់សំណង់ផ្សារទាំងមូល - រៀបចំដេញថ្លៃរកក្រុមហ៊ុនសាងសង់ និងបំពេញបែបបទសម្រាប់ការសាងសង់ - ត្រួតពិនិត្យដំណើរការសាងសង់ - រៀបចំប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងផ្សារ ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព - រៀបចំពិធីសម្ពោធ និងប្រតិបត្តិការ។  ផ្សារលក់ដុំទំនិញនីមួយៗ មានទំហំប៉ាន់ស្មានសរុប ៥០ ហិកតា ដោយប្រើប្រាស់ និងបែងចែកជា អគារតួផ្សារ, ចំណតរថយន្ត, ផ្លូវ, សួនច្បារ, ការិយាល័យ, ឃ្លាំង, កន្លែងកែច្នៃសម្រាម, កន្លែងកែច្នៃផលិតផល, ផ្ទះកម្មករ, និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធគាំទ្រផ្សេងទៀត។ តម្លៃប៉ាន់ស្មាននៃការវិនិយោគផ្នែកហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងសំណង់ ដោយមិនទាន់គិតថ្លៃដី មានទឹកប្រាក់ប្រមាណ ៥៧,០០០,០០០ ដុល្លារសហរដ្ឋអាម៉េរិក និងចំណាយប្រតិបត្តិការប្រចាំឆ្នាំជាមធ្យម ៣,០០០,០០០ ដុល្លារសហរដ្ឋអាម៉េរិក។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
កសិករ, អ្នកផលិតផលិតផលក្នុងស្រុក, វិនិយោគិន និងអ្នកប្រើប្រាស់នៅតាមបណ្តារាជធានី-ខេត្ត នឹងទទួលប្រយោជន៍ពីផ្សារលក់ទំនិញតាមបណ្តារាជធានី-ខេត្តនេះ។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202420252026
Budget
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202420252026
Budget
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0