PIP No:
1598
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
The Project for Capacity Building for ASEAN TVET Specialist
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងកសាងសមត្ថភាពអ្នកជំនាញ TVET អាស៊ាន
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងការងារនិងបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អគ្គនាយកដ្ឋានអប់រំបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេស និងវិជ្ជាជីវៈ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
|
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
កម្មវិធីនេះមានគោលបំណងអភិវឌ្ឍគ្រូបង្រៀន TVET អ្នករៀបចំគោលនយោបាយ TVET និងកម្មករជំនាញ ឱ្យមានចំណេះដឹងជំនាញកម្រិតខ្ពស់ និងសមត្ថភាពធនធានមនុស្សផងដែរ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ការកសាងសមត្ថភាពមន្ត្រី និងគ្រូបង្រៀន TVET កម្ពុជា តាមរយៈវគ្គបណ្តុះបណ្តាលដែលបានអញ្ជើញដែលមានរយៈពេល៖ (1)-1 ឆ្នាំសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍វិជ្ជាជីវៈ TVET (ថ្នាក់អនុបណ្ឌិតផ្នែក TVET), (2)-12 សប្តាហ៍សម្រាប់ការបណ្តុះបណ្តាលគ្រូបង្រៀន TVET (សិក្សាលើបច្ចេកវិទ្យា និង HRD) (3)-2 សប្តាហ៍សម្រាប់ការកសាងសមត្ថភាពសម្រាប់អ្នករៀបចំគោលនយោបាយ TVET (សិក្សាលើការងារ ពលកម្ម និង TVET) និង (4)-4 សប្តាហ៍សម្រាប់ការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញ (សិក្សាលើការអប់រំផ្នែកវិស្វកម្ម និងការប្រកួតប្រជែងបច្ចេកទេសផ្ទៃក្នុង)។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
យោងតាមគម្រោងស្រាវជ្រាវជាច្រើនរបស់អង្គការអន្តរជាតិ កត្តាសំខាន់មួយសម្រាប់វឌ្ឍនភាពសេដ្ឋកិច្ចគឺការផ្តល់ជំនាញដើម្បីគាំទ្រដល់ឧស្សាហូបនីយកម្ម។ រហូតមកដល់ពេលនេះ រដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាបានព្យាយាមបណ្ដុះបណ្ដាលកម្លាំងពលកម្មរបស់ខ្លួន ដោយបង្កើតស្ថាប័ន TVET ជាច្រើន ដោយសហការជាមួយរដ្ឋាភិបាលកូរ៉េ និងអ្នកពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត។ ម្យ៉ាងទៀត ឧស្សាហកម្មនៃប្រទេសកម្ពុជាកាន់តែមានការអភិវឌ្ឍន៍ ចាំបាច់ត្រូវជំរុញអ្នកជំនាញ TVET បន្ថែមទៀត។ កម្មវិធីនេះ និងកម្មវិធីស្រដៀងគ្នានេះត្រូវបានរៀបចំឡើងក្នុងគោលបំណងជំរុញអ្នកជំនាញ TVET ដែលនឹងទទួលបន្ទុកបដិវត្តន៍ឧស្សាហកម្មលើកទី 4 នៅកម្ពុជា វាមិនត្រឹមតែអាចដំណើរការកម្មវិធីតាមដានមួយនៃគម្រោង ODA ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែក៏ជារបកគំហើញគន្លឹះដ៏សំខាន់ផងដែរ។ សម្រាប់បញ្ហាប្រឈមនៃឧស្សាហកម្ម TVET ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
គ្រូបង្រៀន TVET (គ្រូបណ្តុះបណ្តាលជំនាញ) អ្នករៀបចំគោលនយោបាយ TVET (ការអភិវឌ្ឍន៍ជំនាញ និងអ្នករៀបចំគោលនយោបាយការងារ)។ ស្ថាប័ន TVET ក្រសួង និងរដ្ឋាភិបាលទាំងមូល។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
លើកកម្ពស់ជំនាញប្រជាជន ផលិតភាពឧស្សាហកម្ម អត្ថប្រយោជន៍សេដ្ឋកិច្ច និងការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រក្នុងគ្រួសារ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
អ្នកទទួលផល 30% ជាស្ត្រី សិស្សស្រីត្រូវបានលើកទឹកចិត្តសម្រាប់វគ្គសិក្សា ICT ហើយបុគ្គលិកស្ត្រីត្រូវបានលើកទឹកចិត្តសម្រាប់ការកសាងសមត្ថភាព និងការលើកកម្ពស់ ព្រមទាំងធ្វើការសម្រេចចិត្តផងដែរ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
បាទ DGTVET បានគ្រប់គ្រង និងអនុវត្តគម្រោងដូចជា JFPR, STVET, TVETSDP, គម្រោង S4C ដែលកំពុងដំណើរការ និងគម្រោង CAMIT
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ទេ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
KOICA |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|