PIP No:
1599
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Specilized TVET Institution Establishment
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ការបង្កើតគ្រឹះស្ថាន TVET ឯកទេស
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងការងារនិងបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
|
RESPONSIBLE UNIT:
Ministry of Labor and Vocational Training
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
ក្រសួងការងារ និងបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
រួមចំណែកដល់កម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាល 1.5M របស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Investment Promotion (Investment climate and Development of Special Economic Zones (SEZs) and Preparation of Industrial Zones) | ការជំរុញការទាក់ទាញវិនិយោគ (បរិយាកាសវិនិយោគ និងការអភិវឌ្ឍតំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេសនិងការរៀបចំតំបន់ឧស្សាហកម្ម)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
វិទ្យាស្ថានឯកទេស TVET អាចផ្តល់កម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលច្រើនកម្រិត CQF1-CQF6 ក្នុងវិស័យអាទិភាពដូចជា សំណង់ អេឡិចត្រូនិច អគ្គិសនី គ្រឿងយន្តស្វ័យប្រវត្តិ ការផលិត និង ICT ។ ការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ វាអាចធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវសមត្ថភាព និងគុណភាពនៃការបណ្តុះបណ្តាលយ៉ាងខ្លាំង។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
កម្ពុជាត្រូវពង្រឹងការអប់រំ និងបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេស (TVET) របស់ខ្លួន ដោយផ្តល់នូវកម្មវិធីអភិវឌ្ឍជំនាញបន្ថែមទៀត ការទទួលស្គាល់ជំនាញ និងភាពងាយស្រួលនៃការបណ្តុះបណ្តាល ដោយផ្តល់នូវកម្មវិធីអភិវឌ្ឍជំនាញបន្ថែមទៀត ការទទួលស្គាល់ជំនាញ និងភាពងាយស្រួលដល់មជ្ឈមណ្ឌលបណ្តុះបណ្តាល។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
កែលម្អរូបភាពរបស់ TVET ដើម្បីទាក់ទាញការចុះឈ្មោះចូលរៀន កែលម្អគុណភាពបណ្តុះបណ្តាល បង្កើតទំនុកចិត្តក្នុងចំណោមសិក្ខាកាម ឪពុកម្តាយ សហគមន៍ និងឧស្សាហកម្មក្នុងស្រុក |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
- សិស្សនឹងរីករាយក្នុងការរៀន និងពង្រឹងជំនាញរបស់ពួកគេដោយប្រើអគារថ្មីទាំងនេះ
- យន្តការនេះនឹងចាក់បញ្ចូលគោលនយោបាយ TVET ដំណើរការយ៉ាងរលូន ដើម្បីក្លាយជាជម្រើសដំបូងសម្រាប់និស្សិតបញ្ចប់ថ្នាក់វិទ្យាល័យ
-និយោជកទាំងអ្នកវិនិយោគក្នុងស្រុក និងបរទេស នឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍យ៉ាងច្រើនពីគម្រោងនេះ ដោយសារពួកគេអាចសហការជាមួយវិទ្យាស្ថាន TVET ដើម្បីធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពជំនាញបុគ្គលិករបស់ពួកគេតាមរយៈ Reskill និង Upskill នៅវិទ្យាស្ថានរបស់យើង ក្រុមហ៊ុនឯកជនក៏អាចជ្រើសរើសនិស្សិតពីវិទ្យាស្ថានរបស់យើងដើម្បីធ្វើការឱ្យពួកគេផងដែរ។
- កម្លាំងពលកម្មជំនាញដែលមានអាកប្បកិរិយាត្រឹមត្រូវនឹងត្រូវបានផ្គត់ផ្គង់ដល់តម្រូវការទីផ្សារការងារ ជាពិសេសនៅក្នុងតំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេស។ នេះនឹងប្រែទៅជាការងារកាន់តែច្រើន ផលិតភាពកាន់តែប្រសើរ កំណើនឧស្សាហកម្ម ប្រាក់ចំណូលកាន់តែច្រើន និងការរួមចំណែកកាន់តែច្រើនដល់សេដ្ឋកិច្ចជាតិ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
ការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនៅក្នុងនឹងផ្តល់ផលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ដល់សិស្សានុសិស្សដែលមកសិក្សាជំនាញបច្ចេកទេសជាមួយនឹងចំណេះដឹង និងជំនាញបន្ថែមទៀត។ លើសពីនេះទៀត វានឹងលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងអំពី TVET និង ITI តាមរយៈគុណភាពនៃការបង្រៀន។ ជាងនេះទៅទៀត វានឹងត្រូវបានលើកទឹកចិត្តសិស្សឱ្យចូលរៀនវគ្គបណ្តុះបណ្តាល TVET និងទាក់ទាញយុវជនឱ្យចូលមកក្នុងវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាល ដោយមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះកាន់តែប្រសើរ និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការក្នុងឧស្សាហកម្មកាន់តែប្រសើរឡើង។ ទន្ទឹមនឹងនោះ នៅថ្នាក់ជាតិ រដ្ឋាភិបាលនឹងអាចផលិតកម្មករជំនាញកាន់តែច្រើន ទទួលបានទំនុកចិត្តកាន់តែប្រសើរឡើងពីអ្នកវិនិយោគក្នុងស្រុក និងបរទេស ព្រមទាំងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការអភិវឌ្ឍន៍ឧស្សាហកម្ម និងគាំទ្រសកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ចចម្រុះ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
បាទ កែលម្អការចុះឈ្មោះជាស្ត្រីក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ជំនាញ និងធ្វើឱ្យស្ថានភាពសង្គម និងសេដ្ឋកិច្ចរបស់ពួកគេប្រសើរឡើង |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
បាទ MLVT/DGTVET បាននិងកំពុងគ្រប់គ្រង និងអនុវត្តគម្រោងជាច្រើនដូចជា JFPR, STVET, TVETSDP, S4C, SFE, SBJ និងគម្រោងផ្សេងៗជាច្រើនទៀត។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងស្ថិតក្នុងផែនការ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ស្វែងរកម្ចាស់ជំនួយ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|