PIP No:
1600
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
ASEASEAN Swiss TVET Initiative (ASTI)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងផ្តួចផ្តើម ASEASEAN Swiss TVET (ASTI)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងការងារនិងបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អគ្គនាយកដ្ឋានអប់រំបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេស និងវិជ្ជាជីវៈ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
- គាំទ្រដល់ការអភិវឌ្ឍន៍កញ្ចប់បណ្តុះបណ្តាលស្តង់ដារ
- គាំទ្រលើការកសាងសមត្ថភាពលើការបណ្តុះបណ្តាលក្នុងក្រុមហ៊ុន
- រួមបញ្ចូលគ្នានូវការសិក្សាផ្អែកលើការងារនៅក្នុងប្រព័ន្ធ TVET |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
យុវនារី និងបុរសដែលអត់ការងារធ្វើ ជាពិសេសអ្នកដែលមានការអប់រំនៅមានកម្រិត និងអ្នកឈប់រៀន ក៏ដូចជាកម្មករដែលមានជំនាញទាប ត្រូវបានបណ្តុះបណ្តាលជំនាញពាក់ព័ន្ធនឹងទីផ្សារការងារ និងអាចមានលទ្ធភាពមានការងារកាន់តែប្រសើរឡើង និងការរួមបញ្ចូលទៅក្នុងប្រព័ន្ធ TVET ផ្លូវការ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះនឹងមាន (1) ពង្រឹងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការរវាងប្រទេសស្វីស និងអាស៊ាន ដើម្បីលើកកម្ពស់ការផ្លាស់ប្តូរ និងការអនុវត្តល្អបំផុតលើ WBL, (2) គាំទ្រដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ STP និង (3) ការរួមបញ្ចូល WBL ទៅក្នុងប្រព័ន្ធ TVET |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គាំទ្រដល់កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ MoLVT លើការអនុវត្តការសិក្សាមូលដ្ឋានការងារ ដែលនឹងបំពាក់យុវជន និងបុរសនូវជំនាញពាក់ព័ន្ធទីផ្សារការងារ។ បន្ថែមលើនេះ ពង្រឹងលទ្ធភាពការងាររបស់យុវជនដែលមានជំនាញទាប។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
|
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
អ្នកទទួលផលដោយផ្ទាល់៖ យុវជន ២០០០នាក់ នឹងទទួលបានការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញតាមរយៈ (ការរៀនតាមការងារ) ក្នុងនោះចំនួន ៨០០នាក់ ជំនាញមុនមានការងារ និង ១២០០នាក់ បណ្តោះបណ្តាលពង្រឹងជំនាញ។
អ្នកទទួលផលដោយប្រយោល៖ កម្មករជំនាញទាបចំនួន ៦០០០ នាក់ និងទទួលឥទ្ធិពលជាវិជ្ជមានពីសហសេវិកសិក្ខាកាមរបស់ពួកគេ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
អ្នកទទួលផល ៥០% គឺជាស្ត្រី |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
បាទ នាយកដ្ឋានស្ដង់ដារ និងកម្មវិធីសិក្សាមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍លើការបង្កើតកញ្ចប់បណ្ដុះបណ្ដាលស្ដង់ដារ។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
មិនមាន |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
2
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
SDC |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|