PIP No:
1601
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Skill for Better Job
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងជំនាញសម្រាប់ការងារកាន់តែប្រសើរ
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងការងារនិងបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
|
RESPONSIBLE UNIT:
Directorate General of Technical Vocational Education and Training (DGTVET)
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អគ្គនាយកដ្ឋានអប់រំបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេស និងវិជ្ជាជីវៈ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ការធ្វើរបរិវត្តកម្មប្រព័ន្ធអប់រំបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេស និងវិជ្ជាជីវៈឳ្យឆ្លើយតបទៅនឹងបដិវត្ត៍ឧស្សាហកម្ម ៤.០ សេដ្ឋកិច្ចនិងសង្គមឌីជីថល និងសេដ្ឋកិច្ចបៃតង |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Coordination of Supporting Policies (Skills and Human Resource Development, Sciences, Technology and Innovation Promotion, Establishment and Development of Industrial Infrastructure, and Financing Measures) | ការសម្របសម្រួលគោលនយោបាយគាំទ្រ (ការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញនិងធនធានមនុស្ស ការជំរុញវិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ ការកសាងនិងអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធឧស្សាហកម្ម និងវិធានការផ្នែកហិរញ្ញប្បទាន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គម្រោង SBJ មានគោលបំនង "បង្កើនគុណភាព និងភាពឆ្លើយតបជំនាញនៃកម្លាំងពលកម្មកម្ពុជានាពេលខាងមុខ និងដែលមានស្រាប់របស់កម្ពុជា ហើយក្នុងករណីមានវិបត្តិ ឬភាពអាសន្ន កម្លាំងពលកម្មអាចឆ្លើយតបភ្លាមៗ ដោយមានប្រសិទ្ធភាព" |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោង SBJ មានធាតុផ្សំចំនួនប្រាំ៖ (ក) ការពង្រឹង TVET ដើម្បីបង្កើនជំនាញ និងឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការឧស្សាហកម្ម។ (ខ) ព័ត៌មាន និងការតំរង់ទិសសម្រាប់ការងារកាន់តែប្រសើរ។ (គ) គាំទ្រសមាគមតាមវិស័យ និងពង្រីកការអភិវឌ្ឍន៍ជំនាញ (ឃ) ការគ្រប់គ្រងគម្រោង និងការត្រួតពិនិត្យ និង (ង) ការឆ្លើយតបពេលមានអាសន្ន |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
កែលម្អការពេញចិត្តរបស់និយោជកសម្រាប់និស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សា TVET
និស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សាកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលដែលគាំទ្រដោយគម្រោងក្នុងការងារល្អ ប្រាំមួយខែបន្ទាប់ពីបញ្ចប់វគ្គបណ្តុះបណ្តាល
គណៈកម្មាធិការឧស្សាហកម្ម-សាលា (ISCs) បង្កើតឡើង និងដំណើរការនៅ TIs ដែលគាំទ្រដោយគម្រោង។
MOUs ថ្មីបានអនុវត្តនៅ TIs ដែលគាំទ្រដោយគម្រោង
កែលម្អការប្រឹក្សាការងារ ឬការណែនាំអំពីអាជីព ឬការបំពេញឧបករណ៍វាយតម្លៃដោយខ្លួនឯង ការណែនាំអំពីអាជីព |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
- កម្លាំងពលកម្មរបស់កម្ពុជា ទាំងនាពេលខាងមុខ និងបច្ចុប្បន្ន ដែលនឹងទទួលបានការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវឱកាសបណ្តុះបណ្តាល និងសេវាកម្មទីផ្សារការងារ បង្កើនលទ្ធភាពការងាររបស់ពួកគេ។
- គម្រោងនេះនឹងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ដល់និយោជក បុគ្គលិកមកពី TIs និងអ្នកពាក់ព័ន្ធដទៃទៀតនៅក្នុងប្រព័ន្ធអេកូឡូស៊ីអភិវឌ្ឍន៍ជំនាញ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
មិនមាន |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោង SBJ នឹងធានាថា ផែនការ CERC នឹងពិចារណាលើការលើកកម្ពស់ស្ត្រី និងកុមារ ក៏ដូចជាការទទួលបានសមធម៌ចំពោះធនធាន ជាពិសេសក្នុងដំណាក់កាលឆ្លើយតប និងការស្តារឡើងវិញ ដែលការជម្លៀស និងការស្តារនីតិសម្បទាជិតមកដល់ វិធានការបង្ការសម្រាប់អំពើហិង្សាគ្រប់ប្រភេទ ដូចជាការលើកកម្ពស់ការយល់ដឹង និងការគាំទ្រជាដើម។ ដល់ស្ត្រីដែលនៅរស់រានមានជីវិត ការពង្រឹងសេដ្ឋកិច្ចតាមរយៈការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញដែលមានការងារធ្វើ ការទទួលបានព័ត៌មានស្តីពីសិទ្ធិសុខភាពផ្លូវភេទ និងសុខភាពបន្តពូជ និងការទទួលបានការអប់រំប្រកបដោយគុណភាពជាចម្បងសម្រាប់ ក្មេងស្រី។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
MLVT/DGTVET មានបទពិសោធន៍យ៉ាងទូលំទូលាយក្នុងការគ្រប់គ្រង និងអនុវត្តគម្រោងស្រដៀងគ្នាដូចជា STVET, TVETSDP, S4C និង SFE
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងទើបតែចាប់ផ្តើម មិនទាន់មានបញ្ហាអ្វីគួរឲ្យកត់សម្គាល់នៅឡើយ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
2
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ធនាគារពិភពលោកបានផ្តល់ប្រាក់កម្ចី |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|