សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1574
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Emergency Rural Road Reconstruction Project (ERRRP)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ឡើងវិញបន្ទាន់ផ្លូវជនបទ
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/26

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2029

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

150000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ

RESPONSIBLE UNIT:

Project Management Unit

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
គោលបំណងនៃគម្រោង គឺអនុវត្តស្របតាមគោលនយោបាយរបស់ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទក្នុងកម្មវិធីទី១ គឺការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវន្ត និងគមនាគមន៍ ដែលផ្តោតលើការកែលម្អគុណភាពផ្លូវជនបទ និងលក្ខខណ្ឌធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ តាមរយៈការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវកម្រាលផ្លូវទៅជា DBST ឬផ្លូវបេតុង។ លើសពីនេះ លទ្ធផលនៃគម្រោងក៏បានផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋនៅតាមជនបទដូចជា ងាយស្រួលក្នុងការធ្វើដំណើរ ចំណេញពេលវេលា សន្សំសំចៃថ្លៃដឹកជញ្ជូនទំនិញ ងាយស្រួលទទួលបានសេវាសាធារណៈ និងឱកាសបង្កើតការងារសម្រាប់លើកកម្ពស់ប្រាក់ចំណូល។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងរបស់គម្រោង គឺសំដៅស្តារដំណើរការឡើងវិញ និងលើកកម្ពស់កម្រិតការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទ ដែលតែងតែរងផលប៉ះពាល់ដោយទឹកជំនន់ក្នុងខេត្តកំពង់ធំ សៀមរាប បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង ពោធិ៍សាត់ និងកំពង់ឆ្នាមង នឹងត្រូវសាងសង់ឡើងវិញ ដើម្បីកែលម្អលទ្ធភាពបានទីផ្សារ និងសេវា និងការស្តារសេដ្ឋកិច្ចក្រោយ Covid-19។ ដោយនៅក្នុងនោះ ប្រជាជនជនបទក្នុងខេត្តគោលដៅមានលទ្ធភាពទទួលបានផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ ​DBST ឬផ្លូវបេតុងជនបទដែលធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ជាពិសេសកសិករអាចដឹកជញ្ជូនកសិផលទៅកាន់ទីផ្សារបានគ្រប់រដូវកាល
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ផ្លូវជនបទប្រវែងប្រមាណ ៦០០គ.ម ដែលតែងតែរងផលប៉ះពាល់ដោយទឹកជំនន់ក្នុងខេត្តកំពង់ធំ សៀមរាប បន្ទាយមានជ័យ​ បាត់ដំបង ពោធិ៍សាត់ និងកំពង់ឆ្នាំង នឹងត្រូវសាងសង់ឡើងវិញ ដើម្បីកែលម្អលទ្ធភាពទទួលបានទីផ្សារ​និងសេវា និងការស្តារសេដ្ឋកិច្ចក្រោយ Covid-19។ ដោយនៅក្នុងនោះ ប្រជាជនជនបទក្នុងខេត្តគោលដៅមានលទ្ធភាពទទួលបានផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ DBST ឬផ្លូវបេតុងជនបទដែលធននឹងការប្រែប្រួអាកាសធាតុ ជាពិសេសកសិករអាចដឹងជញ្ជូនកសិផលទៅកាន់ទីផ្សារបានគ្រប់រដូវកាល
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
គម្រោងនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងជាចម្បងឆ្ពោះទៅរកការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទដែលធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ និងធានាបាននូវលទ្ធភាពទទួលបានការអភិវឌ្ឍនៅគ្រប់ពេលវេលា តាមរយៈការស្ថាបនាឡើងវិញនូវផ្លូវជនបទដែលរងគ្រោះដោយទឹកជំនន់នាពេលថ្មីៗនេះ។ លើសពីនេះ គម្រោងនក៏ផ្តល់ប្រយោជន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋនៅតាមជនបទដូចជា ងាយស្រួលធ្វើដំណើរ ចំណេញពេលវេលា សន្សំសំចៃថ្លៃដឹកជញ្ចូនទំនិញ ងាយស្រួលទទយលបានសេវាសាធារណៈ និងឱកាសបង្កើតការងារសម្រាប់ការលើកកម្ពស់ប្រាក់ចំណូល។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
១. កែលម្អឡើងវិញនូវការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទប្រកបដោយគុណភាព និងលក្ខខណ្ឌដែលសមស្របជាមួយនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ២. ប្រជាជនជនបទក្នុងខេត្តគោលដៅមានលទ្ធភាពទទួលបានផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់​​ DBST ឬផ្លូវបេតុងដែលធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ជាពិសេសកសិករអាចដឹកជញ្ជូនកសិផលទៅកាន់ទីផ្សារបានគ្រប់រដូវ ៣. លើកកម្ពស់ឱកាសសក្តានុពលខាងសេដ្ឋកិច្ច និងសង្គម និងលទ្ធភាពទទួលបានសេវា និងឱកាសនៃការអភិវឌ្ឍ ៤. ការបណ្តុះបណ្តាលសមត្ថភាពបន្ថែមដល់មន្ត្រីរាជការ
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
គម្រោងនេះនឹងអនុវត្តលើផ្លូវជនបទដែលមានស្រាប់ និងជាមួយនឹងការពង្រីកផ្លូវមួយចំនួនតាមតម្រូវការជាក់ស្តែង។ ហើយគម្រោងនេះមិនមានផលប៉ះពាល់ដល់សង្គម និងបរិស្ថានទេ។ វានឹងរួមចំណែកដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
15. Road improvement (including Climate Change proofing) | ១៥. ការកែលម្អផ្លូវថ្នល់ រួមមានការគិតគូរពីការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
50
ទាក់ទងមធ្យម
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងនេះមិនប៉ះពាល់ដល់តួនាទីបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់គម្រោងនោះទេ។ ស្ត្រីត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឱ្យចូលរួមក្នុងគម្រោងនេះ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទមានមន្ត្រីប្រកបដោយសមត្ថភាព សម្រាប់បំពេញការងារបាន។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
ពុំទាន់ដំណើរការ ដោយបច្ចុប្បន្នកំពុងស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលរៀបចំគម្រោង
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ហិរញ្ញប្បទានពីធនាគារវិនិយោគហេដ្ឋាររចនាសម្ព័ន្ធអាស៊ី
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
AIIB
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0