PIP No:
1574
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Emergency Rural Road Reconstruction Project (ERRRP)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ឡើងវិញបន្ទាន់ផ្លូវជនបទ
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
គោលបំណងនៃគម្រោង គឺអនុវត្តស្របតាមគោលនយោបាយរបស់ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទក្នុងកម្មវិធីទី១ គឺការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវន្ត និងគមនាគមន៍ ដែលផ្តោតលើការកែលម្អគុណភាពផ្លូវជនបទ និងលក្ខខណ្ឌធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ តាមរយៈការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវកម្រាលផ្លូវទៅជា DBST ឬផ្លូវបេតុង។ លើសពីនេះ លទ្ធផលនៃគម្រោងក៏បានផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋនៅតាមជនបទដូចជា ងាយស្រួលក្នុងការធ្វើដំណើរ ចំណេញពេលវេលា សន្សំសំចៃថ្លៃដឹកជញ្ជូនទំនិញ ងាយស្រួលទទួលបានសេវាសាធារណៈ និងឱកាសបង្កើតការងារសម្រាប់លើកកម្ពស់ប្រាក់ចំណូល។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលបំណងរបស់គម្រោង គឺសំដៅស្តារដំណើរការឡើងវិញ និងលើកកម្ពស់កម្រិតការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទ ដែលតែងតែរងផលប៉ះពាល់ដោយទឹកជំនន់ក្នុងខេត្តកំពង់ធំ សៀមរាប បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង ពោធិ៍សាត់ និងកំពង់ឆ្នាមង នឹងត្រូវសាងសង់ឡើងវិញ ដើម្បីកែលម្អលទ្ធភាពបានទីផ្សារ និងសេវា និងការស្តារសេដ្ឋកិច្ចក្រោយ Covid-19។ ដោយនៅក្នុងនោះ ប្រជាជនជនបទក្នុងខេត្តគោលដៅមានលទ្ធភាពទទួលបានផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ DBST ឬផ្លូវបេតុងជនបទដែលធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ជាពិសេសកសិករអាចដឹកជញ្ជូនកសិផលទៅកាន់ទីផ្សារបានគ្រប់រដូវកាល
|
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ផ្លូវជនបទប្រវែងប្រមាណ ៦០០គ.ម ដែលតែងតែរងផលប៉ះពាល់ដោយទឹកជំនន់ក្នុងខេត្តកំពង់ធំ សៀមរាប បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង ពោធិ៍សាត់ និងកំពង់ឆ្នាំង នឹងត្រូវសាងសង់ឡើងវិញ ដើម្បីកែលម្អលទ្ធភាពទទួលបានទីផ្សារនិងសេវា និងការស្តារសេដ្ឋកិច្ចក្រោយ Covid-19។ ដោយនៅក្នុងនោះ ប្រជាជនជនបទក្នុងខេត្តគោលដៅមានលទ្ធភាពទទួលបានផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ DBST ឬផ្លូវបេតុងជនបទដែលធននឹងការប្រែប្រួអាកាសធាតុ ជាពិសេសកសិករអាចដឹងជញ្ជូនកសិផលទៅកាន់ទីផ្សារបានគ្រប់រដូវកាល |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គម្រោងនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងជាចម្បងឆ្ពោះទៅរកការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទដែលធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ និងធានាបាននូវលទ្ធភាពទទួលបានការអភិវឌ្ឍនៅគ្រប់ពេលវេលា តាមរយៈការស្ថាបនាឡើងវិញនូវផ្លូវជនបទដែលរងគ្រោះដោយទឹកជំនន់នាពេលថ្មីៗនេះ។ លើសពីនេះ គម្រោងនក៏ផ្តល់ប្រយោជន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋនៅតាមជនបទដូចជា ងាយស្រួលធ្វើដំណើរ ចំណេញពេលវេលា សន្សំសំចៃថ្លៃដឹកជញ្ចូនទំនិញ ងាយស្រួលទទយលបានសេវាសាធារណៈ និងឱកាសបង្កើតការងារសម្រាប់ការលើកកម្ពស់ប្រាក់ចំណូល។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
១. កែលម្អឡើងវិញនូវការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទប្រកបដោយគុណភាព និងលក្ខខណ្ឌដែលសមស្របជាមួយនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
២. ប្រជាជនជនបទក្នុងខេត្តគោលដៅមានលទ្ធភាពទទួលបានផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ DBST ឬផ្លូវបេតុងដែលធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ជាពិសេសកសិករអាចដឹកជញ្ជូនកសិផលទៅកាន់ទីផ្សារបានគ្រប់រដូវ
៣. លើកកម្ពស់ឱកាសសក្តានុពលខាងសេដ្ឋកិច្ច និងសង្គម និងលទ្ធភាពទទួលបានសេវា និងឱកាសនៃការអភិវឌ្ឍ
៤. ការបណ្តុះបណ្តាលសមត្ថភាពបន្ថែមដល់មន្ត្រីរាជការ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនេះនឹងអនុវត្តលើផ្លូវជនបទដែលមានស្រាប់ និងជាមួយនឹងការពង្រីកផ្លូវមួយចំនួនតាមតម្រូវការជាក់ស្តែង។ ហើយគម្រោងនេះមិនមានផលប៉ះពាល់ដល់សង្គម និងបរិស្ថានទេ។ វានឹងរួមចំណែកដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
15. Road improvement (including Climate Change proofing) | ១៥. ការកែលម្អផ្លូវថ្នល់ រួមមានការគិតគូរពីការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
50
|
ទាក់ទងមធ្យម
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោងនេះមិនប៉ះពាល់ដល់តួនាទីបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់គម្រោងនោះទេ។ ស្ត្រីត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឱ្យចូលរួមក្នុងគម្រោងនេះ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទមានមន្ត្រីប្រកបដោយសមត្ថភាព សម្រាប់បំពេញការងារបាន។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ពុំទាន់ដំណើរការ ដោយបច្ចុប្បន្នកំពុងស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលរៀបចំគម្រោង |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ហិរញ្ញប្បទានពីធនាគារវិនិយោគហេដ្ឋាររចនាសម្ព័ន្ធអាស៊ី |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|