PIP No:
1490
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Steung Bot Logistics Park (Poipet)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ការអភិវឌ្ឍសួនឡូជីស្ទីកស្ទឹងបត់ (ប៉ោយប៉ែត)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
|
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលបំណងរួមនៃសំណើគម្រោងនេះគឺដើម្បីអភិវឌ្ឍផែនការមេសម្រាប់ការវិនិយោគ និងការសាងសង់មជ្ឈមណ្ឌល ភស្តុភារកម្មបាវិត ជាមួយនឹងគោលដៅចម្បងនៃការកែលម្អប្រព័ន្ធភស្តុភាររបស់កម្ពុជា និងមុខងារសំខាន់ៗ ដើម្បីរួម ចំណែកដល់ទិដ្ឋភាពសង្គម និងឌីជីថល និងការផ្លាស់ប្តូរសេដ្ឋកិច្ច។ គោលបំណងនៃសំណើគម្រោងមាន ចំនួនបីត្រូវបានបង្ហាញដូចខាងក្រោម៖
• ពិនិត្យមើលការសិក្សាលទ្ធភាព ការវិនិយោគ និងការសាងសង់មជ្ឈមណ្ឌល ភស្តុភារកម្មបាវិត ដោយគិតគូរពីសង្គម និងបរិស្ថាន។
• បង្កើតផែនការមេសម្រាប់មជ្ឈមណ្ឌល ភស្តុភារកម្មបាវិត
• កំណត់យន្តការហិរញ្ញវត្ថុ និងការវិនិយោគ ដើម្បីអាចឱ្យគម្រោងអភិវឌ្ឍ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ការវិនិយោគលើមជ្ឈមណ្ឌលភស្តុភារកម្មបាវិត នឹងធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវមុខងារដឹកជញ្ជូនសំខាន់ៗដូចជា ការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូនត្រឹមត្រូវ និងរៀបចំផែនការដើម្បីកាត់បន្ថយថ្លៃដឹកជញ្ជូន សម្រួលនីតិវិធីគយ សម្រាប់ទំនិញនាំចូល និងនាំចេញ ការកែលម្អការប្រមូល និងចែកចាយទំនិញ ការបង្កើតមជ្ឈមណ្ឌល ចែកចាយទូទៅនៅក្នុងតំបន់នោះ ដំណើរការចរាចរ, សេវាត្រួតពិនិត្យទំនិញ និងព័ត៌មានភស្តុភារកម្ម។ល។ បន្ថែមពីលើការជំរុញសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា មជ្ឈមណ្ឌលភ័ស្តុភារបាវិត នឹងដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការលើកកម្ពស់ និងជំរុញខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់ពិភពលោក និងក្នុងតំបន់ ជាពិសេសការតភ្ជាប់ជាមួយប្រទេសសមាជិកអាស៊ាន។ មជ្ឈមណ្ឌល ភស្តុភារកម្មបាវិត មានគោលបំណងកំណត់ និងអភិវឌ្ឍតំបន់ភស្តុភារកម្មក្នុងតំបន់ ដែលមធ្យោបាយ ដឹកជញ្ជូន និង/ឬហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដែលពាក់ព័ន្ធ អាចត្រូវបានប្រមូលផ្តុំជាមួយអាជីវកម្មពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗ ដូចជា ស្ថានីយឡានដឹកទំនិញសាធារណៈ មជ្ឈមណ្ឌលចែកចាយ មជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្ម សេវាសាធារណៈសំខាន់ៗ និងអាជីវកម្មជំនួយពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពភស្តុភារកម្ម។
បន្ថែមពីលើការទម្លាក់ថ្លៃដឹកជញ្ជូនសរុប ការអភិវឌ្ឍន៍នៃមជ្ឈមណ្ឌលភស្តុភារកម្មបាវិត នៅព្រំដែនជាមួយ ប្រទេសវៀតណាម តាមច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចភាគខាងត្បូង ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងកែលម្អ ពាណិជ្ជកម្មក្នុងតំបន់ ជាពិសេសជាមួយវៀតណាម។ មជ្ឈមណ្ឌលភស្តុភារកម្មបាវិត នឹងរួមបញ្ចូលសេវាកម្មដឹកជញ្ជូន ទាំងអស់ដូចជាកំពង់ផែ ការផ្ទុក និងបណ្តាញដឹកជញ្ជូនប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព, ការប្រមូលនិងចែកចាយ ទំនិញប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព, និងការរៀបចំឈូសឆាយឆ្លងព្រំដែនតាមច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចភាគខាងត្បូង។ មជ្ឈមណ្ឌលភស្តុភារកម្មបាវិត នឹងក្លាយជាគម្រោងរួមបញ្ចូលគ្នាដែលពាក់ព័ន្ធនឹង (i) ការអភិវឌ្ឍដី (ii) ប្រព័ន្ធភស្តុភារកម្មពហុម៉ូត និង (iii) ការផ្ទុក – ការបង្រួបបង្រួម – ការចែកចាយ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
• គម្រោងនេះរួមចំណែកដល់កំណើនសេដ្ឋកិច្ចរបស់កម្ពុជា តាមរយៈការពង្រឹងការប្រកួតប្រជែងផ្នែក ភស្តុភារកម្មរបស់កម្ពុជា ដើម្បីបង្កើតផែនការមេសម្រាប់ការវិនិយោគ និងការសាងសង់មជ្ឈមណ្ឌល ភស្តុភារកម្មបាវិត ដែលជាចំណុចដ៏សំខាន់សម្រាប់កម្ពុជា និងវៀតណាម ដែលរួមបញ្ចូលនៅក្នុង ច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចអាស៊ានខាងត្បូង
• លក្ខណៈសង្ខេបនៃច្រកទ្វារអន្តរជាតិបាវិត៖
ច្រកទ្វារអន្តរជាតិសំខាន់ទីពីររបស់កម្ពុជា ដែលមានទំហំពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិ ១៦% ស្ថិតនៅ លំដាប់ទី២ បន្ទាប់ពីកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ។
ច្រកទ្វារសំខាន់សម្រាប់ពាណិជ្ជកម្មរវាងកម្ពុជា និងអន្តរជាតិ តាមរយៈកំពង់ផែ HCMC និង Cai Mep
គ្រឿងបរិក្ខារដែលគាំទ្រផ្នែកដឹកជញ្ជូនជាច្រើន រួមទាំងតំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេស និងកំពង់ផែស្ងួត
ការតភ្ជាប់ផ្លូវដែក និងផ្លូវល្បឿនលឿនកំពុងស្ថិតក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ ដើម្បីត្រៀមខ្លួនសម្រាប់ការ សម្របសម្រួលនាពេលអនាគតនៃឧស្សាហកម្មដឹកជញ្ជូន
តំបន់ទេសចរណ៍ និងការរីកចម្រើនគួរឱ្យកត់សម្គាល់នៃបរិវេណឧស្សាហកម្ម |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម CAMTA CLA វិស័យឯកជន សហគមន៍ដោយប្រយោល៖ ក្រសួង និងវិស័យឯកជនផ្សេងទៀត |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
|
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
|
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
10
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|