PIP No:
1495
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Study project proposal for improvement project at Thmor Da International Border Crossing
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសិក្សាសំណើគម្រោងធ្វើអោយប្រសើរទ្បើងនៅច្រកព្រំដែនអន្តរជាតិថ្មដា
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
បង្កើនប្រសិទ្ធភាពលើការដឹកជញ្ជូនឆ្លងកាត់ព្រំដែន រវាងប្រទេសទាំងពីរ កម្ពុជា និងថៃ។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះ មានគោលបំណងដោយជួយកាត់បន្ថយការកស្ទះចរាចរណ៍នាពេលបច្ចុប្បន្ន ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវនីតិវិធីនាំចេញ-នាំចូល ទំនិញ និងកាត់បន្ថយពេលវេលាឆ្លងកាត់ព្រំដែន។ លើសពីនេះទៅទៀត គម្រោង ក៏មានបំណងគាំទ្រដល់ការពង្រីកសេវាកម្មពាណិជ្ជកម្ម និងការដឹកទំនិញ ដែលជាកត្ដាសំខាន់ក្នុងការនាំទំនិញឆ្លងកាត់ព្រំដែន ទៅប្រទេសថៃទាន់ពេល និងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពជាងមុន ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះ មានទិសដៅលើកកម្ពស់សមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនឆ្លងកាត់ព្រំដែន នៅតំបន់ថ្មដា ដើម្បីសម្រេច ឱ្យបាននូវការតភ្ជាប់ឥតដាច់នៅតំបន់ព្រំដែនថ្មដា។ នៅក្នុងគម្រោងនេះ មានសមសភាពដូចជា៖
ក្រុមការងារជំនាញចុះពិនិត្យប៉ុស្តិ៍ប្រចាំការច្រកថ្មដារបស់វរៈការពារព្រំដែនគោកលេខ៨២៥ និងបន្តចុះពិនិត្យស្ថានភាពភូមិសាស្ត្រដោយកំណត់ចំណុចនិយាមការបរិវេណសាងសង់សំណង់ច្រកទ្វារព្រំដែន ក្នុងទំហំផ្ទៃដី ១៤ហិកតា ដែលត្រូវអនុវត្តន៍ឡើង ក្នុងពេលឆាប់ៗខាងមុខ។
ផ្លូវជាតិលេខ៥៥តភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៥ទីរួមខេត្តពោធិ៍សាត់ឆ្ពោះទៅតំបន់សមរភូមិសង្គ្រាមមួយនេះ រហូតដល់ច្រកព្រំដែនថ្មដា ជាប់ប្រទេសថៃ។
រដ្ឋាភិបាលនឹងសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធមួយចំនួនមានអគារអន្តោប្រវេសន៍,អគារគយរដ្ឋាករ សម្រាប់ត្រួតពិនិត្យរួម,ចំណតសម្រាប់ផ្ទេរ ទំនិញឆ្លងកាត់,ឃ្លាំងទីលានកុងទឺន័រ, អគាររដ្ឋបាលនិងអគារអន្តេវាសិកដ្ឋានដើម្បីបើកច្រកព្រំ ដែនអន្តរជាតិថ្មដានេះផងដែរ។
|
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
បច្ចុប្បន្នច្រកព្រំដែនមួយនេះ ជាច្រករបៀងមួយ ដែលបើកឱ្យប្រជាពលរដ្ឋ នៃប្រទេសទាំងពីរឆ្លងចេញចូលបាន ៣ថ្ងៃក្នុងមួយសប្តាហ៍ គឺថ្ងៃចន្ទ ពុធ និងសៅរ៍។ បើទោះបីបច្ចុប្បន្នច្រកព្រំដែននេះជាច្រករបៀង ហើយបើកតែ៣ថ្ងៃក្នុងមួយសប្តាហ៍ តែគេសង្កេតឃើញថា ប្រជាពលរដ្ឋនៃប្រទេសទាំងពីរមានការឆ្លងដែនចេញចូលគួរកត់សម្គាល់។ ក្នុងនោះប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរភាគច្រើនបានឆ្លងទៅទិញទំនិញផ្សេងៗពីផ្សាររបស់ថៃដែលស្ថិតនៅក្បែរព្រំដែនយកមកលក់ដូរ ឬប្រើប្រាស់ ដ្បិតថា ការធ្វើដំណើរចូលទៅថៃជិតជាង ការធ្វើដំណើ រទៅកាន់ទីផ្សារនៅទីរួមខេត្តពោធិ៍សាត់។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
|
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនេះស្ទើតែពុំមានផលប៉ះពាល់ដល់ប្រជាជននិងបរិស្ថានទេ ពីព្រោះប្រព័ន្ធភស្ដុភារ កម្មដែល មានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់នឹងចូលរួមដល់ការកាត់បន្ថយឧស្ម័នកាបូនិចនិងបង្កើតបានជាការដឹកជញ្ជូនដែលមិនប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថានព្រមទាំងបង្កើតបរិកាសពាណិជ្ជកម្មល្អ សម្រាប់ប្រជាជនមូលដ្ឋាន សម្របទៅតាម ស្ដងដារនៃការអភិវឌ្ឍន៍ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូន និងភ័ស្ដុភារកម្ម ក្នុងតំបន់។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
សម្រាប់កម្រោងនេះ ទោះបីស្ថិតនៅទីតាំងកន្លែងណាក៏ដោយ វាពុំមានផលប៉ះ ពាល់ដល់តួនាទី របស់បុរស និងស្រ្តីទេ ប៉ុន្តែផ្ទុយទៅវិញគម្រោងនេះ នឹងផ្តល់ផលប្រយោជន៏ដល់ផល ប្រយោជន៏បុរសនិង ស្រ្តីជាច្រើន នៅក្នុងពេលអនុវត្តគម្រោង។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍មួយចំនួនសម្រាប់ការអនុវត្ដ។ ប៉ុន្ដែ យើងត្រូវការមនុស្សដែល មានជំនាញ និងបទពិសោធន៍ ព្រមទាំងការបណ្ដុះបណ្ដាលនៅក្រៅប្រទេស ដើម្បីជាជំនួយ បន្ថែម ពីព្រោះគម្រោងនេះហាក់បីដូចជាថ្មីសម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជា និងត្រូវការបទពិសោធន៍ តាមរយៈការអនុវត្ដ កន្លងមក នៅបរទេស។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងនឹងដំណើរការតាមការគ្រោងទុកបើសិនជាមានថវិកាគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ការអនុវត្តគម្រោង។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
10
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|