សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1428
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Rural Road Connectivity Improvement Project to the Coastal Provinces
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងកែលម្អផ្លូវជនបទតភ្ជាប់តំបន់ឆ្នេរសមុទ្រ
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

75000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ

RESPONSIBLE UNIT:

Rural Road Department

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានផ្លូវលំជនបទ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវភាពធន់បម្រែបម្រួលអាកាសធាតុនៃហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូនជនបទដោយការតភ្ជាប់បណ្តាញផ្លូវទៅកាន់តំបន់ឆ្នេរ។ ការវិនិយោគនេះនឹងរួម ចំណែកដល់កំណើនសេដ្ឋកិច្ចប្រកបដោយចីរភាព និងកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងកាត់បន្ថយភាព​ក្រីក្ររបស់​រដ្ឋា​ភិបាល​​​​តាមរយៈ​ការពង្រឹ​ងការតភ្ជា​ប់​ទៅ​កាន់ទីផ្សារ ការប្រកបការងារ ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការអប់រំគ្រប់រដូវកាល និងសេវាសុខា​ភិបាល​ផ្សេង​ៗ និងកាត់បន្ថយថ្លៃដឹកជញ្ជូន និងចំណេញពេលវេលាធ្វើដំណើរក្នុងការប្រកបអាជីវកម្មនៅក្នុងតំបន់គម្រោង។ល។ - ផ្តល់ការអភិវឌ្ឍន៍ធនធានមនុស្ស និងសេវាសង្គមតាមរយៈការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការតភ្ជាប់ទៅកាន់តំបន់សាលារៀន មន្ទីរពេទ្យ​ឬ​មណ្ឌល​សុខភាព ភូមិឃុំ និងកាត់បន្ថយអត្រាមរណៈឬពិការភាព តាមរយៈការកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងនៃគម្រោងគឺដើម្បីកែលម្អផ្លូវឱ្យមានភាពធន់នឹងអាកាសធាតុតាមរយៈការតភ្ជាប់តំបន់សេដ្ឋកិច្ច និងសង្គមក្នុង​ខេត្ត​ជាប់​ឆ្នេរសមុទ្រ។ ដើម្បីកំណត់សមិទ្ធិផលនៃគម្រោងនេះ សូចនាករនឹងត្រូវស្នើឡើងសម្រាប់វាស់វែងដូចខាងក្រោម៖ • ប្រវែងផ្លូវជនបទត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងជាមួយនឹងវិធានការធន់នឹងអាកាសធាតុ (គីឡូម៉ែត្រ) • ចំនួនស្ពានត្រូវបានជួសជុល/ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងជាមួយនឹងភាពធន់នឹងអាកាសធាតុ • ចំនួនប្រជាជនដែលបានចំណេញថេរវេលាក្នុងការធ្វើដំណើរការទៅទទួលសេវាសេដ្ឋកិច្ច និងសង្គម -ផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច៖ ចំនួនប្រជាជនដែលបានចំណេញថេរវេលាក្នុងការធ្វើដំណើរការទៅទីផ្សារ(ចំនួន) -ផ្នែកសង្គម៖ ចំនួនប្រជាជនដែលបានចំណេញថេរវេលាក្នុងការធ្វើដំណើរការទៅសាលារៀន មន្ទីរពេទ្យបង្អែក ឬមណ្ឌល​សុខភាព ភូមិឃុំ ប្រៃសណីយ៍ សេវាសាធារណៈ ជាដើម។ • អ្នកជនបទអាចប្រើប្រាស់ផ្លួវពេញមួយឆ្នាំ (លទ្ធភាពប្រើប្រាស់) • អ្នកទទួលផលពីរគម្រោងសរុប (ចំនួន)
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ផ្លូវថ្នល់មានសារៈសំខាន់ណាស់សម្រាប់មធ្យោបាយដឹកជញ្ជូននៅកម្ពុជាទាំងនៅទីក្រុង និងជនបទ។ ផ្លូវថ្នល់នៅ​កម្ពុជា​ត្រូវបាន​តភ្ជាប់​ជា​បណ្តាញ​ពីទីក្រុងទៅជនបទ ដែលមានប្រវែងសរុបប្រហែល 63,134 គីឡូម៉ែត្រ រួមមានផ្លូវជាតិ ផ្លូវខេត្ត និង ផ្លូវជនបទ។ ផ្លូវជាតិមានប្រមាណ ៧ ២៦១ គីឡូម៉ែត្រ ផ្លូវខេត្តមាន ៩ ០៣១ គីឡូម៉ែត្រ និងផ្លូវជនបទ ៤៦ ៨៤២ គីឡូម៉ែត្រ។ ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ ទទួលខុសត្រូវលើការគ្រប់គ្រងផ្លូវជនបទ ចំណែកក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលខុសត្រូវ​គ្រប់​គ្រង​ផ្លូវជាតិ និងខេត្ត។ ក្នុងចំណោមបណ្តាញផ្លូវជនបទសរុប ផ្លូវនៅក្នុងខេត្តជាប់មា​ត់សមុទ្រមានប្រវែងសរុបប្រមាណ ២៧៦០ គីឡូម៉ែត្រ ។ ផ្លូវដែលបានក្រាលកៅស៊ូមានប្រហែល ៥% និង ៩៥%ជាផ្លូវដែល មិនទាន់បានក្រាលកៅស៊ូ ហើយក្នុងចំណោម​ផ្លូវជនបទមិនទាន់ក្រាល​​កៅ​ស៊ូ ៧២% ជាផ្លូវថ្មបាយក្រៀម ឬក្រួស។ ផ្លូវជនបទភាគច្រើន ជាផ្លូវមិនទាន់បានក្រាលកៅស៊ូ និងស្ថានភាពខូចខាត​ច្រើនពិបាកធ្វើ​ដំណើរដោយសារការថែទាំមិនបានគ្រប់គ្រាន់។ តាមរយៈគម្រោងនេះ ផ្លូវនៅក្នុងតំបន់ឆ្នេរក្នុងផែនការ៣ឆ្នាំពីឆ្នាំ ២០២៥ ដល់ ២០២៧ មានធ្វើការកែលម្អផ្លូវប្រវែងសរុប ៣០០គីឡូម៉ែត្រ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
គម្រោងនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងជាចម្បងគឺការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទនៅក្នុងតំបន់ជាប់មាត់សមុទ្រឱ្យមានភាពធន់នឹងអាកាសធាតុ និង​ធានា​​បាន​នូវល​ទ្ធភាពប្រើប្រាស់គ្រប់រដូវ​សម្រាប់​ការអភិវឌ្ឍន៍ជនប​​ទ។ ការស្តារឡើងវិញនូវ​ផ្លូវជនបទដែលរង​គ្រោះដោយទឹ​កជំនន់នា​ពេល​ថ្មី​ៗ​​នេះ និងជាគោលដៅសម្រាប់ខេត្តជាប់ឆ្នេរសមុទ្រដែលរងផលប៉ះពាល់ភាគច្រើន។ ក្នុងចំណោមផ្លូវទាំងអស់ មានតែផ្លូវដែលជាឆ្អឹងខ្នង ប៉ុណ្ណោះ​ដែលត្រូវបានផ្តល់អាទិភាពក្នុងការកែលម្អឱ្យមាននិរន្តរភាព និងធន់នឹងអាកាសធាតុ និង​បម្រើ​ដល់បណ្តាញផ្លូវ​សេដ្ឋ​កិ​ច្ច។ ការធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវការតភ្ជាប់ជនបទនៅតំបន់ជាប់សមុទ្រ គឺដើម្បីលើកកម្ពស់ជីវភាពនៃប្រជាជនក្នុងតំបន់គម្រោងក៏ដូចជាជួយ​បង្កើនការអភិវឌ្ឍន៍​សេដ្ឋ​កិច្ច​ជាតិ ជាមួយការលូតលាស់ផ្នែកសង្គម និងសេដ្ឋកិច្ច។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
គម្រោងនេះត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ប្រជាជនជាងមួយលាននាក់ ដែលភាគច្រើនជាប្រជាជននៅ​តាមជន​បទក្នុង​ខេត្ត​​ជាប់មាត់សមុទ្រមានដូចជា ខេត្តព្រះសីហនុ កំពត កោះកុង និងកែប ក្នុងនោះប្រហែល 70% នៃអ្នកទទួលផលជាស្ត្រី។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
វិធីសាស្រ្តដែលត្រូវបានយកមកអនុវត្តសម្រាប់ការកែលម្អផ្លូវជនបទគឺត្រូវបានពិចារណាលើគ្រប់ទិដ្ឋភាព ជាពិសេស គឺផ្តោតទៅលើហេតុប៉ះពាល់បរិស្ថាន និងសង្គមជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធ និងសហគមន៍ទាំងអស់តាមរយៈការពិគ្រោះយោបល់ជាសាធារណៈ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
15. Road improvement (including Climate Change proofing) | ១៥. ការកែលម្អផ្លូវថ្នល់ រួមមានការគិតគូរពីការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
50
ទាក់ទងមធ្យម
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
សម្រាប់គម្រោងនេះ ការវិភាគយេនឌ័រធិនឹងត្រូវធ្វើឡើង និងរបញ្ជ្រាបយេនឌ័រនឹងត្រូវបានផ្តល់សិទ្ធិយ៉ាងហោចណាស់ 20% នៃស្ត្រីក្នុងតំបន់គម្រោងត្រូវបានផ្តល់ការងារក្នុងវិស័យផ្លូវដោយមានវិធានរសុវត្ថិភាពជាចម្បង។ ជាមួយនឹងបញ្ហាយេនឌ័រនេះ គម្រោងនេះនឹងរៀបចំវគ្គបណ្តុះបណ្តាលស្តីអំពើហឹង្សាយេនឌ័រជាមូលដ្ឋាន និង អំពើហិង្សាប្រឆាំងនឹងកុមារ ហើយនាយកដ្ឋានផ្លូវលំជនបទ​នឹងរៀបចំបង្កើតផែនការសកម្មភាពយេនឌ័រ ដើម្បីអ្នកអនុវត្ថគម្រោងប្រណិបត្តិ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
បាទឬចាស៎វាពិតណាស់។ MRD/RRD មានមន្ត្រីបច្ចេកទេសដែលមានសមត្ថភាពដើម្បីអនុវត្តគម្រោងនេះ។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
កំពុងចាប់ផ្តើមការសិក្សាសម្មិទ្ធិ
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
2
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
រួមបញ្ជូលគ្នាថវិកាជាតិ ឬហិរញ្ញប្បទានដៃគូ
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0