សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1431
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Rural Road Connectivity Improvement Project Phase 2
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងកែលម្អការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទជំហាន២
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

04/01/27

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2030

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

100000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ

RESPONSIBLE UNIT:

Project Management(PMU)

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
កែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវជនបទឱ្យធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុសំដៅប្រើប្រាស់បានគ្រប់រដូវកាលសម្រាប់ខ្សែផ្លូវដែលមានអាទិភាពខ្ពស់។ សំណើគម្រោងនឹងរួមចំណែកធានានិរន្តរភាពកំណើតសេដ្ឋកិច្ច និងការខិតខំប្រឹងប្រែងកាត់បន្ថយភាពក្រីក្ររបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា តាមរយៈបង្កើនការតភ្ជាប់បណ្តាញផ្លូវជនបទ ឆ្ពោះទៅកាន់ទីផ្សារ បង្កើតឱកាសការងារក្នុងតំបន់ ធានាការធ្វើដំណើរបស់សិស្សានុសិស្សទៅកាន់សាលា មណ្ឌលសុខភាព ព្រមទាំងកាត់បន្ថយចំណាយធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋនៅក្នុងតំបន់ - ពង្រីកការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាកសិករសម្រាប់តំបន់ដែលមានសក្តានុពលកសិកម្មខ្លាំង - គាំទ្រការអភិវឌ្ឍធនធានមនុស្ស និងសេវាសង្គមតាមរយៈធានាការធ្វើដំណើរបានគ្រប់រដូវកាលទៅកាន់សាលារៀន មន្ទីរពេទ្យ/មណ្ឌលសុខភាព និងទីប្រជុំជនឃុំនានា ព្រមទាំងកាត់បន្ថយអត្រាមរណភាពដោយសារគ្រោះថ្នាក់ចរាចរ។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងគម្រោងដើម្បីកែលម្អផ្លូវជនបទឱ្យធននឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុសម្រាប់បម្រើប្រយោជន៍សេដ្ឋកិច្ច សង្គមកិច្ច នៅក្នុងខេត្តគោលដៅ ក្នុងនោះសមិទ្ធផលគម្រោងនិងត្រូវបានវាស់វែងតាមរយៈសូចនការដូចខាងក្រោម៖ - ប្រវែងផ្លូវដែលត្រូវបានកែលម្អរួច និងមានភាពធននឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ - ចំនួនស្ពាន និងសំណង់សិល្បការ្យដែលត្រូវបានកែលម្អ និងជួសជុលឱ្យធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ - ចំនួនប្រជាពលរដ្ឋអ្នកទទួលផល និងចំណេញពេលវេលាធ្វើដំណើ ដើម្បីកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងសង្គម - កាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើទៅកាន់ទីផ្សារ និងទីន្លែងធុរកិច្ចនានាក្នុងតំបន់ - កាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើទៅកាន់សាលារៀន មន្ទីរពេទ្យបង្អែក មណ្ឌលសុខភាព ឃុំ ប៉ុស្តិ៍ និងសេវាសាធារណនានា - ធានាថាប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់មានផ្លូវប្រើប្រាស់បានគ្រប់រដូវកាល
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
មធ្យោបាយធ្វើដំណើរបស់ប្រជាពលរដ្ឋបច្ចុប្បន្នភាគច្រើនតាមរយៈផ្លូវថ្នល់ ដែលបច្ចុប្បន្នបណ្តាញផ្លូវថ្នល់នៅកម្ពុជាត្រូវបានធ្វើបញ្ជីសារពើភណ្ឌមានចំនួន 63,134គម ក្នុងនោះរួមមាន៖ ផ្លូវជាតិ ផ្លូវខេត្ត និងផ្លូវជនបទ។ ផ្លូវជាតិមានប្រវែងប្រមាណជា 7261 គម ផ្លូវខេត្តមានប្រវែង 9031គម និងផ្លូវជនបទ មានប្រវែង 46,842 គម។ ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ ទទួលខុសត្រូវ និងគ្រប់គ្រងផ្លូវជនបទ ខណៈក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលខុសត្រូវលើផ្លូវជាតិ និងផ្លូវខេត្ត។ ក្នុងចំណោមផ្លូវជនបទទាំងអស់ មានប្រមាណជា ៥% ត្រូវបានក្រាលកៅស៊ូ និងបេតុង ខណៈដែលផ្លូវដី និងល្បាយក្រួសមានប្រមាណជា ៩៥% ក្នុងនោះមាន ៧២% ជាផ្លូវក្រួសក្រហម ឬផ្លូវល្បាយក្រួស
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
គម្រោងនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងជាចម្បងគឺការតភ្ជាប់ផ្លូវជនបទឱ្យមានភាពធន់នឹងអាកាសធាតុ និងធានាបាននូវលទ្ធភាពប្រើប្រាស់​គ្រប់រដូវសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ។ ការស្តារឡើងវិញនូវផ្លូវជនបទដែលរងគ្រោះដោយទឹកជំនន់នាពេលថ្មីៗនេះ និង​ខេត្ត​គោល​ដៅ​ទាំងបួនដែលរងផលប៉ះពាល់ភាគច្រើន។ ក្នុងចំណោមផ្លូវទាំងអស់ មានតែផ្លូវដែលជាឆ្អឹងខ្នងប៉ុណ្ណោះ​​ដែល​ត្រូវបាន​ផ្តល់​អាទិភាព​ក្នុង​ការកែលម្អ​ឱ្យមាននិរន្តរភាព និងធន់នឹងអាកាសធាតុ និងបម្រើដល់បណ្តាញផ្លូវសេដ្ឋកិច្ច។ ការធ្វើ​ឲ្ឱ្យប្រសើរឡើងនូវការតភ្ជាប់​ជនបទនៅភាគពាយ័ព្យតាមបណ្តោយផ្លូវជាតិលេខ ៥ គឺដើម្បីលើកកម្ពស់ជីវភាពនៃប្រជាជនក្នុងតំបន់គម្រោង​ក៏ដូចជាជួយបង្កើនការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចជាតិ ជាមួយការលូតលាស់ផ្នែកសង្គម និងសេដ្ឋកិច្ច។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
គម្រោងនេះនឹងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ប្រជាជនជាង 2.8 លាននាក់ ដែលភាគច្រើនជាប្រជាជននៅតាមជន​បទ​​ខេត្តចំនួន 4 កំពង់​ឆ្នាំង ពោធិ៍សាត់ បាត់ដំបង បន្ទាយមានជ័យ ដែលប្រជាជនប្រមាណ 1.43 លាននាក់ជាស្ត្រី(ជំរឿនកម្ពុជាឆ្នាំ 2019)
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
វិធីសាស្រ្តដែលត្រូវយកមកអនុវត្តសម្រាប់ការកែលម្អផ្លូវជនបទគឺត្រូវបានពិចារណាលើគ្រប់ទិដ្ឋភាពជាពិសេសផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន និងសង្គមជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធ និងសហគមន៍តាមរយៈការពិគ្រោះយោបល់ជាសាធារណៈ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
15. Road improvement (including Climate Change proofing) | ១៥. ការកែលម្អផ្លូវថ្នល់ រួមមានការគិតគូរពីការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
50
ទាក់ទងមធ្យម
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
សម្រាប់គម្រោងនេះ ការវិភាគយេនឌ័រធិនឹងត្រូវធ្វើឡើង និងរបញ្ជ្រាបយេនឌ័រនឹងត្រូវបានផ្តល់សិទ្ធិយ៉ាងហោចណាស់ 20% នៃស្ត្រីក្នុងតំបន់គម្រោងត្រូវបានផ្តល់ការងារក្នុងវិស័យផ្លូវដោយមានវិធានរសុវត្ថិភាពជាចម្បង។ ជាមួយនឹងបញ្ហាយេនឌ័រនេះ គម្រោងនេះនឹងរៀបចំវគ្គបណ្តុះបណ្តាលស្តីអំពើហឹង្សាយេនឌ័រជាមូលដ្ឋាន និង អំពើហិង្សាប្រឆាំងនឹងកុមារ ហើយនាយកដ្ឋានផ្លូវលំជនបទនឹងរៀបចំបង្កើតផែនការសកម្មភាពយេនឌ័រ ដើម្បីអ្នកអនុវត្ថគម្រោងប្រណិបត្តិ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទមានមន្រ្តីប្រកបដោយសមត្ថភាពសម្រាប់បំពេញការងារគម្រោងនេះបាន។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
កំពុងរៀបចំសិក្សារបាយការណ៍សម្មិទ្ធិ
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ភ្នាក់ងារកិច្ចសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិជប៉ុន
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
JICA
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0