សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1414
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): National Road No. 5 Improvement Project​ CP-P17 (Thlea Maám -Battambang and Sri Sophorn-Poipet Sections) Middle Section (III)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងវិញ​កំណាត់ផ្លូវជាតិ​លេខ៥ (​ធ្លាម្អម​-បាត់ដំបង និងសិរីសោភ័ណ​-ប៉ោយប៉ែត) ផ្នែកកណ្តាល (III)
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

17/08/17

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

01/01/2026

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

479770469

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានផ្លូវថ្នល់

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ចក្ខុវិស័យ៖ កម្ពុជាប្រាថ្នាឈានទៅដល់ឋានៈជាប្រទេសដែលមានចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់នៅឆ្នាំ២០៣០។ ដើម្បីបំពេញតាមសេចក្តីប្រាថ្នា រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជានឹងបង្កើត "ចក្ខុវិស័យកម្ពុជាឆ្នាំ ២០៣០" និង "គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្ម" ព្រមទាំងឯកសារគោលនយោបាយ និងយុទ្ធសាស្ត្រផ្សេងទៀតដែល នឹងដឹកនាំយុទ្ធសាស្ត្រចតុកោណរបស់កម្ពុជា។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
- ដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូន; - ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពភស្តុភារ; - ដើម្បីធានាបាននូវមធ្យោបាយធ្វើដំណើរប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងរលូន។ - កែលម្អស្ថានភាពសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ៥ ពី២គន្លងទៅ៤គន្លង រួមមានការកែលម្អ និងសាងសង់ស្ពានថ្មី និងប្រព័ន្ធលូ ពីថ្លែមម៉ង ទៅបាត់ដំបង និងស្រីសោភ័ណ្ឌ ទៅប៉ោយប៉ែត ការស្ថាបនាផ្លូវវាងក្រុងពោធិសាត់ថ្មី និងការសាងសង់ស្ពានទម្ងន់៦(៦)។ ស្ថានីយ៍។ សេវាកម្មប្រឹក្សាយោបល់៖ ការរចនាលម្អិត ជំនួយលទ្ធកម្ម ការត្រួតពិនិត្យសំណង់ ការអភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាព និងការត្រួតពិនិត្យការទទួលខុសត្រូវ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
NR5 គឺជាផ្លូវហាយវេដ៏សំខាន់សម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនទាំងក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិនៅក្នុងអាស៊ាន និងមហាអនុតំបន់មេគង្គ (GMS)។ ការកែលម្អផ្លូវ និងរចនាសម្ព័ន្ធផ្សេងៗទៀត រវាងថ្លាម និងបាត់ដំបង និងរវាងស្រីសោភ័ណ្ឌ និងប៉ោយប៉ែត (ផ្លូវកណ្តាល) តាមផ្លូវជាតិលេខ៥ នឹងបំពេញបន្ថែមលើគម្រោង JICA ដែលកំពុងដំណើរការចំនួនពីរ ដែលស្ថិតនៅតាមបណ្តោយផ្នែកខាងជើង និងខាងត្បូងនៃ ផ្លូវជាតិលេខ៥៖ ១) ផ្នែកខាងជើង៖ បាត់ដំបង - ផ្នែកស្រីសោភ័ណ្ឌ (L/A: CP-P13 និង CP-P20) 2) ផ្នែកខាងត្បូង៖ ព្រែកក្តាម - ធ្លាម្អម (L/A: CP-P16 និង CP-P19) កំណាត់ផ្លូវទាំងបី (ខាងជើង ខាងត្បូង និងកណ្តាល) នឹងបញ្ចប់ការកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ៥ ដែលតភ្ជាប់ទីក្រុងធំៗចំនួនបី គឺទីក្រុងបាងកក (ប្រទេសថៃ) ភ្នំពេញ (កម្ពុជា) និងទីក្រុងហូជីមិញ (វៀតណាម)។ នេះ​ត្រូវ​បាន​ស្វែងរក​មធ្យោបាយ​ដឹកជញ្ជូន​ដែល​អាច​ទុក​ចិត្ត​បាន​កាន់​តែ​មាន​សុវត្ថិភាព​កាន់​តែ​មាន​ផាសុកភាព និង​លឿន​ជាង​មុន ហើយ​នឹង​រួម​ចំណែក​បន្ថែម​ទៀត​ដល់​ការ​អភិវឌ្ឍ​សេដ្ឋកិច្ច​របស់​ប្រទេស​កម្ពុជា។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា និងប្រជាជននឹងទទួលបានផលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ និងដោយប្រយោលពីគម្រោងនេះ ដូចជា៖ ក. មធ្យោបាយធ្វើដំណើរប្រកបដោយសុវត្ថិភាព; ខ. ការសន្សំថ្លៃដើម និងពេលវេលា ដោយសារមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនលឿនជាងមុន; គ. បង្កើនសកម្មភាពអាជីវកម្មនៅក្នុងប្រទេស; ឃ. កាត់បន្ថយការរំខានដល់ថ្នាក់; អ៊ី បង្កើនវិនិយោគិនបរទេសទៅកាន់ប្រទេស; f. កំណើនសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេស; និង g. អត្ថប្រយោជន៍ផ្សេងទៀត។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
ការតាំងទីលំនៅថ្មីរបស់ប្រជាពលរដ្ឋដែលរងផលប៉ះពាល់នៅក្នុងគម្រោងផ្លូវត្រូវនឹងផ្លូវត្រូវគ្រប់គ្រងដោយផែនការសកម្មភាពតាំងទីលំនៅថ្មី (RAP) ដែលមានសិទ្ធិទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ "ថ្លៃជំនួសពេញលេញ" និងអត្ថប្រយោជន៍បន្ថែម "កម្មវិធីស្តារប្រាក់ចំណូល" សម្រាប់គ្រួសារដែលរងផលប៉ះពាល់ខ្លាំងបំផុត។ EIA ត្រូវបានអនុម័តដោយក្រសួងបរិស្ថាន ដើម្បីកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថានជុំវិញគម្រោង។ នៅពេលបញ្ចប់ ប្រជាជនក្នុងតំបន់អាចរីករាយជាមួយនឹងគុណភាពខ្យល់ដែលប្រសើរឡើង និងកាត់បន្ថយសំឡេងរំខាន/រំញ័រ និងកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍។ គម្រោង​នេះ​នឹង​ជួយ​កាត់បន្ថយ​ភាពក្រីក្រ​ដោយ​ប្រយោល​។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងនេះនឹងគាំទ្រសមភាពយេនឌ័រ។ នេះនឹងផ្តល់ឱកាសដល់ស្ត្រីឱ្យក្លាយជាសមាជិកប្រកបដោយផលិតភាពក្នុងសង្គម (ការចូលរួមនាពេលអនាគត)។ ស្ត្រីប្រហែលជាមិនចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះទេ ប៉ុន្តែអាចទទួលបានផលិតភាពដោយការមានអាជីវកម្មខ្នាតតូចនៅតាមដងផ្លូវ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
យើងមានសមត្ថភាពកំណត់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោងដោយជោគជ័យ។ ផ្នែកមួយនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់គម្រោងគឺជ្រើសរើសក្រុមទីប្រឹក្សាដែលមានបទពិសោធន៍ច្រើន ដើម្បីជួយក្រុមរបស់យើងក្នុងការរចនាគម្រោង លទ្ធកម្ម ការត្រួតពិនិត្យ និងការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាព។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
ថ្ងៃទី 04 ខែមេសា ឆ្នាំ 2023 - ការចេញសេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការចាប់ផ្តើមការងារ (NTP) សម្រាប់ CP-5
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ទីភ្នាក់ងារសាជីវកម្មអន្តរជាតិជប៉ុន (JICA) សម្រាប់សេវាកម្មប្រឹក្សាគម្រោង និងការសាងសង់
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
JICA
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0