PIP No:
1366
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Design-Build of National Road No.33 Reconstruction and Upgrading Project
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ និងកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ៣៣
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
China Road and Bridge Corporation
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង ឯ.ឧ ប៉ាល់ ចន្ទតារា
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
|
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ផ្លូវជាតិលេខ៣៣ ពីកំពត (NR3, K148+100) - គម្រោងជួសជុល និងកែលម្អព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម ឡុក (កម្ពុជា-វៀតណាម) ស្ថិតនៅភាគនិរតីនៃប្រទេសកម្ពុជា។ ផ្លូវជាតិលេខ៣៣ ក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា គឺជាផ្លូវដ៏សំខាន់មួយតភ្ជាប់ពីខេត្តកំពត និងក្រុងកែប ហើយក៏ជាផ្លូវតភ្ជាប់ដ៏សំខាន់រវាងខេត្ត-ក្រុង តាមបណ្តោយផ្លូវ និងព្រំដែននៃប្រទេសវៀតណាមផងដែរ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ផ្លូវជាតិលេខ៣៣ ពីកំពត (NR3, K148+100) - គម្រោងជួសជុល និងកែលម្អព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម ឡុក (កម្ពុជា-វៀតណាម) ស្ថិតនៅភាគនិរតីនៃប្រទេសកម្ពុជា។ ហើយ NR33 ចាប់ផ្តើមពីរង្វង់មូលទុរេន ក្រុងកំពត ជាមួយនឹងខ្សែសង្វាក់រចនា K0+000 (ខ្សែសង្វាក់ផ្លូវដែលមានស្រាប់គឺ PK0+000)។ ផ្លូវនេះរត់ទៅត្បូងតាមផ្លូវជាតិលេខ៣៣ ចូលក្រុងកែប តាមខ្សែសង្វាក់ K11+913 (ខ្សែសង្វាក់ផ្លូវដែលមានស្រាប់គឺ PK11+916) ឆ្លងកាត់ទឹកឈូ ក្រាំងកែវ ដំណាក់ចង្អើរ និងទីប្រជុំជនផ្សេងទៀត ចេញពីក្រុងកែប ត្រង់គីឡូម៉ែត្រលេខ K26+793 (ផ្លូវដែលមានស្រាប់។ ខ្សែសង្វាក់ PK27+073) ចូលខេត្តកំពត បត់ទៅត្បូង ក្រោយឆ្លងផ្លូវលេខ ៣១ ក្នុងទីរួមកំពង់ត្រាច ហើយបញ្ចប់នៅព្រំប្រទល់កម្ពុជា និងវៀតណាម បន្ទាប់ពីឆ្លងកាត់ទីប្រជុំជន កំពែងមាស ឡុក ថ្កូវ ជាដើម។ ខ្សែសង្វាក់ K51+860.904 (ខ្សែសង្វាក់ផ្លូវដែលមានស្រាប់គឺ PK51+882)។ ផ្លូវដែលមានស្រាប់ត្រូវបានប្រើប្រាស់សម្រាប់ផ្លូវទាំងមូល។ ខ្សែបណ្តាញតភ្ជាប់កំពតមានទីតាំងនៅក្នុងក្រុងកំពត ចាប់ផ្តើមនៅចំនុចប្រសព្វ NR3 និង NR33 ដោយមានខ្សែសង្វាក់រចនា GK0+000 រត់ទៅភាគខាងត្បូងតាមបណ្តោយផ្លូវដែលមានស្រាប់ ហើយបញ្ចប់នៅទុរេន។ និងមានប្រវែងសរុប 52.577 គីឡូម៉ែត្រ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
|
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ការស្ថាបនា និងការអនុវត្តដោយជោគជ័យនៃគម្រោងនេះ នឹងជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់នៃការអនុវត្តសម្រាប់ "យុទ្ធសាស្ត្រចតុកោណ" ដែលបានស្នើឡើងនៅក្នុងសន្និសីទនីតិប្បញ្ញត្តិលើកទី 3 នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដោយជួបនឹងគំនិតផ្តួចផ្តើម "ខ្សែក្រវាត់ និងផ្លូវ" របស់ប្រទេសចិន។ វានឹងជួយឱ្យសម្រេចបាននូវយុទ្ធសាស្ត្រអភិវឌ្ឍន៍នៃសមាហរណកម្មបណ្តាញផ្លូវជាតិ និងសមាហរណកម្មចរាចរណ៍អន្តរជាតិនៅកម្ពុជា។ វាមានសារៈសំខាន់ណាស់ក្នុងការលើកកម្ពស់ការបង្កើតគំរូសេដ្ឋកិច្ចពហុប៉ូល គាំទ្រ និងលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ច និងសង្គមរបស់កម្ពុជា អនុវត្តប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងភ្ជាប់ការកសាងច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចអនុតំបន់ និងពន្លឿនការធ្វើសមាហរណកម្មកម្ពុជាទៅក្នុងសេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់ និងពិភពលោក។ ; វាគឺជាតម្រូវការនៃរចនាសម្ព័ន្ធបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ដ៏ល្អឥតខ្ចោះនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ផ្តល់ការលេងពេញលេញដល់ផលប្រយោជន៍រួមនៃការវិនិយោគហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធចរាចរណ៍ និងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍធនធាន និងទេសចរណ៍។ ការសាងសង់គម្រោងឆ្លើយតបទៅនឹងផែនការចរាចរណ៍រួមរបស់ប្រទេសកម្ពុជា ដោយមានការព្រួយបារម្ភ និងការគាំទ្រពីរដ្ឋាភិបាលគ្រប់លំដាប់ថ្នាក់ ហើយអ្នករស់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះទន្ទឹងរង់ចាំការអនុវត្តគម្រោងដំបូង។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
|
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
|
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|