PIP No:
1393
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Install safety lights on bridges of the Mekong, Tonle Sap and Tonle Bassac rivers (14 bridges)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
បំពាក់ភ្លើងសញ្ញាសុវត្ថិភាពតាមស្ពាននៃដងទន្លេមេគង្គ ទន្លេសាប និងទន្លេបាសាក់ (១៤ស្ពាន)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Inland Waterway Transport and Ports
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
១) ដើម្បីបំពាក់ភ្លើងសញ្ញាសុវត្ថិភាពតាមស្ពានសម្រាប់ផ្លូវនាវាចរណ៍
២) ជំរុញ និងការអភិវឌ្ឍន៍លើវិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក
៣) សម្រួលការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវថ្នល់ ផ្លូវទឹក និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្សេងៗទៀតដែលចាំបាច់សម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍តំបន់ជនបទដាច់ស្រយាលដើម្បីភ្ជាប់ជាមួយនឹងការអភិវឌ្ឍន៍ជាតិផងដែរ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
១) ដើម្បីបើកផ្លុវនាវាចរណ៍
២) ជំរុញ និងការអភិវឌ្ឍន៍លើវិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក
៣) សម្រួលការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវថ្នល់ ផ្លូវទឹក និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្សេងៗទៀតដែលចាំបាច់សម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍តំបន់ជនបទដាច់់ស្រយាលដើម្បីភ្ជាប់ជាមួយនឹងការអភិវឌ្ឍន៍ជាតិផងដែរ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
បំពាក់ភ្លើងសញ្ញាសុវត្ថិភាពនៅលើស្ពានត្រង់ចន្លោះសសរស្ពានទាងសង្ខាងដើម្បីជាប្រយោជន៍ដល់នាវាឆ្លងកាត់ក្រោមស្ពាន និងជាសញ្ញាបង្ហាញគន្លងប្រឡាយនាវាចរណ៍ និងទិសដៅហើយនឹងរៀបចំរបាយការណ៍បិទបញ្ជី |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
- គម្រោងវាស់ស្ទង់នឹងបំពាក់ភ្លើងសញ្ញាសុវត្ថិភាពតាមស្ពាននីមួយៗដើម្បីជាជំនួយក្នុងការបើកបរប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងបញ្ចាសបាតុភូតនានាដែលប៉ះពាល់ដល់សសរស្ពាន និងការបម្រែបម្រួលដីបាតស្ពានគម្លាតសសរស្ពាន និងកម្ពស់ស្ពាន ឬវត្ថុដែលលិចក្នុងទឹក យើតត្រូវធ្វើការវាស់ស្ទង់ និងពិនិត្យមើលល្បឿនទឹកហូរដើម្បីសិក្សាលម្អិតសម្រាប់ការបើកបររបស់នាវាឆ្លងកាត់ ដើយវាស់កាត់ទទឹងខាងក្រោមស្ពាន។
- គម្រោងបំពាក់ភ្លងសញ្ញាសុវត្ថិភាពតាមស្ពានមានចំនួន ១៤ស្ពានសំខាន់ៗនៅតាមដងទន្លេសាប ទន្លេមេគង្គ និងទន្លេបាសាក់។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
- ជួយបង្ហាញជាសញ្ញាដល់ការដឹកជញ្ជូនឆ្លងកាត់ក្រោមស្ពាន
- កាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ទៅលើសសរស្ពាន
- ងាយស្រួល និងមានសុវត្ថិភាពសម្រាបអ្នកបើកបរនាវា |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
ការបំពាក់ភ្លើងសញ្ញាសុវត្ថិភាពតាមស្ពាននីមួយៗគឺមានការរំខានខ្លះដែរ ដោយសារតែមានការដាក់សញ្ញាហាមឃាត់រយៈពេលខ្លីមិនឱ្យឆ្លង់កាត់នឹងសាឡាងដឹកជញ្ជូនខ្សាច់ព្រមទាំងបោះរុន្តស្វានផ្នែកខ្លះនៃធ្នឹមស្ពានហើយចំណែកឯផលប៉ះពាល់បរិស្ថានវិញគឺ មិនមានទេ។ គម្រោងនេះនឹងជួយកាត់បន្ថយភាពក្រីក្ររបស់ប្រជាពលរដ្ឋ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
នៅពេលគម្រោងត្រូវបានអនុវត្តជាឳកាសផ្តល់ឱ្យនូវការងារយ៉ាងច្រើន សម្រាប់ប្រជាជននៅទីនោះ និងអាចទទួលការងារធ្វើ និងប្រាក់ចំណុលរវាងបុរស និងស្ត្រីនៅតំបន់នោះផងដែរ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
នាយកដ្ឋានហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវទឹក និងសំណង់កំពង់ផែនៃអគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ ក្រសួងសាធារណ់ការ និងដឹកជញ្ជនមានសមត្ថិភាព និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់លើការអនុវត្តគម្រោងសាងសង់ និងបំពាក់ភ្លើងសញ្ញាសុវត្ថិភាពតាមស្ពាន
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ការសិក្សា និងរៀបចំគម្រោងបញ្ជីប៉ាន់ស្មានតម្លៃដើម្បីបំពាក់ភ្លើងសញ្ញាសុវត្ថិភាពតាមស្ពានបានរួចរាល់។ កិច្ចសន្យាបញ្ជាទិញ និងបំពាក់ភ្លើងសញ្ញាសុវត្ថិភាពតាមស្ពាន និងកិច្ចព្រមព្រៀងប្រហែលអាចបង្កឱ្យមានភាពពន្យាពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះ។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
30
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|