សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1357
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): The Construction of Ring Road No.3 Eastern Section of Mekong River Project - Phase 1
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ​ក្រវ៉ាត់​ក្រុង​លេខ​៣​ភាគ​ខាងកើត​នៃ​គម្រោង​ទន្លេមេគង្គ​-​ដំណាក់កាល​ទី​១​
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/10/24

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

04/01/2028

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

278000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Shanghai Construction Group (SCG

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
កែលម្អ និងកែលម្អបណ្តាញផ្លូវជាតិនៅកម្ពុជា។ តម្រូវការកាត់បន្ថយសម្ពាធចរាចរណ៍ និងបំពេញតម្រូវការនៃការបង្កើនបរិមាណចរាចរណ៍។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
ការអនុវត្តគម្រោងដែលបានស្នើឡើង គឺដើម្បីសម្របខ្លួនទៅនឹងការអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងឆាប់រហ័សនៃទីក្រុងភ្នំពេញ បំពេញតម្រូវការបន្ទាន់នៃតម្រូវការចរាចរណ៍ឆាប់រហ័សក្នុងទីក្រុង ដោះស្រាយការប្រែក្លាយចរាចរណ៍ខាងក្នុង និងខាងក្រៅប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ផ្តល់មុខងារនៃបណ្តាញផ្លូវជុំវិញ និងបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ខាងក្នុងទីក្រុង។ ការ​ផ្លាស់​ប្តូ​រ។ ការអនុវត្តគម្រោងនេះ មានសារសំខាន់ណាស់ សម្រាប់ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពបណ្តាញចរាចរណ៍នៃទីក្រុងភ្នំពេញ ការលើកកម្ពស់ទេសចរណ៍ និងការអភិវឌ្ឍដីកោះដាច់ ទីក្រុងភ្នំពេញ និងដីក្នុងខេត្តកណ្តាលតាមបណ្តោយផ្លូវ។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ចាប់ផ្តើមពីខាងលិចផ្លូវជាតិលេខ៦ ប្រហែល ៣០០ម លើមហាវិថី វីន វីន ឆ្លងផ្លូវ ៧០B ត្រង់ចំណុចបញ្ចប់ ប្រវែងសរុបប្រហែល ៣៤.៧៩៤គីឡូម៉ែត្រ ស្ពានកោះដាច់។ វា​មាន​ចម្ងាយ​ប្រហែល 1.32 គីឡូម៉ែត្រ និង​ស្ពាន​កោះដាច់ Grand II ប្រហែល 1.85 គីឡូម៉ែត្រ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
គម្រោងផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងទី៣ ភាគឦសាននៃរាជធានីភ្នំពេញ តភ្ជាប់ផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងទី៣ ខាងជើងរាជធានីភ្នំពេញ (មហាវិថី វីន វីន) ខាងលិចភ្ជាប់កោះដាច់ ឆ្លងកាត់ផ្លូវខេត្តលេខ៣៨០ ខាងកើត បន្ទាប់មកបន្តទៅព្រំប្រទល់ខេត្តកណ្តាល។ និងខេត្តព្រៃវែង បន្ទាប់ពីឆ្លងកាត់តំបន់ឧស្សាហកម្មភាគខាងជើង ឆ្លងកាត់ទន្លេទូចពីរដង មុនបន្តទៅទិសនិរតី បន្ទាប់មកភ្ជាប់ផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងទី៣ ភ្នំពេញ ទោះបីជាស្ពានទន្លេមេគង្គខាងត្បូងដែលបានស្នើឡើង ដែលបង្កើតជាការតភ្ជាប់យ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយផ្លូវក្រុងភ្នំពេញ។ បណ្តាញ។ ស្ពានកោះដាច់ និងផ្លូវតភ្ជាប់ គឺជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់នៃបណ្តាញផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងភ្នំពេញ។ ការអនុវត្តគម្រោងដែលបានស្នើឡើង គឺដើម្បីសម្របខ្លួនទៅនឹងការអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងឆាប់រហ័សនៃទីក្រុងភ្នំពេញ បំពេញតម្រូវការបន្ទាន់នៃតម្រូវការចរាចរណ៍ឆាប់រហ័សក្នុងទីក្រុង ដោះស្រាយការប្រែក្លាយចរាចរណ៍ខាងក្នុង និងខាងក្រៅប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ផ្តល់មុខងារនៃបណ្តាញផ្លូវជុំវិញ និងបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ខាងក្នុងទីក្រុង។ ការ​ផ្លាស់​ប្តូ​រ។ ការអនុវត្តគម្រោងនេះ មានសារសំខាន់ណាស់ សម្រាប់ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពបណ្តាញចរាចរណ៍នៃទីក្រុងភ្នំពេញ ការលើកកម្ពស់ទេសចរណ៍ និងការអភិវឌ្ឍដីកោះដាច់ ក្រុងភ្នំពេញ និងដីក្នុងខេត្តកណ្តាលតាមបណ្តោយផ្លូវ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិនៃប្រទេសកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងនឹងកត្តាផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននឹងត្រូវធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលរចនា រយៈពេលសាងសង់ និងរយៈពេលប្រតិបត្តិការ ដើម្បីលុបបំបាត់ ពន្យារ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន និងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
នៅក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់នៃគម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់ឱកាសការងារយ៉ាងច្រើនដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់ ដែលបណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់គម្រោង។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
បាទ MPWT មានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធន៍សម្បូរបែបលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
គ្រោងការណ៍នៃការរចនាបឋម និងរបាយការណ៍សិក្សាលទ្ធភាពត្រូវបានបញ្ចប់
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0