PIP No:
1357
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
The Construction of Ring Road No.3 Eastern Section of Mekong River Project - Phase 1
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងលេខ៣ភាគខាងកើតនៃគម្រោងទន្លេមេគង្គ-ដំណាក់កាលទី១
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
Shanghai Construction Group (SCG
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
កែលម្អ និងកែលម្អបណ្តាញផ្លូវជាតិនៅកម្ពុជា។
តម្រូវការកាត់បន្ថយសម្ពាធចរាចរណ៍ និងបំពេញតម្រូវការនៃការបង្កើនបរិមាណចរាចរណ៍។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ការអនុវត្តគម្រោងដែលបានស្នើឡើង គឺដើម្បីសម្របខ្លួនទៅនឹងការអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងឆាប់រហ័សនៃទីក្រុងភ្នំពេញ បំពេញតម្រូវការបន្ទាន់នៃតម្រូវការចរាចរណ៍ឆាប់រហ័សក្នុងទីក្រុង ដោះស្រាយការប្រែក្លាយចរាចរណ៍ខាងក្នុង និងខាងក្រៅប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ផ្តល់មុខងារនៃបណ្តាញផ្លូវជុំវិញ និងបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ខាងក្នុងទីក្រុង។ ការផ្លាស់ប្តូរ។ ការអនុវត្តគម្រោងនេះ មានសារសំខាន់ណាស់ សម្រាប់ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពបណ្តាញចរាចរណ៍នៃទីក្រុងភ្នំពេញ ការលើកកម្ពស់ទេសចរណ៍ និងការអភិវឌ្ឍដីកោះដាច់ ទីក្រុងភ្នំពេញ និងដីក្នុងខេត្តកណ្តាលតាមបណ្តោយផ្លូវ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ចាប់ផ្តើមពីខាងលិចផ្លូវជាតិលេខ៦ ប្រហែល ៣០០ម លើមហាវិថី វីន វីន ឆ្លងផ្លូវ ៧០B ត្រង់ចំណុចបញ្ចប់ ប្រវែងសរុបប្រហែល ៣៤.៧៩៤គីឡូម៉ែត្រ ស្ពានកោះដាច់។ វាមានចម្ងាយប្រហែល 1.32 គីឡូម៉ែត្រ និងស្ពានកោះដាច់ Grand II ប្រហែល 1.85 គីឡូម៉ែត្រ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គម្រោងផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងទី៣ ភាគឦសាននៃរាជធានីភ្នំពេញ តភ្ជាប់ផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងទី៣ ខាងជើងរាជធានីភ្នំពេញ (មហាវិថី វីន វីន) ខាងលិចភ្ជាប់កោះដាច់ ឆ្លងកាត់ផ្លូវខេត្តលេខ៣៨០ ខាងកើត បន្ទាប់មកបន្តទៅព្រំប្រទល់ខេត្តកណ្តាល។ និងខេត្តព្រៃវែង បន្ទាប់ពីឆ្លងកាត់តំបន់ឧស្សាហកម្មភាគខាងជើង ឆ្លងកាត់ទន្លេទូចពីរដង មុនបន្តទៅទិសនិរតី បន្ទាប់មកភ្ជាប់ផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងទី៣ ភ្នំពេញ ទោះបីជាស្ពានទន្លេមេគង្គខាងត្បូងដែលបានស្នើឡើង ដែលបង្កើតជាការតភ្ជាប់យ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយផ្លូវក្រុងភ្នំពេញ។ បណ្តាញ។ ស្ពានកោះដាច់ និងផ្លូវតភ្ជាប់ គឺជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់នៃបណ្តាញផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុងភ្នំពេញ។
ការអនុវត្តគម្រោងដែលបានស្នើឡើង គឺដើម្បីសម្របខ្លួនទៅនឹងការអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងឆាប់រហ័សនៃទីក្រុងភ្នំពេញ បំពេញតម្រូវការបន្ទាន់នៃតម្រូវការចរាចរណ៍ឆាប់រហ័សក្នុងទីក្រុង ដោះស្រាយការប្រែក្លាយចរាចរណ៍ខាងក្នុង និងខាងក្រៅប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ផ្តល់មុខងារនៃបណ្តាញផ្លូវជុំវិញ និងបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ខាងក្នុងទីក្រុង។ ការផ្លាស់ប្តូរ។ ការអនុវត្តគម្រោងនេះ មានសារសំខាន់ណាស់ សម្រាប់ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពបណ្តាញចរាចរណ៍នៃទីក្រុងភ្នំពេញ ការលើកកម្ពស់ទេសចរណ៍ និងការអភិវឌ្ឍដីកោះដាច់ ក្រុងភ្នំពេញ និងដីក្នុងខេត្តកណ្តាលតាមបណ្តោយផ្លូវ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិនៃប្រទេសកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងនឹងកត្តាផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននឹងត្រូវធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលរចនា រយៈពេលសាងសង់ និងរយៈពេលប្រតិបត្តិការ ដើម្បីលុបបំបាត់ ពន្យារ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន និងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
នៅក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់នៃគម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់ឱកាសការងារយ៉ាងច្រើនដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់ ដែលបណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់គម្រោង។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
បាទ MPWT មានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធន៍សម្បូរបែបលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គ្រោងការណ៍នៃការរចនាបឋម និងរបាយការណ៍សិក្សាលទ្ធភាពត្រូវបានបញ្ចប់ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|