សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1355
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): The Construction of Tonle Bassac Bridge (Chak Angrae Kraom-Praek Pra) Project
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ស្ពានទន្លេបាសាក់ (ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា)
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/10/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

04/01/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

58250000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Public Works

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណៈការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
គាំទ្រដល់ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចសង្គម និងដំណើរការនគរូបនីយកម្ម។ បណ្តាញដឹកជញ្ជូនរបស់រាជធានីភ្នំពេញ ល្អឥតខ្ចោះ។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
(1) បណ្តាញដឹកជញ្ជូនរបស់រាជធានីភ្នំពេញ ល្អឥតខ្ចោះ។ (២) ជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចតាមដងផ្លូវ; ជំរុញសមាហរណកម្មសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា និងជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច។ (៣) កែលម្អបណ្តាញផ្លូវជាតិនៅភាគខាងជើងប្រទេសកម្ពុជា។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោង​ដែល​ទើប​នឹង​សាងសង់​ថ្មី​នេះ​មាន​ប្រវែង​សរុប ១,៦៥ គីឡូម៉ែត្រ រួម​មាន​ស្ពាន​ចាក់​អង្រែក្រោម​-​ព្រែកប្រា ប្រវែង ៨៤៥ ម៉ែត្រ​ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់ និង​ផ្លូវ​តភ្ជាប់ ៨០៥ ម៉ែត្រ។ ១) ចាក់អង្រែក្រោម - ស្ពានព្រែកប្រា កាត់ទន្លេបាសាក់ ស្ពាន​ចាក់​អង្រែក្រោម​-​ព្រែ​ក​ប្រា ឆ្លងកាត់​ទន្លេបាសាក់​មាន​ប្រវែង ៨៤៥​ម (​រួម​បញ្ចូល​ទាំង​អាក្រាត​) និង​ទទឹង ២៧​ម​។ 2) ផ្លូវតភ្ជាប់ ផ្លូវតភ្ជាប់មានប្រវែង 805ម និងទទឹង 50ម (រួមទាំងផ្លូវធំ (ផ្លូវចូលស្ពាន) មានទទឹង 27ម និងផ្លូវជំនួយមានទទឹង 2x11.5ម)។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ភ្នំពេញ គឺជារាជធានីនៃប្រទេសកម្ពុជា ហើយក៏ជាទីក្រុងដែលមានភាពរីកចម្រើនបំផុតក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ដែលមានប្រជាជនប្រមាណ ២លាននាក់។ វាជាមជ្ឈមណ្ឌលនយោបាយ សេដ្ឋកិច្ច វប្បធម៌ សាសនា និងការដឹកជញ្ជូនរបស់ប្រទេសកម្ពុជា ហើយក៏ជាមជ្ឈមណ្ឌលដឹកជញ្ជូនដ៏សំខាន់បំផុតមួយនៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ផងដែរ។ ជាមួយនឹងការអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងឆាប់រហ័សនៃសេដ្ឋកិច្ច រាជធានីភ្នំពេញកំពុងពន្លឿនដំណើរការនគរូបនីយកម្ម និងពង្រីកទំហំទីក្រុង។ ភ្ជាប់ផ្លូវសំខាន់ៗដូចជាមហាវិថី ហ៊ុន សែន។ គម្រោងនេះ (គម្រោងសាងសង់ស្ពានទន្លេបាសាក់ (ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា) និងផ្លូវតភ្ជាប់) នឹងពង្រឹងការតភ្ជាប់សេដ្ឋកិច្ច-សង្គមរវាងទីក្រុងភ្នំពេញភាគខាងត្បូង អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិភ្នំពេញថ្មី (NPPIA) និងទីក្រុងតាកូវ (បិទ ទៅ NPPIA) បណ្តាញដឹកជញ្ជូនដ៏ល្អឥតខ្ចោះនៃតំបន់ទីប្រជុំជនរាជធានីភ្នំពេញ ជាក់ស្តែង សម្រាលការកកស្ទះចរាចរណ៍រវាងច្រាំងទន្លេទាំងពីរទន្លេបាសាក់។ (២) ជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សង្គម និងសេដ្ឋកិច្ចរួមរបស់ប្រទេសកម្ពុជា។ ការសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ គឺជាលក្ខខណ្ឌបុរេនៃការអភិវឌ្ឍន៍ទីក្រុង។ ការសាងសង់គម្រោងនេះនឹងពង្រឹងទំនាក់ទំនងរវាងច្រាំងទន្លេទន្លេបាសាក់ទាំងពីរ ធ្វើអោយប្រសើរឡើងយ៉ាងខ្លាំងនូវស្ថានភាពចរាចរណ៍ក្នុងតំបន់នៅភាគខាងត្បូងនៃទីក្រុងភ្នំពេញ ធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវប្រសិទ្ធភាពនៃការដឹកជញ្ជូន និងលំហូរអ្នកដំណើរ បង្កើនល្បឿននៃការអភិវឌ្ឍន៍តំបន់ប្រកបដោយគុណភាពខ្ពស់ និងនគរូបនីយកម្ម។ ដំណើរការ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិនៃប្រទេសកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងការទិញយកត្រូវធ្វើឡើងកំឡុងពេលមានការរឹតបន្តឹង។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការបញ្ចប់គម្រោងនេះនឹងមានឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីក្នុងតំបន់នេះ ដោយផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងរឹងមាំដល់ការអភិវឌ្ឍន៍នៃតំបន់នេះ។ វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងនឹងកត្តាផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននឹងត្រូវធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលរចនា រយៈពេលសាងសង់ និងរយៈពេលប្រតិបត្តិការ ដើម្បីលុបបំបាត់ ពន្យារ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន និងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
នៅក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់នៃគម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់ឱកាសការងារយ៉ាងច្រើនដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់ ដែលបណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់គម្រោង។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
បាទ MPWT មានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធន៍សម្បូរបែបលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
របាយ​ការណ៍​សិក្សា​ការ​រចនា​បឋម និង​លទ្ធភាព​ត្រូវ​បាន​បញ្ចប់។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
2
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0