PIP No:
1355
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
The Construction of Tonle Bassac Bridge (Chak Angrae Kraom-Praek Pra) Project
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ស្ពានទន្លេបាសាក់ (ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
គាំទ្រដល់ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចសង្គម និងដំណើរការនគរូបនីយកម្ម។
បណ្តាញដឹកជញ្ជូនរបស់រាជធានីភ្នំពេញ ល្អឥតខ្ចោះ។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
(1) បណ្តាញដឹកជញ្ជូនរបស់រាជធានីភ្នំពេញ ល្អឥតខ្ចោះ។
(២) ជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចតាមដងផ្លូវ; ជំរុញសមាហរណកម្មសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា និងជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច។
(៣) កែលម្អបណ្តាញផ្លូវជាតិនៅភាគខាងជើងប្រទេសកម្ពុជា។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងដែលទើបនឹងសាងសង់ថ្មីនេះមានប្រវែងសរុប ១,៦៥ គីឡូម៉ែត្រ រួមមានស្ពានចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា ប្រវែង ៨៤៥ ម៉ែត្រឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ និងផ្លូវតភ្ជាប់ ៨០៥ ម៉ែត្រ។
១) ចាក់អង្រែក្រោម - ស្ពានព្រែកប្រា កាត់ទន្លេបាសាក់
ស្ពានចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា ឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់មានប្រវែង ៨៤៥ម (រួមបញ្ចូលទាំងអាក្រាត) និងទទឹង ២៧ម។
2) ផ្លូវតភ្ជាប់
ផ្លូវតភ្ជាប់មានប្រវែង 805ម និងទទឹង 50ម (រួមទាំងផ្លូវធំ (ផ្លូវចូលស្ពាន) មានទទឹង 27ម និងផ្លូវជំនួយមានទទឹង 2x11.5ម)។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ភ្នំពេញ គឺជារាជធានីនៃប្រទេសកម្ពុជា ហើយក៏ជាទីក្រុងដែលមានភាពរីកចម្រើនបំផុតក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ដែលមានប្រជាជនប្រមាណ ២លាននាក់។ វាជាមជ្ឈមណ្ឌលនយោបាយ សេដ្ឋកិច្ច វប្បធម៌ សាសនា និងការដឹកជញ្ជូនរបស់ប្រទេសកម្ពុជា ហើយក៏ជាមជ្ឈមណ្ឌលដឹកជញ្ជូនដ៏សំខាន់បំផុតមួយនៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ផងដែរ។ ជាមួយនឹងការអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងឆាប់រហ័សនៃសេដ្ឋកិច្ច រាជធានីភ្នំពេញកំពុងពន្លឿនដំណើរការនគរូបនីយកម្ម និងពង្រីកទំហំទីក្រុង។
ភ្ជាប់ផ្លូវសំខាន់ៗដូចជាមហាវិថី ហ៊ុន សែន។ គម្រោងនេះ (គម្រោងសាងសង់ស្ពានទន្លេបាសាក់ (ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា) និងផ្លូវតភ្ជាប់) នឹងពង្រឹងការតភ្ជាប់សេដ្ឋកិច្ច-សង្គមរវាងទីក្រុងភ្នំពេញភាគខាងត្បូង អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិភ្នំពេញថ្មី (NPPIA) និងទីក្រុងតាកូវ (បិទ ទៅ NPPIA) បណ្តាញដឹកជញ្ជូនដ៏ល្អឥតខ្ចោះនៃតំបន់ទីប្រជុំជនរាជធានីភ្នំពេញ ជាក់ស្តែង សម្រាលការកកស្ទះចរាចរណ៍រវាងច្រាំងទន្លេទាំងពីរទន្លេបាសាក់។
(២) ជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សង្គម និងសេដ្ឋកិច្ចរួមរបស់ប្រទេសកម្ពុជា។
ការសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ គឺជាលក្ខខណ្ឌបុរេនៃការអភិវឌ្ឍន៍ទីក្រុង។ ការសាងសង់គម្រោងនេះនឹងពង្រឹងទំនាក់ទំនងរវាងច្រាំងទន្លេទន្លេបាសាក់ទាំងពីរ ធ្វើអោយប្រសើរឡើងយ៉ាងខ្លាំងនូវស្ថានភាពចរាចរណ៍ក្នុងតំបន់នៅភាគខាងត្បូងនៃទីក្រុងភ្នំពេញ ធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវប្រសិទ្ធភាពនៃការដឹកជញ្ជូន និងលំហូរអ្នកដំណើរ បង្កើនល្បឿននៃការអភិវឌ្ឍន៍តំបន់ប្រកបដោយគុណភាពខ្ពស់ និងនគរូបនីយកម្ម។ ដំណើរការ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិនៃប្រទេសកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងការទិញយកត្រូវធ្វើឡើងកំឡុងពេលមានការរឹតបន្តឹង។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការបញ្ចប់គម្រោងនេះនឹងមានឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីក្នុងតំបន់នេះ ដោយផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងរឹងមាំដល់ការអភិវឌ្ឍន៍នៃតំបន់នេះ។
វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងនឹងកត្តាផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននឹងត្រូវធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលរចនា រយៈពេលសាងសង់ និងរយៈពេលប្រតិបត្តិការ ដើម្បីលុបបំបាត់ ពន្យារ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន និងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
នៅក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់នៃគម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់ឱកាសការងារយ៉ាងច្រើនដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់ ដែលបណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់គម្រោង។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
បាទ MPWT មានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធន៍សម្បូរបែបលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
របាយការណ៍សិក្សាការរចនាបឋម និងលទ្ធភាពត្រូវបានបញ្ចប់។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
2
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|