PIP No:
1364
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Capacity Building and Vocational Training in Logistics Sector
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ការបណ្ដុះបណ្ដាលជំនាញវិជ្ជាជីវៈផ្នែកភស្ដុភារកម្ម
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
នាយកដ្ឋានបណ្តុះបណ្តាល និងវិក្រឹតការ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
អភិវឌ្ឍធនធានមនុស្ស បណ្តុះបណ្តាល ស្រាវជ្រាវ និងធ្វើទំនើបកម្មបច្ចេកវិទ្យាលើវិស័យភស្តុភារកម្ម(ឡូជីស្ទីក)។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Coordination of Supporting Policies (Skills and Human Resource Development, Sciences, Technology and Innovation Promotion, Establishment and Development of Industrial Infrastructure, and Financing Measures) | ការសម្របសម្រួលគោលនយោបាយគាំទ្រ (ការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញនិងធនធានមនុស្ស ការជំរុញវិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ ការកសាងនិងអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធឧស្សាហកម្ម និងវិធានការផ្នែកហិរញ្ញប្បទាន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
• លើកកម្ពស់ជំនាញភស្តុភារកម្មនៅកម្ពុជា
• បណ្តុះបណ្តាលធនធានមនុស្សលើវិស័យភស្តុភារកម្ម
• លើកស្ទួយសេដ្ឋកិច្ចជាតិតាមរយៈការធ្វើអោយប្រសើរឡើងសមត្ថភាពវិស័យភស្តុភារកម្ម
• ធ្វើការស្រាវជ្រាវ និងអភិវឌ្ឍវិស័យភស្តភារកម្ម
• បង្កើតកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលដែលមានប្រសិទ្ធភាពដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការជំនាញភស្តុភារកម្ម
• ផ្តល់ជំនាញច្បាស់លាស់ពាក់ព័ន្ធនឹងវិស័យភស្តុភារកម្មដល់យុវជនជំនាន់ក្រោយ និងប្រជាជនខ្មែរ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន មានបណ្តុះបណ្តាលជំនាញគ្រប់កម្រិត ចាប់ពីកម្រិតជំនាញសិក្សា រយៈពេលខ្លី រហូតដល់កម្រិតថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រ និងអនុបណ្ឌិត ក្នុងវិស័យភស្តុភារកម្ម៖
• ជំនាញបើកបររថយន្តដឹកទំនិញ
• ជំនាញបញ្ជាម៉ាស៊ីនForklift
• ជំនាញធ្វើការងារក្នុងឃ្លាំង
• ជំនាញជើងសារគយ
• ជំនាញរៀបចំផែនការសេវាភស្តុភារ
• ជំនាញរៀបចំផែនការព្យាករណ៍
• ជំនាញគ្រប់គ្រងហានិភ័យ
• ជំនាញគ្រប់គ្រង និងវាយតម្លៃគុណភាព
• ជំនាញរៀបចំផែនការសន្និធិ
• ជំនាញរៀបចំផែនការចរាចរណ៍
• ជំនាញរៀបចំផែនការលើកដាក់ទំនិញ
• ជំនាញវិភាគភស្តុភារ និង សង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់
• ជំនាញវេចខ្ចប់
• ជំនាញគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ
• ជំនាញគ្រប់គ្រងឃ្លាំង
• ជំនាញគ្រប់គ្រងការងារលទ្ធកម្ម និងផ្គត់ផ្គង់
• ជំនាញគ្រប់គ្រងសេវាអតិថិជន
• ជំនាញលក់ និងចែកចាយ
• ជំនាញដឹកជញ្ជូនទំនិញ
• ជំនាញគ្រប់គ្រងផ្នែកអភិវឌ្ឍអាជីវកម្ម
• ជំនាញគ្រប់គ្រងភស្តុភារ និងសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់់
• ជំនាញគ្រប់គ្រងកំពង់ផែ
• ជំនាញគ្រប់គ្រង និងអនុវត្តគម្រោង
• ជំនាញប្រមូល និងវិភាគទិន្នន័យ
លើសពីនេះទៅទៀតវិទ្យាស្ថាននឹងបង្កើត៖
• បណ្ណាល័យសិក្សា
• បន្ទប់បច្ចេកវិទ្យា
• បន្ទប់អនុវត្ត
• បន្ទប់ស្រាវជ្រាវ
• ឃ្លាំងសម្ភារៈ
• បន្ទប់ធ្វើការងាររដ្ឋបាល សាស្ត្រាចារ្យ និងនាយកវិទ្យាស្ថាន
• បន្ទប់ប្រជុំតូច
• បន្ទប់ប្រជុំធំ ឬសិក្ខាសាលា
• កន្លែងលក់អាហារ
• កន្លែងស្នាក់នៅ (សិក្ខាកាម គ្រូ ដៃគូជំនួយ)
• បន្ទប់ត្រួតពិនិត្យប្រព័ន្ធអគ្គិសនី
• ចំណតរថយន្ត
• កន្លែងលេងកីឡាផ្សេងៗ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
• ដោះស្រាយបញ្ហាសេវាភស្តុភារកម្ម
• បំពេញតម្រូវការជំនាញភស្តុភារកម្ម
• បង្កើនប្រសិទ្ធភាព និងសក្តិសិទ្ធភាពនៃវិស័យភស្តុភារកម្ម
• សម្រួលការធ្វើពាណិជ្ជកម្មទូទាំងប្រទេស
• បង្កើនការនាំចេញ និងនាំចូល
• ទាក់ទាញការវិនិយោគ
• កាត់បន្ថយតម្លៃទំនិញនាំចូល
• បម្រើដល់វិស័យឧស្សាហកម្ម និងកសិឧស្សាហកម្មនៅកម្ពុជា
• ជួយឱ្យមានចំណាត់ថ្នាក់ល្អ នៃការធ្វើចំណាត់ថ្នាក់សន្ទស្សន៍ការអនុវត្តវិស័យភស្តុភារកម្មនៅកម្ពុជា
• ជួយសម្រេចគោលនយោបាយយុទ្ធសាស្រ្តអភិវឌ្ឍឧស្សាហកម្មកម្ពុជា ឆ្នាំ២០១៥ ដល់២០២៥
• ជួយសម្រេចយុទ្ធសាស្រ្ដចតុកោណដំណាក់កាលទី៤ របស់រាជរដ្ឋាភិបាល នីតិកាលទី៦ នៃរដ្ឋសភា |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
អ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្តគម្រោងមានដូចតទៅ៖
• ប្រទេសកម្ពុជាទាំងមូល
• ប្រជាជនកម្ពុជាទូទាំងប្រទេស
• ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន
• យុវជនកម្ពុជាជំនាន់ក្រោយ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនេះស្ទើតែពុំមានផលប៉ះពាល់ដល់ប្រជាជននិងបរិស្ថានទេ តែផ្ទុយទៅវិញគម្រោងនេះនឹងផ្តល់ផលប្រយោជន៍ដល់សង្គម និងប្រជាជនខ្មែរទាំងអស់មិនអាចកាត់ថ្លៃបានឡើយ។ ដោយហេតុថាគម្រោងនេះវាជាប្រភពបណ្តុះបណ្តាលកូនចៅខ្មែរនូវជំនាញវិជ្ជាជីវៈច្បាស់លាស់ទាក់ទងនឹងវិស័យភស្តុភារកម្ម ដូច្នេះយើងអាចធានាបានថា យើងបានរៀបចំខ្លួនជាស្រេចដើម្បីទទួលបាននូវឱកាសការងារល្អៗ បម្រើដល់សេដ្ឋកិច្ចជាតិ ក៏ដូចជា ដើម្បីប្រកួតប្រជែងលើ ទីផ្សារអន្តរជាតិ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
20. Other sectors/activities | ២០. វិស័យឬសកម្មភាពផ្សេងៗទៀត
|
70
|
ទាក់ទងមធ្យម
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
សម្រាប់គម្រោងនេះ ពុំមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរសនិងស្រ្តីទេ ប៉ុន្តែផ្ទុយទៅវិញគម្រោងនេះនឹងផ្តល់ផលប្រយោជន៍ដល់បុរសនិងស្រ្តីជាច្រើននៅក្នុងពេលអនុវត្តគម្រោង ដោយពួកគាត់ទាំងពីរភេទនឹងទទួលបានចំណេះដឹងស្មើៗគ្នា។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងមានជំនាញនិងបទពិសោធន៍មួយចំនួន ប៉ុន្តែក្រសួងក៏ត្រូវការបណ្តុះបណ្តាលអ្នកបច្ចេកទេស និងដៃគូអភិវឌ្ឍន៏ដើម្បីជួយដំណើរការនៃការអនុវត្តគម្រោងវិទ្យាស្ថានជាតិបណ្តុះបណ្តាលជំនាញភស្តុភារកម្ម ឱ្យមានដំណើរការជានិរន្តន៍។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងនឹងដំណើរការតាមការគ្រោងទុកបើសិនជាមានថវិកាគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ការអនុវត្តគម្រោង។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
11
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
• សាធារណរដ្ឋប្រជាមានិតចិន
• កូរ៉េ (KOICA)
• ជប៉ុន (JICA)
• UNESCAP
• GIZ
• ធនាគារអភិវឌ្ឍអាស៊ី
• ធនាគារពិភពលោក។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|