សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1349
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Tourism Infrastructure Development Project for Environmental Growth in the Greater Mekong Sub-region, Phase 2
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទេសចរណ៍សម្រាប់កំណើន ប្រកបដោយបរិយាប័ន្នក្នុងមហាអនុតំបន់មេគង្គ ជំហានទី២
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

24/10/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

06/30/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

30890000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Public​ Works

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
កែលំអរហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធក្រុង
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងនៃគម្រោងនេះគឺ ដើម្បីជួយផ្លាស់ប្តូរទីប្រជុំជនច្រករបៀងភាគខាងត្បូងនៃមហាអនុតំបន់ទន្លេមេគង្គឆ្ពោះទៅរកទិសដៅអន្តរជាតិ ដែលមានការប្រកួតប្រជែងផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច​ដោយលើកកម្ពស់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក និងផ្លូវទឹកសេវាកម្មបរិស្ថាននៅទីក្រុង និងសមត្ថភាពក្នុងការគ្រប់គ្រងនិរន្តរភាពទេសចរណ៍។ SDG Goals: SDG1, SDG5, SDG8, SDG9, SDG13
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោងនេះនឹងជួយប្រែក្លាយទីប្រជុំជន GMS កណ្តាល និងខាងត្បូងនៃច្រករបៀងកណ្តាលទៅជាតំបន់ទេសចរណ៍ប្រកបដោយការរួមបញ្ចូលសេដ្ឋកិច្ច ការប្រកួតប្រជែងដោយធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូន សេវាកម្មបរិស្ថានទីក្រុង និងសមត្ថភាពគ្រប់គ្រងកំណើនទេសចរណ៍ប្រកបដោយចីរភាព។ វា​នឹង​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម​សេវាកម្ម​ដោយ​លើក​កម្ពស់​ទេសចរណ៍​ឆ្លង​ព្រំដែន និង​ធ្វើ​ឱ្យ​ស៊ីជម្រៅ​នូវ​កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ និង​សមាហរណកម្ម​តំបន់ GMS និង​សមាគម​ប្រជាជាតិ​អាស៊ីអាគ្នេយ៍ (អាស៊ាន)។ លទ្ធផល 1 នៃគម្រោងរួមមានៈ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធចូលប្រើប្រាស់ក្នុងទីក្រុង-ជនបទ និងសេវាបរិស្ថានទីក្រុងប្រសើរឡើង (MPWT); ការកែលំអការគ្រប់គ្រងសំណល់រឹងនៅកែប ផ្លូវមាត់សមុទ្រកែប និងផែកោះទន្សាយក្នុងខេត្តកែប។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
គម្រោងនេះនឹងជួយផ្លាស់ប្តូរទីប្រជុំជនច្រករបៀងកណ្តាល និងភាគខាងត្បូងរបស់មហាអនុតំបន់ទន្លេរមេគង្គទៅកាន់គោលដៅទេសចរណ៍អន្តរជាតិដែលមានលក្ខណៈប្រកួតប្រជែង ដោយរួមបញ្ចូលទាំងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ចូនផ្លូវគោក និងទឹកស្អាត សេវាកម្មបរិស្ថានទីក្រុង និងសមត្ថភាពគ្រប់គ្រងកំណើនទេសចរណ៍ប្រកបដោយចីរភាព។វានឹងជួយជំរុញជំនួយ លើសេវាកម្ម និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការ និងការធ្វើសមាហរណកម្មតំបន់ក្នុងចំណោមមហាអនុតំបន់មេគង្គ និងសមាគមប្រជាជាតិអាស៊ីអាគ្នេយ៍។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាពលរដ្ឋប្រហែល ៩៧.០០០នាក់ ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងទទួលបានផលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ពីការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដែលធន់នឹងអាកាសធាតុ និងបង្កើនលទ្ធភាពទទួលបានឱកាសសេដ្ឋកិច្ច។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
ស្ថានភាពបរិស្ថាននៅតាមគោលដៅទេសចរណ៍ នឹងត្រូវកែលម្អ ដើម្បីបង្កើនវត្តមានរបស់ភ្ញៀវទេសចរណ៍ និងផលចំណេញ ហើយជំរុញការវិនិយោគ​​​​​​​​​​​​​​​ឯកជនបន្ថែមនៅក្នុងការស្នាក់នៅ និងសហគ្រាសដែលពាក់ព័ន្ធនឹងវិស័យទេសចរណ៍។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
ការបញ្ជ្រាបយេនឌ័រប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព (EGM) និងផែនការសកម្មភាពយេនឌ័រ(GAP)
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ចំពោះផលទី១ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន(MPWT) តាមរយៈអគ្គនាយកដ្ឋានការងារសាធារណៈ(GDPW) នឹងក្លាយជាភ្នាក់ងារប្រតិបត្តិ(EA)សម្រាប់សមាសភាគនៃហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធជនបទ និងជនបទ និងសេវាកម្ម បរិស្ថាននៅទីក្រុង។ EAបង្កើតអង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងថ្នាក់កណ្តាល(PMU)នៅក្នុងGDPW និងនាយកគម្រោង នឹងត្រូវបានកំណត់។ អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងនឹងអនុវត្ត និងផ្តល់ការត្រួតពិនិត្យជាទូទៅលើអនុគម្រោង។ PMU ទទួលការគាំទ្រពីការគ្រប់គ្រងគម្រោង និងវិស្វកម្មសំណង់ស៊ីវិល (PCMES) ដែលត្រូវបានជ្រើសរើសដោយអនុលោម ទៅតាមគោលការណ៍ណែនាំរបស់ADBស្តីពីការប្រើប្រាស់ទីប្រឹក្សា។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
ការរីកចម្រើនជាទូទៅគិតត្រឹមថ្ងៃទី៣១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២១ ត្រូវបានគេប៉ាន់ប្រមាណជាង ៥៧% និងបានដកសាច់ប្រាក់ចំនួនប្រមាណ ១៤,២៣លានដុលា្លរអាមេរិក។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
10
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី៖ ធ្វើការពិនិត្យកន្លះឆ្នាំម្តង ពិនិត្យ និងអនុម័តឯកសារលទ្ធកម្ម និងចំណាយ។ ធ្វើការពិនិត្យឡើងវិញពាក់កណ្តាលរយៈពេល អនុវត្តបេសកកម្មបញ្ចប់គម្រោង។
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
ADB
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0