PIP No:
1349
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Tourism Infrastructure Development Project for Environmental Growth in the Greater Mekong Sub-region, Phase 2
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទេសចរណ៍សម្រាប់កំណើន ប្រកបដោយបរិយាប័ន្នក្នុងមហាអនុតំបន់មេគង្គ ជំហានទី២
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
កែលំអរហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធក្រុង |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលបំណងនៃគម្រោងនេះគឺ ដើម្បីជួយផ្លាស់ប្តូរទីប្រជុំជនច្រករបៀងភាគខាងត្បូងនៃមហាអនុតំបន់ទន្លេមេគង្គឆ្ពោះទៅរកទិសដៅអន្តរជាតិ ដែលមានការប្រកួតប្រជែងផ្នែកសេដ្ឋកិច្ចដោយលើកកម្ពស់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក និងផ្លូវទឹកសេវាកម្មបរិស្ថាននៅទីក្រុង និងសមត្ថភាពក្នុងការគ្រប់គ្រងនិរន្តរភាពទេសចរណ៍។
SDG Goals: SDG1, SDG5, SDG8, SDG9, SDG13 |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះនឹងជួយប្រែក្លាយទីប្រជុំជន GMS កណ្តាល និងខាងត្បូងនៃច្រករបៀងកណ្តាលទៅជាតំបន់ទេសចរណ៍ប្រកបដោយការរួមបញ្ចូលសេដ្ឋកិច្ច ការប្រកួតប្រជែងដោយធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូន សេវាកម្មបរិស្ថានទីក្រុង និងសមត្ថភាពគ្រប់គ្រងកំណើនទេសចរណ៍ប្រកបដោយចីរភាព។ វានឹងជំរុញពាណិជ្ជកម្មសេវាកម្មដោយលើកកម្ពស់ទេសចរណ៍ឆ្លងព្រំដែន និងធ្វើឱ្យស៊ីជម្រៅនូវកិច្ចសហប្រតិបត្តិការ និងសមាហរណកម្មតំបន់ GMS និងសមាគមប្រជាជាតិអាស៊ីអាគ្នេយ៍ (អាស៊ាន)។
លទ្ធផល 1 នៃគម្រោងរួមមានៈ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធចូលប្រើប្រាស់ក្នុងទីក្រុង-ជនបទ និងសេវាបរិស្ថានទីក្រុងប្រសើរឡើង (MPWT); ការកែលំអការគ្រប់គ្រងសំណល់រឹងនៅកែប ផ្លូវមាត់សមុទ្រកែប និងផែកោះទន្សាយក្នុងខេត្តកែប។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គម្រោងនេះនឹងជួយផ្លាស់ប្តូរទីប្រជុំជនច្រករបៀងកណ្តាល និងភាគខាងត្បូងរបស់មហាអនុតំបន់ទន្លេរមេគង្គទៅកាន់គោលដៅទេសចរណ៍អន្តរជាតិដែលមានលក្ខណៈប្រកួតប្រជែង ដោយរួមបញ្ចូលទាំងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ចូនផ្លូវគោក និងទឹកស្អាត សេវាកម្មបរិស្ថានទីក្រុង និងសមត្ថភាពគ្រប់គ្រងកំណើនទេសចរណ៍ប្រកបដោយចីរភាព។វានឹងជួយជំរុញជំនួយ លើសេវាកម្ម និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការ និងការធ្វើសមាហរណកម្មតំបន់ក្នុងចំណោមមហាអនុតំបន់មេគង្គ និងសមាគមប្រជាជាតិអាស៊ីអាគ្នេយ៍។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាពលរដ្ឋប្រហែល ៩៧.០០០នាក់ ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងទទួលបានផលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ពីការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដែលធន់នឹងអាកាសធាតុ និងបង្កើនលទ្ធភាពទទួលបានឱកាសសេដ្ឋកិច្ច។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
ស្ថានភាពបរិស្ថាននៅតាមគោលដៅទេសចរណ៍ នឹងត្រូវកែលម្អ ដើម្បីបង្កើនវត្តមានរបស់ភ្ញៀវទេសចរណ៍ និងផលចំណេញ ហើយជំរុញការវិនិយោគឯកជនបន្ថែមនៅក្នុងការស្នាក់នៅ និងសហគ្រាសដែលពាក់ព័ន្ធនឹងវិស័យទេសចរណ៍។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ការបញ្ជ្រាបយេនឌ័រប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព (EGM) និងផែនការសកម្មភាពយេនឌ័រ(GAP) |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ចំពោះផលទី១ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន(MPWT) តាមរយៈអគ្គនាយកដ្ឋានការងារសាធារណៈ(GDPW) នឹងក្លាយជាភ្នាក់ងារប្រតិបត្តិ(EA)សម្រាប់សមាសភាគនៃហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធជនបទ និងជនបទ និងសេវាកម្ម បរិស្ថាននៅទីក្រុង។ EAបង្កើតអង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងថ្នាក់កណ្តាល(PMU)នៅក្នុងGDPW និងនាយកគម្រោង នឹងត្រូវបានកំណត់។
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងនឹងអនុវត្ត និងផ្តល់ការត្រួតពិនិត្យជាទូទៅលើអនុគម្រោង។ PMU ទទួលការគាំទ្រពីការគ្រប់គ្រងគម្រោង និងវិស្វកម្មសំណង់ស៊ីវិល (PCMES) ដែលត្រូវបានជ្រើសរើសដោយអនុលោម ទៅតាមគោលការណ៍ណែនាំរបស់ADBស្តីពីការប្រើប្រាស់ទីប្រឹក្សា។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ការរីកចម្រើនជាទូទៅគិតត្រឹមថ្ងៃទី៣១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២១ ត្រូវបានគេប៉ាន់ប្រមាណជាង ៥៧% និងបានដកសាច់ប្រាក់ចំនួនប្រមាណ ១៤,២៣លានដុលា្លរអាមេរិក។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
10
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី៖ ធ្វើការពិនិត្យកន្លះឆ្នាំម្តង ពិនិត្យ និងអនុម័តឯកសារលទ្ធកម្ម និងចំណាយ។ ធ្វើការពិនិត្យឡើងវិញពាក់កណ្តាលរយៈពេល អនុវត្តបេសកកម្មបញ្ចប់គម្រោង។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|