PIP No:
1381
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Second GMS Corridor Towns Development Project Phase2
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ក្រុងរបៀងនៃមហាអនុតំបន់មេគង្គជំហានទី២
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
កែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ថទីក្រុង និងលើកកម្ពស់បន្សំនៃអាកាសធាតុក្នុងក្រុងទាំងពិរ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ទីក្រុងរបៀងនៃមហាអនុតំបន់មេគង្គជំហានទី២ សម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជាដែលបានស្នើឡើងនឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង នូវសេវាកម្មទីក្រុងកំពត់ និងក្រុងព្រះសិហនុ។
គម្រោងនេះនឹងចូលរួមចំណែកក្នុងការជំរុញកំណើនដែលមាននិរន្តភាពបញ្ចូលគ្នាប្រកបដោយសមធម៌ និងបន្សំ។
ការបង្កើតការងាររួមទាំងតាមរយៈការធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវការប្រកួតប្រជែង។ការលើកកម្ពស់សមធម៌តាមរយៈការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ និងលើកកម្ពស់និរន្តរភាពបរិស្ថាន និងលើកកម្ពស់ប្រសិទ្ធភាពតាមរយៈការពង្រឹងសមត្ថភាពស្ថានប័ន និងអភិបាលកិច្ចនៅក្នុងក្រុងពីរនៃក្រុងកំពត់ និងក្រុងព្រះសីហនុ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលទី២ នៃដំណើរការប្រព្រឹត្តរបស់គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ក្រុងរបៀងនៃមហាអនុតំបន់មេគង្គនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ឡាវ និងវៀតណាម។ វិសាលភាពគម្រោងដើមនៃអនុគម្រោងចំនួន ៤រួមមានៈ
- អនុគម្រោងមួយស្តីពីការប្រមូល និងចម្រោះទឹកកខ្វក់ លូទឹកភ្លៀងទីក្រុង
- អនុគម្រោងមួយស្តីពីទឺកភ្លៀងក្នុងព្រះសីហនុយ
- អនុគម្រោងមួយស្តីពីការចាក់បំពេញដី និងការគ្រប់គ្រងកាកសំនល់រឹងក្នុងខេត្តកំពត |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ការកើនឡើងយ៉ាងឆាប់រហ័សនៃចំនួនប្រជាជនទីក្រុង។ ហើយការពង្រីកតំបន់ទីក្រុង ទីប្រជុំជនតាមច្រករបៀងភាគខាងត្បូង រួមទាំងខេត្តកំពត និងក្រុងព្រះសីហនុ ឥឡូវនេះត្រូវប្រឈមមុខនឹងកិច្ចការដ៏គួរឱ្យភ័យខ្លាចក្នុងការបំពេញតម្រូវការហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងសេវាកម្មគាំទ្រសំខាន់ៗ។
ការអភិវឌ្ឍន៍ដែលបានគ្រោងទុកនៃទីក្រុងទាំងនេះនឹងជំរុញឱ្យមានកំណើនដែលមានការគ្រប់គ្រង និងនិរន្តរភាព ទាក់ទាញការវិនិយោគពីវិស័យសាធារណៈនៅក្នុងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធបរិស្ថានទីក្រុង និងជំរុញឱ្យមានការចាប់អារម្មណ៍ពីវិស័យនៅក្នុងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធសេដ្ឋកិច្ចទីក្រុង។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ក្រុងទាំងពីរតាមច្រកក្រុងរបៀងសេដ្ឋកិច្ចក្រុងខាងត្បូងដែលតភ្ជាប់ទោនឹងវៀតណាម កម្ពុជា និងថៃ រូមមានក្រុងកំពត និងក្រុងព្រះសីហនុ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
បរិស្ថាននឹងត្រូវបានកែលម្អតាមរយៈទឹកសំណល់ស្អាត ការចាក់ចោលការសំណល់រឹង និងជំនួយដល់ការធ្វើដំណើរលើផ្លូវ ទីក្រុងដែលប្រសើរ។ គម្រោងនេះនឹងផ្តល់នូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធបរិស្ថានសម្រាប់ការច្រោះទឹកកខ្វក់និងការគ្រប់គ្រងកាកសំណល់រឹង ឌេលនឹងជួយកាត់បន្ថយការបញ្ចេញការបួននៃទីក្រុងធ្វើឱ្យទីក្រុងស្អាតកាន់តែស្អាត និងមានពណ៌បៃតងជាមុន ព្រមទាំងគួរឱ្យចង់រស់នៅ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោងបានបែងចែកជាប្រភេទការបញ្រ្ជាបយេនឌ័រប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព (EGM) និងប្រភេទគម្រោងសកម្មភាពយេនឌ័រ (GAP) ឧ. ៣០%នៃកម្មករសំណងជាស្ត្រី។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជជូន (MPWT) តាមរយៈអគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណៈការ (GDPW) ជាភ្នាក់ងារប្រតិបត្តិ (EA) គម្រោងនៅកម្ពុជា។ (EA) នឹងបង្កើតអង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងកណ្តាល (PMU) នៅក្នុង GDPW និងនាយក PMU នឹងត្រូវបានតែងតាំង។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គិតត្រឹមខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២១ ការអនុវត្តគម្រោងគឺសម្រេចបាន ៦៦% និងបានដកសាច់ប្រាក់ចំនួនប្រមាណ ១១,៣៥លានដុល្លាអាមេរិក។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី (ADB)៖ ធ្វើការពិនិត្យកន្លះឆ្នាំម្តង ពិនិត្យ និងអនុម័តឯកសារសទ្ធកម្ម និងចំណាយ។
ធ្វើការពិនិត្យឡើងវិញពាក់កណ្តាលរយៈពេល អនុវត្តបេសកកម្មបញ្ចប់គម្រោង។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|