PIP No:
1344
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
The Quality Improvement and Innovation of Kampong Cham National Institute of Agriculture.
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ការលើកកម្ពស់គុណភាពអប់រំ និងនវានុវត្តន៍វិទ្យាស្ថានជាតិកសិកម្ម កំពង់ចាម
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និងនេសាទ
|
RESPONSIBLE UNIT:
Kampong Cham National Institute of Agriculture (KNIA)
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
វិទ្យាស្ថានជាតិកសិកម្ម កំពង់ចាម
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
អភិវឌ្ឍវិទ្យាស្ថានជាតិកសិកម្ម កំពង់ចាម ឱ្យក្លាយជាគ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សាឈានមុខគេកម្រិតតំបន់ ក្នុងការអប់រំបណ្ដុះបណ្ដាលធនធានមនុស្សលើវិស័យកសិកម្ម ស្របតាមស្តង់អប់រំជាតិ-អន្តរជាតិ ដើម្បីរួមចំណែកអភិវឌ្ឍវិស័យកសិកម្មឲ្យកាន់តែមានភាពរីកចម្រើន។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Investment Promotion (Investment climate and Development of Special Economic Zones (SEZs) and Preparation of Industrial Zones) | ការជំរុញការទាក់ទាញវិនិយោគ (បរិយាកាសវិនិយោគ និងការអភិវឌ្ឍតំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេសនិងការរៀបចំតំបន់ឧស្សាហកម្ម)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
អភិវឌ្ឍវិទ្យាស្ថានជាតិកសិកម្ម កំពង់ចាម ឱ្យក្លាយជាវិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យាទំនើប ក្នុងការតម្រង់ទិសលើធុរកិច្ចកសិកម្ម និងគាំទ្រសហគមន៍កសិកម្ម នៅតំបន់ភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជា។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះគឺមានចង្កោមសកម្មភាពធំៗចំនួន ៣គឺ
១. ការកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវន្តរបស់វិទ្យាស្ថានជាតិកសិកម្ម កំពង់ចាម រួមមានដូចជា៖
-ការសាងសង់អាគារមជ្ឈមណ្ឌលពហុមុខងារ និងមន្ទីរពិសោធន៍ទំនើប ដែលជាមជ្ឍមណ្ឌលបណ្តុះធុរកិច្ចកសិកម្ម
-ការសាងសង់មជ្ឈមណ្ឌលឧត្តមភាពស្រាវជ្រាវ និងនវានុវត្តន៍
-ការសាងសង់អាគារអន្តេវាសិកដ្ឋានសម្រាប់និស្សិត និងសិក្ខាកាម
-ការកែលម្អ និងជួសជុលអាគារសិក្សា និងអាគារដ្ឋបាល ដែលមានស្រាប់ឲ្យមានលក្ខណៈស្តង់ដា និងផាសុកភាព
២. កែលម្អកម្មវិធីសិក្សា និងលើកកម្ពស់ប្រពន្ធ័អប់រំ
៣. ពង្រឹងសមត្ថភាពថ្នាក់ដឹកនាំ មន្ត្រីរាជការ និងសាស្រ្តាចារ្យ-គ្រូបង្រៀន |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គម្រោងនេះ នឹងចូលរួមចំណែកធ្វើឲ្យវិស័យកសិកម្មមានការរីកចម្រើន តាមរយៈការលើកកម្ពស់គុណភាពអប់រំបណ្តុះបណ្តាលធនធានមនុស្សលើជំនាញវិទ្យាសាស្ត្រនិងបច្ចេកទេសកសិកម្ម ប្រកបដោយគុណភាពទាំងចំណេះដឹង និងជំនាញច្បាស់លាស់។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
-និស្សិត និងកសិករដែលសិក្សា និងទទួលបានការបណ្តុះបណ្តាលពីវិទ្យាស្ថានជាតិកសិកម្ម កំពង់ចាម។
-អ្នកធ្វើធុរកិច្ចកសិកម្ម
-សហគមន៍កសិកម្ម
-មន្ត្រីរាជការ និងគ្រូបង្រៀន |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនេះ នឹងផ្តល់នូវបរិយាកាសល្អប្រសើរសម្រាប់ការបង្រៀន ការសិក្សា ការអនុវត្ត និងការស្រាវជ្រាវ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
4. Climate change proofing of Infrastructure | ៤. ការសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដោយបានដាក់បញ្ចូលការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
50
|
ទាក់ទងមធ្យម
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោងនេះ នឹងបង្កើនចំនួននិស្សិតនារីឲ្យសិក្សាលើវិស័យកសិកម្ម ដែលជាវិស័យដើរតួនាទីសំខាន់សម្រាប់សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
តាមរយៈគម្រោង KOICA ដែលបានអនុវត្តកន្លងមកនេះ គឺបានរចនានូវប្លង់គំរូនៃការសាងសង់អាគារមជ្ឈមណ្ឌលពហុមុខងារ និងអន្តេវាសិកដ្ឋាននិស្សិត រួចជាស្រេចហើយ។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|