សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1296
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): GMS Southern Economic Corridor Towns Development Project
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចក្រុងរបៀងខាងត្បូងនៃមហាអនុតំបនត់ទន្លេមេគង្គ
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/21

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2023

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

54780000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងដែលបានបញ្ចប់


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
កែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងលើកកំពស់ភាពធន់នឹងអាកាសធាតុក្នុងក្រុងចំនួន ៤។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គម្រោងនេះនឹងប្រែក្លាយទីប្រជុំជនច្រករបៀងកម្ពុជា បាត់ដំបង បាវិត អ្នកលឿង និងប៉ោយប៉ែត ទៅជាមជ្ឈមណ្ឌលសេដ្ឋកិច្ច ដោយការកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងបរិស្ថាន និងការពង្រឹងសមត្ថភាពស្ថាប័នសម្រាប់អាជ្ញាធរខេត្ត និងមូលដ្ឋាន។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោងនេះគឺជាដំណាក់កាលទី 1 នៃការចូលរួមរយៈពេលវែងនៅក្នុងទីប្រជុំជននៃច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ច GMS គម្រោងនេះមានលទ្ធផលសំខាន់ៗចំនួនបី ហើយកំពុងគាំទ្រដល់គម្រោងអនុអាទិភាពចំនួនដប់ ដើម្បីកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងលើកកម្ពស់ភាពធន់នឹងអាកាសធាតុនៅក្នុងទីក្រុងគម្រោងចំនួនបួន។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ការកើនឡើងយ៉ាងឆាប់រហ័សនៃចំនួនប្រជាជននៅទីក្រុង និងការពង្រីកតំបន់ទីក្រុង ទីក្រុងច្រករបៀងជាច្រើនឥឡូវនេះត្រូវប្រឈមមុខនឹងកិច្ចការដ៏គួរឱ្យភ័យខ្លាចក្នុងការបំពេញតម្រូវការហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងសេវាកម្មគាំទ្រសំខាន់ៗ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ទីប្រជុំជនចំនួនបួននៅតាមបណ្តោយច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចភាគខាងត្បូង (SBC) តភ្ជាប់ប្រទេសវៀតណាម កម្ពុជា និងថៃ បាត់ដំបង បាវិត អ្នកលឿង និងប៉ោយប៉ែត។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
បាទ/ចាស បរិស្ថាននឹងត្រូវបានកែលម្អតាមរយៈទឹកសំណល់ស្អាត ការចោលកាកសំណល់រឹង និងការធ្វើឱ្យចល័តកាន់តែប្រសើរឡើងលើមនុស្សឆ្កួតក្នុងទីក្រុង។ គម្រោងនេះនឹងផ្តល់នូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធបរិស្ថានសម្រាប់ការព្យាបាលទឹកសំណល់ និងការគ្រប់គ្រងសំណល់រឹង ដែលនឹងជួយកាត់បន្ថយកាបូនឌីអុកស៊ីតនៃទីក្រុងទាំងនេះ ធ្វើឱ្យទីក្រុងទាំងនោះកាន់តែស្អាត និងបៃតង និងអាចរស់នៅបានកាន់តែច្រើន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
ការបញ្ជ្រាបយេនឌ័រប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព (EGM) និងផែនការសកម្មភាពយេនឌ័រ (GAP)៖ ឧ. កម្មករសំណង់ 30% ជាកម្មករស្រី។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន (MPWT) តាមរយៈអគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណៈការ (GDPW) ជាទីភ្នាក់ងារប្រតិបត្តិ (EA) សម្រាប់គម្រោងនៅកម្ពុជា។ EA បានបង្កើតអង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងកណ្តាល (PMU) ហើយនាយក PMU ត្រូវបានចាត់តាំង។ PMU កំពុងប្រតិបត្តិ និងផ្តល់ការត្រួតពិនិត្យរួមនៃគម្រោងរង។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
គិតត្រឹមថ្ងៃទី 31 ខែធ្នូ ឆ្នាំ 2022 ការចំណាយសរុបមានចំនួន 41.50 លានដុល្លារ ជាមួយនឹងវឌ្ឍនភាពរាងកាយទាំងមូលត្រូវបានប៉ាន់ប្រមាណថាមានប្រហែល 97.38% ។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ2022202320242025
Budget
2026
Estimate
Total in 2024 - 2026ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន2022202320242025
Budget
2026
Estimate
Total in 2024 - 2026ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
ADB
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0