PIP No:
1296
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
GMS Southern Economic Corridor Towns Development Project
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចក្រុងរបៀងខាងត្បូងនៃមហាអនុតំបនត់ទន្លេមេគង្គ
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
កែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងលើកកំពស់ភាពធន់នឹងអាកាសធាតុក្នុងក្រុងចំនួន ៤។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះនឹងប្រែក្លាយទីប្រជុំជនច្រករបៀងកម្ពុជា បាត់ដំបង បាវិត អ្នកលឿង និងប៉ោយប៉ែត ទៅជាមជ្ឈមណ្ឌលសេដ្ឋកិច្ច ដោយការកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងបរិស្ថាន និងការពង្រឹងសមត្ថភាពស្ថាប័នសម្រាប់អាជ្ញាធរខេត្ត និងមូលដ្ឋាន។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងនេះគឺជាដំណាក់កាលទី 1 នៃការចូលរួមរយៈពេលវែងនៅក្នុងទីប្រជុំជននៃច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ច GMS
គម្រោងនេះមានលទ្ធផលសំខាន់ៗចំនួនបី ហើយកំពុងគាំទ្រដល់គម្រោងអនុអាទិភាពចំនួនដប់ ដើម្បីកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងលើកកម្ពស់ភាពធន់នឹងអាកាសធាតុនៅក្នុងទីក្រុងគម្រោងចំនួនបួន។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ការកើនឡើងយ៉ាងឆាប់រហ័សនៃចំនួនប្រជាជននៅទីក្រុង និងការពង្រីកតំបន់ទីក្រុង ទីក្រុងច្រករបៀងជាច្រើនឥឡូវនេះត្រូវប្រឈមមុខនឹងកិច្ចការដ៏គួរឱ្យភ័យខ្លាចក្នុងការបំពេញតម្រូវការហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង និងសេវាកម្មគាំទ្រសំខាន់ៗ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ទីប្រជុំជនចំនួនបួននៅតាមបណ្តោយច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចភាគខាងត្បូង (SBC) តភ្ជាប់ប្រទេសវៀតណាម កម្ពុជា និងថៃ បាត់ដំបង បាវិត អ្នកលឿង និងប៉ោយប៉ែត។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
បាទ/ចាស បរិស្ថាននឹងត្រូវបានកែលម្អតាមរយៈទឹកសំណល់ស្អាត ការចោលកាកសំណល់រឹង និងការធ្វើឱ្យចល័តកាន់តែប្រសើរឡើងលើមនុស្សឆ្កួតក្នុងទីក្រុង។ គម្រោងនេះនឹងផ្តល់នូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធបរិស្ថានសម្រាប់ការព្យាបាលទឹកសំណល់ និងការគ្រប់គ្រងសំណល់រឹង ដែលនឹងជួយកាត់បន្ថយកាបូនឌីអុកស៊ីតនៃទីក្រុងទាំងនេះ ធ្វើឱ្យទីក្រុងទាំងនោះកាន់តែស្អាត និងបៃតង និងអាចរស់នៅបានកាន់តែច្រើន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ការបញ្ជ្រាបយេនឌ័រប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព (EGM) និងផែនការសកម្មភាពយេនឌ័រ (GAP)៖ ឧ. កម្មករសំណង់ 30% ជាកម្មករស្រី។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន (MPWT) តាមរយៈអគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណៈការ (GDPW) ជាទីភ្នាក់ងារប្រតិបត្តិ (EA) សម្រាប់គម្រោងនៅកម្ពុជា។ EA បានបង្កើតអង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងកណ្តាល (PMU) ហើយនាយក PMU ត្រូវបានចាត់តាំង។ PMU កំពុងប្រតិបត្តិ និងផ្តល់ការត្រួតពិនិត្យរួមនៃគម្រោងរង។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គិតត្រឹមថ្ងៃទី 31 ខែធ្នូ ឆ្នាំ 2022 ការចំណាយសរុបមានចំនួន 41.50 លានដុល្លារ ជាមួយនឹងវឌ្ឍនភាពរាងកាយទាំងមូលត្រូវបានប៉ាន់ប្រមាណថាមានប្រហែល 97.38% ។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|