PIP No:
1246
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
The Upgrading Project of National Road No.6 (Phase I: Skun-Kampong Thma NR60B-Kampong Thom) in Cambodia
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងពង្រីកផ្លូវជាតិលេខ ៦ (ផ្នែកទី ១៖ ស្គន់ - កំពង់ថ្ម - កំពង់ធំ)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
|
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
(1) កែលម្អស្ថានភាពធ្វើដំណើរសម្រាប់អ្នករស់នៅតាមផ្លូវ។
(២) ជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចតាមដងផ្លូវ និងជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចសង្គមឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយ។
(៣) ពង្រឹងការតភ្ជាប់រវាងទីក្រុងភ្នំពេញ និងខេត្តសៀមរាប និងធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវស្ថានភាពទេសចរណ៍ និងជំរុញទេសចរណ៍ឱ្យមានការអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងឆាប់រហ័ស។
(៤) កែលម្អរចនាសម្ព័ន្ធបណ្តាញផ្លូវល្បឿនលឿនក្នុងតំបន់ កែលម្អបណ្តាញចរាចរណ៍នៅភាគកណ្តាល និងភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជា។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ប្រវែងសរុបខ្សែមេលេខ៦ (ដំណាក់កាលទី១៖ ស្គន់-កំពង់ធំ) គឺ ៩៨,៨គីឡូម៉ែត្រ។ លក្ខណៈវិនិច្ឆ័យនៃការរចនាផ្លូវគឺផ្អែកលើផ្លូវហាយវេ Class I ដែលមានល្បឿនរចនា 80km/h (Local section speed limit 60km/h) ទទឹងផ្នែកខាងលើនៃ subgrade គឺ 25m និងរៀបចំដូចជា: 2x3.5m carriageway + 2x0.25m បន្ទះរឹម + ផ្លូវកាត់ 2.5m medial + 2x3.0m motor lane +2x1.0m land shoulder = 25m. AC ត្រូវបានអនុម័តសម្រាប់វគ្គសិក្សាលើផ្ទៃ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ផ្លូវជាតិលេខ៦ គឺជាផ្លូវជាតិដ៏សំខាន់របស់ប្រទេសកម្ពុជា ដែលតភ្ជាប់ពីទីក្រុងភ្នំពេញ និងខេត្តសៀមរាប ដែលជាទីក្រុងដ៏សំខាន់បំផុតទាំងពីរក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ហើយតភ្ជាប់ទីក្រុងសំខាន់ៗដូចជាស្គន់ និងកំពង់ធំ។គម្រោងនេះ គឺចាប់ពីស្គន់ទៅកំពង់ធំ។ NR60 (ដំណាក់កាលទី១៖ ស្គន់-កំពង់ធំ) មានចម្ងាយ ៩៨.៨គីឡូម៉ែត្រ។ ទទឹងផ្លូវរង ២៥ម សម្រាប់កំណាត់ផ្លូវបួន (ទទឹងផ្លូវ ២០.៥ម)។ មានស្ពានចំនួន ២១ ដែលមានប្រវែងសរុប ១១២៥ម ផ្លូវលំ ១៣៨ ផ្លូវ និងផ្លូវប្រសព្វ ២៦៤ ។
បច្ចុប្បន្ន សម្រាប់កំណាត់ផ្លូវពីស្គន់ ដល់កំពង់ធំ លើកលែងតែកំណាត់ផ្លូវ ៣គន្លង ប្រមាណ ២.២គ.ម ផ្លូវផ្សេងទៀត ជាកំណាត់ផ្លូវពីរ ដែលមានទទឹងផ្លូវក្រោមដី ១២ម និងទទឹងផ្លូវ ១១ម.. បច្ចុប្បន្ននេះ ស្ថានភាពទូទៅនៃ ផ្លូវនៅតាមបណ្តោយគម្រោងគឺល្អជាមួយនឹងល្បឿនរចនា 80 គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោង និងល្បឿនរចនា 60 គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោងសម្រាប់ផ្នែកទីក្រុង ឬផ្នែកប្រវត្តិសាស្ត្រមួយចំនួន។ ជាមួយនឹងការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចសង្គម និងការអភិវឌ្ឍធនធានទេសចរណ៍ដ៏សម្បូរបែប បរិមាណចរាចរណ៍ផ្លូវជាតិលេខ៦ កាន់តែមានភាពឆ្អែត ហើយផ្លូវល្បឿនលឿនពីរគន្លងក៏មិនអាចបំពេញតម្រូវការចរាចរណ៍បានដែរ។ ដូច្នេះត្រូវពង្រីកផ្លូវដែលមានស្រាប់ជាបន្ទាន់ ដើម្បីឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការនៃការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច និងទេសចរណ៍ក្នុងស្រុក។ បន្ទាប់ពីការពង្រីកគម្រោងនេះ កម្រិតផ្លូវ និងកម្រិតសេវាកម្មនឹងមានភាពប្រសើរឡើង ដែលមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងសម្រាប់ការកែលម្អរចនាសម្ព័ន្ធនៃបណ្តាញផ្លូវល្បឿនលឿនក្នុងតំបន់ ការកែលម្អបណ្តាញចរាចរណ៍នៅភាគកណ្តាល និងភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជា ការលើកកម្ពស់ការផ្លាស់ប្តូរសេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់ និងការលើកកម្ពស់ទូលំទូលាយ។ ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចសង្គម។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិនៃប្រទេសកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គម និងបរិស្ថានកំពុងត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងការទិញដីត្រូវធ្វើឡើងកំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការបញ្ចប់គម្រោងនេះនឹងមានឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះ ដោយផ្តល់នូវការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងដល់ការអភិវឌ្ឍន៍នៃតំបន់នេះ។ វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងនឹងកត្តាផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននឹងត្រូវធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលរចនា រយៈពេលសាងសង់ និងរយៈពេលប្រតិបត្តិការ ដើម្បីលុបបំបាត់ ពន្យារ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន និងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
នៅក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់នៃគម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់ឱកាសការងារយ៉ាងច្រើនដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់ ដែលបណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់គម្រោង។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
បាទ MPWT មានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធន៍ដ៏សម្បូរបែបលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ការរចនាបឋមត្រូវបានបញ្ចប់ របាយការណ៍សិក្សាលទ្ធភាពត្រូវបានបញ្ចប់។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ចិន (SCG) |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|