សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1243
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Installation of Operation Control Center (OCC)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ ការរៀបចំមជ្ឈមណ្ឌលគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (OCC)
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

06/30/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

3000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Department of Urban Public Transport

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្រុង

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
-គ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរក្នុងប្រទេស -តាមដានពីស្ថានភាពធ្វើចរាចររបស់យានយន្តធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរនៅតាមដងផ្លូវ -ចូលរួមចំណែកក្នុងការដោះស្រាយការកកស្ទះចរាចរណ៍
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គម្រោងរៀបចំមជ្ឍមណ្ឌលគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (OCC) គឺជាទីកន្លែងគ្រប់គ្រងព័ត៌មានពីយន្តការដឹកជញ្ជូនសាធារណៈ និងស្ថានភាពចរាចរតាមផ្លូវ ដែលផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍យ៉ាងច្រើនដូចជា៖ • ផ្តល់ភាពងាយស្រួលក្នុងការគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរក្នុងប្រទេស • ងាយស្រួលតាមដានពីស្ថានភាពធ្វើចរាចររបស់យានយន្តធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរនៅតាមដងផ្លូវ • ធ្វើឱ្យអ្នកបើកបរយានយន្តធ្វើអាជីវកម្មមានការប្រុងប្រយ័ត្ន (សុវត្ថិភាព) • ចូលរួមចំណែកក្នុងការដោះស្រាយការកកស្ទះចរាចរណ៍ • ផ្តល់ព័ត៌មានដល់អ្នកធ្វើដំណើរ និងភ្ញៀវទេសចរណ៍ពីគោលដៅនៃការធ្វើដំណើរ។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោងរៀបចំមជ្ឍមណ្ឌលគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (OCC) ដោយត្រូវស្ថាបនា និងបំពាក់បរិក្ខាររួមមាន៖ -បន្ទប់មជ្ឍមណ្ឌលដែលមានទទឹង ៥ម៉ែត្រ និងបណ្តោយ ១៤ម៉ែត្រ (ទទួលបន្ទុកដោយអគ្គនាយក ដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក) -បំពាក់បរិក្ខារ OCC (Hardware, Software and Other Equipment) -បណ្តុះបណ្តាលមន្រ្តីជំនាញសម្រាប់ប្រតិបត្តិការ
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
1- អ្នកដំណើរមិនចូលរួមប្រើប្រាស់មធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនសាធារណៈ 2- ពិបាកក្នុងការគ្រប់គ្រងយានយន្តធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរក្នុងប្រទេស 3- កង្វះមជ្ឍមណ្ឌលគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (OCC) នៅក្នុងក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
-លំហូរចរាចរណ៍មានសភាពល្អប្រសើរ -ចូលរួមចំណែកក្នុងដោះស្រាយការកកស្ទះចរាចរ និងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរនៅតាមផ្លូវ -វិស័យដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្នុងប្រទេសកម្ពុជានឹងមានការអភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយនិរន្តរភាព -ប្រជាពលរដ្ឋទទួលបានព័ត៌មានតាមការផ្សព្វផ្សាយពីOCC
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
ជួយកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រដោយមិនចំណាយពេលវេលា និងការចំណាយថវិកាបន្ថែម តាមរយៈការទទួលបានព៌ត៍មានស្តីពីស្ថានភាពចរាចរពីOCC
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
-គម្រោងនេះ ជួយជ្រោមជ្រែងដល់ស្ត្រីមកបម្រើការងារនៅក្នុងមជ្ឍមណ្ឌល -ជួយផ្តល់ព័ត៌មានដល់ស្រ្តីក្នុងការធ្វើដំណើរដោយសុវត្ថិភាព តួយ៉ាងដូចជាស្រ្តីមានផ្ទៃពោះ ជាដើម។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
-មន្រ្តីជំនាញរបស់នាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្រុង -ជំនាញការកូរ៉េរបស់អង្គការ KOICA
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
-មិនទាន់បានអនុវត្តគម្រោងនៅឡើយ -គម្រោងនេះកំពុងធ្វើការសិក្សាលំអិតពីនីតិវិធីនៃការអនុវត្តគម្រោង
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
15
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
អង្គការ KOICA បានផ្តល់ឱ្យនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្រុងធ្វើជាសំណើសុំរៀបចំគម្រោងខាងលើ។
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
KOICA
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0