PIP No:
1243
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Installation of Operation Control Center (OCC)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ការរៀបចំមជ្ឈមណ្ឌលគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (OCC)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
Department of Urban Public Transport
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
នាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្រុង
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
-គ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរក្នុងប្រទេស
-តាមដានពីស្ថានភាពធ្វើចរាចររបស់យានយន្តធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរនៅតាមដងផ្លូវ
-ចូលរួមចំណែកក្នុងការដោះស្រាយការកកស្ទះចរាចរណ៍ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គម្រោងរៀបចំមជ្ឍមណ្ឌលគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (OCC) គឺជាទីកន្លែងគ្រប់គ្រងព័ត៌មានពីយន្តការដឹកជញ្ជូនសាធារណៈ និងស្ថានភាពចរាចរតាមផ្លូវ ដែលផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍យ៉ាងច្រើនដូចជា៖
• ផ្តល់ភាពងាយស្រួលក្នុងការគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរក្នុងប្រទេស
• ងាយស្រួលតាមដានពីស្ថានភាពធ្វើចរាចររបស់យានយន្តធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរនៅតាមដងផ្លូវ
• ធ្វើឱ្យអ្នកបើកបរយានយន្តធ្វើអាជីវកម្មមានការប្រុងប្រយ័ត្ន (សុវត្ថិភាព)
• ចូលរួមចំណែកក្នុងការដោះស្រាយការកកស្ទះចរាចរណ៍
• ផ្តល់ព័ត៌មានដល់អ្នកធ្វើដំណើរ និងភ្ញៀវទេសចរណ៍ពីគោលដៅនៃការធ្វើដំណើរ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងរៀបចំមជ្ឍមណ្ឌលគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (OCC) ដោយត្រូវស្ថាបនា និងបំពាក់បរិក្ខាររួមមាន៖
-បន្ទប់មជ្ឍមណ្ឌលដែលមានទទឹង ៥ម៉ែត្រ និងបណ្តោយ ១៤ម៉ែត្រ (ទទួលបន្ទុកដោយអគ្គនាយក ដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក)
-បំពាក់បរិក្ខារ OCC (Hardware, Software and Other Equipment)
-បណ្តុះបណ្តាលមន្រ្តីជំនាញសម្រាប់ប្រតិបត្តិការ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
1- អ្នកដំណើរមិនចូលរួមប្រើប្រាស់មធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនសាធារណៈ
2- ពិបាកក្នុងការគ្រប់គ្រងយានយន្តធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរក្នុងប្រទេស
3- កង្វះមជ្ឍមណ្ឌលគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (OCC) នៅក្នុងក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
-លំហូរចរាចរណ៍មានសភាពល្អប្រសើរ
-ចូលរួមចំណែកក្នុងដោះស្រាយការកកស្ទះចរាចរ និងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរនៅតាមផ្លូវ
-វិស័យដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្នុងប្រទេសកម្ពុជានឹងមានការអភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយនិរន្តរភាព
-ប្រជាពលរដ្ឋទទួលបានព័ត៌មានតាមការផ្សព្វផ្សាយពីOCC |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
ជួយកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រដោយមិនចំណាយពេលវេលា និងការចំណាយថវិកាបន្ថែម តាមរយៈការទទួលបានព៌ត៍មានស្តីពីស្ថានភាពចរាចរពីOCC |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
-គម្រោងនេះ ជួយជ្រោមជ្រែងដល់ស្ត្រីមកបម្រើការងារនៅក្នុងមជ្ឍមណ្ឌល
-ជួយផ្តល់ព័ត៌មានដល់ស្រ្តីក្នុងការធ្វើដំណើរដោយសុវត្ថិភាព តួយ៉ាងដូចជាស្រ្តីមានផ្ទៃពោះ ជាដើម។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
-មន្រ្តីជំនាញរបស់នាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្រុង
-ជំនាញការកូរ៉េរបស់អង្គការ KOICA
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
-មិនទាន់បានអនុវត្តគម្រោងនៅឡើយ
-គម្រោងនេះកំពុងធ្វើការសិក្សាលំអិតពីនីតិវិធីនៃការអនុវត្តគម្រោង |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
15
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
អង្គការ KOICA បានផ្តល់ឱ្យនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្រុងធ្វើជាសំណើសុំរៀបចំគម្រោងខាងលើ។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|