PIP No:
1238
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Sihanoukville Port New Container Terminal Expansion Project-Phase1
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសងចំណតផែកុងដឺន័រកំពង់ផែក្រុងព្រះសីហនុ- ប្រវែង២៥៣ម៉ ជំហានទី១
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
Sihanoukville Autonomous Port
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
កំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ចំណតផែកុងតែន័រ ប្រវែង៤០០ ម៉ែត្រ មានសមត្ថភាពប្រតិបត្តិការផ្ទេរ-ផ្ទុកប្រមាណ៧០០,០០០TEUs /១ឆ្នំា ប៉ុន្តែជាក់ស្តែងក្នុងឆ្នាំ២០២១ នេះ ទោះបីជា ស្ថិតក្នុងកាលៈទេសៈ នៃការឆ្លងរាលដាលជាសាកលរបស់ជំងឺកូវីដ- ១៩ក្តី ក៏បរិមាណកុងតែន័រឆ្លងកាត់ កសស មានកំណើនខ្ពស់ប្រមាណ ១៤.១១% ធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០២០ ដោយសម្រេចបាន ៧៣២,៣៨៧ TEUs/១ឆ្នំា (ហួសពីសមត្ថភាពផែកុងតែន័របច្ចុប្បន្ន ៧០០,០០០TEUs /១ឆ្នំា)។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ជាមួយនឹងកំណើនបរិមាណកុងតឺន័រនាពេលអនាគត វារំពឹងទុកថា បរិមាណកុងតឺន័រឆ្លងកាត់ កសស នឹងហួស សមត្ថភាពលើកដាក់ទំនិញ (700,000 TEUs នៅឆ្នាំ២០២១) ទោះបីជាបន្ទាប់ពីទិញមធ្យោបាយគ្រឿងចក្រលើកដាក់ កុងតឺន័រ និងការងារពង្រីកទីលាន បានធ្វើរួចរាល់ក្តី ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
- ការងារកែសម្រួលផែច្រាំងថ្មី (សាងសង់ឆ្នាំ១៩៦៩, ប្រវែង ៣៥០ម៉ែត្រ) ទៅជាចំណតផែកុងតឺន័របវែង ២៥៣ម៉ែត្រ
- ការងារខួងគ្រឹះដែករ៉ៃសម្រាប់ពង្រីកផ្លូវរត់របស់គ្រឿងចក្រលើកដាក់កុងតឺន័រនៅគែមផែ (Q/C)
- ការងាររៀបចំក្រាលទីលានសម្រាប់គ្រឿងចក្រ RTG (តំបន់ឃ្លាំងលេខ៥ មិនរាប់បញ្ចូលទីលាន RTG) និង ប្រព័ន្ធបង្ហូរទឹក ...។ល។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
១-នាពេលបច្ចុប្បន្ន កសស មានចំណតផែកុងតែន័រ ប្រវែង៤០០ ម៉ែត្រ មានសមត្ថភាពប្រតិបត្តិការផ្ទេរ-ផ្ទុកប្រមាណ៧០០,០០០TEUs /១ឆ្នំា ប៉ុន្តែជាក់ស្តែងក្នុងឆ្នាំ២០២១ នេះ ទោះបីជា ស្ថិតក្នុងកាលៈទេសៈ នៃការឆ្លងរាលដាលជាសាកលរបស់ជំងឺកូវីដ- ១៩ក្តី ក៏បរិមាណកុងតែន័រឆ្លងកាត់ កសស មានកំណើនខ្ពស់ប្រមាណ ១៤.១១% ធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០២០ ដោយសម្រេចបាន ៧៣២,៣៨៧ TEUs/១ឆ្នំា (ហួសពីសមត្ថភាពផែកុងតែន័របច្ចុប្បន្ន ៧០០,០០០TEUs /១ឆ្នំា)។
២-ចំណតផែកុងតែន័រថ្មី-ជំហានទី១ ប្រវែង ៣៥០ម៉ែត្រ ជម្រៅទឹក -១៤.៥ម៉ែត្រ គ្រោងនឹងបញ្ចប់ និងដាក់ឱ្យប្រតិ-បត្តិការនៅឆ្នាំ ២០២៥ ។ ដូច្នេះ កសស នឹងខ្វះខាតចំណតផែកុងតែន័រ ចាប់ឆ្នាំ២០២២ ដល់ឆ្នាំ២០២៤។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
គម្រោងនេះ នឹងផ្តល់ប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ដល់ប្រជាពលរដ្ឋខេត្តព្រះសីហនុប្រមាណ ២៥០,០០០នាក់ ហើយ ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាប្រមាណ ១៦លាននាក់ នឹងទទួលផលប្រយោជន៍មិនផ្ទាល់ពីគម្រោងនេះ ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងមិនមានផលប៉ះពាល់ផែ្នកបរិស្ថាន និងសង្គមឡើយ ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
គម្រោងនេះ មិនមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងគម្រោង ក៍ដូចជាការចូលរួមយ៉ាងសកម្ម ក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះទេ ជាពិសេស ស្ត្រីត្រូវបានលើកទឹកចិត្តក្នុងការបម្រើការងារឱ្យក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សាគម្រោង ក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់ និងក្រុមហ៊ុនម៉ៅការបន្តផងដែរ ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង (PMU) ដែលជាអង្គភាពជំនាញ និងធ្លាប់មានបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ការអនុវត្តន៍ គម្រោងនានាជាមួយដៃគូរអភិវឌ្ឍន៍ នឹងត្រូវបានបន្តចាត់ចែង និងអនុវត្តគម្រោងនេះ ។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
1- សេវាកម្មកុងស៊ុលតង់បន្ថែមៈ បានចុះកិច្ចសន្យាដោយផ្ទាល់ជាមួយក្រុមហ៊ុនកុងស៊ុលតង់ Nippon Koei & Oriental Consultant Global JV
2- ការងារសំណង់ស៊ីវិលបន្ថែមៈ នីតិវិធីដេញថ្លៃអន្តរជាតិលក្ខណៈកំហិតកំណត់ (LIB)
រហូតមកដល់ពេលនេះ ក្រុមហ៊ុនកុងស៊ុលតង់គម្រោង បានបញ្ចប់ការងាររៀបឯកសារដេញថ្លៃ។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ទីភ្នាក់ងារសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិ នៃប្រទេសជប៉ុន-Japan International Cooperation Agency (JICA)
ជាអ្នកផ្តល់ហិរញ្ញប្បទានសម្បទាន ODA ដល់គម្រោងនេះ។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|