សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1237
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Capacity Building for Promotion of Transport and Logistics Competitiveness at Cambodia-Vietnam Border and Cambodia-Thai Border through Improvement of Cross-border Facilities in Cambodia
    ឈ្មោះគម្រោងៈ ការពង្រឹងសមត្ថភាពសម្រាប់ជំរុញភាពប្រកួតប្រជែងក្នុងវិស័យដឹកជញ្ជូន និងភស្តុភារកម្មនៅច្រកទ្វារព្រំដែនកម្ពុជា-ថៃ និងកម្ពុជា-វៀតណាម តាមរយៈការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធគាំទ្រឆ្លងកាត់ព្រំដែននៅកម្ពុជា
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

01/01/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

500000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Logistics

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានភ័ស្ដុភារកម្ម

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ការអភិវឌ្ឍធនធានមនុស្សនិងការពង្រឹងស្ថាប័នតាមរយៈអនុវត្តការងារសម្របសម្រួល និងការរៀនសូត្រដោយការអនុវត្តជាមួយនឹងគម្រោងដែលបានស្នើសុំនេះ។ ការរៀបចំឯកសារ និងរបាយការណ៍នៃការរកឃើញសំខាន់ៗ ដែលជាផែនទីបង្ហាញផ្លូវសម្រាប់ការអនុវត្តគម្រោងនៃការណែនាំអំពីប្រព័ន្ធដាក់ចំណាត់ថ្នាក់នៅក្នុងឧស្សាហកម្មភ័ស្តុភារកម្ម ឱ្យមានអំណោយផលបរិស្ថាន និងការប្រកួតប្រជែងដោយយុត្តិធម៌ទៅលើការអភិវឌ្ឍ វិស័យភស្តុភារកម្ម និងសម្រាប់អ្នកផ្តល់សេវាកម្មភ័ស្តុភារកម្ម។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គម្រោងនេះ មានគោលបំណងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងការដឹកជញ្ជូន និងរំហូរពាណិជ្ជកម្មឆ្លងកាត់ព្រំដែនអន្តរជាតិ ។ គោលបំណងសំខាន់ៗនៃគម្រោងស្នើសុំនេះ រួមមាន៖ • សិក្សា និងពិនិត្យលើសក្តានុពលនៃច្រកទ្វារព្រំដែន និងទីតាំងដែលមានសក្តានុពលក្នុងការបើកច្រកទ្វារព្រំដែន ថ្មី ដើម្បីបង្កើនការដឹកជញ្ជូនទំនិញឆ្លងកាត់ព្រំដែន ក៏ដូចជាទាក់ទាញវិនិយោគពីអន្តរជាតិ • ពិនិត្យមើលលើ លទ្ធភាពក្នុងការពង្រីកវិសាលភាព នៃច្រកទ្វារព្រំដែន តាមរយៈការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទាំងផ្នែករឹង និងផ្នែកទន់ • ពិនិត្យមើលលើ លទ្ធភាពក្នុងការជំរុញបើកច្រកទ្វារថ្មី ដែលអាចជួយទាក់ទាញរំហូរពាណិជ្ជកម្មនៅក្នុងតំបន់ រៀបចំផែនការ និងអនុវត្តសាកល្បង នូវការពង្រីកវិសាលភាពនៃច្រកព្រំដែន ផ្អែកតាមរបាយការណ៍ដែលបានសិក្សា។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោងនេះ មានគោលបំណងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងការដឹកជញ្ជូន និងរំហូរពាណិជ្ជកម្មឆ្លងកាត់ព្រំដែនអន្តរជាតិ ដើម្បីជំរុញការអភិវឌ្ឍវិស័យភស្តុភារកម្មនៅប្រទេសកម្ពុជា ជាពិសេសនៅតំបន់ព្រំដែន តាមរយៈការសិក្សាលើការអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្នែកទាន់ និងរឹង។ គម្រោងនេះមានធាតុផ្សំសំខាន់រួមមានដូចខាងក្រោម៖ • ការចុះសិក្សា - ប្រមូលទិន្នន័យជាមួយអាជ្ញាធរពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីកំណត់នូវចំណុចគន្លិះ និងសូចនាករសម្រាប់ធ្វើការវាស់វែងលើសក្តានុពលនៃច្រកទ្វារព្រំដែនសំខាន់នៅប្រទេសកម្ពុជា ដែលអាចជាមូលដ្ឋានក្នុងការប្រៀបធៀប និងវិភាគលើសមត្ថភាព និងសក្តានុពលសម្រាប់ច្រកផ្សេងទៀត ដែលនឹងធ្វើការអភិវឌ្ឍបន្ថែមនៅថ្ងៃអនាគត - ការចុះពិនិត្យលើទីតាំងជាក់ស្តែង និងទីតាំងភូមិសាស្ត្រនៅតំបន់ច្រកព្រំដែន - ការចុះរាប់ស្ថិតិចរាចរនៅច្រកព្រំដែនដែលកំពុងធ្វើដំណើឆ្លងកាត់ច្រក • ការរៀបចំរបាយការណ៍សិក្សា - រៀបចំសេចក្តីព្រាងរបាយការណ៍សិក្សាការជំរុញភាពប្រកួតប្រជែងក្នុងវិស័យដឹកជញ្ជូន និងភ័ស្តុភារកម្មនៅច្រកទ្វារព្រំដែនកម្ពុជា-ថៃ និងកម្ពុជា-វៀតណាម តាមរយៈការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធគាំទ្រឆ្លងកាត់ព្រំដែន ដែលតម្រូវឱ្យមានការអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទាំងផ្នែកទាន់ និងរឹង ដែលគាំទ្រដល់ការអភិវឌ្ឍនៅច្រកព្រំដែន រួមបញ្ចូលទាំងស្តង់ដារបច្ចេកទេសដែលពាក់ព័ន្ធនឹងប្រទេសជិតខាង - រៀបចំកិច្ចប្រជុំបច្ចេកទេសជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធដើម្បីប្រមូលនូវព័ត៌មានត្រឡប់ ឬធាតុចូលបន្ថែម - កែសម្រួល និងរៀបចំជារបាយការណ៍ចុងក្រោយ • រៀបចំសិក្ខាសាលា - រៀបចំសិក្ខាសាលាផ្សព្វផ្សាយលើរបាយការណ៍សិក្សាជាផ្លូវការទៅកាន់ភាគីពាក់ព័ន្ធ ឬ អាជ្ញាធរ ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយនូវគម្រោងអភិវឌ្ឍន ឬបង្កើតនូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធបន្ថែមដើម្បីពង្រីងច្រកព្រំដែន ដែលធ្វើប្រសើរឡើងការដឹកជញ្ជូន និងភ័ស្តុភារកម្មឆ្លងកាត់ព្រំដែន ដោយផ្អែកលើរបាយការណ៍សិក្សានេះ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
• ដោយសារតែមានការបង្កើតក្រុមប្រឹក្សាជាតិភ័ស្តុភារកម្ម និងគណកម្មាធិការជាតិភ័ស្តុភារកម្ម ដែលមានអគ្គ-នាយកដ្ឋានភ័ស្តុភារកម្មជាលេខាធិការដ្ឋាន ជាអ្នកដើរតួយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការជម្រុញការអភិវឌ្ឍវិស័យភ័ស្តុភារកម្ម ហើយសមត្ថភាពគ្រប់គ្រងរបស់អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម តម្រូវឱ្យមានការពង្រឹង សមត្ថភាពបន្ថែម ដើម្បីឱ្យការអនុវត្តការងារប្រកបដោយប្រសិទ្ធិភាព • ការអភិវឌ្ឍវិស័យភ័ស្តុភារកម្ម ក៏ត្រូវបានដាក់បញ្ចូលក្នុងគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មឆ្នាំ២០១៥-២០២៥ របស់រាជរដ្ឋាភិបាល។ • ដោយសេដ្ឋកិច្ចនៃប្រទេសកម្ពុជា មានការកើនឡើងគួរឱ្យកត់សម្គាល់ ការកើនឡើងនៃរំហូរទំនិញ អ្នកដំណើរ និងសេវាកម្ម ក៏មានការរីកចម្រើនខ្លាំងដែរ ពិសេសនៅតាមច្រកព្រំដែន ដែលតម្រូវឱ្យមាននូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធគាំទ្រដែលមានសមត្ថភាព និងប្រសិទ្ធភាព
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
• ដោយហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធមានគុណភាព និងសមត្ថភាព នាំអោយរំហូរពាណិជ្ជកម្មមានការកើនឡើង និងទាក់ទាញនូវវិនិយោគ ដែលជំរុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃប្រទេសកម្ពុជា • សេវាកម្មភ័ស្តុភារកម្ម និងដឹកជញ្ជូនមានការរីកចម្រើន និងមានគុណភាពស្តង់ដារធៀបនឹងប្រទេសជិតខាងដោយសារការជំរុញ និងគាំទ្រពីហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវន្តនៅតាមច្រកព្រំដែន • ភ្នាក់ងាររដ្ឋាភិបាលពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗផ្សេងទៀត អាចប្រើរបាយការណ៍លទ្ធផលនៃគម្រោងនេះជាឯកសារជំនួយស្មារតីរបស់ខ្លួនសម្រាប់បម្រើការងារ និងផលប្រយោជន៍ផ្ទាល់ខ្លួននានា
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
គម្រោងនេះនឹងមិនមានសកម្មភាពណាមួយ ដែលនឹងជះឥទ្ធិពលអវិជ្ជមានដល់សង្គម និង/ឬ បរិស្ថានឡើយ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
តុល្យភាពយេនឌ័រ និងការបញ្ជ្រាបយេនឌ័រនឹងត្រូវយកចិត្តទុកដាក់នៅក្នុងគម្រោងនេះ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងមានអ្នកជំនាញដែលមានជំនាញនិងបទពិសោធន៍ខ្លះៗ ប៉ុន្តែអ្នកឯកទេសអន្តរជាតិតម្រូវឱ្យមានការជួយផ្ទេរជំនាញនិងចំណេះដឹង ដើម្បីពន្លឿនប្រសិទ្ធភាពនៃការសិក្សាលើសក្តានុពលនៃច្រកទ្វារព្រំដែន និងហេដ្ឋារចនាម្ព័ន្តរូបវន្តគាំទ្រ។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
20
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
កំពុងស្វែងរកម្ចាស់ជំនួយ
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0