PIP No:
1179
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Modernize TVET training Equipment
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ទំនើបកម្មឧបករណ៏បច្ចេកទេសបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងការងារនិងបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
បំពាក់ឧបករណ៏ និងសម្ភារៈទៅអោយតាមគ្រឹះស្ថានសិក្សាបណ្ទុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
-ជំហ៊ានទី១ ខេត្តគោលដៅ គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តប៉ៃលិន គ្រឹះស្ថានសិក្សាពោធ៏សាត់ គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តបាត់ដំបង
-ជំហ៊ានទី២ ខេត្តគោលដៅ គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តក្រចេះ គ្រឹះស្ថានសិក្សាព្រះសីហនុ គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តសៀមរាប
-ជំហ៊ានទី៣ ខេត្តគោលដៅ គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តកំពត គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តព្រះវិហារ គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តព្រៃវែង
-ជំហ៊ានទី៣ ខេត្តគោលដៅ គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តរតនគិរី គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តក្រចេះ គ្រឹះស្ថានសិក្សាខេត្តកំពង់ធំ
ការបង្កើនគុណភាពសេវាកម្មឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ពង្រឹងគុណភាពសេវាបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេសនិងវិជ្ជាជីវៈ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ធ្វើទំនើបកម្មឧបករណ៍សម្រាប់គ្រឹះស្ថានអប់រំបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេសនិងវិជ្ជាជីវៈ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ការពង្រឹងគុណភាពសិស្សបញ្ចប់ការសិក្សាពី TVET សម្រាប់ការងារ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
សិស្ស TVET ប្រសិទ្ធភាពការងារ ស្ថិតិការងារ ដើម្បីលើកកម្ពស់សមត្ថភាពមន្ត្រីក្រសួង
កំពុងបម្រើសេវាសាធារណៈ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
នឹងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ទាំងអស់ដែលពាក់ព័ន្ធនៅក្នុងវិស័យ TVET និងការងារ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ការកែលម្អយេនឌ័រ ផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ TVET និងវិស័យការងារទាំងអស់ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
អនុវត្តសមត្ថភាព និងការងារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពក្នុងតួនាទីគ្រប់គ្រងក្នុងគម្រោង STVET, TVETSDP, S4C និងគម្រោងផ្សេងៗទៀត
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ថវិការបស់រដ្ឋាភិបាលមានកំណត់ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ថវិកាជាតិ និងដៃគូទាំងថវិកាសមទាន និងកម្ចី |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|