PIP No:
1177
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Training Program to Upgrade the Engineering skills for the Integration to ASEAN
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
កម្មវិធីអប់រំ ស្តីអំពី ការលើកស្ទួយសមត្ថភាពជំនាញវិស្វកម្មដើម្បីសមាហរណកម្មក្នុងអាស៊ាន
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងការងារនិងបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
|
RESPONSIBLE UNIT:
Board of Engineers Cambodia (BEC)
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
គណៈវិស្វករកម្ពុជា (គ.វិ.ក)
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ការអភិវឌ្ឍធនធានមនុស្ស៖ ពង្រឹងគុណភាពវិស័យអប់រំ វិទ្យាសាស្ត្រ និងបច្ចេកវិទ្យា និងសុខដុមភាវូបនីយកម្ម ចល័តភាព សេវាកម្មវិស្វកម្មក្នុងអាស៊ាន
|
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Coordination of Supporting Policies (Skills and Human Resource Development, Sciences, Technology and Innovation Promotion, Establishment and Development of Industrial Infrastructure, and Financing Measures) | ការសម្របសម្រួលគោលនយោបាយគាំទ្រ (ការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញនិងធនធានមនុស្ស ការជំរុញវិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ ការកសាងនិងអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធឧស្សាហកម្ម និងវិធានការផ្នែកហិរញ្ញប្បទាន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
- ធ្វើការណែនាំស្តីពីការអនុវត្តបច្ចេកវិទ្យាវិស្វកម្មចុងក្រោយដល់វិស្វករក្នុងអាស៊ានតាមរយៈវគ្គបណ្តុះបណ្តាល និងសិក្ខាសាលា
- ផ្សព្វផ្សាយ លើកកម្ពស់ ការធ្វ់់ើចល័តភាពសេវាកម្មវិស្វកម្មក្នុងអាស៊ានតាមរយៈការចុះបញ្ជីវិស្វករ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គណៈវិស្វករកម្ពុជាត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីប្រមូលផ្តុំ និងចុះបញ្ជីនៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា។ ភារកិច្ចចម្បងរបស់គណៈវិស្វករកម្ពុជាគឺរៀបចំ និងលើកកម្ពស់វិជ្ជាជីវៈវិស្វកម្ម ដើម្បីការពារកេរ្តិ៍ឈ្មោះ និងសេចក្តីថ្លៃថ្នូររបស់វិស្វករកម្ពុជា តាមរយៈការកសាងសមត្ថភាពបច្ចេកទេសគ្រប់មុខជំនាញ និងធនធានមនុស្ស ដើម្បីឱ្យសមស្របនឹងស្ថានភាពបច្ចុប្បន្ន និងអនាគត។ រហូតមកដល់បច្ចុប្បន្ន គណៈវិស្វករកម្ពុជាបានចុះបញ្ជីវិស្វករសរុប ៧៩០៤នាក់ ក្នុងនោះមានវិស្វករស្ត្រី ៣១៦នាក់ ។ សមាជិកដែលបានចុះបញ្ជីទាំងនេះ ត្រូវទទួលបានការបណ្តុះបណ្តាលជាបន្តបន្ទាប់ ដើម្បីភ្ជាប់ខ្លួនបានទៅនឹងការអភិវឌ្ឍន៍បច្ចេកវិទ្យាទំនើប និងតម្រូវការនៃឧស្សាហកម្ម។ នៅក្នុងគម្រោងនេះ គណៈវិស្វករកម្ពុជា នឹងរៀបចំជាបន្តបន្ទាប់វគ្គបណ្តុះបណ្តាលបន្ថែមរយៈពេលវែង-ខ្លី និងសិក្ខាសាលាផ្សេងៗតាមមុខវិជ្ជាដែលចាំបាច់ដល់សមាជិក។ ផ្នែកបណ្តុះបណ្តាលមួយនៃគណៈវិស្វករកម្ពុជា ត្រូវបានចាត់តាំងដើម្បីទទួលការងារការរៀបចំវគ្គបណ្តុះបណ្តាលទាំងនេះ។ គ្រូឧទ្ទេស ជំនាញការ នឹងត្រូវបានជ្រើសរើសក្នុងស្រុក មកពីប្រទេសចិន និងបណ្តាប្រទេសរៀមច្បងអាស៊ាន។ ជាទូទៅវគ្គបណ្តុះបណ្តាលគ្រោងនឹងរៀបចំនៅទីក្រុងភ្នំពេញ ប្រទេសកម្ពុជា ដើម្បីកាត់បន្ថយការចំណាយលើការធ្វើដំណើររបស់វិស្វករកម្ពុជា។ ក្រៅពីសមាជិករបស់ខ្លួន គណៈវិស្វករកម្ពុជា ក៏ចែករំលែកវគ្គបណ្តុះបណ្តាលទាំងនេះជាមួយវិស្វករមកពីប្រទេសជិតខាង មីយ៉ាន់ម៉ា ឡាវ និងវៀតណាម។ ចំនួនសិក្ខាកាម និងរយៈពេលនៃការបណ្តុះបណ្តាលនឹងអាស្រ័យលើមូលនិធិដែលបានអនុម័ត។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
តាមរយៈការសិក្សាស្រាវជ្រាវ គណៈវិស្វករកម្ពុជា បានទទួលស្គាល់ការពិតថា គុណវុឌ្ឍិរបស់វិស្វករកម្ពុជា និងវិស្វករមកពីប្រទេសមីយ៉ាម៉ា វៀតណាម និងឡាវ ត្រូវបំពេញបន្ថែមដោយការអនុវត្តវិស្វកម្មចុងក្រោយបំផុត ដើម្បីផ្តល់ឱកាសឱ្យពួកគេទទួលបាននូវការងារស្មើភាពគ្នាដូចជាបណ្តាវិស្វករមកពីប្រទេសជឿនលឿនទាំង៦ទៀតដែលជាសមាជិកអាស៊ាន។
ដំណោះស្រាយដ៏ប្រសើរគឺ បញ្ជូនពួកគេឱ្យទៅសិក្សាបន្ថែមនៅបរទេស តែត្រូវចំណាយថវិកាខ្ពស់ ហើយដែលត្រូវជំនួសមកវិញនូវការរៀបចំការអប់រំបន្ថែមក្នុងស្រុក និងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដដែល ប្រសិនបើមានថវិកាក្នុងស្រុក។
កម្មវិធីនេះមានគោលបំណង កាត់បន្ថយគម្លាតលើសមត្ថភាពជំនាញវិជ្ជាជីវៈរបស់វិស្វករក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ឡាវ មីយ៉ាន់ម៉ាវៀតណាម ទៅនឹងប្រទេសរៀមច្បងទាំង៦របស់អាស៊ាន ដែលជំរុញឱ្យមានសុខដុមភាពយ៉ាងស៊ីជម្រៅសម្រាប់ពាណិជ្ជកម្មឆ្លងដែន និងបម្លាស់ទីសេវាកម្មវិស្វកម្មក្នុងអាស៊ាន។
|
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
- វិស្វករជារូបវន្តបុគ្គល
-វិស្វករប្រឹក្សាបច្ចេកទេស
-និយោជក
-ស្ថាប័នវិស្វកម្ម
-ការអប់រំវិស្វកម្ម ( កម្រិតឧត្តមសិក្សា )
|
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនេះមិនមានផលប៉ះពាល់ចំពោះប្រជាជន និងបរិស្ថានជំវិញទេ ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
មាន |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ផ្នែកអប់រំបណ្តុះបណ្តាលបន្ត នៃគណៈវិស្វករកម្ពុជា នឹង រៀបចំចាត់ចែងអញ្ជើញគ្រូឧទ្ទេស អ្នកចូលរួម ទីតាំង និងទីកន្លែង ។ ដូចគ្នានេះដែរការអនុវត្តក្រោយបញ្ចប់គម្រោងដោយជោគជ័យ ។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
2
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
គ្មាន |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|