សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1154
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Cambodia-Korea Friendship Bridge Construction Project (Chrouy Changvar-Arey Ksat)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-កូរ៉េ (ជ្រោយចង្វារ-អរិយក្សត្រ)
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

246000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង ឯកឧត្តម សូរ វុិចទ័រ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
១. ការធ្វើសមាហរណកម្មក្នុងប្រទេស និងតំបន់អាស៊ាន ២. ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រជូនប្រជាជនតាមកំណាត់ផ្លូវសាងសង់ខាងលើ និង ៣. ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
១. ចូលរួមចំណែកសម្រួលស្ថានភាពចរាចរណ៍នៅទីក្រុង ដោយភ្ជាប់ជាមួយគម្រោងផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុង និងពង្រឹងប្រព័ន្ធភស្តុភារកម្មនៅតាមផ្លូវជាតិ (ផ្លូវជាតិលេខ១, ២, ៣, ៤, ៥, ៦, ២១) ចាប់ផ្តើមពីរាជធានីភ្នំពេញ។ ២. ភាពងាយស្រួលក្នុងការធ្វើដំណើរ នៅភាគខាងកើតទន្លេមេគង្គនៃខេត្តកណ្តាល ដែលនៅជិតតំបន់អភិវឌ្ឍន៍វិស័យអចលនទ្រព្យក្បែរទីក្រុង ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវស្ថានភាពរស់នៅរបស់ប្រជាជនក្នុងខេត្តកណ្តាល កំណើនទេសចរណ៍និងវិនិយោគ ជំរុញការពងី្រកទីក្រុងនិងលើកកម្ពស់សេដ្ឋកិច្ចនៅក្នុងតំបន់។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
សាងសង់ផ្លូវ និងស្ពានប្រភេទ Cable-Stayed​ ចំនួន២ មានប្រវែង ១២០៥ម៉ែត្រ និង ១១៧០ម៉ែត្រ ភ្ជាប់ពីខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ កាត់តាមជ្រោយចង្វារ ទៅស្រុកអរិយក្សត្រ ខេត្តកណ្តាល។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
EIA នៃគម្រោងនេះត្រូវបានរៀបចំដោយអនុលោមតាមច្បាប់ លិខិតបទដ្ឋានគិតិយុត្ត និងឯកសារយោងផ្លូវការនានា និងវាស់ស្ទង់ការកាត់បន្ថយការប៉ះពាល់បរិស្ថាន ដោយពិនិត្យទៅលើផលប៉ះពាល់លើគ្រប់ស្ថានភាពរូបសាស្រ្ត បរិស្ថាន អេកូឡូស៊ី សង្គម និងវប្បធម៌ ទាំងដំណាក់កាលសាងសង់ និងដំណាក់កាលប្រើប្រាស់។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
១. កាត់បន្ថយពេលវេលាធ្វើដំណើរពីភាគខាងលិចរាជធានីភ្នំពេញទៅភាគខាងកើតខេត្តកណ្តាល ២. លើកកម្ពស់ជីវភាពរបស់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់ ៣. លើកកម្ពស់សោភ័ណភាពរាជធានីភ្នំពេញ ៤. រួមចំណែកក្នុងការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៅក្នុងខេត្តកណ្តាល
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
តាមរយៈការសិក្សា៖ អគារលំនៅស្ថាននៅតាមខ្សែផ្លូវត្រូវរុះរើ និងផ្លាស់ប្តូរទីតាំង។ ដីសម្រាប់បម្រើឱ្យវិស័យពាណិជ្ជកម្ម និងកសិកម្មក៏ត្រូវរងផលប៉ះពាល់ បុន្តែគោលនយោបាយដោះស្រាយផលប៉ះពាល់ដោយសារគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍នឹងត្រូវបានអនុវត្តយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់នៅតំបន់ដែលរងផលប៉ះពាល់។​ លើសពីនេះ គម្រោងនេះក៏នឹងជួយក្នុងការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រផងដែរ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
នៅក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់ គម្រោងនេះនឹងផ្តល់ឱកាសការងារជាច្រើនដល់ប្រជាពលរដ្ឋ ដែលជួយលើកកម្ពស់ប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគាត់ទាំងស្ត្រី និងបុរស។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងមានសមត្ថភាព និងបទពិសោធន៏គ្រប់គ្រាន់លើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
បានបញ្ចប់ការងារសិក្សាសម្ធិលទ្ធភាព
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
3
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ធនាគារ Eximbank នៃប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង ៨៨% និង ១២% របស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
Republic of Korea
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0