សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1152
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Siem Reap Urban Bypass Road Proejct
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងស្ថាបនាផ្លូវវាងក្រុងសៀមរាប
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

91329000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Public Works

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងផ្លូវ ឯ.ឧ សូរ វុិចទ័រ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ដោយឡែកសម្រាប់ខេត្តសៀមរាប ដែលជាប្រាសាទអង្គរវត្តជាសម្បត្តិបេតិកភណ្ឌវប្បធម៌ដ៏ល្បីលើពិភពលោក GKC បានបង្កើតផែនការបណ្តាញផ្លូវខេត្តលម្អិតតាមរយៈ 'Green Urban Transport & Road Master Plan in Siem Reap, Cambodia' ដោយមានជំនួយពីក្រសួងដែនដី ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ។ និងដឹកជញ្ជូន (MoLIT) នៃប្រទេសកូរ៉េក្នុងឆ្នាំ 2018។ នៅក្នុងផែនការមេ ផ្លូវវាងក្រុងសៀមរាបត្រូវបានវាយតម្លៃថាជាអាទិភាពទី 1 នៃការវិនិយោគនៅក្នុងខេត្តសៀមរាប។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Coordination of Supporting Policies (Skills and Human Resource Development, Sciences, Technology and Innovation Promotion, Establishment and Development of Industrial Infrastructure, and Financing Measures) | ការសម្របសម្រួលគោលនយោបាយគាំទ្រ (ការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញនិងធនធានមនុស្ស ការជំរុញវិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ ការកសាងនិងអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធឧស្សាហកម្ម និងវិធានការផ្នែកហិរញ្ញប្បទាន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលបំណងសំខាន់នៃគម្រោងមានដូចខាងក្រោម៖ (i) ដើម្បីកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍ និងការបំពុលខ្យល់ក្នុងទីប្រជុំជននៃខេត្តសៀមរាប។ (ii) ដើម្បីលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់ដោយបង្កើនលទ្ធភាពប្រើប្រាស់អន្តរតំបន់។ (iii) ពង្រឹងសមត្ថភាពប្រកួតប្រជែងខេត្តសៀមរាបជាទីក្រុងទេសចរណ៍។ (iv) ដើម្បីពង្រីកតំបន់លំនៅដ្ឋាន និងជំរុញសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្មនៅតំបន់ភាគខាងត្បូងនៃខេត្តសៀមរាប ក្នុងរយៈពេលវែង។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
-ផ្លូវជាតិលេខ៦ (“NR៦”) កាត់កណ្តាលក្រុងសៀមរាប គឺជាផ្លូវជាតិដ៏សំខាន់មួយ ដែលបម្រើជាអ័ក្សនៃការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចតភ្ជាប់ពីរាជធានីភ្នំពេញ ខេត្តសៀមរាប និងប្រទេសថៃ។ សមត្ថភាពមិនគ្រប់គ្រាន់នៃ NR6 ដើម្បីបំពេញតម្រូវការចរាចរណ៍កើនឡើង បានបង្កឱ្យមានការរអាក់រអួលធ្ងន់ធ្ងរក្នុងសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្ម ដូចជាពាណិជ្ជកម្មរវាងកម្ពុជា និងថៃ។ លើសពីនេះ ការកកស្ទះចរាចរណ៍ និងការបំពុលខ្យល់តាមផ្លូវជាតិលេខ៦ កណ្តាលក្រុងបានធ្វើឱ្យខូចកេរ្តិ៍ឈ្មោះខេត្តសៀមរាបជាទីក្រុងទេសចរណ៍។ - ផ្លូវវាងក្រុងសៀមរាប (“NR6-1”) ត្រូវបានស្នើឡើងក្នុងកាលៈទេសៈទាំងនេះ (i) ដើម្បីបង្វែរលំហូរចរាចរណ៍នៅលើផ្លូវជាតិលេខ៦ ឆ្ងាយពីកណ្តាលក្រុងសៀមរាប ដោយផ្តោតលើយានយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់ផ្លូវឆ្ងាយដែលធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់។ រវាងរាជធានីភ្នំពេញ និងព្រំប្រទល់ប្រទេសថៃខាងកើត (ii) ដើម្បីកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍នៅកណ្តាលក្រុងសៀមរាប (iii) បង្កើនចរាចរណ៍ឆ្លងកាត់ កាត់បន្ថយថ្លៃដឹកជញ្ជូន និងពេលវេលាធ្វើដំណើរ និងលើកកម្ពស់សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ និង (iv) ដល់ បង្កើតបណ្តាញផ្លូវរង្វង់មូលខាងក្រៅ ដែលមានមូលដ្ឋាននៅខេត្តសៀមរាប។ - ឥទ្ធិពលរយៈពេលវែងរបស់ NR6-1 គឺ (i) បង្កើតសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្ម និងពង្រីកតំបន់លំនៅដ្ឋានទៅភាគខាងត្បូងនៃទីក្រុង (ii) ជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច និងទេសចរណ៍លំដាប់ពិភពលោកប្រកបដោយនិរន្តរភាពក្នុងខេត្តសៀមរាប ក៏ដូចជា ជួយសម្រួលដល់ការតភ្ជាប់ក្នុងតំបន់ក្នុងតំបន់មេគង្គ ជាពិសេសច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចភាគខាងត្បូងនៃមហាអនុតំបន់មេគង្គ (iii) ដើម្បីបង្កើតទីក្រុងថ្មី និងតំបន់ពាណិជ្ជកម្មដោយផ្អែកលើផ្លូវវាងខេត្តសៀមរាប និង (iv) ដើម្បីបង្កើត ការកើនឡើងនៃការប្រើប្រាស់ NR63 ដែលនាំទៅដល់បឹងទន្លេសាបទៅភាគខាងត្បូងពីទីក្រុងតាមរយៈប្រសព្វរបស់វាជាមួយនឹងផ្លូវវាងដែលបានស្នើឡើង។ - MPWT បានណែនាំគម្រោងនេះជាលើកដំបូងទៅកាន់ការិយាល័យតំណាងខេស៊ីមភ្នំពេញ តាមរយៈកិច្ចប្រជុំត្រួតពិនិត្យផលប័ត្រប្រចាំត្រីមាស EDCF ក្នុងខែឧសភា ឆ្នាំ 2019 ដែលជាផ្នែកមួយនៃបញ្ជីគម្រោងថ្មីដែលស្វែងរកហិរញ្ញប្បទាន EDCF ។ បន្តដោយការពិគ្រោះយោបល់បន្ថែមជាមួយ MEF និងបេសកកម្មទីស្នាក់ការកណ្តាល KEXIM ក្នុងអំឡុងពេលកិច្ចពិភាក្សាកម្រិតការងារ EDCF នៅកម្ពុជាក្នុងខែមិថុនា ឆ្នាំ 2019 EDCF និង MEF បានយល់ព្រមគាំទ្រការសិក្សាលទ្ធភាព EDCF សម្រាប់គម្រោងនេះ។ ហើយក្រោយមក MEF បានស្នើសុំជំនួយ EDCF សម្រាប់ការសិក្សាលទ្ធភាពគម្រោងនៅថ្ងៃទី 2 ខែតុលា ឆ្នាំ 2019។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ផ្លូវជាតិលេខ៦ (“NR6”) ឆ្លងកាត់កណ្តាលក្រុងសៀមរាប គឺជាផ្លូវជាតិដ៏សំខាន់មួយ ដែលបម្រើជាអ័ក្សនៃការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចតភ្ជាប់ពីរាជធានីភ្នំពេញ ខេត្តសៀមរាប និងប្រទេសថៃ។ សមត្ថភាពមិនគ្រប់គ្រាន់នៃ NR6 ដើម្បីបំពេញតម្រូវការចរាចរណ៍កើនឡើង បានបង្កឱ្យមានការរអាក់រអួលធ្ងន់ធ្ងរក្នុងសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្ម ដូចជាពាណិជ្ជកម្មរវាងកម្ពុជា និងថៃ។ លើសពីនេះ ការកកស្ទះចរាចរណ៍ និងការបំពុលខ្យល់តាមផ្លូវជាតិលេខ៦ កណ្តាលក្រុងបានធ្វើឱ្យខូចកេរ្តិ៍ឈ្មោះខេត្តសៀមរាបជាទីក្រុងទេសចរណ៍។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាពលរដ្ឋមូលដ្ឋាន និងអភិបាលខេត្តសៀមរាប នឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ពីគម្រោងនេះ។ ប្រជាជនកម្ពុជាដែលនៅខេត្តផ្សេងគ្នានឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដោយប្រយោលពីគម្រោងនេះ។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
គម្រោងនឹងកាត់បន្ថយដូចជា៖ ១- កែលម្អមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនក្នុងទីក្រុង 2- កែលម្អបរិស្ថានស្រស់នៅក្នុងទីក្រុង ៣-កាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍ក្នុងក្រុង
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
4. Climate change proofing of Infrastructure | ៤. ការសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដោយបានដាក់បញ្ចូលការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
0
មិនភាពទាក់ទង
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
Republic of Korea
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0