PIP No:
1152
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Siem Reap Urban Bypass Road Proejct
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងស្ថាបនាផ្លូវវាងក្រុងសៀមរាប
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងផ្លូវ ឯ.ឧ សូរ វុិចទ័រ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ដោយឡែកសម្រាប់ខេត្តសៀមរាប ដែលជាប្រាសាទអង្គរវត្តជាសម្បត្តិបេតិកភណ្ឌវប្បធម៌ដ៏ល្បីលើពិភពលោក GKC បានបង្កើតផែនការបណ្តាញផ្លូវខេត្តលម្អិតតាមរយៈ 'Green Urban Transport & Road Master Plan in Siem Reap, Cambodia' ដោយមានជំនួយពីក្រសួងដែនដី ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ។ និងដឹកជញ្ជូន (MoLIT) នៃប្រទេសកូរ៉េក្នុងឆ្នាំ 2018។ នៅក្នុងផែនការមេ ផ្លូវវាងក្រុងសៀមរាបត្រូវបានវាយតម្លៃថាជាអាទិភាពទី 1 នៃការវិនិយោគនៅក្នុងខេត្តសៀមរាប។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Coordination of Supporting Policies (Skills and Human Resource Development, Sciences, Technology and Innovation Promotion, Establishment and Development of Industrial Infrastructure, and Financing Measures) | ការសម្របសម្រួលគោលនយោបាយគាំទ្រ (ការបណ្តុះបណ្តាលជំនាញនិងធនធានមនុស្ស ការជំរុញវិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ ការកសាងនិងអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធឧស្សាហកម្ម និងវិធានការផ្នែកហិរញ្ញប្បទាន)
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលបំណងសំខាន់នៃគម្រោងមានដូចខាងក្រោម៖
(i) ដើម្បីកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍ និងការបំពុលខ្យល់ក្នុងទីប្រជុំជននៃខេត្តសៀមរាប។
(ii) ដើម្បីលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់ដោយបង្កើនលទ្ធភាពប្រើប្រាស់អន្តរតំបន់។
(iii) ពង្រឹងសមត្ថភាពប្រកួតប្រជែងខេត្តសៀមរាបជាទីក្រុងទេសចរណ៍។
(iv) ដើម្បីពង្រីកតំបន់លំនៅដ្ឋាន និងជំរុញសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្មនៅតំបន់ភាគខាងត្បូងនៃខេត្តសៀមរាប ក្នុងរយៈពេលវែង។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
-ផ្លូវជាតិលេខ៦ (“NR៦”) កាត់កណ្តាលក្រុងសៀមរាប គឺជាផ្លូវជាតិដ៏សំខាន់មួយ ដែលបម្រើជាអ័ក្សនៃការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចតភ្ជាប់ពីរាជធានីភ្នំពេញ ខេត្តសៀមរាប និងប្រទេសថៃ។ សមត្ថភាពមិនគ្រប់គ្រាន់នៃ NR6 ដើម្បីបំពេញតម្រូវការចរាចរណ៍កើនឡើង បានបង្កឱ្យមានការរអាក់រអួលធ្ងន់ធ្ងរក្នុងសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្ម ដូចជាពាណិជ្ជកម្មរវាងកម្ពុជា និងថៃ។ លើសពីនេះ ការកកស្ទះចរាចរណ៍ និងការបំពុលខ្យល់តាមផ្លូវជាតិលេខ៦ កណ្តាលក្រុងបានធ្វើឱ្យខូចកេរ្តិ៍ឈ្មោះខេត្តសៀមរាបជាទីក្រុងទេសចរណ៍។
- ផ្លូវវាងក្រុងសៀមរាប (“NR6-1”) ត្រូវបានស្នើឡើងក្នុងកាលៈទេសៈទាំងនេះ (i) ដើម្បីបង្វែរលំហូរចរាចរណ៍នៅលើផ្លូវជាតិលេខ៦ ឆ្ងាយពីកណ្តាលក្រុងសៀមរាប ដោយផ្តោតលើយានយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់ផ្លូវឆ្ងាយដែលធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់។ រវាងរាជធានីភ្នំពេញ និងព្រំប្រទល់ប្រទេសថៃខាងកើត (ii) ដើម្បីកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍នៅកណ្តាលក្រុងសៀមរាប (iii) បង្កើនចរាចរណ៍ឆ្លងកាត់ កាត់បន្ថយថ្លៃដឹកជញ្ជូន និងពេលវេលាធ្វើដំណើរ និងលើកកម្ពស់សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ និង (iv) ដល់ បង្កើតបណ្តាញផ្លូវរង្វង់មូលខាងក្រៅ ដែលមានមូលដ្ឋាននៅខេត្តសៀមរាប។
- ឥទ្ធិពលរយៈពេលវែងរបស់ NR6-1 គឺ (i) បង្កើតសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្ម និងពង្រីកតំបន់លំនៅដ្ឋានទៅភាគខាងត្បូងនៃទីក្រុង (ii) ជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច និងទេសចរណ៍លំដាប់ពិភពលោកប្រកបដោយនិរន្តរភាពក្នុងខេត្តសៀមរាប ក៏ដូចជា ជួយសម្រួលដល់ការតភ្ជាប់ក្នុងតំបន់ក្នុងតំបន់មេគង្គ ជាពិសេសច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចភាគខាងត្បូងនៃមហាអនុតំបន់មេគង្គ (iii) ដើម្បីបង្កើតទីក្រុងថ្មី និងតំបន់ពាណិជ្ជកម្មដោយផ្អែកលើផ្លូវវាងខេត្តសៀមរាប និង (iv) ដើម្បីបង្កើត ការកើនឡើងនៃការប្រើប្រាស់ NR63 ដែលនាំទៅដល់បឹងទន្លេសាបទៅភាគខាងត្បូងពីទីក្រុងតាមរយៈប្រសព្វរបស់វាជាមួយនឹងផ្លូវវាងដែលបានស្នើឡើង។
- MPWT បានណែនាំគម្រោងនេះជាលើកដំបូងទៅកាន់ការិយាល័យតំណាងខេស៊ីមភ្នំពេញ តាមរយៈកិច្ចប្រជុំត្រួតពិនិត្យផលប័ត្រប្រចាំត្រីមាស EDCF ក្នុងខែឧសភា ឆ្នាំ 2019 ដែលជាផ្នែកមួយនៃបញ្ជីគម្រោងថ្មីដែលស្វែងរកហិរញ្ញប្បទាន EDCF ។ បន្តដោយការពិគ្រោះយោបល់បន្ថែមជាមួយ MEF និងបេសកកម្មទីស្នាក់ការកណ្តាល KEXIM ក្នុងអំឡុងពេលកិច្ចពិភាក្សាកម្រិតការងារ EDCF នៅកម្ពុជាក្នុងខែមិថុនា ឆ្នាំ 2019 EDCF និង MEF បានយល់ព្រមគាំទ្រការសិក្សាលទ្ធភាព EDCF សម្រាប់គម្រោងនេះ។ ហើយក្រោយមក MEF បានស្នើសុំជំនួយ EDCF សម្រាប់ការសិក្សាលទ្ធភាពគម្រោងនៅថ្ងៃទី 2 ខែតុលា ឆ្នាំ 2019។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ផ្លូវជាតិលេខ៦ (“NR6”) ឆ្លងកាត់កណ្តាលក្រុងសៀមរាប គឺជាផ្លូវជាតិដ៏សំខាន់មួយ ដែលបម្រើជាអ័ក្សនៃការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចតភ្ជាប់ពីរាជធានីភ្នំពេញ ខេត្តសៀមរាប និងប្រទេសថៃ។ សមត្ថភាពមិនគ្រប់គ្រាន់នៃ NR6 ដើម្បីបំពេញតម្រូវការចរាចរណ៍កើនឡើង បានបង្កឱ្យមានការរអាក់រអួលធ្ងន់ធ្ងរក្នុងសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្ម ដូចជាពាណិជ្ជកម្មរវាងកម្ពុជា និងថៃ។ លើសពីនេះ ការកកស្ទះចរាចរណ៍ និងការបំពុលខ្យល់តាមផ្លូវជាតិលេខ៦ កណ្តាលក្រុងបានធ្វើឱ្យខូចកេរ្តិ៍ឈ្មោះខេត្តសៀមរាបជាទីក្រុងទេសចរណ៍។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាពលរដ្ឋមូលដ្ឋាន និងអភិបាលខេត្តសៀមរាប នឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ពីគម្រោងនេះ។ ប្រជាជនកម្ពុជាដែលនៅខេត្តផ្សេងគ្នានឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដោយប្រយោលពីគម្រោងនេះ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនឹងកាត់បន្ថយដូចជា៖
១- កែលម្អមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនក្នុងទីក្រុង
2- កែលម្អបរិស្ថានស្រស់នៅក្នុងទីក្រុង
៣-កាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍ក្នុងក្រុង |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
4. Climate change proofing of Infrastructure | ៤. ការសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដោយបានដាក់បញ្ចូលការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
0
|
មិនភាពទាក់ទង
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
|
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|