សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1150
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Strengthening Pre-service Education System for Health Professionals
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងពង្រឹងប្រព័ន្ធអប់រំមុនពេលបម្រើការងារសម្រាប់មន្រ្ដីសុខាភិបាល
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

08/09/20

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

06/30/2026

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

21500000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសុខាភិបាល

RESPONSIBLE UNIT:

Department of Human Resource Development

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ធនធានមនុស្ស

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
គម្រោងនេះនឹងចូលរួមចំណែកក្នុងការបង្កើតវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលជំនាន់ក្រោយដែលអាចអនុវត្តស្មុគស្មាញ ការវែកញែក ដោះស្រាយជាមួយនឹងភាពមិនច្បាស់លាស់ ប្រមើលមើល និងរៀបចំផែនការការផ្លាស់ប្តូរដែលនឹងកើតឡើង និងអនុវត្តមុខងារជាច្រើនទៀតដែលមានសារៈសំខាន់ក្នុងការលើកកម្ពស់គុណភាពនៃការថែទាំលើលទ្ធផលសុខភាព។ ដើម្បីសម្រេចបានការផ្លាស់ប្តូរនេះ គម្រោងនេះនឹងវិនិយោគក្នុងការកសាងសមត្ថភាពមនុស្ស។ ការកសាងសមត្ថភាពនឹងត្រូវធ្វើឡើងជាមួយនឹងវគ្គសិក្សាអភិវឌ្ឍន៍មហាវិទ្យាល័យ ការបង្វឹកដែលពឹងផ្អែកខ្លាំងពីអ្នកជំនាញ ការពង្រឹងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ បច្ចេកវិទ្យា និងធនធានផ្សេងទៀត ដើម្បីគាំទ្រដល់វិធីថ្មីនៃការបង្រៀន។ នេះ។ ជាលទ្ធផលកម្មវិធីសិក្សាផ្អែកលើសមត្ថភាពថ្មី និងក្រុមបង្រៀនប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពសន្យាថានឹងបង្កើតឱ្យមានសុខភាពដែលមានសមត្ថភាពបុគ្គលិកថែទាំដែលនឹងផ្លាស់ប្តូរទិដ្ឋភាពនៃការថែទាំសុខភាព និងមានអារម្មណ៍អស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំបន្ទាប់ពីគម្រោងនេះបានបញ្ចប់។ ជាការពិតណាស់ អត្ថប្រយោជន៍យូរអង្វែងនឹងមានឥទ្ធិពលវិជ្ជមានមិនត្រឹមតែទៅលើអាជីពរបស់គ្រូបង្វឹក និងសិស្សផ្ទាល់ប៉ុណ្ណោះទេ ពាក់ព័ន្ធ ប៉ុន្តែក៏មានលើសិស្សជាច្រើនដែលបានចុះឈ្មោះក្នុងកម្មវិធីនាពេលអនាគត។ ទិដ្ឋភាពទ្រទ្រង់ខ្លួនឯងផ្សេងទៀតនៃគម្រោងរួមមានការពង្រឹងក្របខ័ណ្ឌបទប្បញ្ញត្តិដែលនឹងរៀបចំប្រព័ន្ធអប់រំវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលនិងការបង្កើតមជ្ឈមណ្ឌល NEE សាធារណៈពាក់កណ្តាលស្វយ័តដែលគាំទ្រដោយថ្លៃសិក្សារបស់សិស្ស។ នៅកម្រិតស្ថាប័នបណ្តុះបណ្តាល។ ការផ្លាស់ប្តូរនឹងត្រូវបានបំពេញបន្ថែមដោយកំណែទម្រង់ស្ថាប័នដូចជា ស្ថានភាពស្វ័យភាពដែលបានផ្តល់ បណ្តាញពង្រីកនៃកន្លែងបណ្តុះបណ្តាលគ្លីនិកដែលមានការបញ្ជាក់ និងការពង្រឹងប្រព័ន្ធព័ត៌មានគ្រប់គ្រង។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គម្រោងនេះពង្រឹងប្រព័ន្ធអប់រំមុនពេលបម្រើការងារសម្រាប់មន្រ្ដីសុខាភិបាល
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោងនេះមានគោលបំណងលើកកម្ពស់គុណភាពនៃការអប់រំសម្រាប់អ្នកជំនាញសុខភាពដែលចូលបម្រើការងារជាការឆ្លើយតប តម្រូវការប្រព័ន្ធសុខភាព។ វាកំណត់គោលដៅអាទិភាពចំនួនពីរ ដែលបង្កើតបានជាធាតុផ្សំនៃគម្រោងពីរដំបូង។ នេះ។ សមាសភាគទីមួយមានគោលបំណងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវអភិបាលកិច្ចនៃការអប់រំវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលនៅកម្ពុជាដោយការបង្កើតបទប្បញ្ញត្តិ និងស្តង់ដារអប់រំ ក៏ដូចជាការវាស់វែងលទ្ធផលអប់រំ។ សមាសភាគទីពីរមានគោលបំណង ពង្រឹងសមត្ថភាពបង្រៀន និងរៀនដោយផ្អែកលើសមត្ថភាពនៅក្នុងស្ថាប័នបណ្តុះបណ្តាលសុខភាពដែលបានជ្រើសរើស។ ទីបី សមាសភាគនឹងគាំទ្រដល់ការគ្រប់គ្រងគម្រោង ការត្រួតពិនិត្យ និងការវាយតម្លៃ។ សមាសធាតុទី១៖ ការពង្រឹងអភិបាលកិច្ចអប់រំរបស់អ្នកជំនាញសុខភាពសមាសភាគនេះនឹងគាំទ្រដល់នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ធនធានមនុស្សក្នុងការពង្រឹងអភិបាលកិច្ចរបស់ការអប់រំវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលនៅកម្ពុជា រួមមាន (ក) បទប្បញ្ញត្តិ និងស្តង់ដារសម្រាប់អ្នកជំនាញសុខាភិបាលការអប់រំ (ខ) ការប្រឡងចេញដោយផ្អែកលើសមត្ថភាពជាតិ (NCEE) និង (គ) ជំនួយបច្ចេកទេស និងចំណេះដឹងការផ្លាស់ប្តូរលើការអប់រំវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាល។ សមាសភាគទី ២: ការកែលម្អសមត្ថភាពបង្រៀន និងរៀនដោយផ្អែកលើសមត្ថភាពសមាសភាគនេះមានគោលបំណងពង្រឹងសមត្ថភាពបង្រៀន និងរៀនផ្អែកលើសមត្ថភាពនៅក្នុងសាកលវិទ្យាល័យវិទ្យាសាស្ត្រសុខាភិបាល និងមណ្ឌលភូមិភាគទាំង៤ រួមមាន មជ្ឈមណ្ឌល RTC នៅខេត្តកំពង់ចាម មជ្ឈមណ្ឌល RTC នៅកំពតខេត្ត RTC ក្នុង​ខេត្ត​បាត់ដំបង និង RTC ក្នុង​ខេត្ត​ស្ទឹងត្រែង។ ការវិនិយោគនៅក្រោមនេះ។ សមាសភាគនឹង (ក) ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវសមត្ថភាពបង្រៀនរបស់សមាជិកមហាវិទ្យាល័យ និងអ្នកទទួល។ ខ) អភិវឌ្ឍ និងអនុវត្តវគ្គសិក្សា CBE; (គ) កែលម្អដំណើរការវាយតម្លៃសិស្ស; (ឃ) ធ្វើទំនើបកម្មគ្រឿងបរិក្ខាររាងកាយ; (ង) ពង្រឹងការអនុវត្តគេហទំព័រ; (f) បង្កើតប្រព័ន្ធមតិត្រឡប់អេឡិចត្រូនិកសម្រាប់កំណែទម្រង់ដែលកំពុងដំណើរការ។ និង (g) ពង្រឹង M&E និងសមត្ថភាពគ្រប់គ្រងរបស់គ្រឹះស្ថានបណ្តុះបណ្តាលសុខភាព ដើម្បីបង្កើនគុណភាពបណ្តុះបណ្តាល និងផលិតសមត្ថភាពបន្ថែមទៀតនិស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សាដែលអាចប្រឡងជាប់ NCEE មុនពេលចូលបម្រើការងារផ្នែកសុខភាព។ សមាសភាគទី៣៖ ការគ្រប់គ្រងគម្រោង ការត្រួតពិនិត្យ និងការវាយតម្លៃសមាសភាគនេះនឹងគាំទ្រការគ្រប់គ្រងប្រចាំថ្ងៃ ការត្រួតពិនិត្យ និងការវាយតម្លៃនៃសកម្មភាពគម្រោង រួមទាំងការធ្វើផែនការ និងការអនុវត្ត ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ (FM) លទ្ធកម្ម ការត្រួតពិនិត្យ និងការរាយការណ៍ និងសវនកម្ម។ការគ្រប់គ្រងការការពារបរិស្ថាន និងសង្គម និងការផ្ទៀងផ្ទាត់ឯករាជ្យ និង M&E ។ សកម្មភាពទាំងនេះនឹងធានាបាននូវការគ្រប់គ្រងគម្រោងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងការកំណត់អត្តសញ្ញាណទាន់ពេលវេលានៃវិធានការកែតម្រូវ ដើម្បីដោះស្រាយការអនុវត្តបញ្ហា។ លើសពីនេះ សមាសភាគនេះនឹងផ្តល់ហិរញ្ញប្បទានដល់យុទ្ធនាការទំនាក់ទំនងមហាជន ដើម្បីជូនដំណឹងដល់ប្រជាជនជាធំលើកំណែទម្រង់ដែលគាំទ្រដោយគម្រោង និងអត្ថប្រយោជន៍ដែលពាក់ព័ន្ធ រួមទាំងផលប៉ះពាល់លើការសម្រេចបាននូវគុណភាពនៃការថែទាំ និង ផ្តល់យានជំនិះចាំបាច់ ការបណ្តុះបណ្តាល សិក្ខាសាលា ការដឹកជញ្ជូន និងការចំណាយប្រតិបត្តិការ និងការស្ទង់មតិប្រមូលទិន្នន័យ។ នេះ។ ក្រុមសកម្មភាពគ្រប់គ្រងយេនឌ័រនៃ MOH ដែលជាមនុស្សផ្តោតសំខាន់លើយេនឌ័រនៃ UHS ដែលជាមនុស្សបង្គោលនៃ NCEE, ACC,និង RTCs នឹងត្រូវបានចូលរួមសម្រាប់ការអនុវត្តគម្រោង និង M&E ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ការអប់រំមុនសេវាសម្រាប់អ្នកជំនាញសុខភាពត្រូវបានផ្តល់ជូននៅ 18 HTIs: គ្រឹះស្ថានបណ្ដុះបណ្ដាលសុខាភិបាលសាធារណៈចំនួន៧ និង គ្រឹះស្ថានបណ្ដុះបណ្ដាលសុខាភិបាលឯកជនចំនួន១១។ នេះ។ សាកលវិទ្យាល័យវិទ្យាសាស្ត្រសុខាភិបាល (UHS) គឺជាសាកលវិទ្យាល័យដែលបណ្តុះបណ្តាលវិទ្យាសាស្ត្រសុខាភិបាលសាធារណៈដ៏សំខាន់របស់ប្រទេស សម្រាប់ជាងពាក់កណ្តាលនៃបរិមាណផលិតកម្មរបស់អ្នកជំនាញសុខាភិបាលទាំងអស់។ UHS មានមហាវិទ្យាល័យវេជ្ជសាស្ត្រ ទន្តវទនសាស្ត្រ និងឱសថសាស្រ្តនៅ Campus 1 និងសាលាបច្ចេកទេសសម្រាប់ការថែទាំវេជ្ជសាស្រ្តនៅ Campus 2 ដែលផ្តល់វគ្គសិក្សាបរិញ្ញាបត្រនិងបរិញ្ញាបត្ររងផ្នែកគិលានុបដ្ឋាក ឆ្មប វិទ្យាសាស្រ្តមន្ទីរពិសោធន៍ ការព្យាបាលដោយចលនា និងវិទ្យុសាស្ត្រ។ មានសាលាមធ្យមសិក្សាសុខាភិបាលភូមិភាគចំនួនបួន (RTCs) ផ្តល់ការបណ្តុះបណ្តាលក្នុងបរិញ្ញាបត្ររងផ្នែកគិលានុបដ្ឋាក និងឆ្មប ក៏ដូចជាវគ្គបណ្តុះបណ្តាលសម្រាប់គិលានុបដ្ឋាកបឋម និងឆ្មប ដើម្បីក្លាយជាគិលានុបដ្ឋាក និងឆ្មប។ កំពត និងកំពង់ចាម RTCs ក៏ផ្តល់បរិញ្ញាបត្ររងផ្នែកទន្តគិលានុបដ្ឋាកផងដែរ។ បាត់ដំបង កំពត និងកំពង់ចាម ផ្តល់បរិញ្ញាបត្ររងគិលានុបដ្ឋាក និងឆ្មប។ ចំនួនចុះឈ្មោះចូលរៀន និងបញ្ចប់ការសិក្សាបានកើនឡើងគួរឱ្យកត់សម្គាល់ក្នុងរយៈពេល 10 ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ ប៉ុន្តែបានកើនឡើងខ្ពស់នៅក្នុងមួយចំនួន កម្មវិធីក្នុងរយៈពេល 2 ទៅ 3 ឆ្នាំកន្លងមក។ ជាឧទាហរណ៍ ក្នុងឆ្នាំ 2010 មាននិស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សាផ្នែកវេជ្ជសាស្រ្តត្រឹមតែ 79 នាក់ ឱសថសាស្ត្រចំនួន 51 នាក់។ និស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សា 484 បានបញ្ចប់ការសិក្សាពីកម្មវិធីសិក្សាគិលានុបដ្ឋាកនិង 154 បានបញ្ចប់ការសិក្សាពីកម្មវិធីសិក្សាឆ្មប។ សម្រាប់ភាគច្រើននៃកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាល ទិន្នន័យនៃការបញ្ចប់ការសិក្សាបានកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងនៅចន្លោះឆ្នាំ 2010 និង 2016។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ នៅទីនោះមានការថយចុះចំនួនចុះឈ្មោះចូលរៀន និងបញ្ចប់ការសិក្សានៅក្នុងកម្មវិធីសិក្សាមួយចំនួនក្នុងឆ្នាំ 2018 និង 2019។ គុណភាពនៃការអប់រំមុនពេលបម្រើការងារបានប៉ះពាល់ដល់ការបំពេញការងាររបស់អ្នកជំនាញសុខាភិបាល។ ការអនុវត្តវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលគឺ កំណត់ដោយការរួមបញ្ចូលគ្នានៃកត្តារួមទាំងក្របខណ្ឌសមត្ថភាព សមត្ថភាព និងកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែង គុណភាពនៃការបណ្តុះបណ្តាលជាដើម។ បញ្ហាប្រឈមសំខាន់ៗក្នុងការអប់រំមុនពេលបម្រើការងាររបស់កម្ពុជា រួមមានអភិបាលកិច្ច និងបទប្បញ្ញត្តិខ្សោយ ដែលជាភាពមិនស៊ីគ្នារវាងសមត្ថភាពរបស់និស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សា និងតម្រូវការសុខភាពប្រជាជន កម្មវិធីសិក្សាហួសសម័យ គុណភាពបង្រៀនខ្សោយ។ ការប្រើប្រាស់កន្លែងអនុវត្តគ្មានប្រសិទ្ធភាព គ្រឿងបរិក្ខារ និងឧបករណ៍មិនគ្រប់គ្រាន់ និងការវាយតម្លៃមិនល្អរបស់សិស្ស និងកម្មវិធីសិក្សា។ កថាខណ្ឌខាងក្រោមរៀបរាប់អំពីបញ្ហាទាំងនេះនីមួយៗ។ ការអប់រំផ្អែកលើសមត្ថភាព (CBE) សម្រាប់អ្នកជំនាញសុខាភិបាលគឺជាការអនុវត្តល្អបំផុតអន្តរជាតិ ហើយផ្តោតលើ ការអនុវត្តដែលចង់បានរបស់អ្នកជំនាញថែទាំសុខាភិបាល។ សមត្ថភាពសំដៅលើចំណេះដឹង ជំនាញ ឥរិយាបថ និងអាកប្បកិរិយាតម្រូវឱ្យធ្វើការជាអ្នកជំនាញថែទាំសុខភាពប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ CBE ធ្វើឱ្យរឿងនេះច្បាស់លាស់ដោយបង្កើតការសង្កេត និងរង្វាស់នៃការអនុវត្តដែលអាចវាស់វែងបាន ដែលសិស្សត្រូវតែទទួលបាន ដើម្បីចាត់ទុកថាមានសមត្ថភាព។ វិធីសាស្រ្តផ្អែកលើលទ្ធផលត្រូវបានប្រើក្នុងការរចនា ការអនុវត្ត ការប៉ាន់ប្រមាណ និងការវាយតម្លៃនៃកម្មវិធីអប់រំអ្នកជំនាញសុខភាពប្រើប្រាស់ក្របខណ្ឌរៀបចំសមត្ថភាព។ ដូច្នេះ ការពង្រឹងប្រព័ន្ធអប់រំមុនពេលបម្រើការងារសម្រាប់គម្រោងវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយផ្អែកលើសេចក្តីព្រាង យុទ្ធសាស្ត្រសម្រាប់ការអប់រំមុនពេលបម្រើការងារសម្រាប់អ្នកជំនាញសុខាភិបាល។ គម្រោងនេះត្រូវបានរចនាឡើងដោយមាន សមាសភាពបីសំខាន់ដូចតទៅ៖ សមាសភាពទី១៖ ការពង្រឹងអភិបាលកិច្ចអប់រំអ្នកជំនាញសុខាភិបាល សមាសភាពទី២៖ការបង្កើនសមត្ថភាពបង្រៀន និងរៀនដោយផ្អែកលើសមត្ថភាព និងសមាសភាពទី៣៖ ការគ្រប់គ្រងគម្រោង ការត្រួតពិនិត្យ និងការវាយតម្លៃ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
អ្នកទទួលផលគម្រោងផ្ទាល់គឺ UHS, RTCsទាំងបួន, គ្រឹះស្ថានសម្ព័ន្ធទ្រទ្រង់កម្មសិក្សាគ្លីនិក និងនាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធនៅក្នុង MOH, រួមជាមួយនឹងគណៈវិជ្ជាជីវៈជំនាញ។ សមាជិកមហាវិទ្យាល័យនៅគ្រឹះស្ថានបណ្តុះបណ្តាលសុខាភិបាល (HTIs), គ្រូកម្មសិក្សាគ្លីនិកដែលត្រូវបានជ្រើសរើសគ្រឹះស្ថានសម្ព័ន្ធទ្រទ្រង់កម្មសិក្សាគ្លីនិក ហើយក្នុងរយៈពេលមធ្យមទៅវែង និស្សិតផ្នែកសុខាភិបាលដែលចូលមក នឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីអន្តរាគមន៍របស់គម្រោង។ លើសពីនេះ បុគ្គលិកមកពីនាយកដ្ឋាន MOH ដែលបានជ្រើសរើស និងក្រុមប្រឹក្សាវិជ្ជាជីវៈ នឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីសកម្មភាពអភិបាលកិច្ចដែលគាំទ្រដោយគម្រោង។ ទោះបីជាអ្នកទទួលផលផ្ទាល់ពីគម្រោងនេះគឺជា HTIs នៅក្នុងវិស័យសាធារណៈក៏ដោយ អត្ថប្រយោជន៍សំខាន់ក៏ពង្រីកដល់ វិស័យថែទាំសុខាភិបាលឯកជន។ ទាំងនេះរួមបញ្ចូលស្តង់ដារជាតិថ្មីសម្រាប់កម្មវិធីសិក្សាដែលនឹងត្រូវបានអនុវត្តចំពោះ HTIs ឯកជន ដែលជាស្តង់ដារថ្មីសម្រាប់គ្រឹះស្ថានសម្ព័ន្ធទ្រទ្រង់កម្មសិក្សាគ្លីនិក ដែលបច្ចុប្បន្នត្រូវបានប្រើប្រាស់ដោយ HTIs ឯកជន ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងដល់ NCEE ដែលទាំងអស់និស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សាត្រូវបានតម្រូវឱ្យចូលរួម វេទិកាជាតិស្តីពីការអប់រំដែល HTIs ឯកជននឹងត្រូវបានអញ្ជើញឱ្យចូលរួម និងថ្មី។ មូលដ្ឋានទិន្នន័យធនធានមនុស្ស ដែលនឹងត្រូវប្រើប្រាស់ដោយអ្នកអនុវត្តក្នុងវិស័យឯកជន។ លើសពីនេះទៀតភាគច្រើននៃនិស្សិតបញ្ចប់ការសិក្សាពីស្ថាប័នសាធារណៈធ្វើការក្នុងវិស័យឯកជនបន្ទាប់ពីបញ្ចប់ការសិក្សា។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
កាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
បុរស និងស្រ្តី នឹងចូលរួមក្នុងការអនុវត្តន៏គំរោងនេះ និងចូលរួមចំណែកលើកកំពស់និស្សិតស្រ្តីទូទាំងប្រទេសនិងមានឪកាសសិក្សានៅគ្រឹះស្ថានបណ្ដុះបណ្ដាលក្នុងវិស៏យសុខាភិបាល
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ធនធានមនុស្សមានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការគ្រប់គ្រងគម្រោង
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
គម្រោងកំពុងអនុវត្តយោងតាមផែនការដែលបានរៀបចំឡើង។ បញ្ហាប្រឈមក្នុងការអនុវត្តគម្រោង រួមមានកង្វះថវិកា និងធនធានមនុស្សគ្រប់គ្រាន់សំរាប់ការអនុវត្ត។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ធនាគារពិភពលោក និង ធនាគារអាល្លឺម៉ង់ KfW
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
World Bank
Germany
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0