PIP No:
161
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Construction of Police Secondary school of Profession
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់សាលាមធ្យមវិជ្ជាជីវៈនគរបាល
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ការអនុវត្តគម្រោងនេះ សំដៅចូលរួមកសាងធនធានមនុស្សក្នុងជួរកងកម្លាំងនគរបាលជាតិ និងមន្ត្រីពន្ធនាគារ ស្របតាម គោលនយោបាយរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា និងបរិបទរីកចំរើនរបស់ប្រទេសក្នុងតំបន់ និងលើសកលលោក។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលបំណងសំខាន់នៃគម្រោងនេះ គឺកសាងមូលដ្ឋានហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្តរឹងមាំ សម្រាប់បម្រើការងារបណ្តុះ បណ្តាលជំនាញបច្ចេកទេសដល់កងកម្លាំងនគរបាលជាតិ និងមន្ត្រីពន្ធនាគារ ក្នុងក្របខណ្ឌវិជ្ជាជីវៈរបស់ខ្លួន សំដៅ ទទួលបានចំណេះដឹងបច្ចេកទេសថ្មីៗបន្ថែម ពាក់ព័ន្ធការងារជំនាញ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ការសាងសង់រួមមាន ៖
- អគារសិក្សា ១ខ្នងធ្វើពីបេតុង ជញ្ជាំងរៀបឥដ្ឋ ទំហំ (៤៥មx១៣ម) + (៥មx២ម) កំពស់ ៩,៦៥ម
- អគារស្នាក់នៅសិក្ខាកាម ២ខ្នង ធ្វើពីបេតុង ជញ្ជាំងរៀបឥដ្ឋ ទំហំ (១២មx៤០ម) កំពស់ ៨,៥០ម
- អគាររដ្ឋបាល ១ខ្នង ធ្វើពីបេតុង ជញ្ជាំងរៀបឥដ្ឋ ទំហំ (២៨មx១០ម)+(១០មx៦ម)+(៦មx៤ម) កំពស់ ៩,៦៥ម
- អគារស្នាក់នៅគ្រូ ១ខ្នង ធ្វើពីបេតុង ជញ្ជាំងរៀបឥដ្ឋ ទំហំ (៧,៥០មx២៨ម)+(៤មx១២ម)+(៥មx២ម) កំពស់ ៧,៤៨ម
- ផ្ទះដាំ និងហូបបាយ ១ខ្នង ធ្វើពីបេតុង ជញ្ជាំងរៀបឥដ្ឋ ទំហំ (១០មx២៥ម)+(១៥មx៥ម)+(៥មx២ម) កំពស់ ៨,៦៨ម
- បន្ទប់អនាម័យ ២ខ្នង (១ខ្នង=១០បន្ទប់) និងអាងស្តុកធ្វើអំពីបេតុង ជញ្ជាំងរៀបឥដ្ឋ
- បន្ទប់អនាម័យ ១ខ្នង= ៥បន្ទប់ និងអាងស្តុកធ្វើអំពីបេតុង ជញ្ជាំងរៀបឥដ្ឋ
- អាងងូតទឹក ១២អាង ធ្វើអំពីបេតុង ជញ្ជាំងរៀបឥដ្ឋ ទំហំ (៣មx១,២០ម) កំពស់ ១,៣០ម
- ប៉មទឹកចំណុះ ២០ម៉ែត្រគូប, អាងទឹកចំណុះ ១៥ម៉ែត្រគូប, អណ្តូងបុកទឹកស្អាត និងបណ្តាញទឹកស្អាត |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ការអភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាព ចំណេះដឹង គឺជាកត្តាគន្លឹះក្នុងការធានានិរន្តរភាព និងប្រសិទ្ធភាពការងារ។ ប្រភពផ្តល់នូវ ចំណេះដឹង និងបទពិសោធន៍ គឺតាមរយៈការសិក្សានៅសាលា ការអាន និងការទំនាក់ទំនងក្នុងសង្គម។ ដូច្នេះការ សាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវន្តសម្រាប់បម្រើការងារបណ្តុះបណ្តាលគឺមានភាពចាំបាច់ និងបង្ហាញឱ្យឃើញពីការ យកចិត្តទុកដាក់របស់រាជរដ្ឋាភិបាលក្នុងវិស័យអប់រំ និងចូលរួមចំណែកលើកកម្ពស់កិត្យានុភាពរបស់ ប្រទេសជាតិ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
គម្រោងនេះ គឺបានផ្តល់ផលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ដល់មន្ត្រី បុគ្គលិកដែលបម្រើការងារនៅទីនោះ។ ចំពោះនិស្សិត សិក្ខាកាមជាមន្ត្រីនគរបាលជាតិ និងមន្ត្រីពន្ធនាគារ ដែលមកសិក្សានៅទីនេះ ទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់គឺការ ស្នាក់នៅ សិក្សារៀនសូត្រ និងដោយប្រយោលគឺទទួលបានចំណេះដឹងពីការសិក្សានៅទីនេះ។ នៅពេលមន្ត្រីរាជការ ប្រកបដោយសមត្ថភាព ចំណេះដឹង គោរពច្បាប់ ប្រជាពលរដ្ឋនិងទទួលបានសេវាកាន់តែល្អប្រសើរ ប្រទសជាតិ មានសន្តិសុខ សុវត្ថិភាព ស្ថេរភាព សន្តិភាព ដែលជាចលករជំរុញដល់ការអភិវឌ្ឍប្រទេស។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
នៅពេលចាប់ដំណើរការសាងសង់ គម្រោងនេះនឹងជួយបង្កើតការងារដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងមូលដ្ឋាន។ ក្រោយពេល គម្រោងបញ្ចប់ និងដាក់ឱ្យដំណើរការ វាជួយកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រប្រជាពលរដ្ឋនៅតំបន់នេះ តាមរយៈការប្រកបរបរ អាជីវកម្មផ្សេងៗ ដែលជួយលើកកម្ពស់សេដ្ឋកិច្ចគ្រួសារ និងកាត់បន្ថយនូវការធ្វើចំណាកស្រុក។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
មិនមាន |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
មាន
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
មិនមាន |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
2
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
មិនមាន |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|