PIP No:
154
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
ADB Loan No. 3970-CAM (COL)-Second Decentralized Public Service and Financial Management Sector Development Program – Subprogram 1: NASLA Project
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
កម្មវិធីវិមជ្ឈការសេវាសាធារណៈ និងការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុជំហ៊ានទី២ អនុកម្មវិធីទី១៖ គម្រោងសាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋាន
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
|
RESPONSIBLE UNIT:
National School for Local Administration
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
គម្រោងនឹងចូលរួមចំណែកក្នុងការពង្រឹងស្ថាប័នបណ្តុះបណ្តាល និងការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពមន្រ្តីរាជការនៃរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិក្នុងការផ្តល់សេវាសាធារណៈជូនប្រជាពលរដ្ឋ និងការអភិវឌ្ឍមូលដ្ឋានឱ្យកាន់តែល្អប្រសើរឡើង និងឆ្លើយតបទៅនឹងសេចក្តីត្រូវការជាក់ស្តែងរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
សាង់សង់សាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋានដើម្បីផ្តល់ការបណ្តុះបណ្តាលដល់មន្រ្តីរាជការរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិប្រកបដោយគុណភាពដែលមានលក្ខណៈប្រព័ន្ធ និងធានាបាននូវនិរន្តរភាព។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
សមិទ្ធផលទី១៖ ការសាងសង់អគារសាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋាន អន្តេវាសិកដ្ឋាននិងបំពាក់ឧបករ សម្ភារៈ
សមិទ្ធផលទី២៖ ការរៀបចំកម្មវិធីសិក្សាដើម្បីពង្រឹងគុណភាពបង្រៀន និងការបណ្តុះបណ្តាលដល់មន្រ្តីរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិ និង
សមិទ្ធផលទី៣៖ ពង្រឹងស្ថាប័នសាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋាន និងពង្រឹងសមត្ថភាពមន្រ្តី និងគ្រូបង្គោល។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
តាមរយៈគោលនយោបាយវិមជ្ឍការនិងវិសហមជ្ឈការ រដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិមានការទទួលខុសត្រូវកាន់តែច្រើនក្នុងការផ្តល់សេវាសាធារណៈជូនប្រជាពលរដ្ឋ និងការអភិវឌ្ឍមូលដ្ឋានតាមរយៈការផ្ទេរមុខងារ និងធនធានពីថ្នាក់ជាតិទៅឲ្យរដ្ឋបាលថា្នក់ក្រោមជាតិ ក្នុងន័យនេះ រដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិត្រូវមានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីគ្រប់គ្រង ចាត់ចែង និងអនុវត្តមុខងារទាំងនោះប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងត្រូវមានគណនេយ្យភាពចំពោះប្រជាពលរដ្ឋក្នុងដែនសមត្ថកិច្ចរបស់ខ្លួនស្របតាមច្បាប់ គោលនយោបាយវិមជ្ឍការនិងវិសហមជ្ឈការ និងកម្មវិធីជាតិសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍតាមបែបប្រជាធិតេយ្យនៅថ្នាក់ក្រោមជាតិដំណាក់កាលទី២ (២០២១-២០៣០)។ ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងសេចក្តីត្រូវការទាំនេះ រាជរដ្ឋាភិបាលបានបង្កើតសាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋានតាមរយៈអនុក្រឹត្យលេខ១៩២ អនក្រ.បក ចុះថ្ងៃទី១៤ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៦។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
មន្ត្រីរាជការស៊ីវិលនៅទីស្តីការក្រសួងមហាផ្ទៃ និងនៅរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិទទួលបានការបណ្តុះបណ្តាលប្រកបដោយគុណភាព ទន្ទឹមនឹងប្រជាពលរដ្ឋទទួលបានសេវាសាធារណៈកាន់តែប្រសើរ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គម្រោងនេះបានបញ្ចប់ការសិក្សាហេតុប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននៅកន្លែងទីតាំងសាងសង់សាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋាន ហើយទទួលបានការឯកភាពនិងការអនុម័តពីក្រសួងបរិស្ថាន ហើយទីតាំងសាងសង់សាលាមិនពាក់ព័ន្ធនឹងបំលាស់ទីលំនៅរបស់ប្រជាពលរដ្ឋទេព្រោះទីតាំងដីនោះជាកម្មសិទ្ធរបស់ក្រសួងមហាផ្ទៃ។ ដោយឡែកគម្រោងនេះតែមានផលប៉ះពាល់ជាវិជ្ជមានផ្នែកសង្គម ចូលរួមចំណែកក្នុងការអភិវឌ្ឍធនធានមនុស្សនៃរដ្ឋបាលថ្នាក់ក្រោមជាតិប្រកបដោយសមត្ថភាព ក្នុងការបំរើសេវាសាធារណៈជូនប្រជាពលរដ្ឋឱ្យបានកាន់តែល្អប្រសើរឡើង សំដៅចូលរួមចំណែកក្នុងការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ការសាង់សង់សាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋាន និងអន្ទេវាសិកដ្ឋានត្រូវបានគិតគូរយ៉ាងល្អិតល្អន់អំពីផ្នែកយេឌ័រនិងមានផែនការសកម្មភាពពាក់ព័ន្ធនឹងយេឌ័រច្បាស់លាស់រួមមានការសាង់សង់បន្ទប់ស្នាក់នៅក្នុងអន្ទេវាសិកដ្ឋានត្រូវបានបែងចែកដាច់ពីគ្នារវាងស្ត្រី និងបុរស បង្គន់អនាម័យដាច់ពីគ្នារវាងស្រ្តីនិងបុរស និងទីលាន សម្រាប់ក្មេងលេង (កូនរបស់សិក្ខាកាម)។ល។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
សាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋាននៃក្រសួងមហាផ្ទៃមានសមត្ថភាព និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោងឱ្យទទួលបានជោគជ័យតាមផែនការគម្រោង និងធានាបាននូវនិរន្តរភាពក្រោយបញ្ចប់គម្រោង។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងនេះបានចាប់ផ្តើមអនុវត្តនៅដើមឆ្នាំ២០២១ ហើយបានរៀបចំគណៈកម្មការដឹកនាំគម្រោង គណៈកម្មការលទ្ធកម្ម និងអង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោង។ រហូតដល់ពេលនេះគម្រោងជ្រើសរើសបានទីប្រឹក្សាគ្រប់គ្រងគម្រោងចំនួន៤រូប និងទីប្រឹក្សាផ្នែកអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពបានចំនួន២រូប នៅក្នុងខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២១ និងបានបញ្ចប់កិច្ចលទ្ធកម្មឧបករណ៍និងគ្រឿងសង្ហារឹម ក៏ដូចជ្រើសរើសបានក្រុមហ៊ុនគូរប្លង់សាងសង់សាលាជាតិរដ្ឋបាលមូលដ្ឋាន និងអន្ទេវាសិកដ្ឋាន កំពុងសិក្សានិងគូរប្លង់លម្អិតផ្នែកវិស្វកម្មព្រមទាំងបាននិងកំពុង រៀបចំកិច្ចលទ្ធកម្មរថយន្ត និងប្រកាសជ្រើសរើសក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សាយោបល់ផ្នែករៀបចំកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាល និងពង្រឹងសមត្ថភាព
គ្រូបង្គោល។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
គម្រោងនេះទទួលបានការគាំទ្រពីកម្ចីរបស់ធនាការអភិវឌ្ឍអាស៊ី (ADB Loan No. 3970-CAM) និងថវិកាបដិភាគរបស់រដ្ឋាភិបាល។ សូមមើលកិច្ចព្រមព្រៀងកម្ចី។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|