សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1136
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Upgrading of National Road No.7 Project (Skun- Kampong Cham)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ៧ (ស្គន់-កំពង់ចាម)
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/10/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

114890000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Public Works

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
ផ្លូវជាតិលេខ៧ នៅកម្ពុជា គឺជាផ្លូវជាតិដ៏សំខាន់ ដែលជាផ្លូវហាយវេមួយក្នុងចំណោមផ្លូវធំទាំងប្រាំបី ដែលលាតសន្ធឹងពីរាជធានីភ្នំពេញ រាជធានីនៃប្រទេសកម្ពុជា ជាចំណុចកណ្តាលនៃផ្លូវល្បឿនលឿនទាំងនេះ។ គម្រោងនេះគឺជាផ្នែកនៃផ្លូវ NR7 ដែលមានស្រាប់ពីស្គន់ ទៅក្រុងកំពង់ចាម។ ដោយសារ​ការ​រីក​ចម្រើន​នៃ​សេដ្ឋកិច្ច​យ៉ាង​ឆាប់​រហ័ស កំណើន​បរិមាណ​ចរាចរណ៍​មាន​ភាព​ច្បាស់​លាស់។ ការកកស្ទះចរាចរណ៍តែងតែកើតឡើងនៅលើផ្លូវដែលមានស្រាប់។ ផ្លូវដែលមានស្រាប់មិនអាចបំពេញតម្រូវការចរាចរណ៍ដែលកំពុងកើនឡើងនោះទេ។ ការសាងសង់គម្រោងនេះ នឹងធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងយ៉ាងខ្លាំងនូវសមត្ថភាពចរាចរណ៍រវាងកំពង់ចាម និងរាជធានីភ្នំពេញ ពង្រឹងទំនាក់ទំនងរវាងកំពង់ចាម និងក្រុង និងទីប្រជុំជនជុំវិញ ពន្លឿនការអភិវឌ្ឍន៍ទេសចរណ៍ និងនេសាទក្នុងខេត្តកំពង់ចាម ពង្រឹង និងបំពេញបណ្តាញផ្លូវនៅក្នុងតំបន់នេះឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង។ សមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនដ៏សំខាន់នៅក្នុងតំបន់ និងបន្សល់ទុកនូវឥទ្ធិពលយ៉ាងជ្រាលជ្រៅដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ក្នុងតំបន់។ លើសពីនេះ គម្រោងនេះគឺជាធាតុផ្សំដ៏សំខាន់នៃផ្លូវហាយវេ AI11 ទៅកាន់អាស៊ី ហើយរួមចំណែកដល់ការបញ្ចប់បណ្តាញផ្លូវអាស៊ីទាំងមូល។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោងស្តារនីតិសម្បទា NR.7 នៅកម្ពុជា (ស្គន់-កំពង់ចាម) ស្ថិតនៅកណ្តាលខាងកើតនៃប្រទេសកម្ពុជា។ ចំណុច​ចាប់ផ្តើម​គម្រោង​ស្ថិតនៅ​រង្វង់​មូល​កណ្តាល​ស្គន់ ស្រុក​ជើងព្រៃ ខេត្តកំពង់ចាម បង្កើត​ជា​រង្វង់​មូល​លេខ​៦ ។ ការ​តម្រឹម​នឹង​ត្រូវ​កំណត់​ទៅ​ទិស​ខាង​កើត​តាម​បណ្តោយ​ផ្លូវ NR.7 ដែល​មាន​ស្រាប់ ប្រសព្វ​នឹង​ផ្លូវ NR.60 និង NR.70 នៅ​ស្រុក​ព្រៃឈរ នៅ​ប្រហែល K20+340។ បន្ទាប់​មក វា​នៅ​តែ​រំកិល​ទៅ​ទិស​ខាង​កើត​ទៅ​ប្រហែល K31+200 ប្រសព្វ​ផ្លូវ​លេខ ៧១ នៅ​ស្រុក​ទ្រាំង។ បន្ទាប់​មក​ក៏​បត់​ទៅ​ទិស​អាគ្នេយ៍​ចូល​ទៅ​ទីរួម​ខេត្ត​កំពង់ចាម ត្រង់​ចំណុច​ប្រហែល K43+260។ ចំណុច​បញ្ចប់​នៃ​គម្រោង​ស្ថិត​នៅ​ផ្លូវ​បំបែក​រង្វង់​មូល​ខាងលិច​ស្ពាន​គីហ្សូណា។ ប្រវែងសរុបនៃការតម្រឹមសំខាន់គឺប្រហែល 45.489 គីឡូម៉ែត្រ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ការស្តារឡើងវិញនូវផ្លូវលេខ ៧ នៅកម្ពុជា មានទីតាំងនៅពាក់កណ្តាលបូព៌ានៃប្រទេសកម្ពុជា ដែលជាផ្លូវហាយវេមួយក្នុងចំណោមផ្លូវធំៗទាំង ៨ ដែលបញ្ចេញពីរាជធានីភ្នំពេញ រាជធានីនៃប្រទេសកម្ពុជា ជាចំណុចកណ្តាលនៃផ្លូវល្បឿនលឿនទាំងនេះ។ ផ្លូវហាយវេសំខាន់ៗដែលតភ្ជាប់គម្រោងនេះតាមតម្រឹមរួមមាន ផ្លូវជាតិលេខ៦ ត្រង់ចំណុចដើម ដែលនាំទៅរាជធានីភ្នំពេញ រាជធានីឆ្ពោះទៅទិសខាងជើង និងទៅខេត្តសៀមរាប ដែលជាកន្លែងទេសភាពសម្រាប់ភ្ញៀវទេសចរ ឆ្ពោះទៅទិសខាងត្បូង។ ផ្លូវប្រសព្វជាមួយ NR.60 និង NR.70 នៅប្រហែល K20+340 ដែលក្នុងនោះ NR.60 ឆ្ពោះទៅខេត្តសៀមរាបឆ្ពោះទៅភាគខាងជើង និង NR.70 ឆ្ពោះទៅច្រាំងខាងជើងទន្លេមេគង្គឆ្ពោះទៅភាគខាងត្បូង។ NR.7 បង្កើតជាផ្លូវប្រសព្វរាងអក្សរ T ជាមួយ NR.71 នៅប្រហែល K31+200 និង NR.71 ឆ្ពោះទៅខេត្តសៀមរាបឆ្ពោះទៅភាគខាងជើង។ ការ​សាងសង់​គម្រោង​នេះ​នឹង​អាច​ឲ្យ​ការ​បញ្ចប់​បណ្តាញ​ផ្លូវ​ហាយវ៉េ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា និង​ពង្រឹង​កម្រិត​ស្ដង់ដារ និង​កម្រិត​សេវា​រួម​នៃ​ផ្លូវ​ហាយវ៉េ​នៅ​កណ្តាល​កម្ពុជា។ ខេត្តកំពង់ចាម ជាតំបន់សេដ្ឋកិច្ចសំខាន់។ ការអនុវត្តគម្រោងស្តារនីតិសម្បទា NR.7 នៅកម្ពុជា មានសារសំខាន់ណាស់ក្នុងការបង្កើតរចនាសម្ព័ន្ធសេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់ និងក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចយ៉ាងឆាប់រហ័សតាមតម្រឹម និងក្នុងតំបន់សេដ្ឋកិច្ចនៅពាក់កណ្តាលប្រទេសកម្ពុជា។ មានចំការកៅស៊ូធំជាងគេនៅត្រើយខាងកើតទន្លេមេគង្គក្នុងខេត្តកំពង់ចាម។ ការផលិតស្រូវ ពោត ចេក ថ្នាំជក់ ជីវ៉ាន់ស៊ុយ អំពៅ និងកណ្តូបក៏មានច្រើនដែរ។ តំបន់ខ្ពង់រាបគឺសំបូរទៅដោយឈើ។ ជលផល​នៅ​តាម​ច្រាំង​ទន្លេ​មេគង្គ​ជា​កត្តា​សំខាន់។ មាន​រោងចក្រ​ផលិត​កៅស៊ូ តម្បាញ និង​ចម្រាញ់​ប្រេង។ល។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
1
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0