PIP No:
1136
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Upgrading of National Road No.7 Project (Skun- Kampong Cham)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងកែលម្អផ្លូវជាតិលេខ៧ (ស្គន់-កំពង់ចាម)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
|
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ផ្លូវជាតិលេខ៧ នៅកម្ពុជា គឺជាផ្លូវជាតិដ៏សំខាន់ ដែលជាផ្លូវហាយវេមួយក្នុងចំណោមផ្លូវធំទាំងប្រាំបី ដែលលាតសន្ធឹងពីរាជធានីភ្នំពេញ រាជធានីនៃប្រទេសកម្ពុជា ជាចំណុចកណ្តាលនៃផ្លូវល្បឿនលឿនទាំងនេះ។ គម្រោងនេះគឺជាផ្នែកនៃផ្លូវ NR7 ដែលមានស្រាប់ពីស្គន់ ទៅក្រុងកំពង់ចាម។ ដោយសារការរីកចម្រើននៃសេដ្ឋកិច្ចយ៉ាងឆាប់រហ័ស កំណើនបរិមាណចរាចរណ៍មានភាពច្បាស់លាស់។ ការកកស្ទះចរាចរណ៍តែងតែកើតឡើងនៅលើផ្លូវដែលមានស្រាប់។ ផ្លូវដែលមានស្រាប់មិនអាចបំពេញតម្រូវការចរាចរណ៍ដែលកំពុងកើនឡើងនោះទេ។ ការសាងសង់គម្រោងនេះ នឹងធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងយ៉ាងខ្លាំងនូវសមត្ថភាពចរាចរណ៍រវាងកំពង់ចាម និងរាជធានីភ្នំពេញ ពង្រឹងទំនាក់ទំនងរវាងកំពង់ចាម និងក្រុង និងទីប្រជុំជនជុំវិញ ពន្លឿនការអភិវឌ្ឍន៍ទេសចរណ៍ និងនេសាទក្នុងខេត្តកំពង់ចាម ពង្រឹង និងបំពេញបណ្តាញផ្លូវនៅក្នុងតំបន់នេះឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង។ សមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនដ៏សំខាន់នៅក្នុងតំបន់ និងបន្សល់ទុកនូវឥទ្ធិពលយ៉ាងជ្រាលជ្រៅដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ក្នុងតំបន់។ លើសពីនេះ គម្រោងនេះគឺជាធាតុផ្សំដ៏សំខាន់នៃផ្លូវហាយវេ AI11 ទៅកាន់អាស៊ី ហើយរួមចំណែកដល់ការបញ្ចប់បណ្តាញផ្លូវអាស៊ីទាំងមូល។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងស្តារនីតិសម្បទា NR.7 នៅកម្ពុជា (ស្គន់-កំពង់ចាម) ស្ថិតនៅកណ្តាលខាងកើតនៃប្រទេសកម្ពុជា។ ចំណុចចាប់ផ្តើមគម្រោងស្ថិតនៅរង្វង់មូលកណ្តាលស្គន់ ស្រុកជើងព្រៃ ខេត្តកំពង់ចាម បង្កើតជារង្វង់មូលលេខ៦ ។ ការតម្រឹមនឹងត្រូវកំណត់ទៅទិសខាងកើតតាមបណ្តោយផ្លូវ NR.7 ដែលមានស្រាប់ ប្រសព្វនឹងផ្លូវ NR.60 និង NR.70 នៅស្រុកព្រៃឈរ នៅប្រហែល K20+340។ បន្ទាប់មក វានៅតែរំកិលទៅទិសខាងកើតទៅប្រហែល K31+200 ប្រសព្វផ្លូវលេខ ៧១ នៅស្រុកទ្រាំង។ បន្ទាប់មកក៏បត់ទៅទិសអាគ្នេយ៍ចូលទៅទីរួមខេត្តកំពង់ចាម ត្រង់ចំណុចប្រហែល K43+260។ ចំណុចបញ្ចប់នៃគម្រោងស្ថិតនៅផ្លូវបំបែករង្វង់មូលខាងលិចស្ពានគីហ្សូណា។ ប្រវែងសរុបនៃការតម្រឹមសំខាន់គឺប្រហែល 45.489 គីឡូម៉ែត្រ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
|
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ការស្តារឡើងវិញនូវផ្លូវលេខ ៧ នៅកម្ពុជា មានទីតាំងនៅពាក់កណ្តាលបូព៌ានៃប្រទេសកម្ពុជា ដែលជាផ្លូវហាយវេមួយក្នុងចំណោមផ្លូវធំៗទាំង ៨ ដែលបញ្ចេញពីរាជធានីភ្នំពេញ រាជធានីនៃប្រទេសកម្ពុជា ជាចំណុចកណ្តាលនៃផ្លូវល្បឿនលឿនទាំងនេះ។ ផ្លូវហាយវេសំខាន់ៗដែលតភ្ជាប់គម្រោងនេះតាមតម្រឹមរួមមាន ផ្លូវជាតិលេខ៦ ត្រង់ចំណុចដើម ដែលនាំទៅរាជធានីភ្នំពេញ រាជធានីឆ្ពោះទៅទិសខាងជើង និងទៅខេត្តសៀមរាប ដែលជាកន្លែងទេសភាពសម្រាប់ភ្ញៀវទេសចរ ឆ្ពោះទៅទិសខាងត្បូង។ ផ្លូវប្រសព្វជាមួយ NR.60 និង NR.70 នៅប្រហែល K20+340 ដែលក្នុងនោះ NR.60 ឆ្ពោះទៅខេត្តសៀមរាបឆ្ពោះទៅភាគខាងជើង និង NR.70 ឆ្ពោះទៅច្រាំងខាងជើងទន្លេមេគង្គឆ្ពោះទៅភាគខាងត្បូង។ NR.7 បង្កើតជាផ្លូវប្រសព្វរាងអក្សរ T ជាមួយ NR.71 នៅប្រហែល K31+200 និង NR.71 ឆ្ពោះទៅខេត្តសៀមរាបឆ្ពោះទៅភាគខាងជើង។ ការសាងសង់គម្រោងនេះនឹងអាចឲ្យការបញ្ចប់បណ្តាញផ្លូវហាយវ៉េក្នុងប្រទេសកម្ពុជា និងពង្រឹងកម្រិតស្ដង់ដារ និងកម្រិតសេវារួមនៃផ្លូវហាយវ៉េនៅកណ្តាលកម្ពុជា។
ខេត្តកំពង់ចាម ជាតំបន់សេដ្ឋកិច្ចសំខាន់។ ការអនុវត្តគម្រោងស្តារនីតិសម្បទា NR.7 នៅកម្ពុជា មានសារសំខាន់ណាស់ក្នុងការបង្កើតរចនាសម្ព័ន្ធសេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់ និងក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចយ៉ាងឆាប់រហ័សតាមតម្រឹម និងក្នុងតំបន់សេដ្ឋកិច្ចនៅពាក់កណ្តាលប្រទេសកម្ពុជា។
មានចំការកៅស៊ូធំជាងគេនៅត្រើយខាងកើតទន្លេមេគង្គក្នុងខេត្តកំពង់ចាម។ ការផលិតស្រូវ ពោត ចេក ថ្នាំជក់ ជីវ៉ាន់ស៊ុយ អំពៅ និងកណ្តូបក៏មានច្រើនដែរ។ តំបន់ខ្ពង់រាបគឺសំបូរទៅដោយឈើ។ ជលផលនៅតាមច្រាំងទន្លេមេគង្គជាកត្តាសំខាន់។ មានរោងចក្រផលិតកៅស៊ូ តម្បាញ និងចម្រាញ់ប្រេង។ល។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
|
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
|
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|