សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1132
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Road Network Improvement Project Phase 3 (RNIP Phase 3)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងកែលម្អបណ្តាញផ្លូវ ជំហានទី៣
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

150000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Project Management Unit 3 of MPWT

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អង្គភាពស្ថាបនាថ្លូវថ្នល់៣

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
គម្រោងនេះគឺជាផ្នែកមួយនៃការតភ្ជាប់អាស៊ានរវាងប្រទេសកម្ពុជា ទៅប្រទេសថៃ និងប្រទេសវៀតណាម។ គម្រោងនេះរំពឹងថានឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវវិស័យទេសចរណ៍ក្នុងខេត្តសៀមរាប និងដើម្បីកែលម្អប៉ូលសេដ្ឋកិច្ចទីបួននៃបណ្តាខេត្ត ភាគឍ្ឍសានរបស់ប្រទេសកម្ពុជា។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
Four Key Concrete Measures (Energy, Transport, and Transport Policy and Management) | វិធានការគន្លឹះបួនជាក់ស្តែង (ថាមពល ការដឹកជញ្ជូន គោលនយោបាយដឹកជញ្ជូន និងការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូន)
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គម្រោងនេះរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការតភ្ជាប់អាស៊ានរវាងកម្ពុជាទៅថៃ និងវៀតណាម។ គម្រោងនេះត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវវិស័យទេសចរណ៍ក្នុងខេត្តសៀមរាប និងដើម្បីកែលម្អប៉ូលសេដ្ឋកិច្ចទីបួននៃខេត្តភាគឦសានរបស់កម្ពុជា។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា តាមរយៈក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ និងក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន (MPWT) រៀបចំគម្រោងកែលម្អបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ដំណាក់កាលទី៣។ ការអនុវត្តគម្រោងនឹងមានរយៈពេលជាង ៧ឆ្នាំ ចាប់ពីឆ្នាំ២០២៣ ដល់ឆ្នាំ២០៣០។ ដោយមានការគាំទ្រពីធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី។ គម្រោងនេះមានគោលបំណងផ្តល់នូវការដឹកជញ្ជូនប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពលើច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចមហាអនុតំបន់មេគង្គ (GMS) ភាគខាងត្បូង (SECs) ឆ្លងកាត់ប្រទេសកម្ពុជា និងតភ្ជាប់ផ្លូវចំណីដើម្បីពង្រីកអត្ថប្រយោជន៍របស់ GMS SECs ទៅកាន់ខេត្តភាគពាយ័ព្យ និងភាគអាគ្នេយ៍ តាមរយៈការកែលម្អផ្លូវជាតិដែលមិនមានសុវត្ថិភាព។ និងងាយនឹងទឹកជំនន់។ គម្រោងនេះនឹង (i) ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវសុវត្ថិភាព និងធន់នឹងអាកាសធាតុនៃផ្លូវជាតិក្នុងខេត្តសៀមរាប ខេត្តកំពង់ចាម និងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង។ (ii) គាំទ្រក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន (MPWT) ក្នុងការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិផ្លូវថ្នល់ដោយ (ក) ការពង្រឹងប្រតិបត្តិការត្រួតពិនិត្យការផ្ទុកអ័ក្ស។ (ខ) ណែនាំប្រព័ន្ធធានាគុណភាពសម្រាប់ការងារស៊ីវិល។ និង (iii) ជួយសហគមន៍គម្រោងកែលម្អសុវត្ថិភាព និងសុខភាពរបស់ពួកគេ តាមរយៈកម្មវិធីសុវត្ថិភាពផ្លូវសហគមន៍ដែលឆ្លើយតបនឹងយេនឌ័រ និងកម្មវិធីការយល់ដឹង និងការទប់ស្កាត់ការជួញដូរមនុស្ស និងមេរោគអេដស៍/ជំងឺអេដស៍ (HTAP)។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
សំណើគម្រោងនេះនឹងគាំទ្រដល់ចំណុចដូចតទៅ៖ (ក) រួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការតភ្ជាប់អាស៊ានរវាងកម្ពុជាទៅថៃ និងវៀតណាម (ខ) កែលម្អវិស័យទេសចរណ៍ក្នុងខេត្តសៀមរាប និងកែលម្អបង្គោលទី៤ នៃខេត្តភាគឦសានរបស់កម្ពុជា។ (គ) ផ្តល់ផ្លូវចូលខ្លីជាងរវាងផ្លូវជាតិលេខ ៦ និងផ្លូវជាតិលេខ ៥ (ឃ) ពង្រឹងប្រតិបត្តិការត្រួតពិនិត្យការផ្ទុកអ័ក្ស និងជួរនៃអន្តរាគមន៍សុវត្ថិភាពផ្លូវថ្នល់។ (ង) ផ្តល់ការគាំទ្របន្ថែមក្នុងការបញ្ចូលទិដ្ឋភាពភាពធន់នឹងអាកាសធាតុ និងដំណើរការប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិផ្លូវថ្នល់ ដែលស្ថិតក្នុងដំណើរការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង និងសាមញ្ញក្រោម RNIP ដំណាក់កាលទី III ។ និង (f) វិសាលភាពនៃការឆ្លើយតបបន្ទាន់ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងមិនពាក់ព័ន្ធទេ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
គម្រោង​នេះ​នឹង​ផ្តល់​អត្ថប្រយោជន៍​ដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ក្នុងស្រុក​ក្នុង​ខេត្ត​ចំនួន​បី​របស់​ប្រទេស​កម្ពុជា​គឺ​ខេត្តសៀមរាប ខេត្តកំពង់ចាម និង​ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង​។ វា​នឹង​ធ្វើ​ដូច្នេះ​តាមរយៈ​រយៈពេល​ធ្វើ​ដំណើរ​ខ្លី ការធ្វើដំណើរ​មិនសូវ​លំបាក ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ទឹកជំនន់ និង​ការតភ្ជាប់​កាន់តែ​ល្អ​តាម​បណ្តាញ​ផ្លូវជាតិ​។ អ្នកទទួលផលដោយផ្ទាល់ពីការកែលម្អទៅ NR64, NR6, និង NR5 ដែលបានជ្រើសរើសនឹងរួមបញ្ចូលអ្នកស្រុក និងកសិដ្ឋាន និងអាជីវកម្មរបស់ពួកគេនៅតាមបណ្តោយផ្លូវ។ ប្រជាពលរដ្ឋទាំងនេះ និងសហគមន៍មូលដ្ឋានរបស់ពួកគេនឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនៃសេវាកម្មប្រវែង 87KM (បូកនឹងស្ពានធំចំនួន 01 ឆ្លងកាត់ទន្លេ Tolesap នៅឃុំ Tackes) នៃផ្លូវនៅតាមច្រករបៀងផ្លូវជាតិដែលបានជ្រើសរើស ដូចដែលបានបង្ហាញឱ្យឃើញពីការរំខាននៃសេវាកម្មតិចតួចនៅក្នុងតំបន់ដែលងាយរងគ្រោះដោយទឹកជំនន់ មានសុវត្ថិភាព និងគួរឱ្យទុកចិត្តជាងមុន។ ជម្រើសនៃការដឹកជញ្ជូន និងការបាត់បង់ទ្រព្យសម្បត្តិដោយសារការជន់លិចផ្ទៃផ្លូវ និងតំបន់ជាប់គ្នាក្នុងរដូវវស្សា។ អ្នកទទួលផលដោយប្រយោលនឹងរាប់បញ្ចូលទាំងអ្នកប្រើប្រាស់ និងអ្នកផលិតទំនិញដែលដឹកតាមដងផ្លូវរបស់គម្រោង ដោយសារពេលវេលាដឹកជញ្ជូនដែលអាចទុកចិត្តបានជាង និងកាត់បន្ថយចំណាយប្រតិបត្តិការ។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
គម្រោងនេះបានដោះស្រាយបញ្ហាសង្គម និងបរិស្ថានបានយ៉ាងល្អ ដោយធ្វើការយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយ (i) ក្រសួងបរិស្ថាន (ii) ក្រសួងវប្បធម៌ និងវិចិត្រសិល្បៈ (iii) អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា (iv) ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ (អគ្គនាយកដ្ឋាននៃ ការតាំងទីលំនៅថ្មី) ។ គម្រោងនេះនឹងរួមចំណែកយ៉ាងធំធេងដល់ការកាត់បន្ថយ prvertu ។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ថ្នាក់ថាជាការបញ្ជ្រាបយេនឌ័រប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងផែនការសកម្មភាពយេនឌ័រ (GAP) ដូចដែលត្រូវបានអភិវឌ្ឍ។ 14 គម្រោងនេះនឹងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ដល់ស្ត្រីតាមរយៈ (i) លទ្ធភាពទទួលបានការងារគ្មានជំនាញនៅក្នុងការងារស៊ីវិលជាមួយនឹងប្រាក់ឈ្នួលស្មើគ្នាសម្រាប់ការងារដែលមានតម្លៃស្មើគ្នា។ (ii) ឱកាសសម្រាប់ការចូលរួមប្រកបដោយអត្ថន័យ និងសកម្មក្នុងការពិគ្រោះយោបល់។ (iii) ការអនុវត្ត HTAP ឆ្លើយតបយេនឌ័រ ដែលនឹងកំណត់គោលដៅ 100% នៃការងារផ្លូវ និងសហគមន៍ដែលរងផលប៉ះពាល់ភាគច្រើន រួមទាំងស្ត្រី 20% ។ និង (iv) ការអនុវត្តកម្មវិធីការយល់ដឹងអំពីសុវត្ថិភាពផ្លូវថ្នល់ដែលឆ្លើយតបនឹងយេនឌ័រផ្អែកលើសហគមន៍
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
MPWT នឹងក្លាយជាភ្នាក់ងារប្រតិបត្តិនៃគម្រោងនេះ។ អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងទី 3 (PMU3) នឹងក្លាយជាភ្នាក់ងារអនុវត្តគម្រោង។ PMU3 មានបទពិសោធន៍ជាង 20 ឆ្នាំក្នុងការគ្រប់គ្រងគម្រោងដែលផ្តល់ហិរញ្ញប្បទានដោយស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុផ្សេងៗ។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
គម្រោងគឺស្ថិតនៅក្នុងកម្មវិធីផលប័ត្ររបស់ ADB សម្រាប់ឆ្នាំ 2023
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
2
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អស៊ី (ADB)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
ADB
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0