សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 989
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Establishment of Integrated National Road Information management system in Kingdom of Cambodia
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងបង្កើតប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងព័ត៌មានផ្លូវជាតិរួមបញ្ចូលគ្នានៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

01/01/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

6700000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Public Works & Transport Technical Department

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានបច្ចេកទេសសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវគុណភាព និងសុវត្ថិភាពហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
ការបង្កើតផែនការមេព័ត៌មានរួមមួយ សម្រាប់ប្រតិបត្តិការ និងការគ្រប់គ្រង លើព័ត៌មានផ្លូវជាតិរួមបញ្ចូលគ្នា។ ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវសមត្ថភាពនៃការងារពាក់ព័ន្ធរបស់ MPWT តាមរយៈប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងព័ត៌មានផ្លូវរួម និងការប្រមូលនិងគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធទិន្នន័យដើម្បីគាំទ្រដល់ការធ្វើសេចក្តីសម្រេចចិត្តនិងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពការងារ។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
1. បង្កើតផែនការយុទ្ធសាស្រ្តព័ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងសម្រាប់ការរួមបញ្ចូលផ្លូវ 2. ការកសាងមូលដ្ឋានទិន្នន័យភូមិសាស្ត្រនៃផ្លូវជាតិ 3. ការបង្កើតប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងព័ត៌មានផ្លូវជាតិរួមបញ្ចូលគ្នា 4. ការបង្កើតប្រតិបត្ដិការប្រព័ន្ធបរិស្ថាន និងបន្ទប់ត្រួតពិនិត្យ 5. សិក្ខាសាលា និងការកសាងសមត្ថភាព
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ការពន្យល់អំពីរបៀបដែលគម្រោងនេះ (ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងព័ត៌មានផ្លូវរួម) អាចដោះស្រាយបញ្ហានៅកម្ពុជាបាន ក) តាមរយៈការរួមបញ្ចូលប្រព័ន្ធសញ្ញាដែលមិនមានស្តង់ដារដែលផ្តល់ឱ្យដោយបណ្តាប្រទេសដទៃទៀតវាអាចធានាបាននូវស្ថេរភាពសម្រាប់សេវាសាធារណៈនិងការគ្រប់គ្រងផ្លូវថ្នល់ ខ។ ការបង្កើតមូលដ្ឋានទិន្នន័យស្ថិតិសម្រាប់សមត្ថភាពចរាចរណ៍អាចជួយដល់ប្រសិទ្ធភាពនៃផែនការអភិវឌ្ឍន៍។ គ) វាអាចរកឃើញការប្រើប្រាស់ឯកជនមិនសមរម្យនៃផ្លូវជាតិនិងផ្លូវថ្នល់ ឃ) លើកកម្ពស់សុវត្ថិភាពសាធារណៈនិងសេវាកម្មតាមរយៈការថែទាំផ្លូវថ្នល់ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពដែលអាចបណ្តាលមកពីការថែទាំផ្លូវមិនគ្រប់គ្រាន់ដូចជាស្នាមប្រេះនិងរន្ធនៅលើផ្លូវថ្នល់។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
អ្នករស់នៅទីក្រុងភ្នំពេញនិងបណ្តាទីក្រុងរណបក្បែរៗនឹងទទួលបានការកែលម្អដោយមិនផ្ទាល់ទៅលើគុណភាពនៃជីវិតរបស់ពួកគេតាមរយៈប្រព័ន្ធរដ្ឋបាលនិងប្រព័ន្ធចរាចរណ៍ផ្លូវគោក។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
ត្រូវបានគេចាត់ទុកថាកាត់បន្ថយចំណាយនិងចំណាយសង្គមសម្រាប់ជួសជុល និងជួសជុលផ្លូវថ្នល់ដែលអាចគ្រប់គ្រងថ្លៃផ្លូវជាតិបានយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
គម្រោងផែនការនេះមានតម្លាភាព ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងស្ត្រីនិងបុរស
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនតាមរយៈនាយកដ្ឋានសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូននៃអគ្គនាយកបច្ចេកទេស
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធខ្វះខាតឧបករណ៍ស្ថាប័នដែលគ្មានប្រសិទ្ធភាពនិងផ្លូវថ្នល់និងការគ្រប់គ្រងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធខ្សោយបាននាំឱ្យមានបញ្ហាដំបូងក្នុងការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវគោក។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
7
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
គម្រោងនេះនឹងត្រូវបានគាំទ្រដោយ KOICA (ទីភ្នាក់ងារសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិផ្លូវការរបស់កូរ៉េ) ។ ថវិកាសរុបនឹងត្រូវបានផ្តល់ដោយទីភ្នាក់ងារកូរ៉េ។
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
KOICA
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0