សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 1013
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Construction of Bus Lines and Bus Stops on National Road No. 1.2.3.4.5.6 And 21
    ឈ្មោះគម្រោងៈ ការរៀបចំខ្សែរត់ និងចំណតរង់ចាំរថយន្តក្រុង នៅតាមផ្លូវជាតិលេខ១.២.៣.៤.៥.៦ និងលេខ២១
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/26

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2028

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

3724000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Department of Urban Public Transport

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

នាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្រុង

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
-រៀបចំផែនការ ចុះពិនិត្យអង្កេតស្ថានភាពជាក់ស្តែង និងសិក្សាគូរប្លង់លំអិត -កៀងគរប្រតិបត្តិករ ឬក្រុមហ៊ុនធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរសាធារណៈតាមរថយន្តក្រុង -ផ្សព្វផ្សាយ បើកវគ្គសិក្ខាសាលា និងប្រឹក្សាជំនាញបច្ចេកទេស
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គម្រោងរៀបចំខ្សែរត់ និងចំណតរង់ចាំរថយន្តក្រុងតាមផ្លូវជាតិលេខ១.២.៣.៤.៥.៦ និងលេខ២១ មាន គោលបំណងដោះស្រាយស្ថានភាពចរាចរណ៍កកស្ទៈជារៀងរាល់ថ្ងៃនៅតាមបណ្តាផ្លូវជាតិសំខាន់ៗ ដែលមាន លំហូរចរាចរណ៍ចេញចូលរាជធានីភ្នំបេញ និងពុំមានមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនសាធារណៈតាមរថយន្តក្រុងនៅឡើយ។ ជាក់ស្តែងការដឹកជញ្ជូនសាធារណៈតាមរថយន្តក្រុងផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋជាច្រើនដូចជា៖ • ផ្តល់ភាពងាយស្រួលក្នុងការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋ • មានសុវត្ថិភាព និងផាសុកភាពនៅពេលធ្វើដំណើរទៅមក • សន្សំសំចៃពេលវេលា និងថវិកា • កាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់មធ្យោបាយធ្វើដំណើរផ្ទាល់ខ្លួន • កាត់បន្ថយភាពកកស្ទះ និងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ • កាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ប្រេងឥន្ទនៈ • កាត់បន្ថយឧស្ម័នបំពុលបរិស្ថាន • កាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់សុខុមាលភាពប្រជាពលរដ្ឋ • បង្កើនភាពស៊ីវីល័យក្នុងការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរណ៍។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
គម្រោងរៀបចំខ្សែរត់ និងចំណតរង់ចាំរថយន្តក្រុងតាមផ្លូវជាតិលេខ១.២.៣.៤.៥.៦ និងលេខ២១ គ្រោង ធ្វើជាប្រព័ន្ធខ្សែរត់ និងរៀបចំចំណតរង់ចាំរថយន្តក្រុងមានចំនួនសរុប ៤៥០កន្លែង ដោយត្រូវសាងសង់រួមមាន៖ -សាងសង់ជម្រករង់ចាំសម្រាប់អ្នកដំណើរធ្វើអំពីដែកប្រក់ដំបូល ចាក់បេតុងកម្រាលបាត បំពាក់កៅអីអង្គុយ និងតម្លើងស្លាកសញ្ញាសម្គាល់ចំណតរថយន្តក្រុង -ស្ថាបនាផ្លូវចូលចតរបស់រថយន្តក្រុង(Bus Bay) ធ្វើអំពីបេតុងអាម៉េដូចមានគំនូសប្លង់ភ្ជាប់មកជាមួយ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
•មិនទាន់មានចំណតរង់ចាំនៅតាមផ្លូវជាតិដែលចាប់បន្តពីរាជធានីភ្នំពេញទៅតាមបណ្តាខេត្តក្រុងនានា •ផ្តល់ឱ្យប្រជាពលរដ្ឋមកប្រើសេវារថយន្តក្រុងដើម្បីកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់យានយន្តផ្ទាល់ខ្លួន •កាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរ និងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរនៅតាមផ្លូវជាតិ •បង្កើនបរិស្ថានល្អ និងមានសោភណភាពល្អ
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
-អ្នកដំណើរទាំងអស់ធ្វើដំណើរប្រកបទៅដោយសុវត្ថិភាព និងផាសុកភាព ជាពិសេសបុគ្គលិក កម្មករ សិស្ស និស្សិត ចាស់ជរា ...។ល។ -ផ្តល់ភាពរីកចំរើនដល់រដ្ឋាភិបាល ក្រុមហ៊ុន អ្នកវិនិយោគទុន និងដៃគូអភិវឌ្ឍន៍នានា -ទទួលបានដំណោះស្រាយនៃការស្ទះចរាចរប្រកបដោយចីរភាព
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
-ជួយធ្វើឱ្យបរិស្ថានបានល្អ និងជួយកាត់បន្ថយសារធាតុពុលដែលបណ្តាលមកពីយានយន្ត។ -ជួយកាត់បន្ថយភាពក្រីក្ររបស់ប្រជាពលរដ្ឋ តាមរយៈការប្រើប្រាស់សេវារថយន្តក្រុង។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
14. Emissions reduction (as a secondary objective) | ១៤. ការកាត់បន្ថយការបញ្ចេញឧស្ម័ន
50
ទាក់ទងមធ្យម
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
-គម្រោងនេះ ជួយជ្រោមជ្រែងដល់បុរស និងស្ត្រីទាំងអស់ -ជួយដល់ស្រ្តីក្នុងការធ្វើដំណើរដោយសុវត្ថិភាព តួយ៉ាងដូចជាស្រ្តីមានផ្ទៃពោះ ជាដើម។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
-មានមន្រ្តីជំនាញ និងមានបទពិសោធន៍ច្រើនឆ្នាំ -មានកិច្ចសហការពីជំនាញការបរទេស អង្គការក្នុងស្រុកនិងក្រៅស្រុក និងដៃគូរវិនិយោគ
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
-មិនទាន់បានអនុវត្តគម្រោងនៅឡើយ -គម្រោងនេះ កំពុងធ្វើការសិក្សាលំអិត
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
10
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
បច្ចុប្បន្នមានដៃគូដែលជាក្រុមហ៊ុនកូរ៉េ បានមកចុះសិក្សាពីលទ្ធភាពធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរ តាម រថយន្តក្រុងនៅតាមផ្លូវជាតិលេខ៤ ផ្លូវជាតិលេខ២ រួចហើយ។
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0