PIP No:
1013
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Construction of Bus Lines and Bus Stops on National Road No. 1.2.3.4.5.6 And 21
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ការរៀបចំខ្សែរត់ និងចំណតរង់ចាំរថយន្តក្រុង នៅតាមផ្លូវជាតិលេខ១.២.៣.៤.៥.៦ និងលេខ២១
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
Department of Urban Public Transport
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
នាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនសាធារណៈក្រុង
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
-រៀបចំផែនការ ចុះពិនិត្យអង្កេតស្ថានភាពជាក់ស្តែង និងសិក្សាគូរប្លង់លំអិត
-កៀងគរប្រតិបត្តិករ ឬក្រុមហ៊ុនធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរសាធារណៈតាមរថយន្តក្រុង
-ផ្សព្វផ្សាយ បើកវគ្គសិក្ខាសាលា និងប្រឹក្សាជំនាញបច្ចេកទេស
|
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គម្រោងរៀបចំខ្សែរត់ និងចំណតរង់ចាំរថយន្តក្រុងតាមផ្លូវជាតិលេខ១.២.៣.៤.៥.៦ និងលេខ២១ មាន គោលបំណងដោះស្រាយស្ថានភាពចរាចរណ៍កកស្ទៈជារៀងរាល់ថ្ងៃនៅតាមបណ្តាផ្លូវជាតិសំខាន់ៗ ដែលមាន លំហូរចរាចរណ៍ចេញចូលរាជធានីភ្នំបេញ និងពុំមានមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនសាធារណៈតាមរថយន្តក្រុងនៅឡើយ។ ជាក់ស្តែងការដឹកជញ្ជូនសាធារណៈតាមរថយន្តក្រុងផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋជាច្រើនដូចជា៖
• ផ្តល់ភាពងាយស្រួលក្នុងការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋ
• មានសុវត្ថិភាព និងផាសុកភាពនៅពេលធ្វើដំណើរទៅមក
• សន្សំសំចៃពេលវេលា និងថវិកា
• កាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់មធ្យោបាយធ្វើដំណើរផ្ទាល់ខ្លួន
• កាត់បន្ថយភាពកកស្ទះ និងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍
• កាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ប្រេងឥន្ទនៈ
• កាត់បន្ថយឧស្ម័នបំពុលបរិស្ថាន
• កាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់សុខុមាលភាពប្រជាពលរដ្ឋ
• បង្កើនភាពស៊ីវីល័យក្នុងការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរណ៍។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងរៀបចំខ្សែរត់ និងចំណតរង់ចាំរថយន្តក្រុងតាមផ្លូវជាតិលេខ១.២.៣.៤.៥.៦ និងលេខ២១ គ្រោង ធ្វើជាប្រព័ន្ធខ្សែរត់ និងរៀបចំចំណតរង់ចាំរថយន្តក្រុងមានចំនួនសរុប ៤៥០កន្លែង ដោយត្រូវសាងសង់រួមមាន៖
-សាងសង់ជម្រករង់ចាំសម្រាប់អ្នកដំណើរធ្វើអំពីដែកប្រក់ដំបូល ចាក់បេតុងកម្រាលបាត បំពាក់កៅអីអង្គុយ និងតម្លើងស្លាកសញ្ញាសម្គាល់ចំណតរថយន្តក្រុង
-ស្ថាបនាផ្លូវចូលចតរបស់រថយន្តក្រុង(Bus Bay) ធ្វើអំពីបេតុងអាម៉េដូចមានគំនូសប្លង់ភ្ជាប់មកជាមួយ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
•មិនទាន់មានចំណតរង់ចាំនៅតាមផ្លូវជាតិដែលចាប់បន្តពីរាជធានីភ្នំពេញទៅតាមបណ្តាខេត្តក្រុងនានា
•ផ្តល់ឱ្យប្រជាពលរដ្ឋមកប្រើសេវារថយន្តក្រុងដើម្បីកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់យានយន្តផ្ទាល់ខ្លួន
•កាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរ និងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរនៅតាមផ្លូវជាតិ
•បង្កើនបរិស្ថានល្អ និងមានសោភណភាពល្អ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
-អ្នកដំណើរទាំងអស់ធ្វើដំណើរប្រកបទៅដោយសុវត្ថិភាព និងផាសុកភាព ជាពិសេសបុគ្គលិក កម្មករ សិស្ស និស្សិត ចាស់ជរា ...។ល។
-ផ្តល់ភាពរីកចំរើនដល់រដ្ឋាភិបាល ក្រុមហ៊ុន អ្នកវិនិយោគទុន និងដៃគូអភិវឌ្ឍន៍នានា
-ទទួលបានដំណោះស្រាយនៃការស្ទះចរាចរប្រកបដោយចីរភាព |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
-ជួយធ្វើឱ្យបរិស្ថានបានល្អ និងជួយកាត់បន្ថយសារធាតុពុលដែលបណ្តាលមកពីយានយន្ត។
-ជួយកាត់បន្ថយភាពក្រីក្ររបស់ប្រជាពលរដ្ឋ តាមរយៈការប្រើប្រាស់សេវារថយន្តក្រុង។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
14. Emissions reduction (as a secondary objective) | ១៤. ការកាត់បន្ថយការបញ្ចេញឧស្ម័ន
|
50
|
ទាក់ទងមធ្យម
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
-គម្រោងនេះ ជួយជ្រោមជ្រែងដល់បុរស និងស្ត្រីទាំងអស់
-ជួយដល់ស្រ្តីក្នុងការធ្វើដំណើរដោយសុវត្ថិភាព តួយ៉ាងដូចជាស្រ្តីមានផ្ទៃពោះ ជាដើម។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
-មានមន្រ្តីជំនាញ និងមានបទពិសោធន៍ច្រើនឆ្នាំ
-មានកិច្ចសហការពីជំនាញការបរទេស អង្គការក្នុងស្រុកនិងក្រៅស្រុក និងដៃគូរវិនិយោគ
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
-មិនទាន់បានអនុវត្តគម្រោងនៅឡើយ
-គម្រោងនេះ កំពុងធ្វើការសិក្សាលំអិត |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
10
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
បច្ចុប្បន្នមានដៃគូដែលជាក្រុមហ៊ុនកូរ៉េ បានមកចុះសិក្សាពីលទ្ធភាពធ្វើអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរ តាម
រថយន្តក្រុងនៅតាមផ្លូវជាតិលេខ៤ ផ្លូវជាតិលេខ២ រួចហើយ។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|