PIP No:
939
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Water Supply and Sanitation Improvement Project
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងលើកកម្ពស់ការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និងអនាម័យ
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍
|
RESPONSIBLE UNIT:
Project Management Unit of Water Supply and Sanitation Improvement Project
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងលើកកម្ពស់ការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និអនាម័យ
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់គម្រោងនឹងទទួលបានសេវាទឹកស្អាតដែលមានគុណភាពល្អ សុវត្ថិភាព ថ្លៃសមរម្យ និងមាននិរន្តរភាព។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់គោលដៅក្នុងខេត្តមណ្ឌលគិរី ខេត្តកំពង់ធំ និងកំពង់ឆ្នាំង នឹងទទួលបានសេវាទឹកស្អាតប្រើប្រាស់ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
-សាងសង់ប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតរបស់រដ្ឋាករទឹកមណ្ឌលគិរី, រដ្ឋាករទឹកស្ទោង-តាំងក្រសាំង ក្នុងខេត្តកំពង់ធំ
-សាងសង់ប្រព័ន្ធផ្គង់ផ្គង់ទឹកស្អាតនៅតាមបណ្តាឃុំមួយចំនួនក្នុងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
- អត្រាគ្រប់ដណ្តបទឹកស្អាតនៅទាប និងពាក់ព័ន្ធនឹងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងមិនគ្រប់គ្រាន់
- ខ្វះខាតជំនួយ ឬក៏ចំណាប់អារម្មណ៍ពីឯកជន លើផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ សាងសង់ និងដំណើរការប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតខ្នាតតូចក្នុងតំបន់ដែលមានប្រជាជនរស់នៅតិច។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាពលរដ្ឋរស់នៅក្នុងតំបន់គោលដៅរបស់គម្រោងនឹងទទួលបានសេវាទឹកស្អាតប្រើប្រាស់ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
ការប៉ះពាល់ក្នុងពេលសាងសង់ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការផ្លាស់ប្តូរបំពង់ចាស់ និងការពង្រីកបណ្តាញថ្មី |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ស្តី្រនឹងទទួលបានផលប្រយោជន៍ជាច្រើនពីគម្រោង ដោយមូលហេតុ ស្ត្រីគឺជាអ្នកទទួលបន្ទុកចាត់ចែងលើការប្រើប្រាស់ទឹក. ដូចនេះក្រោយពេលបញ្ចប់គម្រោង ស្ត្រីនឹងមិនត្រូវចំណាយពេលច្រើនសម្រាប់ស្វែងរកទឹកសម្រាប់ប្រើប្រាស់ក្នុងគ្រួសារទេ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ជាមួយនឹងការជួយគាំទ្របច្ចេកទេសរបស់ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស ក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្រ្ត បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ នឹងមានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងកំពុងត្រូវបានអនុវត្ត។ ក្នុងចំណោមកញ្ចប់លទ្ធកម្មទាំង ២៦ មាន ២២ កញ្ចប់ត្រូវបានចុះកិច្ចសន្យារួចរាល់រួមមាន៖
- ១ កញ្ចប់ គឺការងារសាងសង់៖ MIH-CW-1៖ អនុគម្រោងខេត្តមណ្ឌលគិរី ជំហាន១ (ការពង្រីកបណ្តាញ) ឆ្នាំទី១។
- ៦ កញ្ចប់ សម្រាប់ការទិញទំនិញ៖ MIH-G-1: រថយន្តចំនួ ៤ គ្រឿង, MIH-G-2: សម្ភារៈការិយាល័យ, MIH-G-3: គ្រឿងសង្ហារឹមការិយាល័យ, MIH-G-4: ឧបករណ៍មន្ទីរពិសោធន៍, MIH-G-5៖ កម្មវិធីគណនេយ្យ និង MISTI-G-6៖ ប្រព័ន្ធ Video Conference។
- ១១ កញ្ចប់ គឺសេវាប្រឹក្សា (ទីប្រឹក្សាបុគ្គល)៖ MIH-CS-8: ទីប្រឹក្សាជាតិសម្រាប់ត្រួតពិនិត្យការងារសាងសង់ (អនុគម្រោងខេត្តមណ្ឌលគិរីជំហាន ១) ឆ្នាំទី 1, MIH-CS-9: ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសផ្នែកទឹកស្អាត, MISTI-CS-9: ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសផ្នែកទឹកស្អាត, MISTI-CS-9A: ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសផ្នែកទឹកស្អាត, MIH-CS-11´: ទីប្រឹក្សាផ្នែកបរិស្ថាន, MIH-CS-12៖ ទីប្រឹក្សាគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ, MIH-CS-13៖ ទីប្រឹក្សាជាតិផ្នែកលទ្ធកម្ម, MIH-CS-14៖ ទីប្រឹក្សាអន្តរជាតិផ្នែកលទ្ធកម្ម, MIH-CS-15៖ ទីប្រឹក្សាគាំទ្រការអនុវត្តគណនេយ្យភាពសង្គម, MISTI-CS-17៖ ទីប្រឹក្សាអន្តរជាតិផ្នែក PPP, និង MISTI-CS-18៖ ទីប្រឹក្សាជាតិសម្រាប់ការគាំទ្រប្រព័ន្ធ និងការទាញយកទិន្នន័យ នៅក្នុងផ្នែកទឹកស្អាត
- ៤ កញ្ចប់ គឺជាក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សាបច្ចេកទេស៖ MIH-CS-1: ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសសម្រាប់អនុវត្តកិច្ចសន្យា DBFOT (Design-Build-Finance-Operate-Transfer) (MIH-CS-1) របស់អនុគម្រោងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង (សាមគ្គីមានជ័យ និងទឹកផុស) ក្រោមរូបភាព PPP, MIH-CS-2៖ ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសសម្រាប់ការងារសិក្សាប្លង់លម្អិត និងត្រួតពិនិត្យការងារសាងសង់ និង MIH-CS-7៖ ក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសសម្រាប់ការពិនិត្យ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពគោលនយោបាយជាតិស្តីពីទឹកស្អាត និងអនាម័យ។
១ កញ្ចប់នៃក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សាបច្ចេកទេស ស្ថិតក្នុងដំណាកកាលជ្រើសរើស៖
- MIH-CS-6៖ ក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សាគាំទ្រសមត្ថភាពមូលដ្ឋានសម្រាប់ការអនុវត្តការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត អនាម័យ និងការផ្លាស់ប្តូរការទំនាក់ទំនងនៅឆ្នាំទី 2 ។
៣ កញ្ចប់ នៃអនុគម្រោងសាងសង់ ស្ថិតក្នុងដំណាកកាលជ្រើសរើស៖
- MISTI-CW-5៖ ការសាងសង់ប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតតាំងក្រសាំង
- MISTI-CW-3៖ ការសាងសង់ប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតស្ទោង
- MISTI-CW-6៖ អនុគម្រោងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង (សាមគ្គីមានជ័យ និងទឹកផុស) ក្រោមរូបភាព PPP ក្រោមកិច្ចសន្យា Design-Build-Finance-Operate-Transfer (DBFOT)
ទាក់ទងទៅនឹងសកម្មភាពលទ្ធកម្ម វាត្រូវបានគេកំណត់បញ្ហាប្រឈមមួយចំនួន៖
ក. កញ្ចប់លទ្ធកម្មភាគច្រើនត្រូវបានចុះកិច្ចសន្យានៅពីក្រោយកាលវិភាគ ដូច្នេះបានបញ្ចប់នៅពីក្រោយកាលវិភាគផងដែរ។ ជាងនេះទៅទៀត ដំណើរការដេញថ្លៃចាប់ពីការអញ្ជើញចូលរួមដេញថ្លៃរហូតដល់ការចុះហត្ថលេខាលើកិច្ចសន្យាត្រូវចំណាយពេលយូរ។
ខ. បន្ទុកការងាររបស់ក្រុមការងារ PMU - ក្រុម PMU អនុវត្តការងារស្នូលដែលផ្តល់ដោយ MISTI និងកិច្ចការគម្រោងដែលកិច្ចការទាំងពីរនេះធ្ងន់ណាស់។
គ. អវត្ដមានរបស់ទីប្រឹក្សាលទ្ធកម្មនៅពេលចាប់ផ្តើមគម្រោង បណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តលទ្ធកម្ម។
ឃ. STEP បណ្តាលឱ្យដំណើរការទៅវិញទៅមក ដែលវាតម្រូវឱ្យបញ្ចូលឯកសារពាក់ព័ន្ធបន្ទាប់ពីការអនុម័តរបស់ PRC សម្រាប់ការត្រួតពិនិត្យរបស់ធនាគារ ហើយបន្ទាប់ពីការពិនិត្យរបស់ធនាគារ វាទាមទារការយល់ព្រមពី PRC ហើយបន្ទាប់មកបញ្ចូលវាទៅក្នុង STEP ម្តងទៀត។ ពេលខ្លះ STEP ខ្លួនឯងក៏មានកំហុសដែលយើងមិនអាចចូលបាន។
ង. ទំនួលខុសត្រូវលើការបង់ពន្ធក្នុងស្រុក/ការចុះឈ្មោះក្នុងមូលដ្ឋានគឺជាឧបសគ្គនៃការចរចាកិច្ចសន្យាទាំងអស់។
ច. ខ្វះចំណាប់អារម្មណ៍ពីទីប្រឹក្សាក្នុងការអនុវត្តមុខតំណែងមួយចំនួនដែលចំណាយពេលវេលារបស់យើងសម្រាប់ការផ្សាយផ្សាយឡើងវិញជាច្រើនដង។
ឆ. Turnover of Consultant (MIH-CS-9: Water Supply Engineer) បានជះឥទ្ធិពលដល់ផ្នែកនៃការអនុវត្តគម្រោង ដោយសារយើងរំពឹងថាទីប្រឹក្សានឹងធ្វើការសិក្សាអំពីសមិទ្ធិលទ្ធភាពសម្រាប់អនុគម្រោងមួយចំនួន មុនពេលចាប់ផ្តើមក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សា (MIH-CS-2)។ ការផ្លាស់ប្តូរបានពន្យារពេលកិច្ចការនេះហើយតម្រូវឱ្យក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សា (MIH-CS-2) ធ្វើការជំនួសវិញ។ វាក៏ត្រូវការពេលវេលាច្រើនសម្រាប់ក្រុមលទ្ធកម្ម ដើម្បីធ្វើការទិញជំនួស។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
3
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ធនាគារពិភពលោក |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|