សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 939
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Water Supply and Sanitation Improvement Project
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងលើកកម្ពស់ការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និងអនាម័យ
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/08/19

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

12/31/2025

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

32000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍

RESPONSIBLE UNIT:

Project Management Unit of Water Supply and Sanitation Improvement Project

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អង្គភាពគ្រប់គ្រងគម្រោងលើកកម្ពស់ការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត និអនាម័យ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងកំពុងដំណើរការ


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់គម្រោងនឹងទទួលបានសេវាទឹកស្អាតដែលមានគុណភាពល្អ សុវត្ថិភាព ថ្លៃសមរម្យ និងមាននិរន្តរភាព។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់គោលដៅក្នុងខេត្តមណ្ឌលគិរី ខេត្តកំពង់ធំ និងកំពង់ឆ្នាំង នឹងទទួលបានសេវាទឹកស្អាតប្រើប្រាស់
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
-សាងសង់ប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតរបស់រដ្ឋាករទឹកមណ្ឌលគិរី, រដ្ឋាករទឹកស្ទោង-តាំងក្រសាំង ក្នុងខេត្តកំពង់ធំ -សាងសង់ប្រព័ន្ធផ្គង់ផ្គង់ទឹកស្អាតនៅតាមបណ្តាឃុំមួយចំនួនក្នុងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
- អត្រាគ្រប់ដណ្តបទឹកស្អាតនៅទាប និងពាក់ព័ន្ធនឹងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងមិនគ្រប់គ្រាន់ - ខ្វះខាតជំនួយ ឬក៏ចំណាប់អារម្មណ៍ពីឯកជន លើផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ សាងសង់ និងដំណើរការប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតខ្នាតតូចក្នុងតំបន់ដែលមានប្រជាជនរស់នៅតិច។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាពលរដ្ឋរស់នៅក្នុងតំបន់គោលដៅរបស់គម្រោងនឹងទទួលបានសេវាទឹកស្អាតប្រើប្រាស់
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
ការប៉ះពាល់ក្នុងពេលសាងសង់ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការផ្លាស់ប្តូរបំពង់ចាស់ និងការពង្រីកបណ្តាញថ្មី
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
ស្តី្រនឹងទទួលបានផលប្រយោជន៍ជាច្រើនពីគម្រោង ដោយមូលហេតុ ស្ត្រីគឺជាអ្នកទទួលបន្ទុកចាត់ចែងលើការប្រើប្រាស់ទឹក. ដូចនេះក្រោយពេលបញ្ចប់គម្រោង ស្ត្រីនឹងមិនត្រូវចំណាយពេលច្រើនសម្រាប់ស្វែងរកទឹកសម្រាប់ប្រើប្រាស់ក្នុងគ្រួសារទេ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ជាមួយនឹងការជួយគាំទ្របច្ចេកទេសរបស់ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស ក្រសួងឧស្សាហកម្ម វិទ្យាសាស្រ្ត បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ នឹងមានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
គម្រោងកំពុងត្រូវបានអនុវត្ត។ ក្នុងចំណោមកញ្ចប់លទ្ធកម្មទាំង ២៦ មាន ២២ កញ្ចប់ត្រូវបានចុះកិច្ចសន្យារួចរាល់រួមមាន៖ - ១ កញ្ចប់ គឺការងារសាងសង់៖ MIH-CW-1៖ អនុគម្រោងខេត្តមណ្ឌលគិរី ជំហាន១ (ការពង្រីកបណ្តាញ) ឆ្នាំទី១។ - ៦ កញ្ចប់ សម្រាប់ការទិញទំនិញ៖ MIH-G-1: រថយន្តចំនួ ៤ គ្រឿង, MIH-G-2: សម្ភារៈការិយាល័យ, MIH-G-3: គ្រឿងសង្ហារឹមការិយាល័យ, MIH-G-4: ឧបករណ៍មន្ទីរពិសោធន៍, MIH-G-5៖ កម្មវិធីគណនេយ្យ និង MISTI-G-6៖ ប្រព័ន្ធ Video Conference។ - ១១ កញ្ចប់ គឺសេវាប្រឹក្សា (ទីប្រឹក្សាបុគ្គល)៖ MIH-CS-8: ទីប្រឹក្សាជាតិសម្រាប់ត្រួតពិនិត្យការងារសាងសង់ (អនុគម្រោងខេត្តមណ្ឌលគិរីជំហាន ១) ឆ្នាំទី 1, MIH-CS-9: ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសផ្នែកទឹកស្អាត, MISTI-CS-9: ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសផ្នែកទឹកស្អាត, MISTI-CS-9A: ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសផ្នែកទឹកស្អាត, MIH-CS-11´: ទីប្រឹក្សាផ្នែកបរិស្ថាន, MIH-CS-12៖ ទីប្រឹក្សាគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ, MIH-CS-13៖ ទីប្រឹក្សាជាតិផ្នែកលទ្ធកម្ម, MIH-CS-14៖ ទីប្រឹក្សាអន្តរជាតិផ្នែកលទ្ធកម្ម, MIH-CS-15៖ ទីប្រឹក្សាគាំទ្រការអនុវត្តគណនេយ្យភាពសង្គម, MISTI-CS-17៖ ទីប្រឹក្សាអន្តរជាតិផ្នែក PPP, និង MISTI-CS-18៖ ទីប្រឹក្សាជាតិសម្រាប់ការគាំទ្រប្រព័ន្ធ និងការទាញយកទិន្នន័យ នៅក្នុងផ្នែកទឹកស្អាត - ៤ កញ្ចប់ គឺជាក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សាបច្ចេកទេស៖ MIH-CS-1: ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសសម្រាប់អនុវត្តកិច្ចសន្យា DBFOT (Design-Build-Finance-Operate-Transfer) (MIH-CS-1) របស់អនុគម្រោងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង (សាមគ្គីមានជ័យ និងទឹកផុស) ក្រោមរូបភាព PPP, MIH-CS-2៖ ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសសម្រាប់ការងារសិក្សាប្លង់លម្អិត និងត្រួតពិនិត្យការងារសាងសង់ និង MIH-CS-7៖ ក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេសសម្រាប់ការពិនិត្យ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពគោលនយោបាយជាតិស្តីពីទឹកស្អាត និងអនាម័យ។ ១ កញ្ចប់នៃក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សាបច្ចេកទេស ស្ថិតក្នុងដំណាកកាលជ្រើសរើស៖ - MIH-CS-6៖ ក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សាគាំទ្រសមត្ថភាពមូលដ្ឋានសម្រាប់ការអនុវត្តការផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាត អនាម័យ និងការផ្លាស់ប្តូរការទំនាក់ទំនងនៅឆ្នាំទី 2 ។ ៣ កញ្ចប់ នៃអនុគម្រោងសាងសង់ ស្ថិតក្នុងដំណាកកាលជ្រើសរើស៖ - MISTI-CW-5៖ ការសាងសង់ប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតតាំងក្រសាំង - MISTI-CW-3៖ ការសាងសង់ប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់ទឹកស្អាតស្ទោង - MISTI-CW-6៖ អនុគម្រោងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង (សាមគ្គីមានជ័យ និងទឹកផុស) ក្រោមរូបភាព PPP ក្រោមកិច្ចសន្យា Design-Build-Finance-Operate-Transfer (DBFOT) ទាក់ទងទៅនឹងសកម្មភាពលទ្ធកម្ម វាត្រូវបានគេកំណត់បញ្ហាប្រឈមមួយចំនួន៖ ក. កញ្ចប់លទ្ធកម្មភាគច្រើនត្រូវបានចុះកិច្ចសន្យានៅពីក្រោយកាលវិភាគ ដូច្នេះបានបញ្ចប់នៅពីក្រោយកាលវិភាគផងដែរ។ ជាងនេះទៅទៀត ដំណើរការដេញថ្លៃចាប់ពីការអញ្ជើញចូលរួមដេញថ្លៃរហូតដល់ការចុះហត្ថលេខាលើកិច្ចសន្យាត្រូវចំណាយពេលយូរ។ ខ. បន្ទុកការងាររបស់ក្រុមការងារ PMU - ក្រុម PMU អនុវត្តការងារស្នូលដែលផ្តល់ដោយ MISTI និងកិច្ចការគម្រោងដែលកិច្ចការទាំងពីរនេះធ្ងន់ណាស់។ គ. អវត្ដមានរបស់ទីប្រឹក្សាលទ្ធកម្មនៅពេលចាប់ផ្តើមគម្រោង បណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តលទ្ធកម្ម។ ឃ. STEP បណ្តាលឱ្យដំណើរការទៅវិញទៅមក ដែលវាតម្រូវឱ្យបញ្ចូលឯកសារពាក់ព័ន្ធបន្ទាប់ពីការអនុម័តរបស់ PRC សម្រាប់ការត្រួតពិនិត្យរបស់ធនាគារ ហើយបន្ទាប់ពីការពិនិត្យរបស់ធនាគារ វាទាមទារការយល់ព្រមពី PRC ហើយបន្ទាប់មកបញ្ចូលវាទៅក្នុង STEP ម្តងទៀត។ ពេលខ្លះ STEP ខ្លួនឯងក៏មានកំហុសដែលយើងមិនអាចចូលបាន។ ង. ទំនួលខុសត្រូវលើការបង់ពន្ធក្នុងស្រុក/ការចុះឈ្មោះក្នុងមូលដ្ឋានគឺជាឧបសគ្គនៃការចរចាកិច្ចសន្យាទាំងអស់។ ច. ខ្វះចំណាប់អារម្មណ៍ពីទីប្រឹក្សាក្នុងការអនុវត្តមុខតំណែងមួយចំនួនដែលចំណាយពេលវេលារបស់យើងសម្រាប់ការផ្សាយផ្សាយឡើងវិញជាច្រើនដង។ ឆ. Turnover of Consultant (MIH-CS-9: Water Supply Engineer) បានជះឥទ្ធិពលដល់ផ្នែកនៃការអនុវត្តគម្រោង ដោយសារយើងរំពឹងថាទីប្រឹក្សានឹងធ្វើការសិក្សាអំពីសមិទ្ធិលទ្ធភាពសម្រាប់អនុគម្រោងមួយចំនួន មុនពេលចាប់ផ្តើមក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សា (MIH-CS-2)។ ការផ្លាស់ប្តូរបានពន្យារពេលកិច្ចការនេះហើយតម្រូវឱ្យក្រុមហ៊ុនទីប្រឹក្សា (MIH-CS-2) ធ្វើការជំនួសវិញ។ វាក៏ត្រូវការពេលវេលាច្រើនសម្រាប់ក្រុមលទ្ធកម្ម ដើម្បីធ្វើការទិញជំនួស។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
3
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ធនាគារពិភពលោក
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន20242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
2028
Estimate
Total in 2026 - 2028ថវិកាចរន្ត
BudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
World Bank
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0