PIP No:
995
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Rural Roads Improvement Project III
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងកែលម្អផ្លូវជនបទ ជំហាន៣
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ផ្លូវដែលបានកែលម្អរួច និងផ្តល់ដល់ខេត្តក្រីក្រនូវសុវត្ថិភាព ចំណាយតិចក្នុងការធ្វើដំណើរទៅកាន់ទីផ្សារ និងសេវាសង្គមផ្សេងៗទៀត និងអាចធ្វើដំណើរបានគ្រប់រដូវកាល។ កាត់បន្ថយគំលាតរវាងតំបន់ជនបទ និងទីក្រុង |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលបំណងរបស់គម្រោងគឺធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូន ងាយស្រួលក្នុងការធ្វើដំណើរទៅកាន់ ទីផ្សារ និងសេវាសង្គមផ្សេងៗ ងាយស្រួលស្វែងរកការងារធ្វើ និងផ្តោតផងដែរទៅលើសុវត្ថិភាពសង្គម ភាពធន់នឹង អាកាសធាតុ និងប្រសិទ្ធភាពចំណាយលើការកែលម្អបណ្តាញផ្លូវជនបទដែលអាចឱ្យប្រជាពលរដ្ឋធ្វើដំណើរ បានគ្រប់រដូវកាលនៅក្នុងតំបន់ដែលមានវិាសលភាពកសិកម្មខ្ពស់ នៃខេត្តគោលដៅគម្រោងទាំង១០ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងកែលម្អរផ្លូវជនបទជំហាន៣ នឹងបន្តគាំទ្រប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពដល់បណ្តាញផ្លូវជនបទ តាមរយៈ ១.ការកែលម្អរផ្លូវជនបទ ២.ការកែលម្អការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិផ្លូវជនបទ និង ៣.កម្មវិធីសុវត្ថិភាពតាមផ្លូវថ្នល់និងការ ពង្រឹងបញ្ហាសក្តានុពលសង្គម។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គម្រោងនឹងកែលម្អរផ្លូវជនបទប្រវែង ៧២៤ គីឡូម៉ែត្រ ក្នុងខេត្តគោលដៅចំនួន ១០ គឺខេត្តកំពង់ចាម ត្បូងឃ្មុំ ក្រចេះ កណ្តាល ព្រៃវែង ស្វាយរៀង តាកែវ កំពត កំពង់ស្ពឺ និងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង។ ផ្លូវដែលបានកែលម្អរួច នឹងផ្តល់ដល់ខេត្តក្រីក្រ ជនបទនូវសុវត្ថិភាព ចំណាយតិចក្នុងការធ្វើដំណើរទៅកាន់ទីផ្សារ និងសេវាសង្គមផ្សេងៗទៀត និងអាចធ្វើដំណើរបាន គ្រប់រដូវកាល។ គម្រោងក៏នឹងគាំទ្រដល់ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទនូវកម្មវិធីថែទាំផ្លូវប្រកបដោយនិរន្តភាពផងដែរ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាជនរស់នៅក្នុងខេត្តគោលដៅរបស់គម្រោង និងអ្នកធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ផ្សេងៗទៀត |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
ផ្នែកបរិស្ថានរបស់គម្រោងគឺត្រូវបានផ្តល់តាមគម្រោងដែលបានស្នើសុំ ដូចជា កែលម្អលើផ្លូវដែលមានស្រាប់ មិនពង្រីក តួផ្លូវជាដើម។ គ្មានសកម្មភាពណាមួយរបស់គម្រោង មានផលប៉ះពាល់ធ្ងន់ធ្ងរដល់ផ្នែកបរិស្ថាន និងសុវត្ថិភាពសង្គម ហើយ ក៏មិនមានការជំទាស់ពីស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធដូចជា ក្រសួងបរិស្ថាន ក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និងនេសាទ ក្រសួងធនធានទឹក និងឧត្តុនិយម ក្នុងការអនុវត្តសកម្មភាពគម្រោង។ ការត្រួតពិនិត្យបឋមលើបរិស្ថាន ក៏ដូចជាលទ្ធផលនៃការសិក្សាផ្នែកបរិស្ថាន និងគម្រោងប្លង់ការងាររបស់គម្រោង ត្រូវបានរៀបចំឡើងស្របតាមគោលនយោបាយសុវត្ថិភាពរបស់ធនាគារ អភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
រាជរដ្ឋាភិបាល តាមរយៈក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ នឹងប្រាកដថា ការវិភាគយេនឌ័រត្រូវបានអនុវត្តពេញលេញ និងធានាថា ក្រប់សកម្មភាពរបស់គម្រោងត្រូវបានរៀបចំ និងអនុវត្តតាមគោលនយោបាយស្តីពីយេនឌ័រ និងការអភិវឌ្ឍន៍របស់ ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី។ វិធានការណ៍ផ្សេងៗនិងត្រូវបានរាប់បញ្ចូលដូចជា ១.ការងារនឹងត្រូវប្រើប្រាស់កំលាំងពលកម្ម តាមលក្ខណៈបច្ចេកទេសដែលអាចប្រើបាន ២.ការងារដែលប្រើកំលាំងពលកម្មមិនមានជំនាញត្រូវមានស្រ្តីយ៉ាង ហោចណាស់២០%ចូលរួមធ្វើការងារនេះ ៣.ស្រ្តី និងបុរសដែលធ្វើការងារមិនមានជំនាញដូចគ្នា ត្រូវទទួលបានប្រាក់ ឧបត្ថម្ភដូចគ្នា ៤.ជម្រេលជើងទេផ្លូវ ត្រូវធ្វើឱ្យមានលក្ខណៈងាយស្រួលសម្រាប់ស្រ្តី ឬក្មេងស្រីធ្វើដំណើរ ៥.គ្រប់ទិន្នន័យ សេដ្ឋកិច្ចសង្គម ត្រូវបែងចែកតាមភេទ ៦.មន្រ្តីសេដ្ឋកិច្ច និងសង្គម អ្នកម៉ៅការ មន្រ្តីសម្របសម្រួលគម្រោងថ្នាក់ខេត្ត ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងត្រូវបានបណ្តុះបណ្តាលស្តីពីយេនឌ័រ និងការងារសង្គមផ្សេងៗទៀត។ សមាសភាគយេនឌ័រ របស់គម្រោងគឺ ប្រសិទ្ធភាពយេនឌ័រ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ មានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងនេះ
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងនឹងជ្រើសរើសទីប្រឹក្សាគ្រោងប្លង់លំអិត និងត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេសក្នុងការសាងសង់ផ្លូវ ទីប្រឹក្សាគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិផ្លូវថ្នល់ និងទីប្រឹក្សាសុវត្ថិភាពផ្លូវថ្នល់ និងពង្រឹងបញ្ហាសក្តានុពលសង្គម។ គម្រោងមិនមានការពន្យាពេលក្នុងការអនុវត្តទេ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
1
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
១.ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី
២.សាធារណរដ្ឋកូរ៉េ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|