PIP No:
113
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Technical Assistance in Business Plan Preparation for Modern Community
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
ជំនួយបច្ចេកទេសក្នុងការរៀបចំផែនការអាជីវកម្មសម្រាប់សហគមន៍ទំនើប
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និងនេសាទ
|
RESPONSIBLE UNIT:
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
សាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទកសិកម្ម
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ជម្រុញនិងលើកស្ទួយសមត្ថភាពនិស្សិតក្នុងការកែច្នៃឈើ
បង្កើនសមត្ថភាពលើការងារហាត់ការ បំណិនសមត្ថភាពក្នុងការងារហត្ថកម្មនិងច្នៃប្រឌិត
លើកកម្ពស់សមត្ថភាពកែច្នៃ សន្សំសំចៃការប្រើប្រាស់ធនធាន និងប្រើប្រាស់ប្រកបដោយបច្ចេកវិទ្យា
បំណិនជីវិតទៅនឹងការងារទីផ្សារ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
បង្កើតរោងកែច្នៃឈើបន្ទាប់បន្សំមួយក្នុងមហាវិទ្យាល័យ សំដៅបង្កើនសមត្ថភាពនិស្សិតក្នុងការងារអនុវត្ត |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
គម្រោងបង្កើតរោងជាងកែច្នៃឈើ សំដៅបង្កើនសមត្ថភាពនិស្សិតក្នុងការងារអនុវត្ត ពិសេសលើមុខវិជ្ជា ការប្រើប្រាស់ និងកែច្នៃឈើ ដែលមុខវិជ្ជានេះមិនមានទីកន្លែងអនុវត្តច្រើន ។ គម្រោងនេះទាមទារការសាងសង់រោង ជាងមួយ ដែលមានទំហំ៤ម x ៨ម និងមានកំពស់ ៣ម ប្រក់សង្កសី ចាក់សាបឬបេតុងក្រាលក្រោម និងមានបែងចែកជាប្លង់លាតចំនួន៥ ដែលបំពាក់នូវ ម៉ាស៊ីនកាត់ឈើ ម៉ាស៊ីនពុះឈើ ម៉ាស៊ីនច្រៀកឈើខ្នាត
មធ្យម ម៉ាស៊ីនច្រៀកឈើខ្នាតតូច ម៉ាស៊ីនឈូស និងមានសំភារៈដែលប្រើប្រាស់ដោយដៃដូចជា រណា ម៉ែត្រ ..។ល។ ក្នុងបរិវេណសាកលវិទ្យាល័យក៏មានដើមឈើ ច្រើនបង្គួរ ប្រមាណជា២០-៣០ប្រភេទ មួយដែលបាន ដាំ តាំងពីឆ្នាំ១៩៩៦ ដែលឈើទាំងអស់នោះ អាចដំណើរការលះមែក ឬដកហូត រំលោះ មួយចំនួនជាបណ្តើរៗ យកមកកែច្នៃបាន និងប្រកបដោយនិរន្តរភាព ។
កិច្ចការនេះទាមទារលោកគ្រូជំនាញ មេជាង១នាក់ កូនជាង១នាក់ ព្រមទាំងនិស្សិតកំពុងសិក្សាពិសេសនិស្សិតឆ្នាំទី២និងទី៣ ដែលអាចឲ្យរោងជាងកែច្នៃ ឈើអាចដំណើរ ការ បាន ។
ឈើដែលដែលអាចកែច្នៃទាំងនោះ អាចផលិតជា ឈើចម្រៀក ឈើបន្ទារ ធ្វើស៊ុម កូនកេះ ឬឡាំង ឬកន្ត្រកសម្រាប់លក់ដូរនិងបម្រើសេវាកម្មផ្សេងៗ។
|
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
បច្ចុប្បន្នមហាវិទ្យាល័យមិនមានរោងជាងសម្រាប់ការងារកែច្នៃឈើ សូម្បីតែតូចមួយក៏ដោយ ។ និស្សិតមានការសិក្សាច្រើនពីធម្មជាតិ ដូចជាចុះទីវាល កម្មសិក្សា តែការងារអនុវត្តតាមរោងចក្រ ឬសិប្បកម្មនៅមានកម្រិត និងទន់ខ្សោយ ។ និស្សិតមានការយល់ដឹងលើការងារអនុវត្តជាក់ស្តែងតិចតួចពីការងារសិប្បកម្មឈើ ជាងឈើ ចម្លាក់ ឬការកែច្នៃ ។ ក្នុងសាកលវិទ្យាល័យពិសេសក្នុងមហាវិទ្យាល័យវិទ្យាសាស្រ្តព្រៃឈើ មានទីតាំងសមល្មមនឹងបង្កើតរោងជាងឈើ និងមានដើមឈើជាច្រើនដែលបានដាំ ហើយឈើមួយចំនួនបានបាក់មែក ចាស់ ឬបណ្តុំកន្សោមស្លឹកច្រើន ដែលកន្លងមកមានការរលំដួល ដែលត្រូវបានក្រុមនិស្សិតលះមែកឈើកាត់កង់ៗរក្សាទុកមិនបានកែច្នៃ និងអាចមានការពុកផុយ ឬគេសុំធ្វើអុស ហើយជួនកាលក៏ដុតចោល។ តាមលក្ខណៈបច្ចេកទេស ឈើទាំងនោះ មានទំហំធំល្មមដែលអាចកែច្នៃជាចម្រៀក ធ្វើស៊ុម កូនកេះ ឬឡាំង ឬកន្ត្រកសម្រាប់លក់ដូរនិងបម្រើសេវាកម្មផ្សេងៗ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
អ្នកទទួលបានផលប្រយោជន៍
ផលប្រយោជន៍ផ្ទាល់ៈ សាកលវិទ្យាល័យ មហាវិទ្យាល័យ ក្រុមគំរោង
ផលប្រយោជន៍ប្រយោលៈ និស្សិត |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
|
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
|
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
4
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|