PIP No:
111
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Road Connectivity Improvement Project (RCIP: NR7,73,PR377-377A)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងលើកកម្រិតការភ្ជាប់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់ (RCIP: NR7,73,PR377-377A)
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
Project Management Unit 3
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
អង្គភាពស្ថាបនាផ្លូវថ្នល់ PMU3
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
គម្រោងនេះមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់សម្រាប់ប្រជាជនក្រីក្រនៅតំបន់ជនបទ រួមទាំងស្រ្តីផង ដែលរស់នៅក្នុងខេត្តដែលគម្រោង ឆ្លងកាត់ ។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
ផ្ដល់នូវប្រព័ន្ធបណ្ដាញផ្លូវថ្នល់ ដែលអាចប្រើប្រាស់បានគ្រប់រដូវកាល ប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និងចំណាយតិចនៅតំបន់ ខេត្តកសិកម្ម សំខាន់ៗ ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ស្ថាបនាឡើងវិញកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៧ ប្រវែង ៦១គម (ស្គន់-ថ្នល់ទទឹង) ផ្លូវជាតិលេខ ៧៣ ប្រវែង ៥០គម (ប្រធាតុ-កំពង់រាំង, ព្រំប្រទល់ខេត្តត្បូងឃ្មុំ-ខេត្តក្រចេះ) ផ្លូវខេត្តលេខ ៣៧៧ ប្រវែង ៣៦គម (រង្វង់មូលព្រាបស-ស្រុកសំបូរ ខេត្តក្រចេះ) និងផ្លូវខេត្ត លេខ ៣៧៧A ប្រវែង ១៣,៦គម (សណ្ដាន់-ភូមិសង្គម ស្រុកសំបូរ ខេត្តក្រចេះ) ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គម្រោងនេះនឹងផ្ដល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ខេត្ដចំនួន ៤ខេត្ដ ក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ក្នុងនោះមានដូចជាខេត្ដកំពង់ចាម ខេត្ដក្រចេះ និង ខេត្ដត្បូងឃ្មុំ ។ គម្រោងនេះនិងជួយសម្រួលដល់ការធ្វើដំណើរឱ្យមានរយៈពេលខ្លីជាងមុនមិនពិបាកក្នុងការធ្វើដំណើរកាត់បន្ថយ គ្រោះទឹកជំនន់ និងផ្ដល់ភាពងាយស្រួលដល់ការតភ្ជាប់បណ្ដាញផ្លូវជាតិ ។ អ្នកទទួលអត្ថប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ពីការស្ថាបនា និង លើកកម្រិតផ្លូវជាតិលេខ ៧ និង ផ្លួវជាតិលេខ ៧៣ នេះរួមមាន អ្នកដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅតាមបណ្ដោយផ្លូវជាតិព្រមទាំងដីស្រែ និង របរអាជីវកម្មរបស់ពួកគេអ្នកស្រុក និងសហគមន៍ពួកគាត់និងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីការស្ថាបនា និងលើកកម្រិតផ្លូវ ប្រវែងសរុប ១៦០.៦ គីឡូម៉ែត្រ ដូចដែលមានការបង្ហាញអោយឃើញមួយចំនួនពីការទបស្កាត់ក្នុងតំបន់ដែលជនលិចដោយទឹកជំនន់ ធ្វើអោយ មានសុវត្ថិភាពកាន់តែមានទំនុកចិត្ដ និងតម្លៃកាន់តែថោកក្នុងការដឹកជញ្ជូន ។ អ្នកស្រុក និងអ្នកដែលមានអាជីវកម្មនៅតាមដងផ្លូវនឹង ត្រូវជៀសផុតពីគ្រោះថ្នាក់ ហើយនិងការបាត់បងទ្រព្យសម្បត្ដិដោយសារទឹកជំនន់លិចផ្លូវនៅតំបន់ជាប់គ្នានារដូវវស្សា ។ ចំពោះអត្ថ ប្រយោជន៍ដោយប្រយោលរាប់បញ្ចូលទាំងអតិថិជន និងអ្នកផលិតតាមរយៈការដឹកជញ្ជូនទំនិញលើកណាត់ផ្លូវ ដែលស្ថាបនាដោយ សារការដឹកជញ្ជូនប្រកបដោយទំនុកចិត្ដទាន់ពេលវេលា និងកាត់បន្ថយចំណាយលើការដឹកជញ្ជូន ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះនឹងទទួលបានផលប្រយោជន៍ ព្រមបង្កើនបណ្តាញផ្លូវជាតិនៃប្រទេសកម្ពុជា និងជម្រុញការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង ក្នុងតំបន់ដែលគម្រោងនឹងអនុវត្ត។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
គោលនយោបាយរបស់ធនាគារពិភពលោក ទាក់ទងលើផលប៉ះពាល់ (OP/BP 4.12) និងជនជាតិដើមភាគតិច (OP/BP 4.10) គឺ ជាគន្លឹះគម្រោង RAMP-II ឥណទានបន្ថែម។ ផលប៉ះពាល់ទៅលើការស្ថាបនាផ្លូវជាតិលេខ ៤ (២០៦គីឡូម៉ែត្រ) បង្ហាញឱ្យឃើញ ថាមិនមានផលប៉ះពាល់ដល់សង្គម ឬការព្រួយបរម្ភដូចគ្រោងទុកនោះទេ ។ ពីព្រោះផ្លូវដែលបានស្នើដើម្បីធ្វើអោយល្អឡើងវិញ និង អនុវត្ដន៍ជាចំបងនៅលើផ្លូវដែលមានស្រាប់តម្រង់ជួរ និងនៅក្នុង ROW ។ សហគមន៍ក្នុងតំបន់គម្រោងអាចនិងទទួលរងឥទ្ធិពលផល ប៉ះពាល់និងការរំខានក្នុងរយៈពេលខ្លីចំពោះការរស់នៅ និងសកម្មភាពប្រកបអាជីវកម្មប្រចាំថ្ងៃតែអាចធ្វើលំហូពលកម្មបាន ។ ប្រហែល ជា ៤៦៦ ភាគរយ បង្ហាញឱ្យឃើញពីឥទ្ធិពលនៃផលដែលប៉ះពាល់ដោយសកម្មភាពរបស់គម្រោង ។ មិនមាន PHAs គឺរំពឹងទុកច្រើន ជាង ១០% ធ្វើការបូកសរុបទ្រព្យសម្បត្ដិដែលមានផលិតភាព ។ កំឡុងពេលស្ថាបនាក្រសួង សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន អនុវត្ដន៍ ជាចំបងសក្កានុពល និងធ្វើការជូនដំណឹងពិគ្រោះយោបល់ដើម្បីបង្កើតសហគមន៍ទូលំទូ លាយដើម្បីគាំទ្រគម្រោង ។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ការស្ទង់មតិតាមគ្រួសារត្រូវបានធ្វើឡើងដើម្បីជាផ្នែកមួយនៃការរៀបចំគ្រមោង ដែលត្រូវបានកំណត់យ៉ាងជាក់លាក់របស់ស្រ្តី ដោយ ពឹងផ្អែកទៅលើការស្ទង់មើលល្បឿនយានយន្ត និងចរាចរណ៍ ។ ការស្ទង់មតិដែលបានគ្រប់ដណ្ដប់ដោយផ្អែកមួយចំនួន នៃការ អភិវឌ្ឍន៍ផ្លូវជាតិ ក្រោមគម្រោងនេះដែលផ្នែកទាំងនោះបង្ហាញថាការងារស្ដារនិតិសម្បទានក្រោមគម្រោងមានផលវិជ្ជាមានទៅលើ ចំណូលរបស់គ្រួសារ និងការអភិវឌ្ឍន៍របរអាជីវកម្មខ្នាតតូច ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
អង្គភាពស្ថាបនាផ្លូវថ្នល់ PMU3 ជាអ្នកអនុវត្តគម្រោង ដោយធ្លាប់មានបទពិសោធន៏អនុវត្តគម្រោងជាង ២០ឆ្នាំ មកហើយ ។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
គម្រោងស្ថិតនៅក្រោមការអនុម័ត |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
40
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ធនាគារពិភពលោក (WB)។ |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|