សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 103
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Construction of Cambodia–Vietnam Border Road (NR310-NR1)
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ផ្លូវតាមបណ្តោយព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម ភ្ជាប់ផ្លូវខេត្តលេខ​៣១០-​ផ្លូវជាតិលេខ១
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/12/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

06/01/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

184000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Public Works

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ធ្វើការសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវន្ត នៅតំបន់ដាច់ស្រយាល នៃខេត្តស្វាយរៀង និងព្រៃវែង ដើម្បីរួមចំណែកដល់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជានៅតំបន់ព្រំដែន។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
១. ធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋរស់នៅតាមដងផ្លូវនេះ ព្រមទាំងជម្រុញពាណិជ្ជកម្ម និងទេសចរណ៍នៅតំបន់ព្រំដែន ២. ជម្រុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចតាមដងផ្លូវនេះ និងកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ៣. ពង្រឹងដល់ទំនាក់ទំនងរវាងតំបន់ព្រំដែន និងតំបន់ទាំងឡាយក្នុងប្រទេស ដែលជាកត្តាសំខាន់ក្នុងការធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវចរាចរណ៍នៅតំបន់ព្រំដែន និងការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ច តាមច្រកព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ផ្លូូវជាតិលេខ៣១-ផ្លូវជាតិលេខ១ ព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម មានប្រវែងសរុប ១៧០ គ.ម ក្នុងនោះ ប្រហែលប្រវែងផ្លូវ ៥០ គ.ម មានទីតាំងនៅតំបន់ឃាត់ទឹកជំនន់ ដូច្នេះការចំណាយការសាងសង់ នៃគម្រោងនេះមានទំហំធំ។ លក្ខណៈការសាងសង់ផ្លូវ នឹងផ្អែកលើកម្រិតផ្លូវហាយវ៉េ ថ្នាក់ទីIII ដែលមានល្បឿនកំណត់ ៨០គ.ម/១ម៉ោង និងទទឹងប្រវែង ៩ម។ សំណង់ដែលបានស្នើ នឹងស្រោចកៅស៊ូក្រាលថ្ម២ស្រទាប់ (DBST)។ ទទឹងស្ពាននេះមានប្រវែង ១០ម ដើម្បីសម្រួលដល់ការដឹកជញ្ជូន។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
គោលដៅសំខាន់នៃគម្រោងនេះគឺផ្លូវព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម។ គម្រោងនេះនឹងបង្កើនបណ្តាញផ្លូវពីផ្លូវជាតិលេខ១ ឆ្ពោះទៅកាន់ព្រំដែន និងការផ្លាស់ប្តូរពីចរាចរណ៍តាមខ្សែរលីនេអ៊ែរដើមជាចរាចរណ៍លក្ខណៈបណ្តាញ ដូច្នេះវានឹងធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវការធ្វើចរាចរណ៍ នៅតំបន់ព្រំដែន និងលើកកម្ពស់ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មនិងវិស័យទេសចរណ៍ តាមតំបន់ព្រំដែន។ ព្រមទាំងបង្កើនល្បឿនការប្រមូលផ្តុំ និងដោះស្រោយចរាចរណ៍នៅភាគអាគ្នេយ៍ នៃប្រទេសកម្ពុជា។ ដោយសារផ្លូវដែលសាងសង់នៅតាមបណ្តោយព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម គម្រោងនេះនឹងរួមចំណែកយ៉ាងច្រើនដល់ការកែលម្អស្ថានភាពចរាចរណ៍ និងការលើកកម្ពស់ដល់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃតំបន់ព្រំដែន។ លើសពីនេះទៀតគម្រោងនេះនឹងជួយពង្រឹងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធការពារជាតិ ហើយបន្ថែមមធ្យោបាយឆ្លងកាត់យ៉ាងរហ័សសម្រាប់ដឹកជញ្ជូនយោធា និងការគាំទ្រដល់វិស័យភស្តុភារ។ ទន្ទឹមនឹងនេះដែរការសាងសង់គម្រោងនេះអាចជំរុញការទំនាក់ទំនងគ្នាទៅវិញទៅមកនិងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការសេដ្ឋកិច្ចនិងពាណិជ្ជកម្មក្នុងចំណោមប្រទេសក្នុងតំបន់ទន្លេមេគង្គអស្ចារ្យបង្កើននូវការអភិវឌ្ឍសន្តិភាពនៃបណ្តាប្រទេសទាំងនោះនិងធានាឱ្យបាននូវសុវត្ថិភាពនិងស្ថិរភាពក្នុងតំបន់។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះនឹងទទួលបានផលប្រយោជន៍ ព្រមបង្កើនបណ្តាញផ្លូវជាតិ នៃប្រទេសកម្ពុជា និងជម្រុញការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង ក្នុងតំបន់ដែលគម្រោងនឹងអនុវត្ត។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គម និងបរិស្ថានកំពុងធ្វើការរៀបចំ។ ការរុះរើគេហដ្ឋានប្រជាពលរដ្ឋ និងការដកហូតកម្មសិទ្ធិដីធ្លីមួយចំនួននឹងត្រូវបានអនុវត្តន៍ អំឡុងពេលអនុវត្តការសាងសង់។ ប៉ុន្តែ ក្រោយគម្រោងនេះបានបញ្ចប់ នឹងផ្តល់ផលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីក្នុងតំបន់នេះ ដោយបានកំណត់រយៈពេលលើការសាងសង់ និងប្រត្តិបត្តិការ ដែលអាចកាត់បន្ថយឥទ្ធិពលអាក្រក់ដល់បរិស្ថាន និងសំរេចគោលដៅការពារបរិស្ថាន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
ដំណាក់កាលការសាងសង់ នៃគម្រោងនេះ នឹងផ្តល់ឱកាសការងារដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់ជាច្រើន ដែលអាចបង្កើនចំណូលដល់ពួកគាត់ ទាំងបុរស និងស្ត្រី។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន មានសមត្ថភាព និងបទពិសោធន៍ខ្ពស់លើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម័្ពន្ធផ្លូវ-ថ្នល់។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
ការចំណុចសំខាន់ៗ និងការសិក្សាបឋម បានកំពុងរៀបចំ។ ការចរចារលើកកិច្ចសន្យាសាងសង់ និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានប្រហែលធ្វើឲ្យមានការពន្យារពេលការអនុវត្តន៍គម្រោង។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
37
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0