PIP No:
103
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Construction of Cambodia–Vietnam Border Road (NR310-NR1)
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវតាមបណ្តោយព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម ភ្ជាប់ផ្លូវខេត្តលេខ៣១០-ផ្លូវជាតិលេខ១
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ធ្វើការសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវន្ត នៅតំបន់ដាច់ស្រយាល នៃខេត្តស្វាយរៀង និងព្រៃវែង ដើម្បីរួមចំណែកដល់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជានៅតំបន់ព្រំដែន។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
១. ធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋរស់នៅតាមដងផ្លូវនេះ ព្រមទាំងជម្រុញពាណិជ្ជកម្ម និងទេសចរណ៍នៅតំបន់ព្រំដែន
២. ជម្រុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចតាមដងផ្លូវនេះ និងកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ
៣. ពង្រឹងដល់ទំនាក់ទំនងរវាងតំបន់ព្រំដែន និងតំបន់ទាំងឡាយក្នុងប្រទេស ដែលជាកត្តាសំខាន់ក្នុងការធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវចរាចរណ៍នៅតំបន់ព្រំដែន និងការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ច តាមច្រកព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ផ្លូូវជាតិលេខ៣១-ផ្លូវជាតិលេខ១ ព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម មានប្រវែងសរុប ១៧០ គ.ម ក្នុងនោះ ប្រហែលប្រវែងផ្លូវ ៥០ គ.ម មានទីតាំងនៅតំបន់ឃាត់ទឹកជំនន់ ដូច្នេះការចំណាយការសាងសង់ នៃគម្រោងនេះមានទំហំធំ។ លក្ខណៈការសាងសង់ផ្លូវ នឹងផ្អែកលើកម្រិតផ្លូវហាយវ៉េ ថ្នាក់ទីIII ដែលមានល្បឿនកំណត់ ៨០គ.ម/១ម៉ោង និងទទឹងប្រវែង ៩ម។
សំណង់ដែលបានស្នើ នឹងស្រោចកៅស៊ូក្រាលថ្ម២ស្រទាប់ (DBST)។
ទទឹងស្ពាននេះមានប្រវែង ១០ម ដើម្បីសម្រួលដល់ការដឹកជញ្ជូន។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គោលដៅសំខាន់នៃគម្រោងនេះគឺផ្លូវព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម។ គម្រោងនេះនឹងបង្កើនបណ្តាញផ្លូវពីផ្លូវជាតិលេខ១ ឆ្ពោះទៅកាន់ព្រំដែន និងការផ្លាស់ប្តូរពីចរាចរណ៍តាមខ្សែរលីនេអ៊ែរដើមជាចរាចរណ៍លក្ខណៈបណ្តាញ ដូច្នេះវានឹងធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវការធ្វើចរាចរណ៍ នៅតំបន់ព្រំដែន និងលើកកម្ពស់ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មនិងវិស័យទេសចរណ៍ តាមតំបន់ព្រំដែន។ ព្រមទាំងបង្កើនល្បឿនការប្រមូលផ្តុំ និងដោះស្រោយចរាចរណ៍នៅភាគអាគ្នេយ៍ នៃប្រទេសកម្ពុជា។
ដោយសារផ្លូវដែលសាងសង់នៅតាមបណ្តោយព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម គម្រោងនេះនឹងរួមចំណែកយ៉ាងច្រើនដល់ការកែលម្អស្ថានភាពចរាចរណ៍ និងការលើកកម្ពស់ដល់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃតំបន់ព្រំដែន។ លើសពីនេះទៀតគម្រោងនេះនឹងជួយពង្រឹងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធការពារជាតិ ហើយបន្ថែមមធ្យោបាយឆ្លងកាត់យ៉ាងរហ័សសម្រាប់ដឹកជញ្ជូនយោធា និងការគាំទ្រដល់វិស័យភស្តុភារ។
ទន្ទឹមនឹងនេះដែរការសាងសង់គម្រោងនេះអាចជំរុញការទំនាក់ទំនងគ្នាទៅវិញទៅមកនិងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការសេដ្ឋកិច្ចនិងពាណិជ្ជកម្មក្នុងចំណោមប្រទេសក្នុងតំបន់ទន្លេមេគង្គអស្ចារ្យបង្កើននូវការអភិវឌ្ឍសន្តិភាពនៃបណ្តាប្រទេសទាំងនោះនិងធានាឱ្យបាននូវសុវត្ថិភាពនិងស្ថិរភាពក្នុងតំបន់។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះនឹងទទួលបានផលប្រយោជន៍ ព្រមបង្កើនបណ្តាញផ្លូវជាតិ នៃប្រទេសកម្ពុជា និងជម្រុញការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង ក្នុងតំបន់ដែលគម្រោងនឹងអនុវត្ត។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គម និងបរិស្ថានកំពុងធ្វើការរៀបចំ។ ការរុះរើគេហដ្ឋានប្រជាពលរដ្ឋ និងការដកហូតកម្មសិទ្ធិដីធ្លីមួយចំនួននឹងត្រូវបានអនុវត្តន៍ អំឡុងពេលអនុវត្តការសាងសង់។ ប៉ុន្តែ ក្រោយគម្រោងនេះបានបញ្ចប់ នឹងផ្តល់ផលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីក្នុងតំបន់នេះ ដោយបានកំណត់រយៈពេលលើការសាងសង់ និងប្រត្តិបត្តិការ ដែលអាចកាត់បន្ថយឥទ្ធិពលអាក្រក់ដល់បរិស្ថាន និងសំរេចគោលដៅការពារបរិស្ថាន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ដំណាក់កាលការសាងសង់ នៃគម្រោងនេះ នឹងផ្តល់ឱកាសការងារដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងតំបន់ជាច្រើន ដែលអាចបង្កើនចំណូលដល់ពួកគាត់ ទាំងបុរស និងស្ត្រី។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន មានសមត្ថភាព និងបទពិសោធន៍ខ្ពស់លើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម័្ពន្ធផ្លូវ-ថ្នល់។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ការចំណុចសំខាន់ៗ និងការសិក្សាបឋម បានកំពុងរៀបចំ។ ការចរចារលើកកិច្ចសន្យាសាងសង់ និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានប្រហែលធ្វើឲ្យមានការពន្យារពេលការអនុវត្តន៍គម្រោង។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
37
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
|
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|