PIP No:
101
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Reconstruction Project National Road No.378 (DongKralor–Siem Pang–Voeun Sai–O Chum–Banlung) length 141km , Tonle Kong and Tonle San Bridge
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវខេត្តលេខ៣៧៨ (ដុងក្រឡរ-សៀមប៉ាង-វឺនសៃ-អូរជុំ-បានលុង) ប្រវែង១៤១គ.ម, ស្ពានពីរ ឆ្លងកាត់ទន្លេកុង និងទន្លេសាន
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ស្ថាបនាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្តទៅតំបន់ដាច់ស្រយាល នៃខេត្តស្ទឹងត្រែង និងខេត្តរតនគិរី, ការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍនៃសេដ្ឋកិច្ចព្រំដែន នៃប្រទេសកម្ពុជា។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
គោលដៅសំខាន់នៃគម្រោងនេះគឺដើម្បីតភ្ជាប់រវាងប្រទេសឡាវ ប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាមរួមគ្នានៅក្នុងតំបន់នេះនៅក្នុងក្របខ័ណ្ឌមហាអនុតំបន់ទន្លេមេគង្គ (GMS) ។ នៅពេលជាមួយគ្នានេះដែរ វាអាចបង្កើនពាណិជ្ជកម្ម និងទេសចរណ៍នៅក្នុងខេត្តស្ទឹងត្រែង ខេត្តរតនគិរី និងតំបន់ភូមិភាគឦសាន នៃប្រទេសកម្ពុជាដោយភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ 7 និងផ្លូវជាតិលេខ 78 ។
ដោយស្ថិតនៅតំបន់ព្រំដែនរវាងប្រទេសកម្ពុជា ឡាវ និងវៀតណាម គម្រោងនេះមានទីតាំងភូមិសាស្រ្តមួយយ៉ាងសំខាន់។ បន្ទាប់ពីការសាងសង់ត្រូវបានបញ្ចប់ គម្រោងនេះនឹងបង្កើនការផ្លាស់ប្តូរសេដ្ឋកិច្ច និងពាណិជ្ជកម្មនៅតំបន់ព្រំដែន លើកកម្ពស់ទំនាក់ទំនងរវាងប្រជាជនមកពីប្រទេសទាំងបីខាងលើ ជំរុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃខេត្តតាមព្រំដែន និងកែលម្អលក្ខខណ្ឌចរាចរណ៍នៅតាមបណ្តោយផ្លូវ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ប្រវែងសរុបផ្លូវមាន 132,3 គីឡូម៉ែត្រ។ មានស្ពានធំពីរនៅក្នុងគម្រោងនេះដែលស្ពានសាននិងស្ពានថ្មមានប្រវែងដូចគ្នា 646 ម៉ែត្រ។ ជាផ្លូវហាយវ៉េ Ⅲ មានល្បឿន 60 km/h ដែលមានទទឹង 12 m ក្រាល DBST ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ផ្លូវ No.378 តភ្ជាប់រវាងផ្លូវជាតិលេខ 7 និងផ្លូវជាតិលេខ 78 ដែលភ្ជាប់ខេត្តស្ទឹងត្រែង និងខេត្តរតនៈគីរី។ ទន្ទឹមនឹងនេះដែល តំណភ្ជាប់ផ្លូវ No.378 ជាមួយ NR76 ដែលនៅខាងកើតតភ្ជាប់រហូតដល់ខេត្ត មណ្ឌលគិរីភ្ជាប់ជាមួយ NR9 នៅខាងលិចភ្ជាប់ខេត្តព្រះវិហារដែលនឹងចូលរួមចំណែកយ៉ាងច្រើនសម្រាប់បណ្តាញផ្លូវជាតិដែរល្អឥតខ្ចោះនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។
ការសាងសង់ផ្លូវ No.378 គឺស្ថិតនៅក្នុងតម្រូវការនៃការអភិវឌ្ឍនៃភាគខាងជើង-ភាគខាងកើតប្រទេសកម្ពុជាទំនាក់ទំនងរវាងតំបន់ភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជានិងតំបន់ភាគអាគ្នេយ៍នៃប្រទេសឡាវ និងតំបន់ពាក់កណ្តាលនៃប្រទេសវៀតណាមនិងបណ្តាញផ្លូវល្អឥតខ្ចោះនៃតំបន់ព្រំដែនរវាងប្រទេសទាំងបីខាងលើ។ វាគឺជាអត្ថប្រយោជន៍នៃការកែលម្អជីវភាពរស់នៅនិងការផលិតនៅតាមបណ្តោយផ្លូវ, ការកែលម្អលក្ខខណ្ឌការធ្វើដំណើរក្នុងស្រុកលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចសង្គមនិងការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រប្រសើរឡើងនូវលក្ខខណ្ឌជាមូលដ្ឋាននៃការការពារជាតិនិងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយសន្តិភាពនៅតាមតំបន់ព្រំដែន។
រហូតមកដល់ពេលនេះមានន័យតែមួយគត់ដើម្បីឆ្លងកាត់ទន្លេកុងទន្លេនៅទីក្រុងសៀមប៉ាងស្រុកនិងនៅដងទន្លេសាននៅទីក្រុងវឺនសៃស្រុកគឺដោយជិះកាណូត។ ដូច្នេះការសាងសង់នៃគម្រោងនេះគឺជាការសំខាន់យ៉ាងខ្លាំងសម្រាប់ការកែលម្អស្ថានភាពចរាចរណ៍ក្នុងស្រុកខាងលើ, ការពង្រឹងការតភ្ជាប់ពាក់ព័ន្ធនៃខេត្តស្ទឹងត្រែងនិងខេត្តរតនៈគីរី, និងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៅក្នុងតំបន់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះ។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង នៃតំបន់គម្រោង។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គម និងបរិស្ថានកំពុងត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងទិញដីនឹងត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណា ការបញ្ចប់នៃគម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់ឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងទៅនឹងការអភិវឌ្ឍនៃតំបន់នេះ។
វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងទៅនឹងកត្តាអវិជ្ជមានផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននឹងត្រូវបានយកមកក្នុងអំឡុងពេល Design, និងប្រតិបត្ដិការសាងសង់, ដូច្នេះដើម្បីលុបបំបាត់ការយឺតយូរ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាននិងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
នៅលើដំណាក់កាលសាងសង់គម្រោងនេះវានឹងផ្តល់នូវបរិមាណធំនៃឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់បណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលបានកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរសនិងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់មួយគម្រោងនេះ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ពិតណាស់, ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនមានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធសម្បូរបែបនៅលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ដំណាក់កាលដំបូងបាននិងរបាយការណ៍គ្រោងការណ៍ឌីហ្សាញសិក្សាលទ្ធភាពអនុវត្តគម្រោងត្រូវបានរៀបចំ។
ការចរចារនៃឌីហ្សាញ និងកិច្ចសន្យាសំណង់ និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានអាចបង្កឱ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
35
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ចិន |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|