សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 101
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Reconstruction Project National Road No.378 (DongKralor–Siem Pang–Voeun Sai–O Chum–Banlung) length 141km , Tonle Kong and Tonle San Bridge
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ផ្លូវខេត្តលេខ៣៧៨ (ដុងក្រឡរ-សៀមប៉ាង-វឺនសៃ-អូរជុំ-បានលុង) ប្រវែង១៤១គ.ម, ស្ពានពីរ ឆ្លងកាត់ទន្លេកុង និងទន្លេសាន
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/10/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

04/01/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

123000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Public Works

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ស្ថាបនាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្តទៅតំបន់ដាច់ស្រយាល នៃខេត្តស្ទឹងត្រែង និងខេត្តរតនគិរី, ការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍនៃសេដ្ឋកិច្ចព្រំដែន នៃប្រទេសកម្ពុជា។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
គោលដៅសំខាន់នៃគម្រោងនេះគឺដើម្បីតភ្ជាប់រវាងប្រទេសឡាវ ប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាមរួមគ្នានៅក្នុងតំបន់នេះនៅក្នុងក្របខ័ណ្ឌមហាអនុតំបន់ទន្លេមេគង្គ (GMS) ។ នៅពេលជាមួយគ្នានេះដែរ វាអាចបង្កើនពាណិជ្ជកម្ម និងទេសចរណ៍នៅក្នុងខេត្តស្ទឹងត្រែង ខេត្តរតនគិរី និងតំបន់ភូមិភាគឦសាន នៃប្រទេសកម្ពុជាដោយភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ 7 និងផ្លូវជាតិលេខ 78 ។ ដោយស្ថិតនៅតំបន់ព្រំដែនរវាងប្រទេសកម្ពុជា ឡាវ និងវៀតណាម គម្រោងនេះមានទីតាំងភូមិសាស្រ្តមួយយ៉ាងសំខាន់។ បន្ទាប់ពីការសាងសង់ត្រូវបានបញ្ចប់ គម្រោងនេះនឹងបង្កើនការផ្លាស់ប្តូរសេដ្ឋកិច្ច និងពាណិជ្ជកម្មនៅតំបន់ព្រំដែន លើកកម្ពស់ទំនាក់ទំនងរវាងប្រជាជនមកពីប្រទេសទាំងបីខាងលើ ជំរុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃខេត្តតាមព្រំដែន និងកែលម្អលក្ខខណ្ឌចរាចរណ៍នៅតាមបណ្តោយផ្លូវ។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ប្រវែងសរុបផ្លូវមាន 132,3 គីឡូម៉ែត្រ។ មានស្ពានធំពីរនៅក្នុងគម្រោងនេះដែលស្ពានសាននិងស្ពានថ្មមានប្រវែងដូចគ្នា 646 ម៉ែត្រ។ ជាផ្លូវហាយវ៉េ Ⅲ មានល្បឿន 60 km/h ដែលមានទទឹង 12 m ក្រាល DBST ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ផ្លូវ No.378 តភ្ជាប់រវាងផ្លូវជាតិលេខ 7 និងផ្លូវជាតិលេខ 78 ដែលភ្ជាប់ខេត្តស្ទឹងត្រែង និងខេត្តរតនៈគីរី។ ទន្ទឹមនឹងនេះដែល តំណភ្ជាប់ផ្លូវ No.378 ជាមួយ NR76 ដែលនៅខាងកើតតភ្ជាប់រហូតដល់ខេត្ត មណ្ឌលគិរីភ្ជាប់ជាមួយ NR9 នៅខាងលិចភ្ជាប់ខេត្តព្រះវិហារដែលនឹងចូលរួមចំណែកយ៉ាងច្រើនសម្រាប់បណ្តាញផ្លូវជាតិដែរល្អឥតខ្ចោះនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ការសាងសង់ផ្លូវ No.378 គឺស្ថិតនៅក្នុងតម្រូវការនៃការអភិវឌ្ឍនៃភាគខាងជើង-ភាគខាងកើតប្រទេសកម្ពុជាទំនាក់ទំនងរវាងតំបន់ភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជានិងតំបន់ភាគអាគ្នេយ៍នៃប្រទេសឡាវ និងតំបន់ពាក់កណ្តាលនៃប្រទេសវៀតណាមនិងបណ្តាញផ្លូវល្អឥតខ្ចោះនៃតំបន់ព្រំដែនរវាងប្រទេសទាំងបីខាងលើ។ វាគឺជាអត្ថប្រយោជន៍នៃការកែលម្អជីវភាពរស់នៅនិងការផលិតនៅតាមបណ្តោយផ្លូវ, ការកែលម្អលក្ខខណ្ឌការធ្វើដំណើរក្នុងស្រុកលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចសង្គមនិងការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រប្រសើរឡើងនូវលក្ខខណ្ឌជាមូលដ្ឋាននៃការការពារជាតិនិងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយសន្តិភាពនៅតាមតំបន់ព្រំដែន។ រហូតមកដល់ពេលនេះមានន័យតែមួយគត់ដើម្បីឆ្លងកាត់ទន្លេកុងទន្លេនៅទីក្រុងសៀមប៉ាងស្រុកនិងនៅដងទន្លេសាននៅទីក្រុងវឺនសៃស្រុកគឺដោយជិះកាណូត។ ដូច្នេះការសាងសង់នៃគម្រោងនេះគឺជាការសំខាន់យ៉ាងខ្លាំងសម្រាប់ការកែលម្អស្ថានភាពចរាចរណ៍ក្នុងស្រុកខាងលើ, ការពង្រឹងការតភ្ជាប់ពាក់ព័ន្ធនៃខេត្តស្ទឹងត្រែងនិងខេត្តរតនៈគីរី, និងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៅក្នុងតំបន់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះ។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។​ បណ្តាញផ្លូវជាតិកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុង នៃតំបន់គម្រោង។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គម និងបរិស្ថានកំពុងត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងទិញដីនឹងត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណា ការបញ្ចប់នៃគម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់ឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងទៅនឹងការអភិវឌ្ឍនៃតំបន់នេះ។ វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងទៅនឹងកត្តាអវិជ្ជមានផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននឹងត្រូវបានយកមកក្នុងអំឡុងពេល Design, និងប្រតិបត្ដិការសាងសង់, ដូច្នេះដើម្បីលុបបំបាត់ការយឺតយូរ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាននិងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
នៅលើដំណាក់កាលសាងសង់គម្រោងនេះវានឹងផ្តល់នូវបរិមាណធំនៃឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់បណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលបានកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរសនិងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់​មួយគម្រោងនេះ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ពិតណាស់, ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនមានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធសម្បូរ​បែបនៅលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
ដំណាក់កាល​ដំបូង​បាននិងរបាយការណ៍គ្រោងការណ៍ឌី​ហ្សា​ញសិក្សាលទ្ធភាពអនុវត្តគម្រោងត្រូវបានរៀបចំ។ ការចរចារនៃឌី​ហ្សា​ញ និងកិច្ចសន្យាសំណង់ និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានអាចបង្កឱ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
35
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ចិន
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0