PIP No:
100
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Construction of National Road No.92 (Sam’ang- Kampong Sralau Muoy - Moummorokot) length 137.8km
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ៩២ (សំអាង-កំពង់ស្រឡៅមួយ-មុំមរកត) ប្រវែង១៣៧.៨គ.ម
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ស្ថាបនាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្តទៅតំបន់ដាច់ស្រយាលនៃខេត្តស្ទឹងត្រែង និងខេត្តរតនគិរី, ការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍនៃសេដ្ឋកិច្ចព្រំដែននៃប្រទេសកម្ពុជា។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
1. ការធ្វើដំណើរការកែលម្អក្នុងលក្ខខណ្ឌសម្រាប់អ្នករស់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះបានលើកកម្ពស់ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មនិងវិស័យទេសចរណ៍តំបន់ព្រំដែន!
2- បង្កើនការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចតាមបណ្តោយផ្លូវនិងកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ;
3. ការពង្រឹងទំនាក់ទំនងរវាងតំបន់ព្រំដែននិងតំបន់ដីគោកនៃប្រទេសកម្ពុជាមានសារៈសំខាន់យ៉ាងខ្លាំងសម្រាប់ការកែលម្អចរាចរណ៍ព្រំដែននិងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចព្រំដែននៃប្រទេសកម្ពុជា។
4. បង្កើនល្បឿនចរាចរឆ្លងកាត់ក្នុងចំណោមតំបន់ព្រំដែនភាគខាងជើងក្នុងខេត្តព្រះវិហារ និងខេត្តស្ទឹងត្រែង និងធ្វើឱ្យបណ្តាញចរាចរណ៍នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាកាន់តែច្រើនល្អឥតខ្ចោះដោយការបន្ថែមចំណាត់ថ្នាក់ផ្លូវខ្ពស់មួយផ្សេងទៀតនៅតាមបណ្តោយព្រំដែនកម្ពុជានិងប្រទេសឡាវ។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ប្រវែងសរុបនៃ NR92 គឺ 137.8 គ។ ម។ ផ្លូវហាយវេ Ⅲ ល្បឿន 60 km/h ទទឹង 9 m និងមានស្ពានចំនួន 39 កន្លែងប្រវែងសរុប 1502 ម។ មាន culverts ចំនួន 283 មានប្រវែងសរុប 4811 ម។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គោលដៅសំខាន់ នៃគម្រោងនេះគឺជាខ្សែខ្នែងមួយសម្រាប់ផ្លូវជាតិលេខ 9 និងផ្លូវព្រំដែនតាមបណ្តោយព្រំដែនកម្ពុជា-ឡាវ។ គម្រោងនេះនឹងបង្កើនបណ្តាញផ្លូវពីផ្លុវជាតិលេខ 9 កាន់ព្រំដែន និងការផ្លាស់ប្តូរការចរាចរណ៍តាមលីនេអ៊ែរដើម ទៅធ្វើការចរាចរជាបណ្តាញ ដូចនេះនឹងអាចធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវសមត្ថភាពចរាចរ នៃតំបន់ព្រំដែន និងលើកកម្ពស់ការធ្វើពាណិជ្ជកម្ម រួមទាំងវិស័យទេសចរណ៍នៅតំបន់ព្រំដែន។
បង្កើនល្បឿនការប្រមូលផ្តុំចរាចរណ៍ និងការបញ្ចូន ក្នុងភាគខាងជើងប្រទេសកម្ពុជា, ដូច្នេះនឹងផ្តល់នូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធអំណោយផលសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍ នៃវិស័យទេសចរណ៍ កាត់បន្ថយពេលធ្វើដំណើរ បង្កើនសក្តានុពល និងរូបភាពទេសចរណ៍សម្រាប់ខេត្តភាគខាងជើង នៃប្រទេសកម្ពុជា។
គម្រោងដែលបានស្នើឡើងស្ថិតនៅតាមបណ្តោយព្រំដែនកម្ពុជា-ឡាវ ដែលការសាងសង់នៃគម្រោងនេះនឹងរួមចំណែកយ៉ាងច្រើនដល់ការកែលម្អស្ថានភាពចរាចរណ៍ និងការលើកកម្ពស់ដល់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៃតំបន់ព្រំដែន។ លើសពីនេះទៀត គម្រោងនេះនឹងជួយពង្រឹងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធការពារជាតិ ហើយបន្ថែមបន្ទាត់ឆ្លងកាត់មួយផ្សេងទៀតសម្រាប់ដឹកជញ្ជូនវិស័យយោធា និងការគាំទ្រដល់វិស័យភស្តុភារ។
ទន្ទឹមនឹងនេះ ការសាងសង់គម្រោងនេះអាចជំរុញការទំនាក់ទំនងគ្នាទៅវិញទៅមក និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការសេដ្ឋកិច្ច និងពាណិជ្ជកម្មក្នុងចំណោមប្រទេសក្នុងតំបន់ទន្លេមេគង្គ ដើម្បីបង្កើននូវការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយសន្តិភាព នៃបណ្តាប្រទេសទាំងនោះ និងធានាឱ្យបាននូវសុវត្ថិភាព និងស្ថិរភាពក្នុងតំបន់។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិកម្ពុជានិងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គមនិងបរិស្ថានត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងទិញដីនឹងត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណា ការបញ្ចប់នៃគម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់ឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងទៅនឹងការអភិវឌ្ឍនៃតំបន់នេះ។
វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងទៅនឹងកត្តាអវិជ្ជមានផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននឹងត្រូវបានយកមកក្នុងអំឡុងពេល Desing, និងប្រតិបត្ដិការសាងសង់, ដូច្នេះដើម្បីលុបបំបាត់ការយឺតយូរ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាននិងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
នៅលើដំណាក់កាលសាងសង់គម្រោងនេះវានឹងផ្តល់នូវបរិមាណធំនៃឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់បណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលបានកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរសនិងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់មួយគម្រោងនេះ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ពិតណាស់, ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនមានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធសម្បូរបែបនៅលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
ដំណាក់កាលដំបូងបាននិងរបាយការណ៍គ្រោងការណ៍ឌីហ្សាញសិក្សាលទ្ធភាពអនុវត្តគម្រោងត្រូវបានរៀបចំ។
ការចរចារនៃឌីហ្សាញ និងកិច្ចសន្យាសំណង់ និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានអាចបង្កឱ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
34
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ចិន |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|