សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 98
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Construction of Provincial Road No.294 (Chhaeb Muoy to Cross Lpow River Bridge) length 71Km , Cambodia-Laos Border Check point
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ផ្លូវខេត្តលេខ២៩៤ (ឈែបមួយទៅដល់ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេល្ពៅ) ប្រវែង ៧១គ.ម និងសាងសង់ច្រកព្រំដែនកម្ពុជា-ឡាវ
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/11/25

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

11/01/2027

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

51100000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Public Works

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ស្ថាបនាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្តទៅតំបន់ដាច់ស្រយាលនៃខេត្តព្រះវិហារជំរុញការអភិវឌ្ឍនៃសេដ្ឋកិច្ចព្រំដែននៃប្រទេសកម្ពុជា។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
1. ការធ្វើដំណើរការកែលម្អក្នុង​លក្ខខណ្ឌសម្រាប់អ្នករស់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះ; 2- បង្កើនការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះ; 3. ការពង្រឹងទំនាក់ទំនងរវាងតំបន់ព្រំដែននិងតំបន់ដីគោកនៃប្រទេសកម្ពុជាមានសារៈសំខាន់យ៉ាងខ្លាំងសម្រាប់ការកែលម្អចរាចរណ៍ព្រំដែននិងការលើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចព្រំដែននៃប្រទេសកម្ពុជា។ 4. ល្អឥតខ្ចោះបណ្តាញផ្លូវដែលនាំទៅកាន់ប្រទេសឡាវ, ដូច្នេះចរាចរពីតំបន់ភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជាដើម្បីឡាវអាចទៅ NR14A ផ្លូវនៅប្រទេសឡាវតាមរយៈក្រៅពី NR7 ក្នុង No.294 ធនាគារភាគខាងកើតនៃទន្លេមេគង្គ, ដូច្នេះការបង្កើតបន្ទាត់ដឹកជញ្ជូនដែលមានល្បឿនលឿននៅតាមបណ្តោយភាគខាងលិចនៃទន្លេមេគង្គរវាងកម្ពុជានិងឡាវ។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
សរុបប្រវែងផ្លូវគោក No.294 គឺ 71.34km ដែលក្នុងនោះមានផ្លូវធំគឺ 56.9km និងផ្លូវរថភ្លើងមាន 14.44km ។ The subgrade width is 9m and arranged as: 1.0m soil shoulder +2×3.5m carriageway+ 1.0m soil shoulder = 9m. Pavement Grade is: Double bituminous surface treatment + 18cm graded crushed stone base course (CBR≥100) + 32cm gravel soil subbase course (CBR≥30) + 20cm gravel soil cushion (CBR≥10). មាន 8 ស្ពាន (10m ទទឹង) ដែលមានប្រវែងសរុប 280m និង 167 លូមាន។ ស្ពានឆ្លងព្រំដែននៅទន្លេ Tonle Ropeou (កម្ពុជា) - Selamphao (ឡាវ) នឹងត្រូវបានកសាងឡើងនៅលើដៃរបស់ទន្លេមេគង្គដែលស្ពានមានប្រវែង145m និងទទឹងស្ពាន 13.5m ។ ស្ពាននេះនឹងភ្ជាប់ផ្លូវ No.294 ក្នុងប្រទេសកម្ពុជានិង NR14A ក្នុងប្រទេសឡាវ។ ស្ថាប័នសម្របសម្រួលការត្រួតពិនិត្យព្រំដែនស្ថិតនៅក្នុងឃុំកំពង់ Sralau mouy ស្រុកឆែប ខេត្តព្រះវិហារ។ ផែនការសរុបនៃតំបន់កំពង់ផែព្រំដែនគឺជា 13700 m2 និងតំបន់កសាងសរុបគឺ 2040m2 ។ មានចំនួនបួនគន្លងសម្រាប់អធិការកិច្ចចេញពីព្រំដែន។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ពង្រឹងការតភ្ជាប់ក្នុងចំណោម NR9, NR7, NR62 និង NR92 នេះ។ ស្ថានភាពរវាងភាគខាងត្បូងភាគខាងជើង NR62 និង NR7 គម្រោងនេះនឹងបង្កើនបណ្តាញផ្លូវពី NR9 កាន់ព្រំដែននិងការផ្លាស់ប្តូរចូលទៅក្នុងចរាចរណ៍លីនេអ៊ែរដើមចរាចរបណ្តាញ។ លើកកម្ពស់ការអភិវឌ្ឍសង្គមនិងសេដ្ឋកិច្ចនៃតំបន់តាមបណ្តោយផ្លូវនិងការអភិវឌ្ឍកំពង់ផែព្រំដែននិងបានពង្រីកវិសាលភាពនៃរ៉ាឌីកាល់សេដ្ឋកិច្ច។ បង្កើនល្បឿនការប្រមូលចរាចរណ៍និងបញ្ចូននៅភាគខាងជើងប្រទេសកម្ពុជាមានភាពប្រសើរឡើងស្ថានភាពចរាចរណ៍ដូច្នេះការផ្តល់នូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធអំណោយផលសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍនៃវិស័យទេសចរណ៍ដែលកាត់បន្ថយពេលធ្វើដំណើរដោយបង្កើនសក្តានុពល និងរូបភាពទេសចរណ៍សម្រាប់ខេត្តភាគខាងជើងនៃប្រទេសកម្ពុជា។ វាបានភ្ជាប់ភាគខាងកើតឈៀងខាងលិច NR9 និង NR92 ដែលអាចជួយពង្រឹងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធការពារជាតិហើយបន្ថែមខ្សែបន្ទាត់ឆ្លងកាត់ល្បឿនលឿនមួយផ្សេងទៀតសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនយោធា និងការគាំទ្រវិស័យភស្តុភារ។ ទន្ទឹមនឹងនេះដែរការសាងសង់គម្រោងនេះអាចជំរុញទំនាក់ទំនងគ្នាទៅវិញទៅមកនិងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការលើវិស័យសេដ្ឋកិច្ច និងពាណិជ្ជកម្មចំណោមប្រទេសក្នុងតំបន់ទន្លេមេគង្គ បង្កើននូវការអភិវឌ្ឍដោយសន្តិភាព នៃបណ្តាប្រទេសទាំងនោះ និងធានាឱ្យបាននូវសុវត្ថិភាព និងស្ថិរភាពក្នុងតំបន់។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គម និងបរិស្ថានត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងទិញដីនឹងត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណា ការបញ្ចប់នៃគម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់ឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះដោយផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងទៅនឹងការអភិវឌ្ឍនៃតំបន់នេះ។ វិធានការដែលឆ្លើយតបទៅនឹងផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានទៅលើបរិស្ថាននឹងត្រូវបានដាក់បញ្ចូលក្នុងអំឡុងពេលរៀបចំគម្រោង, ការសាងសង់ និងប្រតិបត្ដិការគម្រោង, ដូច្នេះដើម្បីលុបបំបាត់ការយឺតយូរ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាននិងដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
នៅលើដំណាក់កាលសាងសង់គម្រោងនេះវានឹងផ្តល់នូវបរិមាណធំនៃឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់បណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលបានកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរសនិងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់​មួយគម្រោងនេះ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ពិតណាស់, ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនមានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធសម្បូរ​បែបនៅលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
បានបញ្ចប់គ្រោងការណ៍ឌី​ហ្សា​ញនិងរបាយការណ៍ដំណាក់កាល​ដំបូង​បានសិក្សាធ្វើបាននៅក្នុងខែមករាឆ្នាំ 2015 ។ ឌី​ហ្សា​ញដំណាក់កាល​ដំបូង​បានកំពុងត្រូវបានរៀបចំ។ ការចរចារនៃការរចនានិងកិច្ចសន្យាសំណង់និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានអាចបង្កឱ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
30
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ចិន
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0