PIP No:
97
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
The Construction of National Road No. 60B (Kampong Thma – Kratie) length 140 km
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ៦០បេ (កំពង់ថ្ម-ក្រចេះ) ប្រវែង ១៤០ គ.ម
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
Shanghai Construction Group (SCG)
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ស្ថាបនាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្ត នៅតំបន់ដាច់ស្រយាល នៃខេត្តកំពង់ធំ និងខេត្តក្រចេះ ដែលគាំទ្រដល់ដំណើរការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចសង្គម និងនគរូបនីយកម្ម។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
1. ការកែលម្អលក្ខខណ្ឌធ្វើដំណើរសម្រាប់អ្នករស់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះ;
2- បង្កើនការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះ;
3. បង្កើនការតភ្ជាប់រវាងខេត្តកំពង់ធំ និងក្រចេះ និងទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរណ៍ ក្នុងតំបន់ពីខាងកើតទៅខេត្តសៀមរាប។
4. បង្កើតភាពល្អឥតខ្ចោះនៃបណ្តាញផ្លូវនៅក្នុងតំបន់កណ្តាល និងភាគខាងកើត។ |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ប្រវែងសរុបនៃខ្សែផ្លូវជាតិលេខ60B គឺ 140 Km ។
|
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
ផ្លូវជាតិលេខ No.60B នឹងបញ្ចូលផ្នែកកណ្តាល និងភាគខាងកើត នៃប្រទេសកម្ពុជា បង្កើនសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនឆ្លងកាត់តំបន់កណ្តាល និងភាគខាងកើត និងភាពល្អឥតខ្ចោះ នៃបណ្តាញផ្លូវនៅក្នុងតំបន់កណ្តាល និងខាងកើត។ ដូច្នេះលំហូរចរាចរណ៍ពីផ្នែកកណ្តាល និងភាគពាយ័ព្យទៅភាគខាងកើតដែលអាចចូលទៅកាន់ខេត្តក្រចេះដោយផ្ទាល់តាមរយៈផ្លូវជាតិលេខ No.60B ជំនួស NR71 និង NR7 អាចកាត់បន្ថយរយៈចម្ងាយប្រវែង 81km និងសន្សំពេលវេលាផងដែរ។
ការកសាងឡើងវិញនៃផ្លូវជាតិ No.60B ដែលភ្ជាប់ខេត្តកំពង់ធំ និងក្រចេះដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការលើកកម្ពស់ការធ្វើសមាហរណកម្មសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា និងជម្រុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចតាមបណ្តាខេត្តនៅតាមបណ្តោយផ្លូវ ដូច្នេះដើម្បីសម្រេចបាននូវការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចជំហានលឿនទៅមុខ សម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជា។
កំពង់ធំដែលជាចំណុចចាប់ផ្តើមនៃគម្រោងមានទីតាំងស្ថិតនៅក្នុងខ្សែក្រវ៉ាត់តំបន់ទេសចរណ៍ពីភ្នំពេញទៅខេត្តសៀមរាបអមដោយព្រៃក្រាស់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវ ហើយចំណុចបញ្ចប់នៃគម្រោងនេះស្ថិតនៅផ្នែកម្ខាងនៃទន្លេមេគង្គដោយមានទេសភាពស្រស់ស្អាត ។ បន្ទាប់ពីការបញ្ចប់គម្រោងនេះ វានឹងបង្កើនការតភ្ជាប់រវាងខេត្តកំពង់ធំ និងក្រចេះនិងជម្រុញការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរណ៍តាមតំបន់ខាងកើតរហូតដល់ក្រុងសៀមរាប ដូច្នេះគម្រោងការសាងសង់នេះបានដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវស្ថានភាពទេសចរណ៍ និងការជំរុញដល់វិស័យទេសចរណ៍ឲ្យមានការអភិវឌ្ឍយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គមនិងបរិស្ថានត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងទិញដីនឹងត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណា ការបញ្ចប់នៃគម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់ឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះដែលផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងដល់ការអភិវឌ្ឍនៃតំបន់នេះ។
វិធានការដែលឆ្លើយតបនឹងផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាននឹងត្រូវបានដាក់បញ្ចូលក្នុងអំឡុងពេល Desing, និងប្រតិបត្ដិការសាងសង់ ដើម្បីលុបបំបាត់ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន និងសម្រេចឲ្យបាននូវគោលបំណង នៃការការពារបរិស្ថាន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ប្រសិនបើទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ សូមជ្រើសរើស
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
ក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់គម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់នូវបរិមាណធំនៃឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់ដែលអាចជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគាត់ ទាំងបុរស និងស្ត្រី ក្នុងតំបន់គម្រោងនេះ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនមានសមត្ថភាព និងបទពិសោធគ្រប់គ្រាន់ទៅលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
បានបញ្ចប់របាយការណ៏សិក្សាជាបឋម នៅខែឧសភាឆ្នាំ 2012។ ការចរចានិងកិច្ចសន្យា និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានអាចមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង
|
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
31
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ចិន |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|