សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 97
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): The Construction of National Road No. 60B (Kampong Thma – Kratie) length 140 km​
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិ​លេខ៦០បេ (កំពង់ថ្ម-ក្រចេះ) ប្រវែង ១៤០ គ.ម
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/11/27

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

05/01/2031

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

180000000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

Shanghai Construction Group (SCG)

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងសម្រាប់អនុវត្តផ.យ.អ.ជ.


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ស្ថាបនាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្ត នៅតំបន់ដាច់ស្រយាល នៃខេត្តកំពង់ធំ និងខេត្តក្រចេះ ដែលគាំទ្រ​ដល់​ដំណើរការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចសង្គម និងនគរូបនីយកម្ម។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
1. ការកែលម្អ​លក្ខខណ្ឌធ្វើដំណើរសម្រាប់អ្នករស់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះ; 2- បង្កើនការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចនៅតាមបណ្តោយផ្លូវនេះ; 3. បង្កើនការតភ្ជាប់រវាងខេត្តកំពង់ធំ និងក្រចេះ និងទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរណ៍ ក្នុងតំបន់ពីខាងកើតទៅខេត្តសៀមរាប។ 4. បង្កើតភាពល្អឥតខ្ចោះនៃបណ្តាញផ្លូវនៅក្នុងតំបន់កណ្តាល និងភាគខាងកើត។
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ប្រវែងសរុបនៃខ្សែផ្លូវជាតិលេខ60B គឺ 140 Km ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
ផ្លូវជាតិលេខ No.60B នឹងបញ្ចូលផ្នែកកណ្តាល និងភាគខាងកើត នៃប្រទេសកម្ពុជា បង្កើនសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនឆ្លងកាត់តំបន់កណ្តាល និងភាគខាងកើត និងភាពល្អឥតខ្ចោះ នៃបណ្តាញផ្លូវនៅក្នុងតំបន់កណ្តាល និងខាងកើត។ ដូច្នេះលំហូរចរាចរណ៍ពីផ្នែកកណ្តាល និងភាគពាយ័ព្យទៅភាគខាងកើតដែលអាចចូលទៅកាន់ខេត្តក្រចេះដោយផ្ទាល់តាមរយៈផ្លូវជាតិលេខ No.60B ជំនួស NR71 និង NR7 អាចកាត់បន្ថយរយៈចម្ងាយប្រវែង 81km និងសន្សំពេលវេលាផងដែរ។ ការកសាងឡើងវិញនៃផ្លូវជាតិ No.60B ដែលភ្ជាប់ខេត្តកំពង់ធំ និងក្រចេះដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការលើកកម្ពស់ការធ្វើសមាហរណកម្មសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា​ និងជម្រុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចតាមបណ្តាខេត្តនៅតាមបណ្តោយផ្លូវ ដូច្នេះដើម្បីសម្រេចបាននូវការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចជំហានលឿនទៅមុខ សម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជា។ កំពង់ធំដែលជាចំណុចចាប់ផ្តើមនៃគម្រោងមានទីតាំងស្ថិតនៅក្នុងខ្សែក្រវ៉ាត់តំបន់ទេសចរណ៍ពីភ្នំពេញទៅខេត្តសៀមរាបអមដោយព្រៃក្រាស់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវ ហើយចំណុចបញ្ចប់នៃគម្រោងនេះស្ថិតនៅផ្នែកម្ខាងនៃទន្លេមេគង្គដោយមានទេសភាពស្រស់ស្អាត ។ បន្ទាប់ពីការបញ្ចប់គម្រោងនេះ វានឹងបង្កើនការតភ្ជាប់រវាងខេត្តកំពង់ធំ និងក្រចេះនិងជម្រុញការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរណ៍តាមតំបន់ខាងកើតរហូតដល់ក្រុងសៀមរាប ដូច្នេះគម្រោងការសាងសង់នេះបានដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវស្ថានភាពទេសចរណ៍ និងការជំរុញដល់វិស័យទេសចរណ៍ឲ្យមានការអភិវឌ្ឍយ៉ាងឆាប់រហ័ស។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃតំបន់គម្រោង។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
របាយការណ៍ផលប៉ះពាល់សង្គមនិងបរិស្ថានត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងទិញដីនឹងត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណា ការបញ្ចប់នៃគម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់ឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះដែលផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងដល់ការអភិវឌ្ឍនៃតំបន់នេះ។ វិធានការដែលឆ្លើយតបនឹងផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាននឹងត្រូវបានដាក់បញ្ចូលក្នុងអំឡុងពេល Desing, និងប្រតិបត្ដិការសាងសង់ ដើម្បីលុបបំបាត់ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន និងសម្រេចឲ្យបាននូវគោលបំណង នៃការការពារបរិស្ថាន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ប្រសិន​បើ​ទាក់​ទង​នឹងការ​ប្រែប្រួល​អាកាស​ធាតុ​ សូម​ជ្រើសរើស​
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
តើ​សកម្មភាព ​ឬ​ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ ​និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ​ ឬ​ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
ក្នុងដំណាក់កាលសាងសង់គម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់នូវបរិមាណធំនៃឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់ដែលអាចជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគាត់ ទាំងបុរស និងស្ត្រី ក្នុងតំបន់​គម្រោងនេះ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនមានសមត្ថភាព និងបទពិសោធគ្រប់គ្រាន់ទៅលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
បានបញ្ចប់របាយការណ៏សិក្សាជាបឋម នៅខែឧសភាឆ្នាំ 2012។ ការចរចានិងកិច្ចសន្យា និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានអាចមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
31
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ចិន
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន202320242025
Budget
2026
Estimate
2027
Estimate
Total in 2025 - 2027ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0