PIP No:
100
|
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG):
Phnon Penh Ring Road No.3 (NR4 to NR1) With Main Line 47.608 Km and Branch Line 5.375 Km
|
ឈ្មោះគម្រោងៈ
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុង ខ្សែទី៣ ពីផ្លូវជាតិលេខ៤ ទៅផ្លូវជាតិលេខ១ ប្រវែង ៤៧,៦០៨ គ.ម និងផ្លូវខ្នែង ៥,៣៧៥ គ.ម
|
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង: |
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :
|
កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :
|
|
4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::
ក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន
|
RESPONSIBLE UNIT:
General Department of Public Works
|
អង្គភាពទទួលខុសត្រូវ:
|
5. ស្ថានភាពគម្រោង
|
|
ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង
|
|
6. ប្រភេទគម្រោង:
|
7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន
|
8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ: |
|
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ: |
ការសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្តក្នុងតំបន់រាជធានីភ្នំពេញ អាចបន្ធូរបន្ថយនូវសម្ពាធចរាចរណ៍នៅតាមដងផ្លូវភាគខាងត្បូង-ខាងជើងនៅទីប្រជុំជន និងនៅភាគខាងកើត-ខាងលិចនៃទីក្រុងដែលឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់, ទាំងនេះជាការគាំទ្រដល់កិច្ចដំណើរការនៃអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចសង្គម និងនគរូបនីយកម្ម។ |
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា |
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
|
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):
|
|
|
|
|
12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង) |
|
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង) |
1. ការកែលម្អបណ្តាញផ្លូវជាតិនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា
2. ការពន្លឿនក្នុងការរៀបចំនគរូបនីយកម្ម ការលើកកំពស់ការអភិវឌ្ឍនៃទីក្រុង ការលើកកម្ពស់សោភ័ណភាពទីក្រុង និងកសាងនូវប្លង់មេសម្រាប់រាជធានីភ្នំពេញ
3. អនុវត្តផែនការរួមទីក្រុងភ្នំពេញ និងការកែលម្អក្នុងរាជធានីបណ្តាញផ្លូវក្រវ៉ាត់
4. ការសម្រេចបាននូវការដឹកជញ្ជូនរហ័ស កាត់បន្ថយភាពកកស្ទះចរាចរណ៍នៅតំបន់ទីក្រុង និងជួយសម្រួលដល់ការកកស្ទះចរាចរណ៍នៅតាមបណ្តាផ្លូវទីក្រុងដែលមានស្រាប់។
5. បង្កើនការតភ្ជាប់រវាងព្រលានយន្តហោះស្ថានីយរថភ្លើងនិងស្ថានីយចំណតផែថ្មីនៅភ្នំពេញ លើកកំពស់សមត្ថភាពប្រមូលនិងចែកចាយ
6. លើកទឹកចិត្តដល់ការអភិវឌ្ឍនៃសង្គមទូលំទូលាយនិងសេដ្ឋកិច្ច |
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង) |
ប្រវែងសរុបផ្លូវក្រវ៉ាត់លេខ 3 រាជធានីភ្នំពេញ (NR4 ~ NR1) គឺ 47.608Km និង Branch Line មាន 5.375Km, ទទឹងសងខាងផ្លូវជាតិប្រវែង ២៥ម និងទទឹងសងខាងចិញ្ចើមផ្លូវមានប្រវែង 22m; ទទឹងសងខាង Branch Line ភ្ជាប់ទីក្រុងគឺ 12ម និងទទឹងសងខាងចិញ្ចើមផ្លូវ 10ម។ សម្រាប់រចនាសម្ព័នចិញ្ចើមផ្លូវនឹងត្រូវបានពង្រឹងដោយផ្ទៃបេតុង(22cm) សម្រាប់ផ្លូវជាតិសំខាន់ក្រាល Asphalt concrete ។
ស្ពាន និងCulverts ៖ សម្រាប់ផ្លូវមេគុណស្ពានចំនួន 11 កន្លែងមានប្រវែង 1541 ម៉ែត្រ, Separation មាន៤ កន្លែងប្រវែងសរុប 1000 ម. សរុបរួមស្ពានទាំងអស់ 15 ដែលមានប្រវែងសរុប 2541 ម៉ែត្រ និង Culverts មាន 113 សម្រាប់ branch line មានស្ពាន 2 ដែលមានប្រវែងសរុប 130 ម ។ |
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍) |
គម្រោងនេះជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់នៃផ្លូវខ្សែក្រវ៉ាត់ក្រុងទីបី ដែលត្រូវបានគ្រោងទុកនោះភ្ជាប់ជាមួយ NR5, NR4, NR3, NR2, NR21 & NR1 ដោយផ្ទាល់ និងតំណភ្ជាប់ទៅ NR6 ដោយមានផ្លូវផ្សេងទៀតបានបង្កើតឲ្យដំណើរការនូវភាគនិរតីទីក្រុងភ្នំពេញដែលនឹងកាត់បន្ថយកកស្ទះចរាចរណ៍ នៃរាជធានីភ្នំពេញ។
ការសាងសង់នៃគម្រោងនេះនឹងធ្វើឱ្យការបង្វែរចរាចរណ៍មួយនៅតំបន់ទីក្រុងនិងភ្ជាប់ជាមួយតំបន់កំពង់ផែដោយផ្លូវរថភ្លើង។ វាជាការសំខាន់សម្រាប់ការកែលម្អការដឹកជញ្ជូន, កាត់បន្ថយសម្ពាធចរាចរណ៍ និងកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍យ៉ាងមានប្រសិទ្ធិភាព។ |
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង) |
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃរាជធានីភ្នំពេញ។ |
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព |
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
|
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
|
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?) |
របាយការណ៍នៃផលប៉ះពាល់សង្គម និងបរិស្ថានត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងទិញដីនឹងត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណា ការបញ្ចប់គម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់ នូវឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងទៅនឹងការអភិវឌ្ឍនៃតំបន់នេះ។
វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងទៅនឹងកត្តាអវិជ្ជមានផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន នឹងត្រូវបានយកក្នុងអំឡុងពេលនៃការចុះសិក្សា, ប្រតិបត្ដិការសាងសង់, ដូច្នេះដើម្បីលុបបំបាត់ការយឺតយូរ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន ដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។ |
19. ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ |
ក. តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ឬ ទេ?
|
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
|
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
|
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
ភាគរយ
|
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
|
|
|
|
20. ការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយ |
តើសកម្មភាព ឬ ធាតុចេញរបស់គម្រោងទាក់ទងនឹងការកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងគ្រោះមហន្តរាយដែរ ឬ ទេ?
|
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?) |
នៅលើដំណាក់កាលសាងសង់គម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់នូវបរិមាណធំនៃឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់បណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលបានកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់មួយនៃគម្រោងនេះ។ |
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?) |
ពិតណាស់, ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនមានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធសម្បូរបែបនៅលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
|
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង) |
បានបញ្ចប់ការបង្កើតគ្រោងការណ៍ដំបូងនៅក្នុងខែមេសាឆ្នាំ 2015 ។
បានបញ្ចប់បង្កើតគ្រោងការណ៍ និងរបាយការណ៍សិក្សាលទ្ធភាពដំបូងនៅខែកុម្ភៈឆ្នាំ 2016 ។
ការចរចារនៃបង្កើតគ្រោងការណ៍ និងកិច្ចសន្យាសំណង់និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានអាចបង្កឱ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង។ |
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង
:
(បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
|
33
|
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ) |
ប្រទេសចិន |
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ) |
ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ
( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
|
|