សន្លឹកព័ត៌មានរបស់គម្រោង

ផ្នែក A: ព័ត៌មានមូលដ្ឋានរបស់គម្រោង

( ត្រូវបំពេញគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ )
PIP No: 100
1. ឈ្មោះគម្រោង (ENG): Phnon Penh Ring Road No.3 (NR4 to NR1) With Main Line 47.608 Km and Branch Line 5.375 Km
    ឈ្មោះគម្រោងៈ គម្រោងសាងសង់ផ្លូវក្រវ៉ាត់ក្រុង ខ្សែទី៣ ពី​ផ្លូវជាតិលេខ៤ ទៅផ្លូវជាតិលេខ១ ប្រវែង ៤៧,៦០៨ គ.ម និងផ្លូវខ្នែង ៥,៣៧៥ គ.ម
2. កាលបរិច្ឆេទគម្រោង:
កាលបរិច្ឆេទចាប់ផ្តើមគម្រោង :

01/01/19

កាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់គម្រោង :

09/06/2023

3. ចំណាយគម្រោងសរុប:
$

267670000

4. ស្ថាប័នទទួលខុសត្រូវ::

ក្រសួងសាធារណការ​និងដឹកជញ្ជូន

RESPONSIBLE UNIT:

General Department of Public Works

អង្គភាព​ទទួល​ខុស​ត្រូវ:

អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ

5. ស្ថានភាពគម្រោង

គម្រោងដែលបានបញ្ចប់


ព័ត៌មានលម្អិតអំពីគម្រោង


6. ប្រភេទគម្រោង:

7. ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន

8. មុំនៃគោលនយោបាយក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តបញ្ចកោណ ដំណាក់កាលទី ១ ដែលគម្រោងស្ថិតនៅ:
9. ការចូលរួមចំណែករបស់គម្រោងក្នុងការសម្រេចបានគោលនយោបាយអាទិភាពខាងលើ:
ការសាង​សង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរូបវ័ន្តក្នុង​តំបន់រាជធានីភ្នំពេញ អាចបន្ធូរបន្ថយនូវ​សម្ពាធចរាចរណ៍នៅតាមដង​ផ្លូវភាគ​ខាងត្បូង-ខាងជើងនៅទីប្រជុំជន និងនៅភាគខាងកើត-ខាងលិចនៃទីក្រុងដែលឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់, ទាំងនេះជាការគាំទ្រ​ដល់​កិច្ចដំណើរការនៃអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចសង្គម និងនគរូបនីយកម្ម។
10. ការគាំទ្រដល់គោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជា
តើគម្រោងនេះគាំទ្រដល់ការអនុវត្តគោលនយោបាយអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឧស្សាហកម្មកម្ពុជាដែរឬទេ?
11. វិស័យ(សូមប្រើវិស័យ អនុវិស័យ ដែលមានចែងក្នុងផ.យ.អ.ជ.):

12. ទីតាំងអនុវត្តគម្រោង: (ពិពណ៌នាពីទីតាំងដែលត្រូវអនុវត្តគម្រោង)
គ្រប់ខេត្តក្រុង បន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង កំពង់ចាម កំពង់ឆ្នាំង
កំពង់ស្ពឺ កំពង់ធំ កំពត កណ្តាល កែប
កោះកុង ក្រចេះ មណ្ឌលគិរី ឧត្តរមានជ័យ ប៉ៃលិន
រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះសីហនុ ព្រះវិហារ ព្រៃវែង ពោធិ៍សាត់
រតនគិរី សៀមរាប ស្ទឹងត្រែង ស្វាយរៀង តាកែវ
ត្បូងឃ្មុំ​
13. គោលបំណងរបស់គម្រោង: (ពិពណ៌នាពីគោលបំណងចម្បងៗរបស់គម្រោង)
1. ការកែលម្អបណ្តាញផ្លូវជាតិនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា 2. ការ​ពន្លឿនក្នុងការរៀបចំនគរូបនីយកម្ម ការលើកកំពស់ការអភិវឌ្ឍនៃទីក្រុង ការលើកកម្ពស់សោភ័ណភាពទីក្រុង និងកសាងនូវប្លង់មេសម្រាប់រាជធានីភ្នំពេញ 3. អនុវត្តផែនការរួមទីក្រុងភ្នំពេញ និងការកែលម្អក្នុងរាជធានីបណ្តាញផ្លូវក្រវ៉ាត់ 4. ការសម្រេចបាននូវការដឹកជញ្ជូនរហ័ស កាត់បន្ថយភាពកកស្ទះចរាចរណ៍នៅតំបន់ទីក្រុង និងជួយសម្រួលដល់ការកកស្ទះចរាចរណ៍នៅតាមបណ្តាផ្លូវទីក្រុងដែលមានស្រាប់។ 5. បង្កើនការតភ្ជាប់រវាងព្រលានយន្តហោះស្ថានីយរថភ្លើងនិងស្ថានីយចំណតផែថ្មីនៅភ្នំពេញ លើកកំពស់សមត្ថភាពប្រមូលនិងចែកចាយ 6. លើកទឹកចិត្តដល់ការអភិវឌ្ឍនៃសង្គមទូលំទូលាយនិងសេដ្ឋកិច្ច
14. ការពិពណ៌នាអំពីគម្រោង: (ពិពណ៌នាអំពីសមាសភាគទាំងអស់របស់គម្រោង)
ប្រវែងសរុបផ្លូវក្រវ៉ាត់លេខ 3 រាជធានីភ្នំពេញ (NR4 ~ NR1) គឺ 47.608Km និង Branch Line មាន 5.375Km, ទទឹងសងខាងផ្លូវជាតិប្រវែង ២៥ម និងទទឹងសងខាងចិញ្ចើមផ្លូវមានប្រវែង 22m; ទទឹងសងខាង Branch Line ភ្ជាប់ទីក្រុងគឺ 12ម និងទទឹងសងខាងចិញ្ចើមផ្លូវ 10ម។ សម្រាប់រចនាសម្ព័នចិញ្ចើមផ្លូវនឹងត្រូវបានពង្រឹងដោយផ្ទៃបេតុង(22cm) សម្រាប់ផ្លូវជាតិសំខាន់ក្រាល Asphalt concrete ។ ស្ពាន និងCulverts ៖ សម្រាប់ផ្លូវមេគុណស្ពានចំនួន 11 កន្លែងមានប្រវែង 1541 ម៉ែត្រ, Separation មាន៤​ កន្លែង​ប្រវែងសរុប 1000 ម. សរុបរួមស្ពានទាំងអស់ 15 ដែលមានប្រវែងសរុប 2541 ម៉ែត្រ និង Culverts មាន 113 សម្រាប់ branch line មានស្ពាន 2 ដែលមានប្រវែងសរុប 130 ម ។
15. យុត្តិកម្មគម្រោង: (សូមផ្តល់ហេតុផលដែលគម្រោងនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាមានប្រយោជន៍)
គម្រោងនេះជាផ្នែកមួយដ៏សំខាន់នៃផ្លូវខ្សែក្រវ៉ាត់ក្រុងទីបី ដែលត្រូវបានគ្រោងទុកនោះភ្ជាប់ជាមួយ NR5, NR4, NR3, NR2, NR21 & NR1 ដោយផ្ទាល់ និងតំណភ្ជាប់ទៅ NR6 ដោយមានផ្លូវផ្សេងទៀតបានបង្កើតឲ្យដំណើរការនូវភាគនិរតីទីក្រុងភ្នំពេញដែលនឹងកាត់បន្ថយកកស្ទះចរាចរណ៍ នៃរាជធានីភ្នំពេញ។ ការសាងសង់នៃគម្រោងនេះនឹងធ្វើឱ្យការបង្វែរចរាចរណ៍មួយនៅតំបន់ទីក្រុងនិងភ្ជាប់ជាមួយតំបន់កំពង់ផែដោយផ្លូវរថភ្លើង។ វាជាការសំខាន់សម្រាប់ការកែលម្អការដឹកជញ្ជូន, កាត់បន្ថយសម្ពាធចរាចរណ៍ និងកាត់បន្ថយការកកស្ទះចរាចរណ៍យ៉ាងមានប្រសិទ្ធិភាព។
16. ផលប្រយោជន៍របស់គម្រោង (រៀបរាប់ពីអ្នកដែលនឹងទទួលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់និងមិនផ្ទាល់ពីការអនុវត្កគម្រោង)
ប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងតំបន់នេះ។ បណ្តាញផ្លូវជាតិកម្ពុជា និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធទីក្រុងនៃរាជធានីភ្នំពេញ។
17. ការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព
តើគម្រោងនេះតម្រូវឲ្យមានការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាពដែរ ឬទេ ?
ប្រសិនបើត្រូវការ តើការសិក្សាសមិទ្ធិលទ្ធភាព បានរៀបចំហើយឬនៅ?
18. ផលប៉ះពាល់ផ្នែកបរិស្ថាននិងសង្គម: (ពិពណ៌នាសង្ខេបពីផលប៉ះពាល់របស់គម្រោងលើប្រជាជននិងបរិស្ថានជុំវិញប្រសិនបើមាន ។ តើគម្រោងនេះនឹងជួយដល់ការកាត់បន្ថយភាពក្រីក្រ ឬទេ ?)
របាយការណ៍នៃផលប៉ះពាល់សង្គម និងបរិស្ថានត្រូវបានរៀបចំ។ បរិមាណជាក់លាក់នៃការរុះរើផ្ទះ និងទិញដីនឹងត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងពេលសាងសង់។ ទោះជាយ៉ាងណា ការបញ្ចប់គម្រោងនេះនឹងប្រើប្រាស់ នូវឥទ្ធិពលវិជ្ជមានលើការប្រើប្រាស់ដីនៃតំបន់នេះផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងទៅនឹងការអភិវឌ្ឍនៃតំបន់នេះ។ វិធានការដែលត្រូវគ្នាប្រឆាំងទៅនឹងកត្តាអវិជ្ជមានផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន នឹងត្រូវបានយកក្នុងអំឡុងពេលនៃការចុះសិក្សា, ប្រតិបត្ដិការសាងសង់, ដូច្នេះដើម្បីលុបបំបាត់ការយឺតយូរ ឬកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមានលើបរិស្ថាន ដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនៃការការពារបរិស្ថាន។
19. ការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​
ក. តើ​សកម្មភាព ​ឬ ធាតុ​ចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់​ទង​នឹងការប្រែប្រួល​អាកាសធាតុ​ ឬ ទេ?
ខ. តើគម្រោងមានភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្រិតណា?
សូមជ្រើសរើសវិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងនិងបំពេញការចូលរួមចំណែកនៃចំណាយដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុរបស់គម្រោងធៀបនឹងតម្លៃគម្រោងសរុប។
វិស័យដែលទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
ភាគរយ
ភាពទាក់ទងនឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ
20. ការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ
តើ​សកម្មភាព​​ ឬ ធាតុចេញ​របស់​គម្រោង​ទាក់ទង​នឹងការកាត់បន្ថយ​ហានិភ័យ​ និង​គ្រោះមហន្តរាយ​ដែរ ឬ ទេ?
21. ការវិភាគយេនឌ័រ: (តើគម្រោងនេះមានផលប៉ះពាល់ដល់តួនាទីរបស់បុរស និងស្ត្រីក្នុងទីតាំងរបស់គម្រោងនេះដូចម្តេច ? តើស្ត្រីនឹងត្រូវចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងការអនុវត្តគម្រោងនេះឬទេ ?)
នៅលើដំណាក់កាលសាងសង់គម្រោងនេះ វានឹងផ្តល់នូវបរិមាណធំនៃឱកាសការងារសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់បណ្តាលឱ្យប្រាក់ចំណូលបានកើនឡើងសម្រាប់ទាំងបុរស និងស្ត្រីនៅក្នុងតំបន់​មួយនៃគម្រោងនេះ។
22. សមត្ថភាពអនុវត្ដគម្រោង: (តើក្រសួងមានជំនាញ និងបទពិសោធន៍គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អនុវត្តគម្រោងដែរឬទេ ?)
ពិតណាស់, ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនមានសមត្ថភាពល្អបំផុត និងបទពិសោធសម្បូរ​បែបនៅលើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់។
23. ស្ថានភាពនៃការអនុវត្តគម្រោង: (ផ្តល់ការកែប្រែសង្ខេបស្តីពីការរីកចម្រើននៃគម្រោង ។ ពិភាក្សាអំពីបញ្ហាបណ្តាលឱ្យមានការពន្យារពេលណាមួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអនុវត្តគម្រោង)
បានបញ្ចប់ការបង្កើតគ្រោងការណ៍ដំបូងនៅក្នុងខែមេសាឆ្នាំ 2015 ។ បានបញ្ចប់បង្កើតគ្រោងការណ៍ ​និងរបាយការណ៍សិក្សាលទ្ធភាពដំបូងនៅខែកុម្ភៈឆ្នាំ 2016 ។ ការចរចារនៃបង្កើតគ្រោងការណ៍ និងកិច្ចសន្យាសំណង់និងកិច្ចព្រមព្រៀងឥណទានអាចបង្កឱ្យមានការពន្យារពេលក្នុងការអនុវត្តគម្រោង។
24. អាទិភាពរបស់គម្រោង : (បញ្ជាក់ពីការកំណត់អាទិភាពរបស់គម្រោងរបស់ក្រសួងស្ថាប័ន)
33
25. ការចូលរួមរបស់ដៃគូអភិវឌ្ឍ: (ផ្តល់ព័ត៌មានអំពីដៃគូអភិវឌ្ឍសក្តានុពលដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនេះ)
ប្រទេសចិន
26. ឯកសារយោង: (ភ្ជាប់ឯកសារគម្រោង អនុស្សារណៈយោគយល់គ្នា ឬកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយស្ថាប័នផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន រួមទាំងជាមួយក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ)

ផ្នែក B: តម្លៃគម្រោង និង ប្រភពមូលនិធិ

( គិតជាពាន់ដុល្លារអាមេរិក )
ចំណាយវិនិយោគ2022202320242025
Budget
2026
Estimate
Total in 2024 - 2026ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActualBudgetActual
ចំណាយប្រតិបត្តិ
បៀវត្សរ៍
សម្ភារៈនិងរដ្ឋបាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយមូលធន
ការសាងសង់
សេវាប្រឹក្សា
ទព្វសម្ភារៈ
ការបណ្តុះបណ្តាល
ផ្សេងៗ
ចំណាយសរុប
ប្រភពហិរញ្ញប្បទាន2022202320242025
Budget
2026
Estimate
Total in 2024 - 2026ថវិកាចរន្ត
BudgetActualBudgetActualBudgetActual
ចំណូលពីគម្រោង
ថវិកាជាតិ
សាច់ប្រាក់សុទ្ធ
ធនធានផ្សេងៗ
ហិរញ្ញប្បទាន របស់ដែគូអភិវឌ្ឍ
China
សរុបហិរញ្ញប្បទាន ដែលបានសន្យាផ្តល់
តម្រូវហិរញ្ញប្បទាន បំពេញបន្ថែម

​មតិយោបល់លើគម្រោង

27.
ត្រីមាស ការចំណាយ សមិទ្ធិផលជាភាគរយ ការបរិយាយដំណើរការវិវឌ្ឍន៍ User
ត្រីមាសទី១ 0 0
ត្រីមាសទី២ 0 0
ត្រីមាសទី៣ 0 0
ត្រីមាសទី៤ 0 0
Total 0 0